Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam vanzatoare cu sau fără experienta Locația se afla în strada Jiului, metrou Jiului sector 1 Magazin patiserie Program 8 ore, duminica inchis Salariu 3500 lei
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență demonstrată într-o poziție similară, pe o perioadă de minim 5 ani, cu accent pe producția de produse de cofetărie și patiserie Cunoștinte solide în domeniul tehnicilor de cofetărie, patiserie și a tendințelor actuale din domeniu Abilitați organizatorice excelente și capacitatea de a gestiona eficient resursele Cunoștințe de igienă și cursuri acreditate Atitudine proactiva, creativitate și orientare către rezultate Certificare sau școală de cofetărie patiserie pentru postul de cofetar Cunoștințele de gelaterie artizanală se consideră un avantaj! Responsabilitate, seriozitate, implicare Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Cofetar Patiser pasionat pentru a se alătura echipei atelierului nostru de producție artizanală. Dorim să cunoaștem o persoană pasionată și dedicate, cu simt responsabil și cu experiență solidă în arta cofetăriei. Responsabilitati: Participarea la pregătirea și producția de produse de patiserie și cofetărie. Dezvoltarea și implementarea de rețete noi și inovatoare. Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranșă alimentară. Gestionarea inventarului și aprovizionarea materiilor prime necesare. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura excelența în serviciile oferite clienților. Cooperarea cu echipa pentru a menține un mediu de lucru eficient și plăcut. Asigurarea calității și prezentării estetice a produselor finite. Contribuire la dezvoltarea și inovațiea produselor de patiserie, cofetărie si gelaterie Beneficii: Mediu de lucru plăcut Program full time Bonusuri în funcție de performanță Salariu motivant în funcție de cunoștințe și experiență demonstrabilă
-
Promovat
Angajam Merchandiser Lucrator Comercial care sa se alature echipei noastre din Bucuresti pentru un cunoscut brand de bauturi racoritoare, pentru urmatoarele activitati: Aprovizionarea si aranjarea produselor la raftin scopul unei mai bune vizibilitati; Verificarea vizibilitatii optime a produselor si a materialelor promotionale la raft; Mentinerea unei relatii bune cu reprezentantii locali si din magazine. Program de lucru : Full Time-LUNI - SAMBATA, Repartizare: 07:00 - 15:30 Locatie : Auchan Titan Oferta : Pachet salarial lunar NET 3100Lei (salariu fix, bonuri de masa) Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Program de instruire la angajare.
-
Promovat
Cea mai mare flota de delivery din Romania angajeaza! Angajam Curieri Tazz By Emag , Glovo si BoltFood Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu / inchiriat ( bicicleta, trotineta, scuter, masina ) Iti oferim suport 24/7 NON-STOP CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv ( Platit/comanda, cate comenzi livrezi, atat castigi, depinde de tine ). Castiguri de 30+ RON / ora. In jur de 250+ RON / 8 ore + Bacsis Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta Plata se efectueaza saptamanal, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa, poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant/client. Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu / inchiriat ( bicicleta, trotineta, scuter, masina ) Iti oferim suport 24/7 NON-STOP CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv ( Platit/comanda, cate comenzi livrezi, atat castigi, depinde de tine ). Castiguri de 30+ RON / ora. In jur de 250+ RON / 8 ore + Bacsis Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta Plata se efectueaza saptamanal, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa, poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant/client.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:
-
Cerinte: - Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in marketing) - Abilitati foarte bune de comunicare si organizare Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor de mobilier Ambianta. -consilierea clientilor in alegerea produselor dorite / potrivite -intocmirea documentelor interne: oferte, nota de comanda, facturi, receptie marfa -contabilitate primara. Beneficii: Pachet salarial motivant (+ bonuri de masa +bonusuri + al 13 lea salariu); -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; -Training inclus In echipa noastra nu esti doar un consulat vanzari , oferi sprijinul clientilor cu cele mai bune idei si solutii pentru mobilarea /amenajarea locuintei. Un mediu placut si interesant! Showroom de mobila din sector 2 - Bucur Obor, et.1. si din sector 6 - zona Ghencea.
-
Cerinte - Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management; - Preia comenzile clientiilor - Efectueaza si urmareste comenzile firmei - Gestionarea apelurilor telefonice - Asistenta in activitati de contabilitate primara (avize facturi) - Centralizarea și structurarea a informaților interne cat si a documentelor - Alte responsabilitati dupa nevoile firmei permis categ B Program de 8h, cu jumatate de ora pauza 8.30 17.30 Salariu motivant + bonuri de masa
-
Cautam coleg pentru functia de contabil. Responsabilitati: evidenta societati comerciale din portofoliu, intocmire balante, intocmire state salarii. Program de lucru 8.30-17.
-
Fierar betonist in atelier, Franta Ceres Interim, firma franceza prezenta in piata de profil de peste 20 de ani, angajeaza in perioada urmatoare 1 echipa de 2 fierar-betonisti pentru un atelier situat in zona Toulouse. Noii colegi se vor ocupa de confectionarea armaturilor conform specificatiilor din planul tehnic. Experienta anterioara in domeniul este obligatorie. Candidatul trebuie sa cunoasca plan tehnic si sa asambleze prin punct de sudura CO2 diferitele elemente necesare. CE CAUTAM - Persoane serioase, muncitoare, in cautarea unei colaborari pe termen lung - Apt medical pentru munca in atelier - Permis de conducere - OBLIGATORIU -Cunoasterea limbii franceza, nivel conversational CE OFERIM -Contract de munca francez -Program de lucru de 35 de ore saptamana + ore suplimentare, platite in plus -Cazare oferita (contra cost -350 de euro) de intreprindere -Masina de serviciu pusa la dispozitie de intreprindere (combustibil platit de membrii echipei care o folosesc) -Salariu : 1800-2200 euro net luna (dupa plata chiriei) + ore suplimentare. Nu se percepe comision. Contact : (L-V, 9h00-18h00) sau
-
Operator masina fasonat elemente armaturi in atelier Franta Pentru un atelier de armaturi din zona Avignon(Franta) , Ceres interim, firma franceza, angajeaza 2 masinisti - operatori masina de fasonat element de armaturi. Activitatea consta in debitarea barelor de fier si fasonarea elementelor de armaturi conform planului tehnic primit. CE CAUTAM - Cunostinte de citire plan tehnic structuri - OBLIGATORIU. - Experienta minima de lucru pe masini de fasonat cu comanda numerica -1 an (MEP, SCHNELL, Progres). - Apt medical pentru munca in atelier - Permis de conducere-OBIGATORIU CE OFERIM -Contract de munca francez de tip interim -Program de lucru de 35 de ore saptamana + ore suplimentare, platite in plus -Cazare oferita (contra cost) de intreprindere -Masina de serviciu pusa la dispozitie de intreprindere (combustibil platit de membrii echipei care o folosesc) -Salariu : 2000 - 2500 euro net luna (dupa plata chiriei) in functie numarul de ore lucrate. Nu se percepe comision. Contact : (L-V, 9h00-18h00) sau
-
Hotel Labirint, situat in sectorul 3, zona hala traian isi cauta o persoana pentru postul de receptioner. Detalii:- programul este 12 24 cu 12 48 -salariul porneste de la 2700 Ron in cazul persoanelor care nu prea au experienta si creste in functie de experienta si performanta. -bonus din rezervarile facute la telefon sau direct la locatie, bonus care se acorda la finalul lunii Cerinte: - prezenta placuta si aspect ingrijit -seriozitate - cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel conversational si evident stăpânirea la perfectie a limbii romane -experienta in domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Hotelul este situat la 10 minute de mers pe jos de piata unirii, la 2 minute de mers pana la Hala Traian. Suntem o echipa tânără, deschisa si ne dorim un coleg care sa aiba spirit de echipa si sa fie deschis catre dezvoltarea sa in acest domeniu. Daca este cineva interesat, nu ezitati sa imi dati mesaj in privat la nr de telefon:
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel www.ustravel.ro este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Oferim locuri de munca in hoteluri si restaurante din Irlanda. CAUTAM: personal cu experienta minim 4 ani in hoteluri sau restaurante CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel conversational Perioada contractuala: minim 6 luni OFERIM: Salariu de la 2000 euro luna Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in Irlanda este suportat de candidat. Cine suntem noi: Ustravel www.ustravel.ro este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Promovat
Locație: Pantelimon, București Ești pasionat de mașini și utilaje industriale? Te așteptăm să te alături echipei noastre din cadrul unei fabrici specializate în producția de materiale de construcții în Pantelimon, București. Suntem în căutarea unui mecanic de întreținere experimentat care să se alăture echipei noastre pentru a asigura buna funcționare a utilajelor noastre. Responsabilități: Întreținerea preventivă și corectivă a utilajelor și mașinilor din fabrică. Diagnosticarea și remedierea rapidă a defecțiunilor tehnice. Asigurarea respectării standardelor de calitate și de siguranță în exploatarea utilajelor. Colaborarea cu echipa de producție pentru a asigura o funcționare optimă a utilajelor. Participarea la instruiri și cursuri de specializare pentru a-ți dezvolta continuu abilitățile. Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul industrial Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și pneumatică. Capacitatea de a lucra eficient în regim de 3 schimburi de luni până vineri. Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice. Orientare către siguranță și calitate în activitatea desfășurată. Beneficii: Salariu 4500-5000 lei net - in functie de experienta Tichete de masa 400 lei (20 lei zi lucrata) Asigurare medicala privata Asigurare de viata 24 7 Prime de sarbatori Bonus anual Program: luni - vineri, 8 ore in 3 schimburi: I. 6:00-14:30 II.14:30-22:00 III.22:00-6:30
-
Descrierea jobului: Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari; Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii; Intocmirea ordinelor de plata numai pentru impozitele si taxele in relatia cu ANAF si transmiterea acestora catre clienti; Intocmirea si transmiterea declaratiilor 1 , intrastat si mentinerea legaturii cu ANAF si administratiile locale. Inchidere balanta lunara, elaborarea lunara de situatii financiare consolidate in Lei si Euro. Intocmirea situatiilor financiare semestriale anuale Arhivarea documentelor financiar-contabile; Mentinerea unei bune relatii cu clientii.
-
BRASOVEANU NATALIA, angajeaza o persoana pe postul de Guvernantă. Candidata trebuie sa detina cunostinte de limba engleza. Interviul va avea loc la adresa din Bucuresti, Calea Rahovei, nr. 219, bl. 13, sc. C, et. 8, ap. 101, Sector 5, in data de 01 aprilie 2024, ora 08:00.
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
-
Disponibil online
Angajam persoana pentru licitatii publice.
Societate comerciala angajeaza persoana cu experienta pentru intocmirea documentatiei necesare participarii la licitatii publice. Program de lucru 09 - 15, luni - vineri. Angajare doar cu carte de munca. Relatii la telefon intre orele 14 - 16, luni - vineri.
-
Promovat
Angajam in Sector 6 Bucuresti, zona Pacii: -Personal calificat (Sculer Matriter, Lacatus Mecanic, Ajustor, Slefuitor,Sudor, Prelucrator Aschiere, Controlor Calitate) -Necalificati -Soferi categoria B pentru activitati de: control calitate in baza unor instructiuni de calitate (separare in piese acceptate, respinse, intocmire rapoarte de lucru, acuitate vizuala) si manipulare componente. Se solicita atentie la detalii, acuitate vizuala. Experienta relevanta reprezinta un atu. Asiguram instruire la locul de munca.
-
1- Compania DUNCA EXPEDITII SA, cu sediul in Dumbravita, jud Timis, angajeaza sofer pentru CAMIONETA, 7,5 t cat C + E pentru curse de local Bucuresti + regional ( Craiova, Deva, Galati, Brasov ), si curse incarcare Otopeni cu descarcare in; Grecia - Bulgaria - Ungaria 2- Si curse de REGIONAL PLOIESTI, si curse de 350 - 400 km sens fata de Ploiesti ( cu retur 50 % din nopti acasa ) , program decent, respectarea timpilor de conducere si a pauzelor. Se solicita analize medicale, cartela tahograf, atestat marfa valabile, dar si de minim 1 an experienta Pentru mai multe info va stam la dispozitie la tel. , luni - vineri 09.30 - 16.00 Marius Lozoc
-
-
Angajez croitorese cu experienta pentru masina simpla si pentru calcat final. Zona Militari, conditii avantajoase.
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare