Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj;Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei zi lucratoare; Decontare transport; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj au nevoie de forte noi si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Scoala profesionala liceu, - Experienta de minim 3 ani pe un post similar, - Cunostinte tehnice specifice meseriei (conform incadrarii din fisa postului inclusiv citirea unui plan de executie) - Capacitate organizatorica, asumarea raspunderii pentru calitatea lucrarilor executate, - Capacitatea de a lucra in echipa, obiectivitate in aprecierea efortului individual, respect fata de colegi, favorizarea la locul de munca a climatului neconflictual, - Capacitatea fizica de a raspunde la efort si respectarea programului de lucru, - Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea de schimbare a locului de munca (deplasarea la lucrarile sucursalei sau in cadrul altor sucursale). Ce vei face la noi? - Montarea echipamentului primar si a circuitelor secundare; - Participarea la toate activitatile de reparatii si intretinere planificate in conformitate cu prescriptiile tehnice de specialitate; - Executarea lucrarilor pe partea de circuite secundare in posturi de transformare si statii electrice conform schemelor electrice; - Echiparea tablourilor electrice de protectie conform schemelor din proiect; - Identificarea si amenajeazarea traseelor si amplasamentelor electrice conform proiectului; - Executarea lucrarilor de constructii montaj, revizii tehnice si reparatii a instalatiilor electrice conform proiectului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Angajam barbati si femei: - carte de munca; - 2 schimburi; - program de 8 ore; - echipamente si ustensile de lucru profesionale; - mediu curat; - salariu 2050-2350 net; - bonuri de masa: 550 Ron; - prime de sarbatori; - bonus de recomandare; - posibilitate ore suplimentare platite.
-
Promovat
Cautam coleg colega in echipa noastra - Locatie centrala - Calea Victoriei Suntem o echipa dinamica, formata din oameni seriosi, punctuali si organizati, ne purtam respectuos si prietenos cu clientii nostri, cat si cu restul colegilor. Ce ne dorm de la tine: Sa ai experienta in domeniul ospatariei Descrierea jobului: Servirea clientilor Preluarea comenzilor Program : miercuri-duminica, 11:30-22:00 Salariul 4000 net Tichete de masa 500 ron Tips Trimite Cv-ul tau pe whatsapp la 0751169473
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Rersponsabilitati: Solicitarea cererilor de ofertă către furnizori ; - centralizarea si analizarea ofertelor din punct de vedere tehnic, comercial și financiar ; - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - urmărirea derulării comenzilor; - gestionarea relației cu furnizorii și urmărirea respectării condițiilor contractuale ; - verificarea documentelor privind respectarea conditiilor comerciale agreate. Cerinte: Studii medii superioare cu experienta in domeniul achizitiilor vanzarilor - avantaj domeniu materiale de constructii (retele edilitare apa, canal si gaze, refaceri rutiere); - cunostinte pachet Microsoft Office ( EXCEL nivel mediu) navigare internet; - permis de conducere categoria B; - capacitate de comunicare scris vorbit. Oferta: - Salariul se dicuta la interviu. - Se ofera bonusuri lunare in functie de performanta. - Prime de Paste si Craciun. Asteptam CV pe adresa
-
Firma cod CAEN Constructii angajeaza sofer(la echipa) cat.B -1 post, sudor lacatus , 1post. Pentru candidatii din provincie se asigura cazare.
-
RESPONSABILITATI Intocmirea documentelor aferente participarii la licitatii pentru retele edilitare gaze, apa-canal (SEAP) - Analiza cost beneficii lucrari de instalatii - Intocmire oferte de pret. - Intocmire si reactualizare grafice de executie, cash-flow pentru lucrarile aflate in executie; - Calcul cost proiect in orice moment pe parcursul executarii lucrarii;- intocmire situatii de lucrari pentru decontare - Urmarire si sau raspuns, clarificari licitatii SEAP si sau beneficiari directi. ________________________________________ CERINTE - experienta in ofertare si participare la licitatii, constituie avantaj cunostinte tehnice in domeniul instalatiilor de gaze, termice si apa-canal, refaceri rutiere,cunostinte operare in program pentru devize,WINDEV, AutoCAD, SEAP, EXCEL , permis de conducere. ________________________________________ BENEFICII OFERITE Salariu + bonusuri lunare+prime Paste si Craciun
-
Important: Te invit sa aplici aici la mesaj cu cv-ul sau pe Whatsapp la nr de tel afișat in anunt. Ii vom contacta noi pe cei care se încadrează criteriilor. Succes! Locatie disponibila: Showroom Dinicu Golescu (la cateva min de metroul Gara de N). Activitatea firmei o reprezinta producerea si comercializarea dispozitivelor medicale premium brand. Produsele de calitate germana satisfac exigentele pacientilor pe zona de: ortopedie, chirurgie vasculara, Kinetoterapie, oncologie precum si pe alte tipuri de specialitati. Acceptam si candidatii care nu au experienta pe un post similar insa, au studii in domeniul medical: kinetoterapie, inginerie medicala, asistent medical si isi doresc sa se dezvolte profesional in vanzare consultativa dispozitive medicale si de recuperare. Cerinte: Studii in domeniul medical: asistent medical, kinetoterapeut, inginerie medicala, farmacie- reprezinta avantaj; Experienta in promovare si vanzare consultativa dispozitive medicale- reprezinta avantaj: Persoana calma, sociabila, orientata spre client si indeplinirea obiectivelor de vanzare; Experienta in domeniul medical sau pe un post in vanzare reprezinta avantaj; Abilitati de comunicare, prezentare produse, masurare pacienti si vanzare consultativa; Engleza nivel mediu-bun (scris, citit, vorbit) si operare MS Office. Responsabilitati: Vanzarea dispozitivelor medicale din Showroom Bd. Dinicu Golescu; Consilierea pacientilor (direct, telefonic sau pe mail) interesati de achizitionarea dispozitivele medicale (orteze, ciorapi compresivi, proteze, dispositive pentru persoane cu dizabilitati etc.); Va masura pacienti si le va oferi informatiile necesare despre produsul medical de care are nevoie; Va efectua programari si va intocmii actele in colaboare cu CAS din Bucuresti; Va inregistra pe casa de marcat incasari pentru produsele vandute catre pacienti; Va tine evidenta incasarilor si va transmite raportul zilnic si lunar al vanzarilor. Oferta: Pachet salarial 4600-5600 lei net (fix 3000 lei net + 600 lei tichete masa + comision lunar); Comision lunar variabil 1000-2000 lei; Program flexibil: L-V 9-17 10:30-18:30 si 1-2 Sambate luna 10-14: Contract de munca stabil, norma intreaga; Logistica necesara oferita de companie; Traininguri, posibilitate de dezvoltare profesionala si salariala.
-
Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre. Cerinte: - studii superioare profil; - experiență de marketing ; - proactivitate și creativitate; - o bună cunoaștere a limbii spaniole scrise și vorbite; - ușurința de a obține informații; - orientare către clienții interni externi; - cunoașterea sistemelor de management - abilități de comunicare și de socializare; - abilități de redactare și de sinteză; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență; Beneficii aditionale. Dacă sunteți pasionat de marketing și doriți să vă provocați abilitățile într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribui la angajamentul nostru față de excelență în industria chimică. Așteptăm cu nerăbdare să vă avem ca parte fundamentală a echipei noastre, lucrând împreună pentru a avea un impact pozitiv în industria noastră și în lume. Contact:
-
Descriere Companie STERILECO este una dintre cele mai importante companii locale de servicii in domeniul colectarii, transportului si procesarii deseurilor medicale, cu o activitate la nivel national de peste 20 de ani. Ce oferim: Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; Salariu raportat la cerintele pietei; Bonuri de masa; Echipament de lucru adecvat; Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; Cerinte pentru ocuparea postului: Permis conducator auto categ. B; Fara cazier judiciar si fara antecedente rutiere grave; Studii medii liceale (cel putin) Certificat ADR (reprezinta un avantaj) Ce vei face la noi: Asiguri colectarea deseurilor periculoase sau nepericuloase de la clienti, preluarea de ambalaje din depozit si predarea lor clientilor, precum si realizarea altor sarcini trasate de catre Coordonatorul de Transport, Managerul operatiuni statii procesare si de catre Managerul Logistica.
-
Malex Concept Design isi mareste echipa de montatori. Datorita seriozitatii, promptitudinii si mai ales a profesionalismului, societatea noastra este in plina ascensiune, de aceea cautam colaboratori noi. Angajam montatori in domeniul pardoselilor calde (covor PVC, linoleum, tapet PVC, tapet decorativ, tapet fibra de sticla, parchet, mocheta). Aspectul ingrijit, seriozitatea si mai ales dorinta de munca vor fi un plus in relatia cu echipa noastra. Toate detaliile privind conditiile de colaborare cu societatea noastra se vor stabili la interviu prin proba de lucru
-
Salary: 214,113 - 257,193 p/a Job Description Our client is looking for a Consultant Psychiatrist specialised in general adult psychiatry. They are open to doctors looking to relocate to Ireland to work as a Consultant (who have their specialisation from another country). Requirements: Be registered (or be eligible to register) in the IMC (Irish Medical Council) under the specialist registration in General Adult. Have experience in General Adult Psychiatry. Driving license (this post will require driving to different locations). To Apply: Please send your CV mentioning reference M-34 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Salary: 1 per annum. Are you a skilled and compassionate Medical GP looking for an exciting opportunity abroad? Look no further! We are actively seeking talented doctors to join our team in Limerick, Ireland. Why Choose Limerick, Ireland? Experience the vibrant culture and friendly community of Limerick, a city renowned for its rich history and picturesque surroundings. Enjoy a fantastic work-life balance, with ample leisure activities, stunning natural landscapes, and vibrant city life. Limerick boasts top-notch healthcare facilities, allowing you to deliver high-quality care while enjoying a fulfilling personal life. Benefits: 6-8 sessions per week, offering work-life balance. Join a supportive team dedicated to exceptional patient care. Experience Limerick s vibrant culture and friendly community. Top-notch healthcare facilities for high-quality care. We guide you through the IMC registration process. Start your next adventure in Limerick, Ireland. To Apply: Please send your CV mentioning reference M-12 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Ajutor Bucătar Mic-dejun TOMIS APART HOTEL te invita sa te alaturi uneia dintre cele mai bune echipe din industria ospitalitatii. Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti, intr-un mediul stabil, in continua dezvoltare care iti ofera numeroase satisfactii profesionale. TOMIS APART HOTEL este un hotel nou de 4 stele, aflat in Bucuresti, in apropiere de Stadionul National, Piata Muncii, B-dul Decebal, Str. Matei Voievod,cu 83 de camere, 2 Sali de conferinte si parcare proprie. Suntem în căutarea unui ajutor bucătar mic-dejun pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre primitoare. Responsabilități: Pregătirea și aranjarea micului dejun; Colaborarea cu bucătarul șef pentru menținerea calității preparatelor; Curățarea și întreținerea echipamentelor din bucătărie. Cerințe: Abilități de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii; Pasiune pentru gătit și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniu; Beneficii: Salariu: 3500 ron - 3800 ron.
-
Caut sa angajez camerista pentru un hotel de 3 stele in Baneasa. Pentru mai multe detalii va rog sa sunati la nr din anunt.
-
Suntem o echipa dinamica care doreste sa se mareasca continuu prin colaborari / angajari cu norma intreaga sau part/time. Ai nevoie de un job stabil si flexibil in functie de disponibilitatea ta ? Noi iti oferim toate actele necesare si tot ce ai nevoie pentru a porni la drum. Ai parte in permanenta de suport si consultanta. Jobul presupune efectuarea cumparaturilor din magazinele Carrefour (90% ), DM, farmaciile Sensiblu etc . Ai nevoie doar de masina si de un telefon care poate fi conectat la internet. Nu trebuie sa ai experienta in domeniu, ne ocupam noi sa inveti. Activitatea prevede ridicarea si livrarea comenzilor in norme specifice de siguranta si igiena. Bunus de recomandare Bonus in anumite zile si intervale
-
Hai in echipa noastra! AGENT CURATENIE INTERIOARA SI SAU EXTERIOARA Suntem in cautarea unei persoane motivate si responsabile pentru a se alatura echipei noastre in calitate de Agent Curatenie Interioara si sau Exterioara Responsabilitati: Efectuarea curateniei generale in spațiile desemnate si zone comune; Colectarea si eliminarea gunoiului in mod regulat; Intretinerea spatiilor verzi, curatenie, reparatii, lucrari de intretinere, modernizare a curtii, a spatiului verde si a cladirii. Cerințe: Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii; Capacitatea de a lucra independent si de a respecta termenele limita; Abilitati bune de comunicare si capacitatea de a lucra in echipa. Conditii de angajare profesionale si salariu atractiv! Locatia se afla in Bucuresti (zona Pipera - Voluntari) CV-urile pot fi trimise prin WhatsApp
-
Angajez Brutar, muncitori si muncitoare in fabrica de paine, salariu motivat, carte de munca, fabrica se afla in Bucuresti, strada Podul Dambovitei sector 6, Contact zero72opt3opt489opt Publi24_1707224634
-
Promovat
Firma Floors 4 You SRL , cu o experience de peste 15 ani in domeniu , cautam sa ne marin echipa . Daca ai experienta in unul din skilurile de mai jos si esti dispus sa inveti si din restul : - montaj parchet stratificat lipit - montaj si finisaj parchet masiv - montaj si finisaj plinte - montaj terase lemn exotic / deck - montaj lambriuri - fatade ventilate lemn - montaj si finisaj scari lemn Te asteptam la o discutie in Cluj-Napoca sau Bucuresti . Pentru informatii va rog sa ne contactati la telefon : - Bucuresti - Cluj Napoca
-
Vânzătoare pentru Complex Sir - Sector 6, București Alătură-te echipei noastre la fitofarmacia din Complex Sir (Lujerului)! Oferim: Program Full-Time: Se lucrează în 2 ture (Luni-Vineri, 8 ore zi) și două weekend-uri pe lună Salariu: 2500 RON Angajăm cu sau fără experiență Fără Limită de Vârstă: Toate persoanele serioase și muncitoare sunt binevenite Cerințe: Amabilitate și atenție în relația cu clienții Oferirea de informații precise și utile despre produsele noastre Seriozitate și dorința de a colabora pe termen lung Contact: Pentru detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon:
-
Companie cu activitate de productie, cu 20 ani experienta in tamplarie PVC si aluminiu pe piata din Romania, angajeaza Confectioneri tamplarie aluminiu din Bucuresti. Cerinte: Abilități de măsurare precisă ; Atenție la detalii ; Experienta minim 1 an in domeniu; Punctualitate si seriozitate Atitudine pozitiva, respectuoasa si prietenoasa; Apt din punct de vedere fizic. Responsabilitati: Frezare, debitare, taiere, pantografie. Se ofera: o Loc de munca stabil o Se lucreaza la atelierul companiei o Salariul porneste de la 3150 Lei Net o Bonuri de masa o Program fix, luni-vineri 08:00- 17:00 Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Angajam urgent persoana cu abilitati de negociere, comunicari si vanzari directe pentru postul de reprezentant vanzari. Pentru programari interviu sunati la numarul afisat. 0738796007
-
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.
-
Suntem în căutarea unui persoane operator calculator - secretariat vanzari pentru firma noastra ce are drept profil comercializarea insecticidelor și furnizarea serviciilor de dezinsecție deratizare. Job-ul include partea administrativa (secretariat), facturare si vanzare. Dacă ești o persoană comunicativă, organizată și cu cunoștințe în utilizarea pachetului Office (Word, Excel), te invităm să aplici pentru acest post. Responsabilitățile tale vor include: Preluarea comenzilor de pe diverse platforme de tip marketplace. Gestionarea apelurilor telefonice ale clienților legate de statusul comenzile lor, intrebari legate de produse, comenzi telefonice Preluarea apelurilor pentru programari pentru partea de dezinsectie si deratizare. Pregătirea și expedierea coletelor pentru livrare. Încărcarea și actualizarea produselor pe site-urile noastre. Intocmirea și emiterea facturilor și AWB-urilor. Realizarea contractelor pentru serviciile de dezinsecție si deratizare, procese verbale etc. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare. Experiență în lucrul cu pachetul Office (Word, Excel). Locația: Strada Drumul Vlasin nr 19-23. Sector 5. Programul de lucru: De Luni până vineri, între orele 8:00 și 18:00. Suntem deschizi si persoanelor fara experianta dar dornici sa invete.