Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-02-28 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
DESCRIEREA POSTULUI : Asigura lucrari de curatenie si igiena in spatiile publice ale hotelului, program 8 h+ 1 h pauza, in ture COMPETENTE PERSONALE: Sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate, responsabilitate, loialitate, hotarire, adaptabilitate,autocontrol, atitudine pozitiiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare) Sa nu aiba antecedente penale POZIŢIA IN ORGANIGRAMA SI RELAŢII ORGANIZAŢIONALE : Se subordoneaza Managerului Housekeeping ATRIBUTII: sa curete si sa igienizeze suprafetele publice (receptie, toalete, scari, lifturi, parcare, sali de conferinte) sa aiba o conduita corecta in fata clientului sa utilizeze formule de salut "buna ziua", "buna seara", "la revedere" si formule de multumire "multumesc" in relatia cu toti clientii sa mentina curatenia sa anunte de indata Managerul Housekeeping orice neregula constatata sa ia in primire toate materialele necesare asigurarii curateniei, avand obligatia sa asigure pastrarea si utilizarea acestora in bune conditii sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu sa raspunda la toate solicitarile venite din partea Managerului Housekeeping pentru indeplinirea unor sarcini conform fisei postului sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor
-
Promovat
Angajam sofer categoria D - transport persoane (angajati in cont propriu). Transportul se realizeaza cu Autobuz Mercedes Integro 53 locuri, cutie automata. Cerinte : - permis categoria D, - atestat transport persoane - cazier auto, - experienta minima 5 ani. - domiciliul in Giurgiu sau in apropiere. Detalii la numar de telefon 0757052465.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Bucatar, ajutor bucatar, ospatari, femei pentru spalat vase si asistent manager restaurant, angajeaza restaurant din zona Piata Dorobanti. Contact:
-
Angajam instalatori pentru instalatii sanitare si termice. Salariu atractiv. Experienta profesionala intre 1-5 ani
-
Promovat
Matra SRL Scornicesti, este in cautarea unui director de vanzari dinamic si orientat catre rezultate, care sa conduca echipa noastra de vanzari nationala pentru carne si preparate din carne. Candidatul ideal va fi responsabil pentru dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari, gestionarea relatiilor cu clientii si cresterea profibilitatii afacerii. Cerințe: Experiență demonstrată într-un rol similar în industria alimentară, cu accent pe carne și preparate din carne Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații de lungă durată cu clienții și partenerii de afaceri Orientare către rezultate și capacitatea de a conduce și motiva o echipă pentru a atinge obiectivele stabilite Excelente abilități analitice și capacitatea de a interpreta datele de vânzări pentru luarea deciziilor strategice Flexibilitate și capacitatea de a adapta rapid strategiile în funcție de schimbările din piață și din mediul concurențial Dacă sunteți un lider în domeniul vânzărilor, pasionat de industria alimentară și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail sau sa ne contactati telefonic- . Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm echipei noastre un nou membru dedicat și motivat!
-
Promovat
Bucatar Ajutor bucatar in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si bucatar ajutor bucatar in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Bucatar Ajutor bucata CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.
-
NF Palace angajează cameristă Hotelul este situat in centrul vechi langa BNR Este un hotel de 4 stele micuț Căutăm o persoana care are o atenție la detalii foarte mare Experiența nu este necesara dar reprezintă un avantaj Pentru mai multe detalii aștept telefonul dumneavoastră
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2800 lei, tichete de masa.
-
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de menajera: 1. Menajera pentru zona Cotroceni Familie 2 adulti ,un copil mare si un catel au nevoie de o menajera cu experienta, cu recomandari , ordonata, atenta la detalii , activa , de incredere . Program 8 ore zi Salariu min 4000 lei +contract de munca 2.Menajera zona sector 1 , familie 2 adulti si un bebe .Persoana cu experienta, recomandari, harnica, responsabila, curata, ingrijita, meticuloasa. Program 8 ore zi , Salariu 4500 lei 3. Menajera zona Sisesti familie cu 2 adulti , vila .Atributii :curatenie, calcat haine .Profil menajera : min 5 ani experienta, energica, implicata, muncitoare. Program 8 ore zi , L-V, Salariu 4000 lei +contract de munca 4.Menajera familie in zona Hala Traian .Se cauta o persoana cu experienta, recomandari , responsabila care sa se ocupe de curatenia casei si implicare la gatit traditional . Salariu 4000 lei , program 8 ore zi , L-V Pentru alte angajamnete part-time contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare
-
Suntem angajati in a furniza servicii de combatere a insectelor, eliminare a rozatoarelor si dezinfectare, cu scopul de a va garanta ca locuinta, afacerea sau spatiul dvs sunt in siguranta, ferite de invazia insectelor, rozatoarelor si agentilor patogeni. Cu o bogata experienta in domeniu, ne mandrim cu nivelul nostru de profesionalism si competenta, oferind solutii personalizate de inalta calitate pentru fiecare cerinta specifica. Web: italdeea-deratizare.ro Nr de contact
-
Asistent GROOMER FRIZER canin - un post. Job-ul este disponibil in Salonul Labute Fericite, un salon concept Boutique, exclusivist, situat de 8 ani in zona de Nord a Bucurestiului, avand clienti stabili. Daca esti pasionat a si iti doresti sa te dezvolti pe plan profesional, te asteptam in echipa Labute Fericite. Salonul Labute Fericite ofera urmatoarea gama de servicii: - tuns cu foarfeca sau cu masina; - spalat, descalcit si coafat; - taiat unghii si curatat urechi; - Pet Shop. Descrierea postului: Asistent GROOMER FRIZER canin - spalat, periat descalcit si spalat catei pisici; - training permanent; - lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - lucrul cu echipamente moderne; Cerinte: Asistent GROOMER FRIZER canin - Persoana serioasa, amabila, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste si pasiune pentru animale; - Poti fi si la inceput de drum, daca esti o persoana pasionata, te vom ajuta sa inveti si sa evoluezi alaturi de noi; - Abilitati de lucru in echipa: acceptam ca fiecare exceleaza in domeniul sau, asa ca invatam unii de la altii si suntem deschisi la sugestii; - Onestitate: discutam deschis si gasim solutii. Beneficii: - Sansa de a lucra intr-un salon premium ce urmareste sa se adapteze in permanenta cerintelor clientilor; - Lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica; - Lucrul cu echipamente moderne; - Pachet salarial competitiv, in functie de experienta si competente; - Posibilitati de dezvoltare profesionala; - Sustinem diversitatea profesionala a echipei noastre, deci orice competenta sau pasiune in grooming este primita cu bucurie. www.labutefericite.ro https: m.facebook.com labutefericitefrizeriecanina
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Zona sos. Panduri, sect. 5, Bucuresti. Program luni-vineri 10.30-18.30 Persoana indemanatica, saritoare, amabila. Salariu 3500 lei luna. Telefonati intre orele 15.30 - 20.
-
Restaurant linie calda, sos. PANDURI, Bucuresti. Program: luni-vineri 7- 15. Salariu: 4000 lei lunar. Pentru informatii suplimentare, telefonic intre orele 15.30 - 20.00.
-
Promovat
Șofer categoria B inclusiv manipulare marfa in depozit.Incarcare descarcă marfa Program flexibil 8.30-17 Căutăm persoana serioasa , punctuala ,cu vechime de min 10 ani. Salariul atractiv
-
angajam operator buldoexcavator jcb , cu permis de conducere cat. B ,C sau TR , se cere minimul de experienta in domeniu, punct de lucru in Bucuresti . salariu se negociaza in functie de experienta
-
angajez buldoexcavatorist pentru buldoexcavatorJCB 3cx , cu permis de conducere. lucrari in București și Ilfov. se cere minim de experienta în domeniu.. se accepta si colaborare cu plata la zi.
-
OpenJobLine caută asistenți medicali generaliști absolvenți pentru formare lingvistică (limba germană) și angajare în structuri sanitare din Germania, FĂRĂ COMISIOANE. Cerinte: -formarea de asistent medical generalist finalizată -răbdare, seriozitate, onestitate, punctualitate, entuziasm -deschidere și flexibilitate în procesul de învățare/training -dorință de învățare și perfecționare continuă -spirit de echipă Responsabilităti: -frecventarea orelor de curs organizate de OpenJobLine -participarea activă la curs -participarea la evaluarile din cadrul cursului -comunicarea imediată și transparentă cu OpenJobLine -îndeplinirea sarcinilor la locul de muncă din Germania Beneficii: ÎN ROMÂNIA -curs intensiv de limba germană GRATUIT (4-6 luni) -cazare, masă, suport de curs asigurate de OpenJobLine -sprijin financiar individual, în funcție de caz -plecarea din țară cu toate documentele necesare recunoașterii profesionale -pregătirea și organizarea examenului de limba germană nivel B2 pentru AMG ÎN GERMANIA -training specific meseriei (Pflege) chiar în Germania înainte de încadrare RECUNOAȘTEREA PROFESIEI (Urkunde) -contract național de muncă la standarde germane, perioadă nedeterminată -salariu de început 3000 3600 Euro brut -bonusuri + sporuri și al 13-lea salariu -până la 30 de zile de concediu plătite/an -asistență în procesul de integrare, inclusiv în limba română la fața locului (Anmeldung, locuință, cont bancar, etc.) -posibilitatea de a schimba locul de muncă, daca nu te adaptezi. Compania noastră și-a început activitatea în anul 2002. De atunci și până în prezent am integrat cu succes peste 7000 de asistenti medicali generali ti în structuri sanitare din Germania, Elveția și Italia. Pentru a ne cunoaște mai bine, vizitați pagina noastră de internet, dar ne găsiți și pe Facebook, Instagram, YouTube. P
-
Oferim un post de femeie de serviciu cu contract de munca de 8 ore, in gradinita particulara din sectorul 1, Bucuresti, zona Pod Constanta.