Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-02-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACUM angajare personal curatenie blocuri si subsoluri 2950 RON lunar, locuri limitate, program de lucru 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu facem angajare prin telefon, interviu in Sectorul 6, programare la telefon acum, Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu, Tip colaborare: Perioada determinata, Locatie job: mobilitate activitate teren, Personal curatenie blocuri si subsoluri, www.curatenieblocuri.freewb.ro cariere, acum angajam personal curatenie pentru blocuri si subsoluri la asociatii de proprietari, avem locuri libere pentru fete si baieti fara limita de varsta, cu un program de lucru 5 zile pe saptamana, cu 8 ore pe zi, pentru angajare va rugam trimiteti solicitarea dvs. scrieti direct pe site la adresa si noi te angajam pe loc, sau programeaza un interviu acum la telefonul din anunt, Nota: noi platim munca, nu fotografia, pentru toate acestea oferim un salariu lunar pentru program 8 ore zi, nu vrei munca te rog nu deranja, avem reguli putine si clare, vino acum la interviu pentru angajare pe loc. Salariu bun si oferim bonus de buna executie a lucrului, Atentie, nu facem interviu la telefon, nu facem angajare prin telefon, va multumesc, http: www.curatenieblocuri.freewb.ro
-
Promovat
Responabilitati principale: - intocmeste facturile de vanzare precum si avizele de expeditie; - tipareste (printeaza) din Programul Socrate comenzile lansate de clienti care se predau gestionarului; - intocmeste facturi conform dispozitiilor de livrare emise de gestionari; Profilul candidatului: - minim studii medii, profil economic - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat - experienta minim 3 an in domeniu - abilitatea de a gestiona sarcini multiple - persoana comunicativa, ordonata
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii. Avem locatii disponibile in toate sectoarele din Bucuresti. Program 8h de luni pana vineri. Program 2-6h de luni pana vineri pentru persoanele din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Se lucreaza cu contract de munca Detalii la: 0751 309 113 0736 662 030 0751 169 473 Pentru norma 2-6h, va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Camin batrani LICENTIAT Sector 1 angajeaza infirmiere/ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca. Salariul 3.000-4.500 lei. Full time sau part time.
-
Promovat
Camin de batrani LICENTIAT situat in Bucurestii Noi-Pajura angajeaza infirmiere ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca.
-
Descriere Club din Sectorul 6 , angajeaza Receptionera Club , 5000 lei net , tips lunar in jur de 3000-3500 lei care este personal , nu se pune la comun cu colegii. Fată cu aspect fizic placut , minimum 12 clase , sociabila, abilitati de comunicare si lucru in echipa. Disponibilitate de a lucra in ture . Posibilitate si de part time , 5 ore zi , 2500 lei net. Pentru detalii si stabilire interviu , sunati la .
-
Salariul 4000 lei net ospatarita cu experienta minimum 2 ani , dispusa sa invete sa prepare produse in bar. Salariul 2800 lei net ospatarita fara experienta dispusa sa invete sa prepare produse in bar . Contract de munca perioada nedeterminata , posibilitate de bonusuri lunare , tips zilnic personal. Pentru detalii si interviu sunati la .
-
Candidatul Ideal Experiența anterioară în montarea de panouri fotovoltaice constituie un avantaj; Cunoștințe în domeniul electricității și a sistemelor fotovoltaice; Abilități bune de rezolvare a problemelor și de lucru în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în diferite locații și în condiții variate de mediu; Capacitatea de a lucra la înălțime; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Montarea și instalarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor și planurilor tehnice; Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; Atenție la detalii; Asigurarea calității lucrărilor realizate; Identificarea și remedierea eventualelor defecțiuni sau probleme tehnice; Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Munca presupune activitate în aer liber și la înălțime. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în plină expansiune și de a contribui la dezvoltarea energiei regenerabile; Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv; Tichete de masă; Prime de sărbătorile legale; Abonament medical la o clinică privată de sănătate; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație.
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
Firma serioasa angajam barista ospatarita pentru terasa noastra din AFI Cotroceni. Telefon contact
-
Promovat
Fabrica de confectii dama, angajeaza calcator produse finale. Atelierul este in Crangasi la trei minute de gura de metrou si tramvaiul 41. Program luni-vineri 09-17:30, pachet salarial motivant, include tichete de masa si transport, prime de fidelitate.
-
Angajăm Manager echipă, Consilieri credite, Casier, Colector principal, pentru birou București sector 4 și Ilfov (localități limitrofe). Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren - permis conducere cat.B (manager echipa)
-
South Equipment SRL, companie specializată în închirierea de utilaje și operatori, caută candidați pentru posturile de , legator de sarcină și operator nacelă.(operator manitou rotativ) Acestea sunt poziții cu responsabilități importante, care necesită experiență în domeniu și cunoștințe tehnice solide. Candidații trebuie să fie siguri pe ei, atenți la detalii și să aibă abilități excelente de comunicare. Santierele sunt atât în România, cât și în Europa, astfel , candidații trebuie să fie dispuși să se deplaseze. Se oferă diurnă pentru deplasări și orele suplimentare sunt plătite extra. Salariul este motivant și atractiv, iar beneficiile includ asigurare medicală și concediu platit. Dacă sunteți interesați să faceți parte din echipa noastră și aveți experiență relevantă, vă rugăm să ne contactati telefonic sau whatsapp www.southequipment.ro
-
Societate comercială angajează operator Manitou incarcator telescopic. -Operator Manitou -Salariu 5500 Lei -Locatie: Oradea -Program de santier -Cerinte: autorizație ISCIR valabilă
-
Colector principal Cerințe: Ofera suport clientilor sau Consultanților de Credite, ce intampina probleme de colectare, cu scopul de a colecta complet sau parțial debitele si dobânzile cumulate; Colecteaza, administreaza și preda corespondența purtată cu clienții care au întârzieri. Condiții: studii minim bacalaureat; disponibilitatea de a colabora in baza unui PFA Responsabilități: - Participă la planificarea, elaborarea și realizarea acțiunilor legale împotriva clienților care au întârzieri; - Ofera consultanta legat de calitatea procedurilor de gestionare a clienților care au întârzieri. Sistem de plata motivant, functie de performanta.
-
Promovat
Candidatul Ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari Gestionar. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 1-2 ani. Ne asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine! Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric. Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, pentru lucru 2 sambete pe luna, de la 09.00 la 14.00, si sa ai permis de conducere Cat.B. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung, oferindu-ti si alte beneficii. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne, asigurand gestiunea fizica a stocului de marfa afisezi si actualizezi etichetele de pret te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. Iti oferim : Program de lucru : Luni-Vineri 8.00 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de Sarbatori Tichete de masa Salariu : 3.500 4.000 NET, dupa primele 3 luni oferim si comision din vanzarile lunare Posibilitati reale de crestere a salariului Depozitul nostru este pe piata de peste 26 ani si face parte dintr-un grup de firme, care a fost infiintat in 1994. Suntem mici, dar ne dorim sa devenim mai mari !
-
Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare
-
Program - marți, joi (1h zi) Clădire tip casa ( scara comuna, 2 băi comune) Pentru detalii, scrieți sunați la nr. Sunați in intervalul orar 11-19.00
-
Agentie imobiliara cu experienta in domeniu, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta. Conditii foarte avantajoase. Publicitate intensiva. Sediul in Unirii si Calea Serban Voda, Cursuri la sediul firmei https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903
-
CERINTE Studii tehnice medii sau calificare tehnica; Experienta anterioara privind executia, service-ul si mententanta instalatiilor hidraulice si pneumatice, Experienta anterioara in service/mentenanta pompe, cilindri hidraulici, etc.; Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; Seriozitate, meticulozitate, corectitudine, disciplina in munca, dispus la program prelungit; Aptitudini pentru lucrul in echipa; Atentie la detalii, ordonat, organizat; Nivel mediu operare PC; Nivel mediu (conversational) cunostinte lb engleza Disponibilitate pentru deplasari si delegatii; Disponibilitate de a-si insusi cunostinte tehnice noi; pasionat de domeniu tehnic Permis de conducere cat. B. RESPONSABILITATI executa reparatii de pompe, cilindri si echipamente pentru automatizari hidraulice si pneumatice; executa instalatii pentru automatizari hidraulice si pneumatice asigura consultanta tehnica si service clientilor; OFERTA Pachet salarial atractiv in concordanta cu experienta si nivelul de calificare; Program de lucru flexibil; Mediu de munca dinamic si posibilitate de dezvoltare profesionala. Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
PROGRESS FLUID este principalul partener in Romania a companiei germane BOSCH REXROTH si are ca obiect de activitate comercializarea, suportul tehnic si service a instalatiilor si echipamentelor de actionari si automatizari industriale hidraulice. In ultimul timp, Progress Fluid si-a extins gama de produse oferite prin incheierea unor parteneriate preferentiale cu producatori de renume in domeniul actionarilor si automatizarilor industriale. Gama de produse oferita are la baza intreaga oferta BOSCH REXROTH, ATOS, VICKERS, ARGO-HYTOS, BERARMA, SETTIMA, CASAPPA, HBE in domeniul actionarilor si automatizarilor hidraulice, pneumatice, tehnica liniara si de montaj, precum si conectica VOSS si furtune hidraulice, Lider de piata in domeniu, PROGRESS FLUID ofera clientilor sai cea mai variata gama de echipamente de actionari si automatizari industriale si servicii complete referitoare la executie de instalatii noi sau modernizarea celor existente, consultanta, proiectare, mentenanta, reparatii pompe, cilindri si echipamente hidraulice RESPONSABILITATI : - promoveaza si vinde produse si echipamente pentru automatizari hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA Pachet salarial atractiv; Telefon de serviciu; Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie CERINTE Studii de specialitate; Experienta minim 2 ani; Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide (GN) si a instalatiilor (GN, stingere incendii), sa fie: instalator autorizat A.N.R.E.( EGIU și EGD în termen de valabilitate, cu permis de conducere. Constituie avantaj orice alte autorizații deținute -ISCIR etc). persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate BENEFICII OFERITE Salariul se discuta la interviu. Se ofera bonusuri de performanta; Prime de Paste si de Craciun cv -