Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Promovat
ROYALSCAF angajează pe termen nelimitat muncitori necalificați pentru manipulare schela metalică în santierele din Bucuresti. Este o munca grea și recomandam varsta maxima de 30 ani pentru angajare. Se oferă: - angajare cu carte de munca și posibilitate de coasigurat pentru soție copii; - cazare pentru persoanele din provincie; - salariu de la 250 lei zi în funcție de randament cu achitare de 2 ori pe luna; - posibilitate de ajutor ca avans pana la primul salariu; Oferim seriozitate și cerem seriozitate ! Pentru angajări contactați pe dl. George la 0738161931 între orele 8:00 - 18:00.
-
Promovat
RPG Security Angajează Tehnicieni Sisteme de Securitate RPG Security, lider în domeniul serviciilor de securitate din 1997, caută să își extindă echipa cu tehnicieni sisteme de securitate pe segmentele junior, mid și high. Oferim oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator, cu salarii competitive între 3500 și 7000 RON NET, bazate pe experiență și competențe. Cerințe: Cunoștințe tehnice în domeniul securității; Abilitatea de a lucra în echipă și individual; Disponibilitate pentru formare continuă. Avizul de tehncian sisteme de securitate și permisul de conducere categoria B constituie avantaje Oferim: Salariu motivant, în funcție de experiență și competențe până la 6500 Ron Net Oportunități de avansare și dezvoltare profesională; Lucru cu tehnologii de ultimă generație în domeniul securității. Candidații interesați sunt invitați să trimită CV-ul actualizat la adresa . Alătură-te echipei RPG Security și contribuie la protejarea și securizarea mediilor comerciale, industriale și rezidențiale la nivel național. RPG Security: Excelență și inovație în serviciile de securitate.
-
Promovat
Angajam muncitori necalificati pentru productie de vopsele. Fabrica in Bucuresti, 8 ore program de zi. Cei interesati va rog sunati la telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Camin de batrani LICENTIAT situat in Bucurestii Noi-Pajura angajeaza infirmiere ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca.
-
Partenerul nostru de încredere caută șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei lor din Moerdijk, Olanda! În acest rol, veți transporta containere între diferite locații pe terenul propriu al Clientului . Atribuțiile dvs. vor include următoarele: Acostarea și decuplarea cu atenție a remorcilor; Efectuarea unei administrări corespunzătoare legată de transportul containerelor; Verificarea stării tehnice a vehiculului; Alte sarcini conexe. Salarizare și beneficii: Salarizare începând cu 460 EUR săptămână (NET) Toate garanțiile sociale; Garantat 40 de ore săptămână, cu posibilitatea de a face ore suplimentare Sâmbăta; Cazare într-un dormitor individual în case comune bine echipate; Mașina de serviciu și echipamentul de muncă sunt oferite gratuit; Mediu prietenos Cursuri de formare profesională Indemnizație de călătorie (în cazul mașinii proprii): 0,23EUR km după 10 km între locul de cazare și locul de muncă. Card de combustibil în cazul în care conduceți o mașină de serviciu Spor pentru zilele de Sâmbătă: 150%
-
Partenerii noștri din Olanda caută lucrători de depozit pentru o companie renumită la nivel mondial care oferă soluții de logistică, distribuție, transport rutier și aerian. În calitate de lucrător în depozit, veți avea următoarele sarcini: Să recepționați diferite tipuri de colete; Să împachetați și să încărcați produse; Să fiți pregătiți pentru a vă diversifica munca conform nevoilor din depozit. Program de lucru: Se lucrează de luni până vineri, în mai multe schimburi. Pentru candidații care doresc să lucreze suplimentar sunt posibile ore suplimentare și munca în weekend. Orele de lucru depind de locație și pot fi organizate în diferite ture: 6: . Depozitul are departamente diferite: temperatură normală, frigorific (-8 C) congelator (-20 C) Angajații din zona frigo și congelator primesc un bonus de 0,45 euro pe oră. În timpul zilei programului de muncă sunt 3 pauze - două de 15 min și una de 30 min. Salarizare și beneficii: Salariul pentru cei cu vârsta de 21 de ani și peste este de 13,27EUR +8,33% Indemnizație de vacanță = 14,38 EUR + diverse sporuri. Se oferă cazare și transport la locul de muncă. Cuplurile și prietenii sunt bineveniți, însă nu putem garanta același programe sau aceleași ore de lucru.
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Important: Te invit sa aplici aici la mesaj cu cv-ul sau pe Whatsapp la nr de tel afișat in anunt. Ii vom contacta noi pe cei care se încadrează criteriilor. Succes! Locatie disponibila: Showroom Dinicu Golescu (la cateva min de metroul Gara de N). Activitatea firmei o reprezinta producerea si comercializarea dispozitivelor medicale premium brand. Produsele de calitate germana satisfac exigentele pacientilor pe zona de: ortopedie, chirurgie vasculara, Kinetoterapie, oncologie precum si pe alte tipuri de specialitati. Acceptam si candidatii care nu au experienta pe un post similar insa, au studii in domeniul medical: kinetoterapie, inginerie medicala, asistent medical si isi doresc sa se dezvolte profesional in vanzare consultativa dispozitive medicale si de recuperare. Cerinte: Studii in domeniul medical: asistent medical, kinetoterapeut, inginerie medicala, farmacie- reprezinta avantaj; Experienta in promovare si vanzare consultativa dispozitive medicale- reprezinta avantaj: Persoana calma, sociabila, orientata spre client si indeplinirea obiectivelor de vanzare; Experienta in domeniul medical sau pe un post in vanzare reprezinta avantaj; Abilitati de comunicare, prezentare produse, masurare pacienti si vanzare consultativa; Engleza nivel mediu-bun (scris, citit, vorbit) si operare MS Office. Responsabilitati: Vanzarea dispozitivelor medicale din Showroom Bd. Dinicu Golescu; Consilierea pacientilor (direct, telefonic sau pe mail) interesati de achizitionarea dispozitivele medicale (orteze, ciorapi compresivi, proteze, dispositive pentru persoane cu dizabilitati etc.); Va masura pacienti si le va oferi informatiile necesare despre produsul medical de care are nevoie; Va efectua programari si va intocmii actele in colaboare cu CAS din Bucuresti; Va inregistra pe casa de marcat incasari pentru produsele vandute catre pacienti; Va tine evidenta incasarilor si va transmite raportul zilnic si lunar al vanzarilor. Oferta: Pachet salarial 4600-5600 lei net (fix 3000 lei net + 600 lei tichete masa + comision lunar); Comision lunar variabil 1000-2000 lei; Program flexibil: L-V 9-17 10:30-18:30 si 1-2 Sambate luna 10-14: Contract de munca stabil, norma intreaga; Logistica necesara oferita de companie; Traininguri, posibilitate de dezvoltare profesionala si salariala.
-
Important: Asteptam cv-ul tau atasat pe site la mesaj sau pe Whatsapp la nr de tel afisat. Analizam si revenim pt detalii la cei care corespund. Succes! Locatie disponibilă in Mall Vitan Compania este lider in domeniul suplimentelor nutritive si promotor al conceptelor avansate de sanatate prin inovatie si wellness. Profilul dorit: Cautam persoane cu studii sau cunostinte in domeniu, pasionate de domeniul nutritiei, interesate de o alimentatie sanatoasa, de preferat, care au mai lucrat pe o pozitie similara in retail. Acceptam si studenti absolventi la biochimie, nutritie, farmacie care pot lucra program 12 24 (o zi 12 h si apoi liber) si care au experienta minima in vanzare. Oferta: Pachet salarial 6000-7500 lei net luna (3400 lei net fix + 800 lei tichete masa + 2400-4000 lei comision lunar din vazari); Program de lucru flexibil, in ture 12 24 (o zi 12 h si o zi liber); Contract de munca, programe de training, bonusuri de performanta si de fidelizare. Responsabilitati: Activitate de consultanta pentru clientii magazinului de profil din Mall; Consiliaza clientii in procesul decizional, prezinta suplimentele nutritive, ingredientele, propietatile si cantitatea recomandata, conform necesitatilor formulate; Ofera clientilor informatii legate de actiunile promotionale si serviciile de specialitate de care pot beneficia; Actioneaza pentru atingerea obiectivelor individuale de vanzare; Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc.
-
Promovat
Cautam colegi pentru magazinele Shop&Go din zonele Vatra Luminoasa (sector 2) si Titel Petrescu (sector 6) Candidatul ideal: - minimum 18 ani; - persoana serioasa si organizata; - bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client; - bune abilitati de lucru cu numerarul. Responsabilitati: - scanarea produselor pe casa de marcat si incasarea contravalorii acestora; - efectuarea schimbului de tura si inchiderea de zi; - receptionarea marfii; - etichetarea si aranjarea produselor la raft; - verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate; - mentinerea unui mediu de lucru placut si curat; - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul. Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu de inceput 2500 lei NET - decontare transport (STB sau METROREX); - bonus de conduita si inventar; - prime de sarbatori: Paste, Craciun; - al 13-lea salariu; - program de lucru de 8 h zi in 2 ture, 5 zile lucratoare saptamana; - training la locul de munca. Pentru stabilirea unui interviu, va rugam sunati la numarul afisat. Multumim!
-
MINIMARKET LA DOI PASI CAUTAM COLEGI : LUCRATOR COMECIAL PRINCIPALELE RESPONABILITATI * RECEPTIONARE MARFA *ARANJARE PRODUSE RAFT *PREZENTAREA SI COMERCIALIZAREA PROSDUSELOR * MENTINEREA UNUI MEDIU DE LUCRU CURAT SI ORGANIZAT MAGAZINUL SE AFLA IN MILITARI APUSULUI SECTOR 6 BUCURESTI SALARIU ATRACTIV+BONURI DE MASA PROGRAM 8 ORE + 2 ZILE LIBERE SAPTAMANA TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA PENTRU MAI MULTE DETALII VA ASTEPTAM CU TELEFON
-
Angajam urgent ELECTRICIENI SI LACATUSI MECANICI pentru ITALIA si GERMANIA, dar si personal necalificat dornic de afirmare Se ofera: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu motivant,crestere in functie de performanta 1800 - 2200 euro luna - concediu de odihna platit conform contractului de munca - limba Italiana Engleza este un plus dar nu e obligatoriu - cazare organizata si platita de firma - transport intern si international gratuit - asigurare medicala Abilitati: - citirea schemelor electrice - legaturi in tablou - tragerea cablelor - montarea canalelor de cablu - folosirea sculelor individuale,flex,bormasina,fierastrau electric Incepere imediata CV la adresa de email: Nr tel:
-
Echipa BĂTRÂNEȚE FERICITĂ oferă servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele vârstnice sau persoanele cu dizabilități: - Asistență completă în sarcinile de îngrijire personală, precum ajutor la baie, inclusiv spălarea, baie parțială la pat, îmbrăcatul și igiena orală. - Prevenirea și tratarea escarelor. - Administrarea medicamentelor conform instrucțiunilor prescrise. - Suport emoțional și social dedicat, implicându-ne în activități care promovează atât bunăstarea fizică, cât și mentală a clienților noștri, pentru a le îmbunătăți calitatea vieții. - Ajutor specializat în pregătirea, servirea și hrănirea meselor, respectând nevoile dietetice specifice ale fiecărui individ, pentru a asigura o alimentație sănătoasă și echilibrată. - Asistență activă pentru mobilitate și transfer, precum transferul clienților între pat și scaun sau scaun cu rotile, utilizând echipamente și tehnici adecvate, pentru a le asigura confortul și siguranța în mișcare. - Menținerea unui mediu curat și sigur în permanență, prin implicarea noastră în sarcini de menaj și respectarea riguroasă a procedurilor de control al infecțiilor, pentru a reduce riscul de îmbolnăvire și a menține un mediu propice vindecării și recuperării. Misiunea noastră este să oferim servicii specializate de îngrijire la domiciliu, adaptate nevoilor individuale ale beneficiarilor, contribuind astfel la bunăstarea și creșterea calității vieții acestora.
-
Daca ai abilități de comunicare și de organizare, spirit de echipă, inițiativă, ești orientat/ă spre rezultate și ai cunoștințe medii de operare a programelor Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), te vrem în echipa noastră. Ce trebuie să faci tu: - Coordonarea, dezvoltarea și motivarea echipei din locație; - Verificarea produselor realizate pentru vânzare și coordonarea livrării acestora către client; - Verificarea respectării standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora. Îți oferim: - Contract de muncă full-time; - Salariu fix + bonus de performanță; - Tichete de masă, decontare transport; - Câștig mediu lunar Net de 3.000 lei; - Salariul se acordă de 2 ori pe luna; - Training; - Mediu de lucru plăcut într-o echipa tânără și faină. Dacă te regăsești în descriere, te așteptăm la o discuție despre dorințele tale, despre noi și echipa noastră, precum și despre programul de lucru. În plus, ai tot suportul nostru pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să ajungi să fii promovat. Pentru orice informație sau întrebare ai avea nu ezita să-l contactezi pe colegul nostru Sergiu, la numărul sau trimite-i CV-ul tău pe adresa și te contactează el!
-
Ești o persoană sociabilă, cu pasiune pentru gătit și mâncare italiană, în special pizza și paste? Atunci poți fi parte din echipa noastră! Căutăm colegi ca tine pe care să-i învățăm tehnicile de preparare a produselor noastre. Îți oferim: - Contract de muncă full-time; - Câștig mediu lunar net de 2.400 lei; - Tichete de masă, decontare transport; - Salariul se acordă de 2 ori pe luna; - Training și posibilități de promovare. Dacă te regăsești în descriere, te așteptăm la o discuție despre dorințele tale, despre noi și echipa noastră, precum și despre programul de lucru și despre recompensele de care te poți bucura. Ne interesează mai mult omul, experiența o dobândești alături de noi! În plus, ai tot suportul nostru pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să ajungi să fii promovat. Pentru orice informație sau întrebare ai avea nu ezita să-l contactezi pe colegul nostru Sergiu, la numărul sau trimite-i CV-ul tău pe adresa și te contactează el!
-
Promovat
Cofetăria CALL ME CAKE - echipă plină de entuziasm si energie cautam o colega organizata si zambitoare ce se va ocupa de servirea clientilor nostri, cantarirea, ambalarea produselor si inregistrarea pe casa de marcat. Oferim salariu de 2.500 lei net. Program part time. Cautam o persoana amabila, descurcareata, ingrijita, muncitoare, serioasa. Mediu de lucru placut, curat, echipa tanara, dinamica. Locatie: Drumul Ghindarilor 150, sector 5 (in apropiere de Prelungirea Ghencea), București. Detalii suplimentare la telefon.
-
Cerințe: - Studii medii de specialitate în domeniul instalațiilor frigotehnice; - Experiență de minim 2 ani în domeniul instalațiilor frigotehnice, experiența ca Frigotehnist în fabrică reprezintă avantaj; - Spirit de echipă, bune abilități de comunicare, rezistență la stres; Capacitate de lucru la înălțime. Responsabilități: - Participă la activitatea de întreținere și remediere a defecțiunilor uzuale ale echipamentelor de frig din cadrul instalațiilor tehnologice, conform documentațiilor tehnice și instructajelor efectuate; - Participă la lucrările de întreținere și remediere a defecțiunilor uzuale ale echipamentelor de condiționare și ventilație, conform documentațiilor tehnice și instructajelor efectuate; - Participă la lucrările de întreținere și remediere a defecțiunilor uzuale ale echipamentelor din stația de aer comprimat, conform documentațiilor tehnice și a instructajelor efectuate; - Participă la lucrările de execuție și reparații, atât la sol cât și la înălțime, sub îndrumarea coordonatorului mecanic frigotehnist; - Participă și stabilește necesarul de piese de schimb și materiale pentru activitatea de întreținere și reparații împreună cu coordonatorul mecanic frigotehnist, pentru echipamentele care sunt sub urmărire și supraveghere; - Comunică în permanență cu coordonatorul mecanic despre starea de funcționare a echipamentelor, apariția unor defecțiuni și completează activitatea zilnică în registru; - Comunică coordonatorului mecanic frigotehnist despre funcționarea echipamentelor atunci când acestea sunt incorect exploatate sau când nu mai prezintă garanția funcționării conform normelor și preciziei din documentația tehnică. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).
-
Recrutam si plasam personal ingrijire batrani bolnavi la domiciliu in Bucuresti sau in zonele limitrofe ale Bucurestiului pentru orice tip de program de lucru cautat : - Regim INTERN ( Permanent ) : Cazare + Masa + 4000-4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna . - FULL-TIME ( 8 ore zi, L-V ) Se ofera 3200 Lei Luna. - PART-TIME ( 4-6 ore zi ) Se ofera minim 2000 Lei luna. - Program intre ( 1-3 zile sapt ) - Program in Weekend ( Vineri - Duminica ) - Se ofera 400 Lei weekend ! Acte obligatorii pentru dosar : ( Act de identitate + Cazier + Adev medic de familie + Copie dupa ultimele studii efectuare + Referinte ( Daca ati obtinut !) Pentru mai multe detalii ne puteti suna zilnic pana in ora 20 : 00 la telefon !
-
Personal curățenie scări de bloc cu sau fără predare gunoi . Pentu mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Caut urgent ingrijitoare batran la domiciliu pentru o femeie invarsta imobilizata la pat care are nevoie de ingrijire permanenta palat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar ! Pentru programul de lucri INTERN se va oferi : ( Cazare + Masa + Salariu 4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ) Ne puteti suna zilnic pentru informatii si detalii suplimentare pana in ora 20 :00 .
-
Cautam 2 femei cu experienta in domeniu pentru ingrijirea persoanelor invarsta si bolnave la domiciliu in regim de lucru permanent ( INTERN ), unde se va oferi : ( Cazare + Masa + Salariu motivant 4200 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ). Sarcini obligatorii : Ingrijit, spalat, schimbat, toaletat, pregatirea hranei, hranit, administrat tratament medicamentuos, curatenie in camera bolnavului, cumparaturi daca este necesar ! Acte necesare : ( Cazier + Adev medic de familie + Copie act de identitate + Copie diploma dupa ultimele studii efectuate + refeinte daca aveti ! ) Ne puteti suna zilnic pana in ora 20: 00 la telefon pentru detalii si informatii suplimentare !