Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-06-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam spalator auto cu experienta .Salariu si prgram atractiv.Spalatorie cu vad format .Sos chitilei nr 58 Sectorr 1 Statie metrou Jiului.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din București Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Matra SRL Scornicesti, este in cautarea unui director de vanzari dinamic si orientat catre rezultate, care sa conduca echipa noastra de vanzari nationala pentru carne si preparate din carne. Candidatul ideal va fi responsabil pentru dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari, gestionarea relatiilor cu clientii si cresterea profibilitatii afacerii. Cerințe: Experiență demonstrată într-un rol similar în industria alimentară, cu accent pe carne și preparate din carne Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații de lungă durată cu clienții și partenerii de afaceri Orientare către rezultate și capacitatea de a conduce și motiva o echipă pentru a atinge obiectivele stabilite Excelente abilități analitice și capacitatea de a interpreta datele de vânzări pentru luarea deciziilor strategice Flexibilitate și capacitatea de a adapta rapid strategiile în funcție de schimbările din piață și din mediul concurențial Dacă sunteți un lider în domeniul vânzărilor, pasionat de industria alimentară și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail sau sa ne contactati telefonic- . Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm echipei noastre un nou membru dedicat și motivat!
-
Promovat
Intra Interim, agent de munca temporara Autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta sau Italia pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes! Intra Interim angajează Tehnicieni frigotehniști cu experiență, în zona București și Ilfov. Cum ne-am dori să fii: - Experiență în domeniu (minim 2 ani)- OBLIGATORIU - Studii medii superioare in domeniul tehnic - Certificat calificare de Frigotehnist - Permis de conducere categoria B - OBLIGATORIU - Este foarte important să puteți lucra atât în echipă, cât și autonom, cu simț de răspundere și seriozitate - Aptitudine de învățare rapidă a softurilor specifice echipamentelor, capacitate de diagnoză tehnică rapidă - O bună abilitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă - Disponibilitate pentru intervenții de urgență în caz de avarie Atribuții și responsabilități: - Verificarea și întreţinerea curentă a instalaţiei frigorifice - Punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice - Diagnosticarea deficienţelor de funcţionare a instalaţiei frigorifice - Remedierea defecţiunilor uzuale ale instalaţiei frigotehnice - Supravegherea instalaţiei frigorifice - Asigurarea cu materiale, piese de schimb, AMC-uri şi echipamente specifice - Întocmirea documentelor specifice - Gestionarea cu atenție a relației cu clienții Avantaje beneficii: - Salariul 7000 lei- 10000 ron NET lună (în funcție de nivelul de experiență) - Tichete de masă (30 ron zi lucrată) - Tichete cadou - 300 ron de 2 ori pe an, Pasti si Crăciun - Ajutor financiar în valoare de 2500 ron pentru decesul unui membru al familiei - Programe de training certificare. Program și alte informații utile: - Program 40 ore săptămână, L-V (in ture de zi noapte, posibilitate de a lucra si in weekenduri) - Postul presupune lucrul pe teren, având prevăzute mașină de serviciu și telefon. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 164 584 sau <span><a class="showNumber" data-tel="0751">07 arata numarul</a></span> 011 654 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri! Aplică aici: sau recomandă postul cunoscuților tăi!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
<p>Angajam urgent mecanic auto cu experienta multimarca.< p><p>< p><p>OFERIM: salariul motivat in functie de cunostinte, contract de munca si cazare pentru persoanele din afara Bucurestiului!!< p><p>Service-ul se afla in zona Trapezului Ozana.< p><p>< p><p>CERINTE: cautam persoane cu experienta in domeniul auto, persoane serioase si responsabile care isi doresc un loc de munca stabil!!< p><p>< p><p>Pentru mai multe informatii si detalii va rugam sa ne contactati: 785298901< p>
-
--Quick Top Service isi mareste echipa. --Daca vrei sa faci parte din colectivul nostru ,te asteptam la interviu --Montator demontator (tinichigiu) auto cu experienta pentru a extinde echipa. --Program Luni-Vineri ora 09.00-18.00 cu o ora pauza Sambata ora 09.00-13.00 (2 sambete luna) --Cerinte: - seriozitate, respectarea programului, dedicatie, perseverenta, capacitatea de a lua cele mai bune decizii pentru a fi productiv, comunicativitate, organizare. --Oferim: - pachet salarial foarte atractiv, negociabil in functie de experienta, cu posibilitate de bonusare suplimentara si contract de munca. --Service auto - echipat complet pentru toate serviciile necesare: mecanica, electrica auto, vopsitorie, tinichigerie, testare computerizata.
-
Firma de transport marfa angajeaza sofer cu categoria B+C + atestat marfa si card tahograf pe camion de 7,5 tone cu experienta pentru distributie in Bucuresti si in tara cu domiciliu in sectosul 3 peuntu interviu va asteptam la adresa Str. Drumul Lunca Prutului nr.75-79 sector 3, intre orele 10 - 16. Relati la telefon 785298901 dupa ora 09.00. Multumim!
-
Angajez șofer Categoria D ,pentru cursa regulata specială ,trebuie neapărat sa fiți din zona sudului IMGB. Documente valabile conducător Auto Atestat,cartela taho,aviz medical și psihologic.
-
Angajez șofer Categoria D ,din București zona Berceni,pentru o cursa regulata speciala ,Salariu atractiv. URGENT!!!!!!
-
Angajam vulcanizator auto oferim salariu +comision avantajos câștiguri substanțiale.Oferim cazare.
-
Angajez personal pentru activitate de măturat manual aleii și întreținere spații verzi ( tuns mecanizat, greblat, săpat toaletare pomi) Oferim carte de muncă , salariu 3500 net (în mână) Loc de muncă în București
-
Firmă germană cu patron german din Köln angajează montatori tamplărie termopan cu experiență, vorbitor de germana de santier, salariul de inceput brut 16 oră, cazare 2 în cameră în pensiune plătită de firmă, program de lucru in jur de 200 de ore lună. Tel. pentru informații suplimentare zero șapte doi opt zero opt unu șapte unu opt
-
Firmă germană, cauta zidar sau dulgher cu experiență în lucrări de renovări sau chiar noi, se cere pe lângă experiență ceva limbă germană și permis de conducere, lucrările sunt în zona München, oferă cazare și net între 12 si17 euro pe oră în funcție de performanțele fiecăruia. Tel.
-
se cauta meseriași în construcții cu începere imediată.se ofera 350 zi cu contract de munca(doar meseriasi.nu mă interesează zilieri.doar pe termen lung.nu se accepta alcol.plata fără probleme la 2 săptămâni.se oferă și se cere seriozitate
-
Angajam,Ospatari,Ospatarite,Barmani,Barmanite,PR,Hostess,DJ,Asistenta Manager,Social Media,Creator Content Cu experienta sau fara Part Time sau Full Time Sunati sau trimite ti un email pe adresa noastra pentru un interviu!
-
Suntem în căutarea unui bucătar cu fara experiență pentru a se alătura echipei noastre pasionate de gastronomie. Dacă aveți o pasiune pentru gătit și doriți să vă dezvoltați abilitățile într-un mediu dinamic și creativ, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Responsabilități: Pregătirea și gătirea diverselor feluri de mâncare în conformitate cu rețetele noastre specifice; Asigurarea calității și prezentării impecabile a preparatelor; Supravegherea și coordonarea activităților din bucătărie; Gestionarea stocului de ingrediente și aprovizionarea în mod eficient; Respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară; Colaborarea cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient și o experiență culinară deosebită pentru clienți. Cerințe: Experiență anterioară într-o poziție similară în industria alimentară; Cunoștințe solide despre tehnici de gătit și preparare a alimentelor; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită; Atenție la detalii și abilități de rezolvare a problemelor; Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători; Certificat de igienă alimentară reprezintă un avantaj. CE OFERIM? Salariu motivant, pe masura experientei, contract de munca pe perioada nedeterminata, mediu de lucru profesionist, seriozitate,transport decontat si 1 masa pe zi. Mediu placut de lucru. Pizzeria noastra se afla in Bucuresti,sector 3,(zona pallady) Trimite CV si Contacteaza-ne la numărul de telefon Te asteptam!
-
ANGAJAM VANZATOR VANZATOARE MAGAZIN ALIMENTAR SECTOR 4 BUCURESTI STR.DRUMUL CRETESTILOR NR 22 SALARIU 4000 NET PROGRAM 1 ZI CU 1 ZI
-
Ne marim echipa!! Căutăm personal curatenie , dinamic și pozitiv, in domeniul curățeniei. Oferim transport dacă sunteți minim 2 persoane.
-
Angajam personal de curatenie pentru cladire se birouri. Piața muncii Salariu 2400 lei bani în mana
-
Echipa noastra de hidroizolatii cu membrane bituminoase cauta inca un membru. descrierea postului: hidroizolator cu experienta in membrane bituminoase.Putem sa lucram si cu cineva cu dorinta de a invata. Cereri: varsta intre 18 si 40 de ani, sa fie din Bucuresti. Se ofera transport catre santiere carte de munca perioada de proba 5 zile
-
Descrierea ofertei Cerințe: Candidatul ideal are bune abilități de comunicare, organizare, gestionare a timpului, seriozitate, disponibilitate și integritate morală. Condiții: De asemenea, pentru a-și desfășura activitatea în bune condiții, trebuie sa fie dispus la deplasări zilnice, sa aibă cunoștințe tehnice, cunoștințe în domeniul instalațiilor sanitare termice, permis de conducere categ B: Responsabilități: Printre sarcinile pe care reprezentantul tehnic le are sunt următoarele: - să cunoască locațiile imobilelor aflate în administrarea societății; - să viziteze locatiile (spatiile tehnice aflate in proprietatea comuna) în mod organizat și să completeze fișa de verificare a imobilului; - să citească contoarele generale de apă, gaze și electricitate și să comunice indexul societății, în vederea transmiterii către furnizorii de utilități; - să anunțe societatea cu privire la avariile sau defecțiunile constatate la imobilele aflate în administrarea societății; - să efectueze mici reparații, înlocuire becuri, neoane, broaște , lămpi, lucrări care nu necesita mult timp de lucru și nu sunt de complexitate sporită; - să contacteze firme de reparații, dacă lucrările nu pot fi executate de către societate; - să țină legătura cu firmele partenere pentru efectuarea lucrărilor de reparații în imobil, la proprietatea comuna; - să urmărească executarea lucrărilor la proprietatea comuna și să participe la recepție; - să întocmească procesele verbale de recepție pentru lucrările executate; - achiziționează materiale de curățenie, material antiderapant și le preda personalului de curățenie; - să preia sesizările de la clienți și să le aducă la cunoștința societății in vederea rezolvării operative; - să păstreze confidențialitatea datelor cu care intra în contact, să nu comunice informații clienților decât dacă i s-a solicitat de către societate; - să păstreze autovehiculul din dotare în stare de funcționare, să urmărească plata rovinietei, asigurării obligatorii, reviziile periodice, itp; Oferim: - salariu motivant, bonusuri - mașină de serviciu, - telefon, - abonament servicii medicale oferite de Rețeaua de sănătate Regina Maria (după 3 luni de activitate). Dacă considerați ca puteți face parte din echipa noastră, va rugam sa ne transmiteți CV-ul dumneavoastra sau o scurta prezentare, unde ați mai lucrat, experienta in domeniu etc, urmând sa va contactam pentru a stabili o întâlnire.
-
Căutăm o menajeră full-time (8 ore zi, Luni-Vineri) pentru o familie (2 adulți + 2 fete de 14 ani), ce locuiește în 2 apartamente în același bloc: adulții locuiesc la parter într-un apartament cu 4 camere (130 mp), iar fiicele lor locuiesc la etaj într-un apartament cu 2 camere (60 mp), în zona Piața Domenii. Cerințe: - să fie o persoană serioasă, harnică, de încredere, - să aibă experiență în domeniu, cu referințe de la foștii angajatori, - disponibilă pentru o colaborare de lungă durată. Responsabilitățile menajerei: - face menaj în apartamentele familiei; - calcă rufele familiei; - gătește pentru familie. Familia are un câine Labrador ce stă la parter curte și o pisică ce stă la etaj. Se oferă un salariu net de 4.500 lei lună, plată transport (abonament RATB metrou), concediul anual plătit. Puteți aplica la anunț direct pe site-ul nostru www.starfamily.ro sau ne puteți contacta telefonic, pentru mai multe detalii.
-
Ai nevoie de serviciile unei menajere, bone sau îngrijitoare bătrâni bolnavi pentru familia ta? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi persoana potrivită! Beneficiile tale: - Soluție personalizată, adaptată cerințelor tale, - Garanție oferită pentru serviciile noastre, - Consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării, - Prețuri corelate cu calitatea serviciilor. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family www.starfamily.ro