Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-06-08

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • tehnician hvac

    Cautam colegi de echipa (Frigotehnist Tehnician service HVAC) pentru service Service si intretinere periodica pentru echipamente de tip: aer conditionat, vitrine frigorifice, camere frigorifice, instalatii de incalzire, ventilatie, etc. Orasele in care cautam: Bacău , Olt , Dolj , Brașov , Mureș, Timisoara, Arad, Baia Mare. Cerinte: Experienta anterioara ca si automatist instalatii frigotehnice sau frigotehnist; Calificare in domeniul frigotehnie; Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii; Seriozitate, corectitudine, disciplina în munca, dispus la program prelungit; Disponibilitate de a isi insusi cunostinte tehnice noi; Carnet de conducere cat. B. Responsabilitati: Remedierea defectiunilor la sediul clientului; Intretinerea periodica revizii a echipamentelor; Intocmirea documentatiei aferente lucrarilor executate; Oferirea de solutii tehnice; Gestionarea pieselor de schimb folosite; Gestionarea echipamentelor aflate in intretinere. Zona de lucru: Alti clienti ai firmei din zona. Domeniul de lucru: Se ofera: Salariul: de la 4500 pana la 5000 lei Masina de serviciu; Telefon; Abonament medical

  • 1

    Oferta de munca-lucrator depozit

    Experienta pe un post similar - preferabil; Capacitatea de planificare si organizare a activitatii; Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa; Aptitudini de invatare rapida; Disponibilitate de a desfasura activitati in ritm alert si care presupun efort fizic mediu. Condiții: Programul este de luni pana vineri de la 8 la 16:30; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Salariu motivant.2400 ron Responsabilități: Introduce produse in pachete, conform comenzilor primite; Eticheteaza produsele si coletele; Pregateste coletele de marfa in vederea livrarii; Participa la operatiuni de incarcare descarcare si receptie cantitativa si calitativa a marfii; Asigura curatenia la masa de lucru si in depozit; Repartizeaza si ordoneaza corect produsele din depozit, pe baza indicatiilor Oferite de coordonatorul de activitate; Participa la inventarele periodice, sub coordonarea responsabilului de depozit; Asigura securitatea si integritatea produselor.

  • 20

    Ingrijire batrana, 8h, Gara Basarab

    Cautam o ingrijitoare pentru o batrana care se deplaseaza cu cadrul, lucida, program 8h pe zi, orele 8 - 16, luni - vineri, zona Gara Basarab, salariu 2500 - 3000 lei pe luna. Cerinte: persoana serioasa, in putere, blanda, responsabila Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!

  • 7

    Lucrator in depozit

    Partenerii noștri din Olanda caută lucrători de depozit pentru o companie renumită la nivel mondial care oferă soluții de logistică, distribuție, transport rutier și aerian. În calitate de lucrător în depozit, veți avea următoarele sarcini: Să recepționați diferite tipuri de colete; Să împachetați și să încărcați produse; Să fiți pregătiți pentru a vă diversifica munca conform nevoilor din depozit. Program de lucru: Se lucrează de luni până vineri, în mai multe schimburi. Pentru candidații care doresc să lucreze suplimentar sunt posibile ore suplimentare și munca în weekend. Orele de lucru depind de locație și pot fi organizate în diferite ture: 6: . Depozitul are departamente diferite: temperatură normală, frigorific (-8 C) congelator (-20 C) Angajații din zona frigo și congelator primesc un bonus de 0,45 euro pe oră. În timpul zilei programului de muncă sunt 3 pauze - două de 15 min și una de 30 min. Salarizare și beneficii: Salariul pentru cei cu vârsta de 21 de ani și peste este de 13,27EUR +8,33% Indemnizație de vacanță = 14,38 EUR + diverse sporuri. Se oferă cazare și transport la locul de muncă. Cuplurile și prietenii sunt bineveniți, însă nu putem garanta același programe sau aceleași ore de lucru.

  • 2

    Angajam Sofer camion

    Partenerul nostru de încredere caută șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei lor din Moerdijk, Olanda! În acest rol, veți transporta containere între diferite locații pe terenul propriu al Clientului . Atribuțiile dvs. vor include următoarele: Acostarea și decuplarea cu atenție a remorcilor; Efectuarea unei administrări corespunzătoare legată de transportul containerelor; Verificarea stării tehnice a vehiculului; Alte sarcini conexe. Salarizare și beneficii: Salarizare începând cu 460 EUR săptămână (NET) Toate garanțiile sociale; Garantat 40 de ore săptămână, cu posibilitatea de a face ore suplimentare Sâmbăta; Cazare într-un dormitor individual în case comune bine echipate; Mașina de serviciu și echipamentul de muncă sunt oferite gratuit; Mediu prietenos Cursuri de formare profesională Indemnizație de călătorie (în cazul mașinii proprii): 0,23EUR km după 10 km între locul de cazare și locul de muncă. Card de combustibil în cazul în care conduceți o mașină de serviciu Spor pentru zilele de Sâmbătă: 150%

  • Angajăm Inginer Devize Ofertare

    Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.

  • 30

    Angajam lacatusi-sudori

    Firma ce activeaza in domeniul confectiilor metalice, angajeaza sudori confectii metalice MIG-MAG si electric, montaj structuri metalice full-time. Program de luni pana vineri. Conditii bune de lucru. Perspective pe termen lung. Salariu motivant, negociabil in urma interviului. Sediul nostru se afla in Jilava. Asiguram transport din Bucuresti. Oferim cazare pentru cei din provincie. Pentru mai multe detalii si programari la interviuri asteptam sa ne contactati la numarul de telefon: .

  • Frigotehnist cu experiență VENIT LUNAR NET ÎNCEPÂND DE LA 5.400 RON

    Cerințe: - Studii medii de specialitate în domeniul instalațiilor frigotehnice; - Experiență de minim 2 ani în domeniul instalațiilor frigotehnice, experiența ca Frigotehnist în fabrică reprezintă avantaj; - Spirit de echipă, bune abilități de comunicare, rezistență la stres; Capacitate de lucru la înălțime. Responsabilități: - Participă la activitatea de întreținere și remediere a defecțiunilor uzuale ale echipamentelor de frig din cadrul instalațiilor tehnologice, conform documentațiilor tehnice și instructajelor efectuate; - Participă la lucrările de întreținere și remediere a defecțiunilor uzuale ale echipamentelor de condiționare și ventilație, conform documentațiilor tehnice și instructajelor efectuate; - Participă la lucrările de întreținere și remediere a defecțiunilor uzuale ale echipamentelor din stația de aer comprimat, conform documentațiilor tehnice și a instructajelor efectuate; - Participă la lucrările de execuție și reparații, atât la sol cât și la înălțime, sub îndrumarea coordonatorului mecanic frigotehnist; - Participă și stabilește necesarul de piese de schimb și materiale pentru activitatea de întreținere și reparații împreună cu coordonatorul mecanic frigotehnist, pentru echipamentele care sunt sub urmărire și supraveghere; - Comunică în permanență cu coordonatorul mecanic despre starea de funcționare a echipamentelor, apariția unor defecțiuni și completează activitatea zilnică în registru; - Comunică coordonatorului mecanic frigotehnist despre funcționarea echipamentelor atunci când acestea sunt incorect exploatate sau când nu mai prezintă garanția funcționării conform normelor și preciziei din documentația tehnică. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).

  • Lucrator fast-food "Dinner Food" Auchan Militari (baieti)

    Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Auchan Militari . Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Prepararea produselor pe gratar; - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa; - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!

  • 5

    Angajam consilier vanzari

    Angajăm vânzătoare la Insula cu jocuri și jucării din incinta galeriei Carrefour Lujerului Militari . Programul de muncă este 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere . Pentru mai multe detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon .

  • Mecanic întreținere și reparații cu experiență VENIT LUNAR NET ÎNCEPÂND DE LA 6.000 RON

    Cerințe: - Minim studii medii tehnice; - Experienţă de minim 3 ani într-o poziţie similară, preferabil în domeniul industriei alimentare; - Cunoştinte teoretice şi abilităţi practice de mentenanţă industrială; - Disponibilitatea de lucru în ture, inclusiv de noapte; - Atenţie la detalii, proactivitate; - Abilitatea de a acţiona prompt în situaţii de urgentă; - Abilităţi dezvoltate de comunicare, spirit de echipă. Responsabilități: - Execută lucrări de întreţinere curentă şi înlătură toate dereglările şi defecţiunile apărute în timpul funcţionării; - Montează înlocuieşte piese şi subansamble, asamblează utilaje, efectuează reglaje, efectuează setări şi probe de funcţionare ale echipamentelor din productie, urmărind instrucţiunile de lucru şi manualele de întreţinere a utilajelor; - Ajustează mecanic şi gresează utilajele conform instrucţiunilor de lucru; - Controlează periodic exploatarea corectă a echipamentelor în scopul prevenirii eventualelor avarieri accidentale; - Participă activ la activităţile de planificare a întreţinerii curente sau a reviziilor utilajelor; - Execută reparaţii capitale; - Participă la instalarea şi punerea în funcţiune a utilajelor noi; - Respectă regulile de prevenire a riscurilor profesionale de sănătate şi securitate in muncă. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).

  • 5

    Inginer service-reparatii pompe hidraulice

    RESPONSABILITATI - service / reparatii pompe si instalatii de automatizare hidraulice-pneumatice-mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea activitatii specifice postului (rapoarte, contactari zilnice, etc.); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; -urmareste derularea contractelor; -monitorizarea pietei; -participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 1

    Companie multinationala angajeaza controlor calitate

    Verificarea componentelor si produselor interfazic sau pe tot fluxul de productie pentru a se asigura de conformitatea acestora cu specificatiile de calitate si a procedurilor in vigoare ale companiei.

  • 3

    Companie multinationala angajeaza in productie

    COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!

  • 19

    Companie multinationala angajează personal NECALIFICAT (asamblare produse metalice, ambalare).

    COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!

  • angajare personal Electrocons Group

    sc Electrocons Group proiect srl, cu sediul in Bucuresti, Calea Vitan, angajeaza cu norma intreaga femeie de serviciu, muncitor necalificat in constructii si electrician in constructii civile cu norma intreaga , program full time, salariu atractiv

  • Oportunitate de angajare: Menajeră la David's Rental!

    David's Rental, o companie dinamică și în creștere, caută o persoană dedicată și experimentată pentru a se alătura echipei noastre ca menajeră. Dacă îți place să faci curat, ești organizat(ă) și ai o experiență solidă în domeniu, aceasta este șansa ta de a te alătura unei echipe profesioniste și prietenoase. Despre noi: Oferim un salariu atractiv de 2500 lei pentru 5 zile lucrătoare, de luni până vineri, sau 3000 lei pentru programul de luni până sâmbătă. Avem câteva apartamente confortabile, toate în același bloc din Sectorul 1 al Bucureștiului, ceea ce înseamnă că nu necesită deplasări. Furnizăm toate echipamentele necesare pentru curățenie, inclusiv mașina de spălat, uscătorul și fierul pentru rufe. Căutăm o persoană cu minim 1 an de experiență în domeniu, cu atenție la detalii și abilități excelente de organizare. Responsabilități: Spălarea și călcatul lenjeriei de pat și prosoapelor. Curățarea și igienizarea tuturor spațiilor din apartamente, inclusiv bucătăria și baia. Stersul prafului, spălarea podelelor și aranjarea patului. Gestionarea volumului de lucru în funcție de gradul de ocupare, adaptându-te cu flexibilitate la necesitățile zilnice. Dacă ești interesat(ă) să faci parte din echipa noastră și să te implici într-o activitate dinamică și plină de satisfacții, nu ezita să ne contactezi! Avem nevoie urgent de cineva motivat și responsabil pentru această poziție. Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau sună la numărul pentru mai multe detalii și pentru a programa un interviu. Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa David's Rental!

  • 5

    Angajăm meseriași și salahori pt reabilitari ,Loc.Potigrafu peDN1

    Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari in București sector 3, avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Avem nevoie de oameni normali care știu să placheze , glafuri ,decorativa etc Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi

  • 5

    Asistent vanzari Bucuresti

    Suntem în căutare de specialiști! (Cu sau fără experiență) Cine suntem? De peste 24 de ani, Audionova este lider în piața de aparate auditive din România, unde o echipă de peste 170 de specialiști din cele 55 de centre sunt alături de oamenii cu deficiențe auditive. Scopul este să identificăm nevoile și dorințele pacienților, folosind aparatură de ultimă generație, iar soluțiile inteligente de auz garantează o viață normală. Cerințele noastre: - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. Iți oferim: - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. Responsabilități: - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. Trimite CV-ul pe:

Salvează căutarea