Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-0-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
TRUST PM angajeaza personal calificat ca sudor pentru structuri metalice si apt pentru lucru la inaltime. Candidatul ideal va fi responsabil de construirea și asamblarea structurilor metalice conform specificațiilor, planurilor și schițelor. Beneficii: - Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 5.000 lei net (pentru un program de lucru full-time), in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri de Paste si de Craciun si cresteri salariale anuale; - 21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste in functie de vechimea in cadrul companiei; - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate privata. Profilul tau: - Disponibilitate pentru progam de lucru Luni - Vineri, 8 ore zi; - Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; - Exemplu pozitiv in comportamentul si relatiile cu clientii si ceilalti colegi; - Experienta intr-un post similar de minim 3 ani. In cazul in care profilul tau se potriveste cu locul de munca, te vom invita la un interviu personal in pasul urmator.
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
ICSS Fire Systems este integrator de solutii de Securitate cu experienta in proiectarea, executia si mentenanta sistemelor cu rol de securitate la incendiu. Descrierea jobului: Instalarea conductelor(tevilor), filetare canelare tevi, necesare implementarii sistemelor de stingere incendiu; Instalarea canalelor de ventilatie, instalarea ventilatoarelor de extractie fum; Instalarea cablajelor sistemelor de securitate la incendiu respectiv (alimentare ventilatoare, voleti, sisteme de detectie incendiu), prin pozarea acestora in tub PVC sau jgheab metalic; Beneficii: Program lucru: Luni-Vineri, 9.00-18.00 Varsta: 18-30 ani, nu necesita experienta, doar dorinta de a invata. Salariu motivant in functie de experienta si cunostinte tehnice; Bonusuri de performanta la finalizare de proiect; Posturi disponibile: 2
-
Promovat
Pentru clientul nostru, companie multinationala de renume specializata in montajul si mentenanta de ascensoare suntem in cautare de noi colegi cu minima inclinatie tehnica pentru postul de Muncitor Necalificat pentru santierele din Bucuresti, in scopul calificarii la locul de munca. Cerinte: Minim 10 clase finalizate; Disponibilitate la efort fizic, deplasari, lucru la inaltime si conditii de santier; Cunostinte tehnice de baza; Dorinta de invatare; Reprezinta un avantaj detinerea de permis de conducere cat. B; Reponsabilitati: Participarea la montarea, testarea si punerea in functiune a ascensoarelor alaturi de echipele de montaj; Asigurarea sigurantei proprii si a persoanelor din santier prin respectarea normelor de protectie; Montarea componentelor individuale conform instructiunilor primite; Remedierea eventualelor probleme care pot aparea; Asigurarea stocului de materiale si scule in santier - deplasarea la sediu prin rotatie pentru reaprovizionare; Program de lucru: L-V, 08:00 - 17:00; Pachet de beneficii: Salariu NET: 3.500 - 4.000 lei; Tichete de masa: 600 lei luna; Decont transport in comun; Bonus de performanta dupa perioada de instruire; Prime de Sarbatori in cuantumul unui salariu NET an; Scolarizare gratuita in domeniu cu acordarea de calificari; Echipament de lucru modern si bine intretinut; Oportunitati de avansare in cadrul companiei; Fara ore suplimentare sau week-end-uri lucrate; Ulterior: Diurna 80 lei zi in cazul deplasarilor in tara; Cazare asigurata pentru deplasarile in tara (1-2 persoane in camera, hotel); Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Se cere: experienta in deservirea oricarui tip de masina de tricotat ( rectilinie, circulara, electronica, mecanica) disponibilitate de lucru in ture, in succesiunea de 12 12 48 ore libere SAU daca esti dispus sa muncesti cu colegi care te vor ajuta, si daca vrei sa inveti, putem sa te formam la locul de munca Oferim: - Un pachet salarial motivant; - Conditii de munca favorabile dezvoltarii profesionale. Alatura-te echipei noastre! Telefon: e-mail: Adresa: Sos. Bucuresti-Magurele, nr. 47B, Sector 5, Bucuresti Transport:428; 426; 464,
-
Angajez ajutor pentru instalatii sanitare fara experienta cu lucrari in Bucuresti Pentru mai multe detalii si salariu rog tel
-
Ajutor bucatar,se lucreaza in ture,locatia fiind non stop,1 zi da 1 zi nu,locatia se afla in sectorul 4,se acorda 1 masa calda zilnic,cartieru Berceni,salariul 3800 lei net,va asteptam cu apel la
-
Societate de expertiza contabila angajeaza contabil senior cu experiență de minim 3 ani intr-o firma de contabilitate. Cerinte: introducere documente financiar contabile, intocmire balanta, depunerea declaratiilor fiscale, depunere situatii financiare anuale, cunostinte de legislatie. Program de lucru 8-16 fara ore suplimentare. Biroul este situat in sectorul 2, Soseaua Dobroesti .
-
Angajam agenti de curatenie birouri cu sau fără experienta sector 1 zona Victoriei .Program de 8 ore de Luni pana Vineri orele 06.-14.00 Se decontează transportul pentru persoanele din provincie
-
Laboratorul nostru de cofetărie, renumit pentru creațiile sale delicioase și inovatoare, caută un Agent Vânzări entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă iubești să lucrezi într-un mediu dulce și ai abilități remarcabile în domeniul vânzărilor, aceasta este o oportunitate unică pentru tine! Responsabilități: 1. Promovarea și vânzarea produselor din laboratorul de cofetărie. 2. Consilierea clienților cu privire la selecția produselor și oferirea de recomandări personalizate. 3. Menținerea unei prezențe profesionale și prietenoase în fața clienților. 4. Gestionarea comenzilor și a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea produselor. 5. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a menține standardele de calitate și serviciu. Cerințe: 1. Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria alimentară sau de ospitalitate. 2. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. 3. Atitudine proactivă și orientată către rezultate. 4. Cunoștințe de bază despre produsele din cofetărie și pasiune pentru industria dulciurilor. 5. Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent. Beneficii: 1. Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic. 2. Remunerare competitivă și bonusuri în funcție de performanțe. 3. Posibilitatea de dezvoltare profesională în cadrul unei afaceri în plină expansiune. 4. Reduceri la produsele laboratorului de cofetărie pentru angajați. Dacă ești gata să aduci un zâmbet pe fața clienților noștri și să faci parte dintr-o echipă pasionată de dulciuri, te invităm să aplici. Salariu de la 5000 lei plus bonus de performanta. Trimite CV-ul tău la nr de tel ( . Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din povestea noastră delicioasă!
-
Angajam personal pentru curățenie în clădiri de birouri sector 1 zona Aurel Vlaicu.Program de 8 ore in doua schimburi , o saptamana 06-14.00 o saptamana 13.00.-19.00 Sărbătorile legale sunt zile libere plătite. Transportul este decontat pentru persoanele din provincie
-
Huawei Technologies SRL Romania, persoana juridica romana cu sediul in Bucuresti, Sector 2, Str. Barbu Vacarescu, Nr 201, Et 14,15,16,23,24,25 angajeaza: -Inginer de sistem software - Cod Cor 251205 ( Cerinte: Studii superioare, Lb. engleza) Interviu la sediul firmei. Informatii la tel.
-
Angajez ajutor instalator pentru executie instalatii sanitare, pentru detalii salariu etc tel
-
Angajăm montator mobilier PAL MDF, rafturi. Se lucrează pentru atât pentru proiecte private, cât și pentru amenajarea interioara a supermarketurilor. Oferim: Salariu de la 4.500 lei net, în funcție de experiență; Diurnă și cazare în deplasări; Echipament de lucru. Cerințe: Disponibilitate la deplasări; Seriozitate și fidelitate; Atenție la detalii și implicare; Spirit de echipă; Permis de conducere cat. B (optional) .
-
Angajam urgent Inspector Resurse Umane - sector 2 zona Obor Studii medii Cunostinte solide de legislatia muncii (Codul Muncii) Competente certificate in operare REVISAL (Curs Inspector Resurse Umane) Cunoasterea programelor de calculare a salariilor si a prevederilor legale referitoare la calcularea salariilor, la plata indemnizatiilor, a contributiilor sociale catre autoritati etc. Cunostinte MS Office Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la: - Evidenta personalului: Intocmirea corecta a documentelor necesare angajarii modificarii incetarii contractelor de munca; Inregistrarea in Revisal a documentelor de personal; -Gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca si arhivarea corespunzatoare a dosarelor de personal; - Elaborarea adeverintelor solicitate de catre angajati; - Actualizarea in permanenta a situatiilor legate de datele personale ale angajatilor; - Asigurarea comunicarii eficiente cu institutii precum ITM, AJOFM, CAS etc.. - Consultanta: Consiliere pe probleme de legislatia muncii resurse umane salarizare - Facturare: emiterea facturilor; mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii firmei; . Intocmire rapoarte specifice; - Respectarea termenelor de executie a sarcinilor de lucru, corectitudinii si calitati acestora
-
Te așteptăm în echipa S-KARP! Avem un post disponibil de Consilier Vânzări (full time part time) pentru magazinul din București, Calea Moșilor nr. 44 - fostul magazin Himalaya) dar și pentru participări la evenimente sportive. Oferim condiții și venituri foarte bune! Dacă ești interesat, te rugam trimite CV-ul pe office [at} dgr.ro sau Whatsapp . Multumim!
-
Candidatul Ideal Cautam persoane serioase, cu experienta in vanzare produse gourmet pentru magazinele Zimbria minim 2 ani- experienta in Italia constituie un avantaj. Ce alte calitati: - Sa zambesti des si sa ai o atitudine pozitiva cu clientii si colegii. - Sa vorbesti frumos cu clientii, sa fii amabil a. - Sa fii dispus a sa inveti - Sa fii o persoana organizata. - Sa fii atent a la detalii. - Cunostinte minime casa marcat, pos -Abordare responsabilă a muncii; -Initiativa si implicare Descrierea jobului Ce vei face: Vei aproviziona zilnic vitrinele si vei aranja specialitatile din carne si branzeturi Vei consilia si vei asista clientii in alegerea produselor potrivite Vei prezenta si promova produsele in mod atragator Vei avea in vederea atingerea obiectivelor de vanzari Vei gestiona stocurile din magazin si vei participa la inventare Vei fi responsabila pentru asigurarea unui mediu placut si curat in magazin Progam de lucru in ture Pachet salarial: -salariul 3500 ron net -decont transport. -bonuri de masa -marire salariala concediu pe trepte+bonusuri de senioritate -prima craciun paste in functie de realizari Descrierea companiei Verdesi&Co SRL sub brandul Zimbria este un producător local de specialități din carne și branzeturi (laborator produse tradiționale și gourmet manufacturate fără aditivi alimentari) Atelierul nostru produce specialitati din carne de porc mangalita, curcan si pui pe care le comercializam în magazine proprii alături de specialități italienesti și bacanie atestata traditional și gourmet atent selectata Produsele noastre sunt apreciate la nivel internațional și dorim sa avem în echipa noastră oameni care apreciază gustul premium și calitatea desavarsita
-
HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ! Liceul Teoretic Internaţional KING GEORGE ANGAJEAZĂ: - ÎNGRIJITOARE GRĂDINIŢĂ sediul Prelungirea Ghencea - Intrarea Ciclop; Persoană calmă, care să iubească copiii, răbdătoare, activă. Atenție, simt de răspundere, spirit creativ, ordonată. - experiență cu copii mici. Responsabilități: - sprijinirea copiilor în rutinele zilnice: ajutarea acestora la sevirea mesei, la programul de somn, schimbare pampers; - curățarea și igienizarea spatiilor de joacă, de clasă și a sălilor de masă; - ajută educatoarea la îmbrăcarea copiilor pentru activitățile din curtea grădiniței, precum și la pregătirea spațiului pentru diverse tipuri de activități. Promitem să te primim cu brațele deschise în marea noastră familie King George!
-
Candidatul Ideal - Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-un rol similar, avantaj experienta anterioara SAGA - absolvent de studii medii - cunostinte contabilitate primara - abilitati operare PC; - capacitate de comunicare, corectitudine; simt practic, organizatoric; - seriozitate, profesionalism; - entuziasm, flexibilitate, atitudine pro-activa. Descrierea jobului OPERATOR DATE - intocmirea cu operativitate a facturilor, avizelor, chitantelor, bonurilor de consum; - asigurarea verificarii instrumentelor de plata (CEC, BO, OP) la primire; - gestionarea documentelor primite; - verificarea incasarilor zilnice; - transmiterea pe mail a diverselor documente solicitate; - indosarierea documentelor si intocmirea centralizatoarelor aferente. ALTE INFORMATII - Locatie job - Bucuresti S2 - Program de lucru luni - vineri 8 - 17 - Salariu atractiv + Tichete de masa
-
Clinica Cris Smile, leader de piata in zona Rahova am deschis un nou cabinet stomatologic cu 6 unituri dentare. Cautam Front Desk Receptionist cu calitati de Office Manager pentru o colaborare pe termen lung. Ne dorim un om cald, care sa se integreze cu usurinta, atent fata de colegi si pacienti, cu organizare excelenta si management al receptiei. Oferim pacientilor profesionalism, experienta indelungata, si implicit, servicii stomatologice de calitate. De aceea cautam o persoana care sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Orientare spre pacientii clinicii: suna si preia apeluri, fidelizare loializare pacienti etc - Pacient care experienta pacientului in cabinet sa fie una placuta si relaxanta - Cunostinte de PC (Excel, Word) - Usurinta de a invata softul stomatologic (iStoma) - Abilitatea de a lucra cu echipa medicala - Autonomie privind organizarea receptiei - Capacitatea de a lua decizii si a actiona rapid - Disponibilitatea de a lucra in ture - Cunoasterea limbii engleze pentru pacientii straini (doar constituie un bonus) Ce oferim: - Salariu motivant (+ bonuri de masa) - Lucrul in cadrul unei clinici dentare in plina expansiune (deschiderea unei clinici noi) => sansa de crestere dpdv profesional - Stabilitate (colaborare pe termen lung) - Mediu de lucru performant si orientat catre rezultat.
-
-
Candidatul Ideal : - Absolvent de studii medii universitare; - Cunostinte operare utilizare PC; - Nu ai nevoie de experienta, se asigura Training Remunerat si Cursuri Personalizate costuri suportate integral de companie. - Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice. - Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata. - Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. BENEFICII : Salariu fix + comision bonuri de masa, se pot atinge venituri de peste 4 000 NET (in mana); Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare; Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; Siguranta si conditii de munca civilizate.
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Să fie o persoană cu spirit tehnic, atent la detalii, riguros, cu putere de muncă; Să aibă minim studii medii finalizate; Autorizație de stivuitorist valabilă - constituie avantaj; Să aibă experiență pe un post similar în cadrul unei fabrici (constituie avantaj). CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei prelua documentele de livrare și te vei informa asupra cerințelor de livrare; Vei identifica produsele comandate în stivele din depozit, le vei sorta, le vei manipula manual la locul de pregătire a comenzii sau în container (în vederea manipulării mecanizate), în conformitate cu comanda beneficiarului și ținând cont și de dispozițiile Șefului de Depozit; Vei aplica procedurile și instrucțiunile de lucru specifice în cursul procesului de manipulare, depozitare stivuire și livrare a produselor Companiei; Vei utiliza numai mijloacele tehnice puse la dispoziție de Companie în activitatea pe care o desfășoară (unelte manuale, scări, transpaleta hidraulică, etc); Vei întreține starea de curățenie a spațiilor de depozitare interioare și exterioare ale Depozitului pe tot parcursul lucrului. CE ÎȚI OFERIM? Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Program de 8 ore cu pauză de masă (L-J si V ); Echipă de oameni primitori și dinamici cu peste 10 ani experiență; Posibilitate de formare profesională (calificări); Asigurare privată de sănătate; PACHET SALARIAL: salariu: 3.150 lei net (conform prevederilor OUG 114 2018 în vigoare); tichete de masă: 25 lei zi lucrată (aproximativ 500 lei lună); decontare transport la și de la locul de muncă (București, bd. Iuliu Maniu nr.612-614, sector 6); ore suplimentare plătite. Ne puteți contacta la numărul de telefon sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România din bd-ul Iuliu Maniu 612-614, București (Militari).
-
CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei pregăti sortimentele de rebut, deșeurile din PVC, conform instruirii specifice acestei activități și normei de lucru stabilită; Vei efectua procesul de tocare rebut ținând cont de instrucțiunile specifice de lucru pentru tocătura și utilizarea utilajului de măcinare fină. NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Să fie o persoană cu putere de muncă, atentă, cu îndemânare și abilități tehnice; Să aibă atestat de stivuitorist (constituie avantaj); Să aibă experiență pe un post similar în cadrul unei fabrici (constituie avantaj). CE ÎȚI OFERIM? Contract de muncă pentru perioadă nedeterminată; Program de lucru in 2 schimburi: L-V:06:15-14:15 ; 14:15-22:15. Asigurare privată de sănătate. PACHET SALARIAL: Salariu in functie de calificari sau experienta, incepand de la 3.150 lei net; tichete de masă ( 600 lei); ore suplimentare platite bonusuri lunare in functie de rezultate; decontare transport la și de la locul de muncă (București, Bd. Iuliu Maniu, nr.612-614, Sector 6). Ne puteti contacta la numarul de telefon, sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România SRL din Bld. Iuliu Maniu 612-614 Bucuresti (Militari).