Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-01-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DejaVu International este în căutarea unui Alpinist Utilitar dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană aventuroasă, cu abilități excelente de alpinism și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci această poziție este pentru tine! Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de alpinism utilitar în conformitate cu standardele de siguranță și procedurile companiei; Montarea și demontarea echipamentelor și accesoriilor necesare pentru lucrările de alpinism; Utilizarea tehnicilor de alpinism pentru a accesa zone greu accesibile și a efectua lucrări de curățenie si igienizare Raportarea și documentarea corectă a activităților desfășurate. Cerinte: Experiență anterioară în alpinism utilitar; Abilități excelente de alpinism și cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor specifice; Certificare în alpinism utilitar ; Atenție la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra înălțimi mari și în condiții de muncă dificile;
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Promovat
Atelier confectii dama, angajam personal la calcat final, calcat interfazic, ambalator. Carte de munca, mediu de lucru placut, ore suplimentare platite. Punct de lucru Electromagnetica .
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pozitie: Asistente medicale Genul: Feminin Este necesar sa stiti limba Engleza la un nivel conversational. Se comunica in limba Engleza. Salariu NET 7000 SAR (1756.46 EUR NET) Cazare partajată: furnizată de catre angajator Transport asigurat de catre angajator Orele de serviciu / zi 8 ore Zile lucrătoare într-o săptămână - 6 Orele suplimentare Vor fi plătie conform legilor Regatului Arabiei Saudite Perioada contractului de munca 2 ani Asigurare medicala asigurata de catre angajator
-
ȘEF ȘANTIER Firma noastră, SC ATHENAEUM CONSTRUCT SRL, are o experiență de peste treizeci de ani pe piață. Suntem specializați în construcția, consolidarea și reabilitarea clădirilor publice (unități de învățământ și unități sanitare), hale industriale, construcții civile rezidențiale și nerezidențiale, precum și proiecte de instalații sanitare, termice , electrice de joasă tensiune, precum și instalații de fluide medicale. Dacă esti: - absolvent de studii tehnice in domeniu, de preferat constructii civile si industriale sau instalații în construcții; - deschis către idei noi și capacitatea de a gasi rezolvare la orice problemă - atent la detalii și identificarea problemelor - adept al muncii în echipă - posesor carnet auto categoria B, Și dacă ai: - experiență în domeniul construcțiilor civile (construcții metalice) min 1 an - abilități de organizare și planificare - abilitatea de a urmari simultan mai multe activități în șantier - capacitatea de a lucra cu termene limită - rezistența la presiune și stres, te așteptăm în echipa noastră, să ocupi funcția de Șef șantier. Contăm pe ajutorul tău să: - coordonezi si supraveghezi proiectele noastre de constructii, asigurandu-te ca acestea sunt finalizate la timp si in conformitate cu specificatiile clientului. -colaborezi cu echipa de proiect pentru a dezvolta si implementa planuri de constructie eficiente si rentabile. - monitorizezi si raportezi progresul proiectelor catre conducerea companiei si catre clienti. - asiguri respectarea standardelor de siguranta si sanatate ocupationala pe santier. - supervizezi si coordonezi activitatile echipei de constructie, asigurandu-te ca aceasta lucreaza in mod eficient si in conformitate cu planurile de constructive; - întocmești documentele de calitate a lucrărilor; - asiguri si respecti procedurile SSM. Poți conta pe noi că vom asigura: Oportunitatea de a lucra la proiecte de constructii complexe si interesante. Un mediu de lucru dinamic si stimulant, cu o echipa de constructie dedicata si experimentata. Posibilitatea de a avansa in cadrul companiei Pachet salarial atractiv Telefon mobil; Mașină de serviciu. Dacă ești interesat să lucrăm în această echipă, ne poți trimite un CV pe adresa de e-mail: sau sau ne poți contact la nr. de telefon:
-
Te asteptam sa faci parte din Echipa Hamangiu in libraria noastra din Cluj (in incinta Curtii de Apel Cluj-Napoca Piata Stefan cel Mare, nr. 1, Parter). Profilul tău Ai studiile medii finalizate si cunostinte minime de folosire a calculatorului; Esti o persoană energică, responsabilă și organizată; Poti fi pensionar activ, student sau doar pasionat de carti, de interactiunea cu oamenii si cu timp liber, disponibil in prima jumatate a zilei; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci: Interactionezi intr-un mod prietenos si amabil cu toti vizitatorii din Librarie; Afli dorintele si nevoile lor, le oferi informatiile necesare si le prezinti oferta noastra de carte; Emiti documentele fiscale (bon fiscal, factura) si operezi documentele de contabilitate primara; Receptionezi cartile trimise de la centru pe baza documentelor fiscale si le asezi in rafturile librariei, conform tematicii si domeniului; Ne ajuti la inventarele periodice; Pastrezi curatenia din incinta librariei. Ce iti oferim: Program lejer de lucru, de luni pana vineri intre orele 09.00 14.00; Venit net de 2000-2200 lei luna, + bonusuri de performanta, conform criteriilor de acordare; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Numar zile concediu de odihna: 21; Prime cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun; Zile libere in perioada sarbatorilor legale si in perioada sarbatorilor de iarna (20 decembrie 5 ianuarie); Program de instruire si dezvoltare profesionala; Siguranta unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung. Descrierea companiei Suntem o companie romaneasca, specializata in vanzarea de carte juridica, infiintata la inceputul anului 2006 la Bucuresti. Ne adresam studentilor, profesionistilor dreptului si tuturor celor interesati de starea legilor din Romania. Ne-am dorit inca de la inceput sa aducem cartea juridica mai aproape de cititori de accea am pus bazele primei retele de librarii, specializata exclusiv in promovarea si comercializarea cartilor si periodicelor din domeniul juridic. Astfel, din 2006 am adus cartea juridica mai aproape de cititorii din Iasi, Sibiu, Bistrita, Deva, Cluj, Bucuresti, Craiova, Targu Jiu, Alba-Iulia si Oradea. In prezent, Librariile Hamangiu sunt deschise in: Curtea de Apel Alba Curtea de Apel Cluj Curtea de Apel Iasi Facultatea de Drept Babes Bolyai Cluj-Napoca Facultatea de Drept Mihail Kogalniceanu Bucuresti Facultatea de Drept Titu Maiorescu Bucuresti Tot din dorinta de a face cartea juridica mai accesibila tuturor celor interesati, in 2008 am lansat si libraria online , unde titlurile dorite pot fi comandate foarte usor. Acestea pot fi apoi livrate acasa, prin curier, sau ridicate gratuit din Librariile Hamangiu. Daca te-am facut curios si vrei sa afli mai multe detalii, trimite-ne un CV pe adresa de mail distributie@ hamangiu. ro si hai sa ne cunoastem mai bine!
-
Firma de constructii angajam zidari, rigipsari, dulgheri, cu experienta cu carte de munca.
-
-
Sofer categoria B si ajutor instalator aer conditionat TEL . Cerintele postului: -Sofer - Frigotehnisc - Montator aer conditionat - Instalator pentru sisteme de climatizare ( tip split,VRV) - Cu sau fara permis de conducere categoria B. - Se asigura montaj,raparatii si service aer conditionat. Localitatea : Bucuresti/Ilfov Beneficii - Program lucru de luni pana vineri ( optional sambata) - Contract de munca perioada nedeterminata - Bonusuri in functie de performanta ( bonuri de masa in functie de zilele lucrate ) - Posturi libere 6 - Salariu intre 3000 lei 4000 lei.
-
Angajam personal pentru patiserie covrigarie , vanzatoare si modelator covrigi la Timpuri Noi, modelator covrigi la Gara de Nord, vanzatoare la Gara Basarab si Femeie de servici la hala productie Tineretului. Pt detalii sunati la
-
Job Full Time Alpinist Utilitar KREATIV ALPIN este în căutarea unui Alpinist Utilitar dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană aventuroasă, cu abilități excelente de alpinism și dornică să lucreze într-un mediu dinamic, atunci această poziție este pentru tine! Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de alpinism utilitar în conformitate cu standardele de siguranță și procedurile companiei; Executarea inspecțiilor și a lucrărilor de întreținere a structurilor înalte, inclusiv clădiri, turnuri, poduri și instalații; Montarea și demontarea echipamentelor și accesoriilor necesare pentru lucrările de alpinism; Utilizarea tehnicilor de alpinism pentru a accesa zone greu accesibile și a efectua lucrări de reparații, curățenie sau instalare; Lucrul în echipă cu colegii pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient; Raportarea și documentarea corectă a activităților desfășurate. Cerințe: Experiență anterioară în alpinism utilitar sau într-un domeniu similar; Abilități excelente de alpinism și cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor specifice; Certificare în alpinism utilitar sau capacitatea de a obține certificarea într-un timp scurt; Atenție la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra înălțimi mari și în condiții de muncă dificile; Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în program variabil, inclusiv în weekend-uri și sărbători; Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu interesant și provocator; Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv; Posibilitatea de a călători și de a lucra în diferite locații; Mediu de lucru dinamic și colaborativ; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Dacă ești pregătit să îți pui abilitățile de alpinism utilitar în valoare și să faci parte dintr-o echipă entuziastă, te încurajăm să aplici pentru această poziție. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
- Informeaza clientii in legatura cu serviciile oferite. - Consilieaza clientii si ofera suport pentru deschiderea si solutionarea dosarelor de dauna auto. - Programeaza clientii pentru interventii in service, conform graficului de activitate. - Mentine legatura cu clientii si ofera suport privind planificarea, stadiul de executie si finalizarea reparatiilor. - Creeaza devize estimative si transmite oferte de manopera si consumabile clientilor. - Creeaza nota de comanda pentru fiecare autovehicul care urmeaza sa intre in service. - Monitorizeaza evolutia lucrarilor si informeaza clientii si asiguratorii, daca apar situatii noi. - Emite, inregistreaza si urmareste facturile in sistemul de gestiune al societatii. - Efectueaza receptia fizica a autovehiculului si predarea acestuia la finalizarea lucrarilor. - Evalueaza gradul de satisfactie al clientilor.
-
Angajam bărbat să servească într-o cantina in zona Giulești. Program doua zile lucrătoare, doua zile libere Salariu 3000lei, respectiv cate 1500lei la două saptamani Limita de vârstă 20-45 ani
-
Societatea KUSH DEVELOPMENT S.R.L. angajeaza 4 (patru) persoane pe postul de FEMEIE DE SERVICIU, cod COR 911201. Locul desfășurării activității poate varia, existând posibilitatea ca salariatul să muncească în diverse spații indicate de către angajator. Cerinte: Apt fizic Contract pe durata nedeterminata, data estimare inceput: 01.09.2024, 8 ore zi, Luni Vineri, 9:00 17:00, salariu: 3.700 lei. Interviul va avea loc in data de 15.05.2024, ora 08:00, prin videoconferinta.
-
Angajam doamna in program intern, pentru ingrijire batrana la domiciliu
-
RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie CERINTE Studii de specialitate; Experienta minim 2 ani; Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide (GN) si a instalatiilor (GN, stingere incendii), sa fie: instalator autorizat A.N.R.E.( EGIU și EGD în termen de valabilitate, cu permis de conducere. Constituie avantaj orice alte autorizații deținute -ISCIR etc). persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate BENEFICII OFERITE Salariul se discuta la interviu. Se ofera bonusuri de performanta; Prime de Paste si de Craciun
-
Laborator incercari materiale de constuctii cautam coleg pentru activitatea din Bucuresti.
-
-
Salon Style and Glow situat in Bucurestii Noi, Sector 1, cu o vechime de 10 ani si clientela formata, cu servicii dedicate intregii familii. Programul de lucru este o zi da si una nu. Un weekend da si unul nu. Programul de functionare al salonului este de la 9:00 la 20:00 de Luni pana Sambata, iar Duminica de la 9:00 la 14:30. Cerinte: - experienta in salon si punctualitate. Oferim: Salariu fix sau procentual. Carte de munca 8 ore. Comisioane din vanzarea produselor. Perioada de pregatire daca este necesar. Suntem deschisi la alte propuneri. Ne puteti contacta la numarul:
-
Curățarea și întreținerea sălilor de clasă, birourilor, holurilor și altor spații comune; Asigurarea aprovizionării cu materiale de curățenie și consumabile; Menținerea curățeniei în curtea școlii și pe aleile adiacente; Sprijinirea personalului școlii în organizarea evenimentelor și activităților speciale; Respectarea regulilor de igienă și siguranță în timpul desfășurării activităților. Pallady, sector 3
-
Are cunoștințe temeinice privind modul de funcționare a echipmentelor de climatizare; Are experiență în activități de service și punere în funcțiune a echipamentelor sistemelor de climatizare și instalațiilor frigorifice: efectuează sudură în Cu, efectuează probe de presiune, recuperare și introducere agent frigorific (freon), reglează, resetează, verifică sistemele de control ale echipamentelor sistemelor HVAC; Are abilități de comunicare, este calm, riguros, responsabil, disciplinat; Este un bun organizator; Are capacitatea de a lucra în condiții de stres, are disponibilitate pentru deplasări în țară; Studii necesare: Medii (de specialitate) superioare; Autorizația AGFR reprezintă un avantaj. Cu permis de conducere categoria B Descrierea jobului Operațiuni de instalare, montare și întreținere instalații de climatizare și instalații frigorifice: sisteme VRF, chillere, pompe de căldură, centrale de tratare a aerului, rooftopuri. Se oferă: Pachet salarial atractiv; Program de lucru 8 H ( de Luni- Vineri) Bonusuri in functie de performanta ( bonuri de masa in functie de zilele lucrate ) Contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Societate înființată în 2004, având ca principal obiect de activitate proiectarea, instalarea și mentenanța sistemelor de climatizare.
-
Vrei să faci parte din echipa noastră? Cautam personal pentru postul de bucatar. Ne dorim în echipa o persoana sociabila, comunicativa, serioasa, sa lucreze in echipa. Program lucru: 5 zile pe saptamana 2 libere astfel: Program de 8h pe zi (06:30-14:30, 14:00-22:00) Cv urile se trimit pe adresa: Adresa locatie: str Gral Berthelot 9, sector 1, Bucuresti la Hotel Berthelot, zona Calea Victoriei
-
Candidatul ideal are nevoie de minim un 1 de experienta in montaj tamplarie PVC. Avantaj permis categoria B. Seriozitate ,profesionalism ,eficienta!