Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-05-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm în locațiile: Piața Progresul( stradal), Berceni(Alexandru Obregia 20 bis) Conditii: - Salariu fix garantat: 5000 Ron - 17 ture program 1zi 1zi - Contract de munca asigurat de firma; - Asigurare medicala; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de specialitate. Angajăm în locațiile: Piața Progresul( stradal), Berceni(Alexandru Obregia 20 bis)
-
Promovat
Camin batrani LICENTIAT Sector 1 angajeaza infirmiere/ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca. Salariul 3.000-4.500 lei. Full time sau part time.
-
Promovat
Clinica Beauty Art Aesthetics Bucuresti sector 2 Angajam terapeut epilare definitiva experiența minim 1an. Salariu 3500 lei
-
Promovat
Cerințe: Experiență anterioară în aplicarea pardoselilor epoxidice și poliuretanice, constituie avantaj; Experienta in executie lucrari de finisaje in constructii; Experienta in lucrul cu utilaje speciale (masini de frezat, slefuit, sablat, aspiratoare industriale, etc.); Abilități de lucru în echipă și capacitatea de a respecta termenele limită; Disponibilitate pentru deplasari la lucrari in tara. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu intre 5000 lei-8000 lei in functie de experienta; Se ofera cazare, diurne si transport; Activitate permanenta. Responsabilități: Pregătirea suprafetelor suport pe care se vor aplica pardoselile (prin slefuire frezare aspirare, procedee specifice) si amorsarea suprafetelor cu primer special in vederea aplicarii pardoselilor; Acţionează cu precizie, îndemânare şi corectitudine la prepararea materialelor şi la aplicarea acestora respectand fisele tehnice ale acestora si standardele de calitate; Respectarea instrucțiunilor de siguranță la locul de muncă și a normelor de protecție a mediului. Elite Surface Systems SRL este o companie specializată în aplicarea pardoselilor epoxidice și poliuretanice de înaltă calitate în diverse industrii și medii comerciale și industriale. Suntem în căutarea de aplicatori cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți abilități în aplicarea acestor tipuri de pardoseli și sunteți dornici să vă alăturați unei echipe profesioniste și dedicate, vă invităm să aplicați pentru această poziție.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Belgia Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza sau engleza ; permis de conducere categ.B; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Belgia; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur.
-
Promovat
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
ANGAJAM O PERSOANA CU VARSTA INTRE 25-45 ANI SA SERVEASCA INTR-O CANTINA IN ZONA GIULESTI CHIAR IN INCINTA STADIONULUI RAPID PROGRAM DOUA ZILE LUCRATOARE, DOUA ZILE LIBER SALARIU ARRACTIV, 3000LEI, RESPECTIV 1500LEI LA DOUA SAPTAMANI. SE POATE INCEPE LUCRU PE LOC, DACA CORESPUNZI CERINTELOR
-
Promovat
Angajam personal tehnic pentru intretinere si mentenanta cladiri de birouri cu calificare de electrician sau instalator instalatii tehnice sanitare, program 8 ore zi de luni pana vineri, se lucreaza in doua schimburi de zi. Locatiile sunt Victoria Park si One Verdi Park.
-
Promovat
Camin batrani LICENTIAT Sector 1 angajeaza infirmiere/ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca. Salariul 3.000-4.500 lei. Full time sau part time.
-
Promovat
Camin de batrani LICENTIAT situat in Bucurestii Noi-Pajura angajeaza infirmiere ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Oferim Oportunitate de Angajare! Manpower recruteaza montator mobila pe perioada nedeterminata! Responsabilități: - Asamblarea pieselor de mobilier conform instrucțiunilor și diagramelor; - Instalarea mobilierul în locațiile desemnate; - Inspectarea produselor finite pentru calitate și acuratețe; - Comunicarea cu membrii echipei și clienții pentru a asigura operațiuni bune; - Menținerea unui spațiu de lucru curat și organizat. Cerințe: - Experiență în asamblarea mobilei sau tâmplărie; - Atenție la detalii și precizie în manoperă; - Capacitate de a ridica și muta piese grele de mobilier; - Abilități puternice de comunicare și lucru în echipă; - Cunoașterea instrumentelor de masura și a tehnicilor de prelucrare a lemnului. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Training asigurat; - Echipament de lucru asigurat; - Masina de serviciu. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau sa ne trimiteti CV-ul pe WhatsApp la numarul de telefon: 0729 800 721!
-
Angajam pizzaiolo cu/fara experienta deosebita. Locatie relativ noua cu produse premium. Conditii de lucru deosebite. Cautam persoana cu disponibilitate la efort, seriozitate si corectituine maxime. Bonusuri motivationale. Program : de luni - vineri 12,00 - 21,30 ; sambata 12,00 - 22,00. Ne puteti gasi pe www. chocolate-pepperoni.ro
-
Echipe Construcții - Plata la Metru Pătrat Suntem în căutarea de echipe experimentate în construcții pentru proiecte captivante. Cerem experiență în domeniu, cunoștințe solide și abilități tehnice. Responsabilitățile includ executarea precisă a lucrărilor și respectarea termenelor. Oferim plată competitivă la metru pătrat, oportunități variate și mediu de lucru colaborativ.
-
PROGRESS FLUID este principalul partener in Romania a companiei germane BOSCH REXROTH si are ca obiect de activitate comercializarea, suportul tehnic si service a instalatiilor si echipamentelor de actionari si automatizari industriale hidraulice. In ultimul timp, Progress Fluid si-a extins gama de produse oferite prin incheierea unor parteneriate preferentiale cu producatori de renume in domeniul actionarilor si automatizarilor industriale. Gama de produse oferita are la baza intreaga oferta BOSCH REXROTH, ATOS, VICKERS, ARGO-HYTOS, BERARMA, SETTIMA, CASAPPA, HBE in domeniul actionarilor si automatizarilor hidraulice, pneumatice, tehnica liniara si de montaj, precum si conectica VOSS si furtune hidraulice, Lider de piata in domeniu, PROGRESS FLUID ofera clientilor sai cea mai variata gama de echipamente de actionari si automatizari industriale si servicii complete referitoare la executie de instalatii noi sau modernizarea celor existente, consultanta, proiectare, mentenanta, reparatii pompe, cilindri si echipamente hidraulice RESPONSABILITATI : - promoveaza si vinde produse si echipamente pentru automatizari hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA Pachet salarial atractiv; Telefon de serviciu; Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Grow with us and be part of our team! Positions Available In Abu Dhabi: Waitress Senior Waitress Hostess Package: Relocation Flight tickets Salary: AED 3500 (live-in) AED 5000 (live-out), plus tips and service charge. Free Accommodation & transportation are provided for live-in candidates. Requirements: Experience in fine dining for 2 years will be a plus. Passionate to provide exceptional service. Fluent English B2 level. Good presence and adequate manners. Note, due to the high number of applicants, only the shortlisted candidates will be contacted. Thank you for being so understanding.
-
Angajam Electrician intretinere si automatizari la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - certificare în domeniul electric (ex. autorizație ANRE) - experiență în domeniul electric și cunoștințe în automatizări - cunoștințe bune de citire și interpretare a schemelor electrice RESPONSABILITATI: - efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații electrice - instalarea și configurarea echipamentelor și sistemelor electrice - diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice și electronice - participarea la proiecte de modernizare și automatizare a instalațiilor - colaborarea cu echipa de mentenanță pentru a asigura funcționarea optimă a echipamentelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Angajam Mecanic la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - studii medii - cunostinte de mecanica - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 - capacitatea de a diagnostica și remedia defecțiunile echipamentelor RESPONSABILITATI: - asigura buna funcționare a utilajelor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Angajam Frezor la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - cunostinte de desen tehnic - experienta in prelucrari mecanice - calificare de frezor prelucrator prin aschiere - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 RESPONSABILITATI: - prelucrarea pieselor metalice conform specificațiilor tehnice BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048