Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm persoane pentru postul de Ambalator într-o fabrică care se ocupă cu realizarea produselor din material plastic. Beneficii: Venitul net lunar ajunge la 2900 lei + spor de ore suplimentare + tichete masă + bonus producție de 100-400 lei: Salariu de 2400 lei net Tichete de masă de 30 lei zi lucrată Bonus de prezență de 500 lei net lună Bonus de producție între 100-400 lei net lună Spor ore suplimentare de 175% Cerințe specifice: Minim 8 clase Disponibilitate la efort fizic Abilități de lucru în echipă Program: Luni - Vineri, 07:00-17:00 Locație: str. Preciziei nr.9 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, după care urmează pe perioadă nedeterminată.
-
Promovat
-
Promovat
Prepararea cafelei este cel mai bun moment pentru a-ti incepe o noua zi? Atunci aplica pentru pozitia de Barista la McCafé si imparte mii de zambete oamenilor din jurul tau in timp ce le oferi energia de dimineata. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Orientat catre satisfacerea clientilor; Ai o atitudine proactiva si esti orientat spre rezultate; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie. Ce vei face? Prepari bauturile preferate pe baza de cafea, la cele mai inalte standarde de calitate; Asiguri satisfacerea clientilor prin oferirea unei experiente deosebite in cadrul McCafé; Acumuleazi permanent noi cunostinte si iti dezvolti abilitati de lucru prin programele interne de training; Asiguri prezentarea estetica a produselor (in vitrina display). Beneficii: Pachet salarial atractiv salariu fix, tichete de masa de 40 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj au nevoie de forte noi si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Scoala profesionala liceu, - Experienta de minim 3 ani pe un post similar, - Cunostinte tehnice specifice meseriei (conform incadrarii din fisa postului inclusiv citirea unui plan de executie) - Capacitate organizatorica, asumarea raspunderii pentru calitatea lucrarilor executate, - Capacitatea de a lucra in echipa, obiectivitate in aprecierea efortului individual, respect fata de colegi, favorizarea la locul de munca a climatului neconflictual, - Capacitatea fizica de a raspunde la efort si respectarea programului de lucru, - Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare, disponibilitatea de schimbare a locului de munca (deplasarea la lucrarile sucursalei sau in cadrul altor sucursale). Ce vei face la noi? - Montarea echipamentului primar si a circuitelor secundare; - Participarea la toate activitatile de reparatii si intretinere planificate in conformitate cu prescriptiile tehnice de specialitate; - Executarea lucrarilor pe partea de circuite secundare in posturi de transformare si statii electrice conform schemelor electrice; - Echiparea tablourilor electrice de protectie conform schemelor din proiect; - Identificarea si amenajeazarea traseelor si amplasamentelor electrice conform proiectului; - Executarea lucrarilor de constructii montaj, revizii tehnice si reparatii a instalatiilor electrice conform proiectului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta in conducerea unui camion minim 3-5 ani - Conducem marfă de grupaj și încărcătură completă. - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Asigurarea și pensia se plătesc în Suedia - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email: Pentru mai multe informații și detalii, vă rugăm să contactați prin e-mail sau telefon Swedish Phone: English Romania Phone: Email: Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience of truck driving at least 3-5 years - We drive groupage cargo and full load cargo. - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Insurance and pension are paid in Sweden - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email: For more information and details, please contact by email or phone Swedish Phone: English Romania Phone: Email:
-
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Căutăm un șofer full-time (8 ore zi - L-V - 7:30 - 15:30 + 1 weekend I lună (sâmbătă + duminică, 8 ore I zi) pentru o familie (2 adulți, cu vârsta peste 70 ani) ce locuiește în zona Piața Domenii. Cerințe: - să fie o persoană serioasă, de încredere și discretă - să aibă experiență în domeniu (ca șofer personal, la familii) pe mașini de lux, cu referințe de la foștii angajatori - să agreeze animalele de companie - disponibil pentru o colaborare de lungă durată Responsabilitățile șoferului : - preia (dimineața) parchează (la finalul programului) autovehiculul pe care îl conduce de la la locul de parcare stabilit (World Trade Center); - asigură transportul domnului la de la firma familiei (în zona Dorobanți) și a altor persoane indicate de acesta, în timpul programului de lucru; - o însoțește pe doamna în oraș, pentru rezolvarea diverselor activități (ex. la diverse întâlniri, cumpărături, la coafor, la biserică, etc); - plimbă câinele familiei (este de talie mare, dar este blând și obișnuit cu oamenii), când este nevoie; - execută toate sarcinile date de familie, respectând cursele indicate și timpul alocat; - răspunde de întreținerea corespunzătoare a mașinii pe care o are în primire și de inventarul acesteia; - se prezintă la service cu mașina pentru întreținerea tehnică (inspecția tehnică periodică, revizia tehnică, schimb de ulei și sau filtre etc.), atât la termenele scadente, cât și pentru reparații, ori de câte ori consideră că este necesar. Se oferă un salariu net lunar de 3.900 lei (angajare cu contract de muncă), plată suplimentară pentru weekend-ul lucrat, concediu anual plătit, prime de sărbători (Crăciun, Paște). Puteți aplica la anunț direct pe site-ul nostru , sau ne puteți contacta telefonic, pentru mai multe detalii.
-
Cripo Build este o afacere nou intrată pe piața din România. Însă, ceea ce ne recomandă este experiența de 15 ani obținută în străinătate - mai exact, în Belgia. Astfel, am cunoscut standardele înalte la care se lucrează înafară și ne propunem să le aducem și la noi în țară. Actual, căutăm să ne mărim echipa și să aducem alături de noi oameni care ne împărtășesc valorile, care dau dovadă de seriozitate și profesionalism. Astfel, suntem în căutarea unei persoane pentru rolul de ZIDAR. Experiența în această funcție este de dorit! Expansiunea firmei noastre continuă cu deschiderea de noi șantiere în zone precum București, Sighișoara, Făgăraș. Astfel, dacă locuiți acolo sau în proximitatea orașelor, nu ezitați să ne contactați. Dacă te-ar interesa să afli mai multe despre oferta noastră, contactează-ne: - Pe mail la - Telefonic la - Telefonic la Hai sa faci parte din echipa noastra!
-
Cerinte : experienta , demonstrabila ,min 3 ani in aceasta meserie experienta in lucrari antiincendiu - senzori , alarme , tablouri ..etc cunostinte limba engleza franceza, nivel mediu permis auto B - masina personala este un avantaj Se ofera : Salariu NET 15 -17 Eur ora , in functie de experienta Taxe , asigurari , cazare , platite de angajator cazare singur in camera posibilitate de lucru ,ore suplimentare Incepere rapida Persoanele interesate , care indeplinesc cerintele anuntului , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului .
-
Complet Beauty Center, salon infrumusetare din Sector 6, Drumul Taberei, cautam coafeza cu experienta. Locatie accesibila langa metrou. Ne dorim o persoana sociabila care sa se alature echipei noastre. Programul este o zi da una nu, un weekend da si unul nu. Telefon:
-
CRT Birotica impex SRL angajează șofer pentru distribuția de produse birotica și papetărie in București - Ilfov - ridicare marfa furnizori - livrare produse către clienți - încasarea numerar( atunci când e cazul) de la comenzile livrate - predarea de numerar la final de zi - constituie avantaj lucrul într-o poziție similară precedentă
-
Spalatorie auto angajata personal cu experienta pentru spălat interior exterior Se ofera salariu minim pe economie cu contract de munca,plus procent 30% zilnic la serviciile extra tapiterii polisuri.Detaling, cosmetica auto. Șpagă zilnic200,300 lei. Cazare ASIGURATĂ GRATIS
-
Spalatorie auto angajaza personal cu experiență.se ofera salariu fix plus comision la servicii extra de detailing,contract de munca si cazare gratis.
-
Spălătorie auto sectorul 1 București angajază personal cu experiență. Se ofera contract de munca,procent 30% la toate serviciile de detailing si cazare . Mai multe detalii la telefon
-
Ești organizat ă, atent ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi într-un mediu administrativ, cu volum de muncă variabil dar cu termene de predare? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de furnizare de proiecte integrate și soluții la cheie în domeniul tehnico-medical, din București - un Contabil Junior! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să ai studii superioare economice, de preferat cu specializare în contabilitate *să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice *să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine *să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare *să ai cunoștințe de operare pe calculator (Ms Office) și în programe de gestiune financiară (SAGA) Competențele cheie pe care le căutăm: * ai între 3 și 5 ani experiență în domeniul contabilității financiar * ai dorință și disponibilitate către învățare și dezvoltare în acest domeniu Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: * înregistrezi documente financiar-contabile în conformitate cu procedurile interne și cu legislația contabilă, financiară și fiscală în vigoare * verifici corectitudinea documentelor primare și sau a lucrărilor d.p.d.v. contabil și fiscal * verifici componența soldurilor conturilor * păstrezi caracterul confidențial al informațiilor la care ai acces Compania își desfășoară activitatea la sediul situat în zona Bd. Banu Manta, programul de lucru este Luni-Vineri, între 9-18. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa:
-
Societate comerciala angajeaza electricieni in domeniul instalatiilor pentru constructii. Cerințe: Experiență minim 1 an în domeniu; Scoală profesională atestat de calificare în domeniu electric studii medii de specialitate profil electric școală de maiștri-profil electric; Autorizare ANRE constituie avantaj; Disponibilitate la deplasări. Responsabilități: Realizează toată gama de lucrări electrice de joasă tensiune pentru construcții industriale, administrative, comerciale și civile; Desfășoară munca atât în interiorul cât și în exteriorul clădirilor; Desfașoară munca pe teren; Ocazional se realizează deplasări; Realizează aprovizionarea conform necesarului, pe zi, în conformitate cu lucrările care urmează; Execută pozarea de cabluri și conductoare, inclusiv marcajele aferente; Verifică integritatea și continuitatea electrică a circuitelor realizate; Pregătește operația de decablare prin identificarea cu atenție și în baza jurnalului de conexiuni; Trage cabluri prin tuburi fixe și flexibile; Realizează conexiunea cablurilor (conductoarelor); Identifică zonele de montaj ale echipamentelor electrice. Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Program de lucru standard; Contract pe perioada nedeterminata; Prime de Sărbători; Primă de vacanță.
-
Firma cu sediul in Italia angajeaza constructori si electricieni, posesori de carnet de conducere categoria B.Se ofera cazare gratuita plus cheltuielile de intretinere (apa,gaz,curent),transport gratuit de acasa la munca si retur,echipament de munca. Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV cat mai amanuntit insotit de fotografie la whatsup : 00393208531210
-
KESTAR Chocolate angajeaza cofetar sau ajutor de cofetar Ne incepem calatoria in lumea dulce a ciocolatei si cautam ajutor pentru a raspandi beneficiile ciocolatei ''bean to bar'' in Romania. Cautam o persoana care: -sa aiba cunostinte (chiar si notiuni de baza) despre productia de ciocolata, praline, sau produse de cofetarie. -sa aiba atentie la detalii -sa urmareasca precis retete prestabilite -sa lucreze curat si ordonat -sa isi gestioneze eficient timpul de lucru -sa respecte standardele de igiena si curatenie impuse in spatiul de lucru Program fix L-V de la 09:00 la 18:00 Salariu negociabil in baza experientei si nivelului de cunostinte in domeniu. 3000 RON - 4000 RON Locatie: Bucuresti, sector 6 Vino sa ne cunoastem si hai ca facem cunoscut gustul KESTAR Chocolate!
-
Bucuresti , zona Unirii. Program luni-vineri 06-14:00 , salariul 1900 Lei luna plus bonuri de masa de 300 lei , total 2200 lei. Adresa : Splaiul Independentei nr. 15 Bucuresti Asiguram carte de munca si conditii excelente. Veniti la munca , noi va asteptam. cautam seriozitate si disciplina.
-
Daca ești o persoană tânără sau sufletul îți este încă tânăr, dacă te caracterizează optimismul și ai mereu zâmbetul pe buze și îți place să fii înconjurat de oameni... atunci acest job ți se va potrivi extraordinar! Avem nevoie de persoane cărora să le placă să-și desfășoare activitatea într-un mediu outdoor, pentru care responsabilitatea și organizarea să fie atribute evidente iar entuziasmul și atitudinea pozitivă să le caracterizeze! Proactivitatea și abilitățile de comunicare sunt extrem de importante! Spontan, expresiv si primitor! Descrierea jobului: Vrei un job full-time sau part-time la care să îți petreci timpul în natură? Dacă suna a ceva ce ți-ar plăcea să faci... hai în echipa noastră!!! Responsabilitățile tale vor fi: - Abordarea clienților - Încasarea banilor (cash/POS) și emiterea bonului fiscal pentru fiecare client; emiterea rapoartelor fiscale zilnice la finalul fiecărei zile - Aplanarea oricaror eventuale situatii conflictuale aparute - Mereu cu zâmbetul pe buze, amabil și serviabil - Strângerea, curățarea și ordonarea echipamentelor la finalul zilei de lucru Despre job: - Activitate meteodependenta și sezonieră - martie - octombrie ... poate și mai mult dacă ne permite vremea :) - Nu este necesară o experiență precedentă a acestei activități dar poate constitui un avantaj - Program full-time/part-time - Oferim training și sfaturi practice - Activitatea se va desfășura în Sector 2 și Sector 5. Beneficii: - Contract de muncat pe perioada nedeterminata - Avantajul de a lucra in aer liber - Mediu de lucru vesel si plin de energie - Bonusuri și comision pe masura activității depuse si a performanțelor Doar persoanele selectate vor fi contactate! Daca ți se pare un job atractiv nu ezita sa ne trimiti un CV însoțit de o fotografie și o descriere personală a ta!
-
Șoferi livratori, Bucătari, Ajutor bucătari, Vânzătoare linie calda, Grataragiu, dacă vrei să muncești, cu siguranță găsim ceva. Zona Crângași Giulești. Detalii telefonic Zona Crangasi, Str Ceahlaul 17 B.
-
Angajam bucatari sectii calde, pizzar si ajutor bucatar. Venituri: 4.000-5.500 (salariu + tips) Asiguram masa si transport, plata salariului intotdeauna la timp si oportunitati de avansare. Sos Nordului, nr 7-9, Restaurant Stadio Park