Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2021-07-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam dispeceri centru alarma si centru monitorizare video in Bucuresti sector 3. Salariu incepand de la 3000 Ron si tichete de masa.
-
Promovat
Candidatul Ideal: Serios, onest, dispus la efort fizic moderat; Atitudine pozitiva in relatiile de munca; Organizat si responsabil; Studii medii finalizate; Dispus sa lucreze in weekend; Persoană dinamică, perseverentă, cu spirit de iniţiativă; Descrierea jobului: Recepţia, verificarea cantitativă şi calitativă a mărfurilor; Depozitarea adecvată a mărfurilor si eliberarea articolelor către client; Participarea la inventarele periodice; Întreţinerea ordinii şi curăţeniei la locul de muncă. Oferta: Oportunitatea de a te alătura unei companii multinaţionale în expansiune; Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu motivant; Tichete de masă 30 lei; Prime de sarbatori; Abonament clinică medicală privată; Transport asigurat de la statia de metrou Păcii la magazin şi retur;
-
Promovat
Cerințe: Angajam responsabil aprovizionare (supply chain) si adminsitrativ -experienta in domeniul achizitii, administrativ -cunostiinte limba engleza: vorbit si scris cursiv -cunostiinte mecanica si desen tehnic -permis conducere categoria B -persoana onesta, muncitoare, cu dorinta de afirmare -bune abilitati de comunicare -flexibilitate pentru diverse sarcini -apt efort fizic -operare calculator: office, excel, work, outlook, email,smartbill etc -permis stivuitorist reprezinta un atu -cunostiinte limba germana reprezinta un atu Condiții: -program 8-16:30 de L-V -tichete masa -prime sarbatori -trimiteti CV la si sau apelati pentru mai multe detalii si programare la interviu Responsabilități: -executii activitati de aprovizionare -verifica si intelege necesarul de aprovizionat -solicita oferte catre furnizori, selecteaza furnizorii -negociaza pretul catre furnizor -face receptia marfii intrate de la furnizori -gestioneaza stocurile de materiale -gestioneaza comenzile de la client -livreaza comenzile finalizate catre client -aprovizionarea cu diversele materiale necesare
-
Promovat
Societatea comerciala angajează hidroizolatori memrane bituminoase ,p.v.c. ,și muncitori necalificați în vederea calificării. Puncte de lucru în București și foarte rar în alte orașe. Program 8-16,30 de luni pana vineri. Salariul se stabilește în urma interviului.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma IT angajam electrician pentru post in Bucuresti, doar in birou, program de 8 ore, salariu motivant. Conditie: este necesara diploma de absolvire curs electrician, orice nivel. Va rugam sa ne contactati la nr. tel.
-
Promovat
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Bucatar Ajutor bucatar in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si bucatar ajutor bucatar in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Bucatar Ajutor bucata CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
SC ERMETIC FENSTER SOLUTION SRL Angajeaza Montator tamplarie PVC Program de lucru :8-17 Locul desfasurari activitatii :Bucuresti si zonele limitrofe salariu:3800lei include bonuri de masa Cerinte: -preferabil experienta anterioara sau disponibilitate de a invata -preferabil permis de conducere categoria B -disponibilitate la efort fizic -seriozitate si orientare catre client
-
Angajam personal curatenie si electrician pentru o cladire de birouri din Bucuresti - Centrul istoric. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati telefonic. Cerem si oferim seriozitate!
-
Activitate zilnica -Program 8 ore Luni-Vineri -Pregatirea comenzilor coletelor zilnice -Acorda suport la receptia de marfa -Acorda suport la expedierea comenzilor -Acorda suport la organizarea marfii in depozit Cerinte minime Cautam - Persona serioasa , dedicata De preferat posesor carnet de sofer cat B Salariu plus bonusuri. Detalii la tel : Trimite cv la :
-
--Quick Top Service isi mareste echipa. --Daca vrei sa faci parte din colectivul nostru ,te asteptam la interviu --Montator demontator (tinichigiu) auto cu experienta pentru a extinde echipa. --Program Luni-Vineri ora 09.00-18.00 cu o ora pauza Sambata ora 09.00-13.00 (2 sambete luna) --Cerinte: - seriozitate, respectarea programului, dedicatie, perseverenta, capacitatea de a lua cele mai bune decizii pentru a fi productiv, comunicativitate, organizare. --Oferim: - pachet salarial foarte atractiv, negociabil in functie de experienta, cu posibilitate de bonusare suplimentara si contract de munca. --Service auto - echipat complet pentru toate serviciile necesare: mecanica, electrica auto, vopsitorie, tinichigerie, testare computerizata.
-
<p>Angajam urgent mecanic auto cu experienta multimarca.< p><p>< p><p>OFERIM: salariul motivat in functie de cunostinte, contract de munca si cazare pentru persoanele din afara Bucurestiului!!< p><p>Service-ul se afla in zona Trapezului Ozana.< p><p>< p><p>CERINTE: cautam persoane cu experienta in domeniul auto, persoane serioase si responsabile care isi doresc un loc de munca stabil!!< p><p>< p><p>Pentru mai multe informatii si detalii va rugam sa ne contactati: 785298901< p>
-
Firma de transport marfa angajeaza sofer cu categoria B+C + atestat marfa si card tahograf pe camion de 7,5 tone cu experienta pentru distributie in Bucuresti si in tara cu domiciliu in sectosul 3 peuntu interviu va asteptam la adresa Str. Drumul Lunca Prutului nr.75-79 sector 3, intre orele 10 - 16. Relati la telefon 785298901 dupa ora 09.00. Multumim!
-
RESPONSABILITATI Sa stie sa interpreteze planutile aferente proiectelor de exectie Sa urmareasca stadiul lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ Intocmeste documente tehnicte ( Jurnal de santier Carti Constructii) si rapoarte de executie pe faze Verifica etapele de lucrari si calitatea lucrarilor impreuna cu dirigintele de santier Mentine legatura cu beneficiarii echipele si subcontractorii ________________________________________ CERINTE Persoana serioasa; Experienta in domeniu; Sa aibe cunostinte de utilizare programe software specific MS Office, AutoCad ________________________________________ BENEFICII OFERITE Prime de Paste si de Craciun; Bonusuri lunare in functie de implicare, disponibilitate
-
RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie CERINTE Studii de specialitate; Experienta minim 2 ani; Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide (GN) si a instalatiilor (GN, stingere incendii), sa fie: instalator autorizat A.N.R.E.( EGIU și EGD în termen de valabilitate, cu permis de conducere. Constituie avantaj orice alte autorizații deținute -ISCIR etc). persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate BENEFICII OFERITE Salariul se discuta la interviu. Se ofera bonusuri de performanta; Prime de Paste si de Craciun cv -
-
Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: Detii cunostinte in sisteme d supraveghere Ai o abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor; Detii abilităţi de comunicare interpersonale ; Ai capacitate de analiza, abilitati organizatorice si analitice, capacitatea de a realiza schimbari si inovatii ; Ai abilitatea de a asigura consultanta tehnica si instruirea clientilor; Ai abilitati de a consiliere, comunicare, oferire de solutii tehnice Esti absolvent liceu cu profil electronic, energetic, telecomunicatii etc. Alaturi de noi vei: Contribui cu sugestii si initiative la imbunatatirea si eficientizarea procedurilor de lucru, pentru cresterea calitatii serviciilor. Raspunde la solicitarile cu caracter tehnic venite din partea clientilor Realiza configurarea sistemelor de supraveghere video Întocmii documentații pentru task-urile repetitive (How To) Identifica solutiile tehnice adecvate cerintelor clientului
-
Firma de contabilitate angajeaza economist, contabil si contabil junior,eventual student/a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Cunoasterea softului Winmentor, Saga si sau Ciel reprezinta un avantaj. Pachet salarial atractiv;
-
Candidatul Ideal Experiența anterioară în montarea de panouri fotovoltaice constituie un avantaj; Cunoștințe în domeniul electricității și a sistemelor fotovoltaice; Abilități bune de rezolvare a problemelor și de lucru în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în diferite locații și în condiții variate de mediu; Capacitatea de a lucra la înălțime; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Montarea și instalarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor și planurilor tehnice; Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; Atenție la detalii; Asigurarea calității lucrărilor realizate; Identificarea și remedierea eventualelor defecțiuni sau probleme tehnice; Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru; Colaborarea strânsă cu echipa tehnică și supervizorii pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare clară; Munca presupune activitate în aer liber și la înălțime. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în plină expansiune și de a contribui la dezvoltarea energiei regenerabile; Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv; Tichete de masă; Prime de sărbătorile legale; Abonament medical la o clinică privată de sănătate; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație.
-
Consultant in asigurari / agent de asigurari ( Full time sau Part Time ) CANDIDATUL IDEAL: - Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj; - Cunostinte medii de utilizare PC; - Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent; - Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; - Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj; - Spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. BENEFICII: - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata. RESPONSABILITATI: - Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii; - Promovarea, prezentarea si vanzarea produselor companiei; - Efectuarea analizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor; - Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare; - Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.
-
Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: ai peste 6 luni experienta in vanzari; detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea. Andra Chirea -
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.