Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Carnet conducere: B-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Angajăm montator mobilier PAL MDF, rafturi. Se lucrează pentru atât pentru proiecte private, cât și pentru amenajarea interioara a supermarketurilor. Oferim: Salariu de la 4.500 lei net, în funcție de experiență; Diurnă și cazare în deplasări; Echipament de lucru. Cerințe: Disponibilitate la deplasări; Seriozitate și fidelitate; Atenție la detalii și implicare; Spirit de echipă; Permis de conducere cat. B (optional) .
-
Promovat
Cerinte -Experiență anterioară în domeniul facturării sau într-o poziție similară este preferată -Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă -Abilități bune de gestionare a timpului și a priorităților -Atent la detalii și capabil să lucreze cu precizie -Cunoștințe de bază de operare a computerului și abilitatea de a lucra cu programe de facturare și software de contabilitate -Abilitatea de a lucra eficient atât de sine stătător, cât și în echipă Responsabilitati -Emiterea facturilor pentru serviciile și produsele furnizate clienților noștri în conformitate cu termenii și condițiile contractuale -Verificarea atentă a datelor de pe facturi pentru a asigura corectitudinea și completitudinea acestora -Gestionarea informațiilor despre clienți și actualizarea bazelor de date cu datele relevante -Monitorizarea plăților și transmiterea memento-urilor de plată în cazul întârzierilor -Comunicarea eficientă cu clienții pentru rezolvarea problemelor legate de facturare și pentru furnizarea de asistență în legătură cu întrebări sau solicitări -Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru obținerea informațiilor necesare pentru procesul de facturare Alte informatii Alte informatii: 3500-4000 LEI NET 700 LEI TICHETE DE MASA BONUS DIN VANZARI DECONT TRANSPORT ABONAMENT MEDICAL CLINICA PRIVATA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA MASINA DE SERVICIU Program: L-V: 09:00-17:30
-
Promovat
Se ofera bonuri de masa in valoare de 30 de lei pe zi(600 lei luna) + tips.Candidatul ideal trebuie sa detina o atentie sporita la detalii si sa fie pregatit pentru efort fizic, pentru incarcarea si descarcarea masinii si transportul produselor catre clienti. Experienta anterioara in domeniul livrarilor este considerata un avantaj, Daca sunteti o persoana energica, responsabila si dornica sa faceti parte dintr-o echipa dinamica, va incurajam sa aplicati pentru acest post. Este necesar permis de conducere cat. B. Program de lucru 6-8 ore pe zi, de luni pana vineri.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez șofer cat b pe dubă cu prelata 3.5 t livrează doar marfa paletizata în București program de lucru 9-17 de luni pana vineri salariu 3200 lei
-
Firma de Constructii si distributie materiale de constructii situata in Bucuresti,sector 3,cartierul 23august cauta un coleg SAU colega pentru departamentul vanzâri. Cerinte: -experienta in vanzari de materiale de constructii de minim 3 ani (ideal in vanzari B2B) -studii mediisau superioare -abilitati excelente de comunicare si negociere -abilitati de planificare si organizare -persoana pro-activa orientata catre client si rezultate -permis de conducere categoria B -cunostinte PC(MS Office) Beneficii: -salariu motivant -sistem de bonusare lunar si anual adaptat pozitiei si performantelor realizate -masina,smartfone,leptop.
-
Companie de distributie medicamente, angajeaza personal cu domiciliul in Bucuresti pentru postul de Lucrator comercial - pentru depozit produse farmaceutice - cu permis de conducere categoria B (si experienta in condus auto), pentru punctul de lucru din OTOPENI, jud. Ilfov. Postul presupune in principal: - Preluarea, pregătirea şi recepţionarea produselor farmaceutice achiziţionate, cu respectarea normelor de bună practică de distribuție angro a medicamentelor; - Depozitarea marfurilor receptionate in zonele de stocare si la raft; - Alte sarcini legate de activitatea de depozit cum sunt: Colectarea produselor farmaceutice de la raft, conform comenzilor primite; Verificarea produselor farmaceutice colectate (lot, BBD), conform comenzilor primite; Participarea la inventarele periodice anuale. Asigurarea securitatii si integritatii bunurilor produselor din depozit. Program de lucru: 2 ture, 8:30 ore zi (inclusiv cu pauza), astfel: Luni - Vineri: Tura I 6:30 - 15:00; Tura II 14:30 - 23:00 Salariu net motivant + tichete de masa de 30 lei zi lucrata (aproximativ 600 lei luna) Alte beneficii: - abonament servicii medicale in reteaua de clinici MedLife; - abonament fitness in reteaua de sali SanoPass Fit; - transport asigurat de companie. Locul de munca este in: Otopeni, str. Avram Iancu. Rugam sunati in intervalul orar 08:30 - 17:00 sau lasati mesaj pe whatsapp, daca ne contactati dupa ora 17:00!
-
Salariu între 5000-5500 lei în funcție de experiența Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems Angajează Montatori de Tâmplărie PVC Despre Noi: La Tâmplărie Sănătoasă de la BDM Systems, ne mândrim cu furnizarea de soluții inovatoare și de înaltă calitate în domeniul tâmplăriei PVC Rolul Tău: - Instalarea tâmplăriei PVC în locații diverse, asigurându-te că fiecare proiect este finalizat la cele mai înalte standarde de calitate - Colaborarea strânsă cu echipa pentru a respecta termenele limită și cerințele clienților - Mentinerea unei atmosfere placute in cadrul echipei - Sa se respecte indicatiile de montaj oferite din companie Ce Căutăm: - Experiență în montarea tâmplăriei PVC - Atitudine proactivă și o abordare serioasa muncii - Abilitatea de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă - Disponibilitatea de a învăța și de a se adapta la metodologii noi Ce Oferim: - Un pachet salarial atractiv, negociabil în funcție de experiență. In functie de experienta salariul poate varia intre 3500 si 4500 de lei, cu posibilitate de bonusuri suplimentare in functie - Un mediu de lucru plăcut Dacă sunteți interesați să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne apelati sau se ne scrieti pe Whatsapp
-
Cautam montatori mobila disponibili pentru executarea serviciului de montare a oricarui tip de mobilier, de la orice producator, in sistem de colaboare pe baza de contract legal. Orasele vizate: Bucuresti, Ilfov, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti) Conditii necesare: - Sa aiba experienta minima de 2 ani in montarea mobilierului (inclusiv: decupaje blaturi bucatarie, modificari ale mobilierului la fata locului daca e cazul) - Sa fie persoane civilizate, responsabile, serioase, atente la detalii - Sa aiba cunostinte de interpretarea a desenului tehnic - Sa acorde respect clientilor cat si lucrarilor in aceeasi masura Cei interesati de o posibila colaboare trebuie sa ia in calcul ca trebuie sa aiba masina ca sa se poate deplasa la clienti, scule pentru executarea serviciului de montaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul/portofoliu de lucrari pe sau sa ne contacteze la nr 0724511372
-
Candidatul Ideal Manager dezvoltare rețea Abilitati de negociere; Responsabilitate; Cunoașterea limbii ruse constituie un avantaj; Permis de conducere; Masina personala reprezinta un avantaj. Cerințe: cunoașterea limbii ruse si române vorbite. masina personala pentru deplasare - domiciliu in Romania; - Cunostinte MS Office, cunoștințe bune PC - mobilitate Salariu: 5000 lei + cheltuieli de transport Bonusul la deschiderea magazinului este de 10.000 lei. Angajator: persoană juridică română Angajare: cu normă întreagă Descrierea jobului Cautare spatiu, incheiere contract de inchiriere Efectuarea tranzacţiilor. Deschiderea unui magazin (rezolvarea problemelor tehnice, organizatorice necesare deschiderii magazinului). Descrierea activitatii desfasurate Administrarea unui proces amplu de activitati; Stabilirea spațiilor comerciale; Negocierea si semnarea contractul de închiriere; Deschiderea punctului de lucru. Organizarea si monitorizarea intregului proces tehnic pana la deschidere; Transferarea obiectul pregătit tehnic către departamentul de achiziții pentru livrarea mărfurilor. Conditii de lucru: Angajare în baza unui contract de prestari servicii; Program de lucru flexibil; Deplasari in interes de serviciu. Descrierea companiei Suntem una dintre cele mai mari rețele de magazine de pe piața est-europeană - MERE. In Rusia, Belarus și Kazahstan suntem cunoscuți sub marca Svetofor . În acest moment, rețeaua noastră include peste 3.000 de supermarketuri. În 2018, compania noastră a început dezvoltarea în țările UE. Avem supermarketuri in Romania, Germania, Grecia, Polonia, Lituania și Letonia
-
Firma de mentenanta cladiri de birouri din zona centrala angajeaza electrician. Ne dorim un profesionist bun, serios, disponibil sa lucreze in echipa. Oferim un mediu de lucru placut, obtinerea autorizarii gradul I, salariu competitiv + bonuri de masa.
-
Firma partenera angajam curieri Bringo cu contract de munca sau contract de colaborare. Program flexibil - iti alegi singur orele in care vrei sa lucrezi. Plata saptamanala cash/card. Training inainte de inceperea activitatii. Pentru detalii sunati la
-
Candidatul Ideal: - Studii Medii ( Scoala profesionala / Bacalaureat) - Permis de conducere Categoria B cu experienta minim 2 ani - Experienta similara la o alta companie de profil - Cerificat de absolvire curs operator DDD constituie avantaj - Cunostiinte minime de mecanica / tehnice - Cunostiinte minime de igiena - Fara antecendente penale, disponibilitate lucrat in ture si deplasari in tara - Atitudine pozitiva si concilianta in relatii cu clienti si colegii - Domiciliu in Bucuresti Descrierea jobului - Titularul postului are rolul de a conduce autovehiculul in interesul societatii si de a efectua lucrarile de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la sediul clientilor. - Promoveaza serviciile si produsele companiei Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice.Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Strada Vigoniei 6, București 040341 Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: https://pestcontrol-bucuresti.ro/
-
Somelier cu peste 6 ani de experiență doresc angajare in domeniul de Horeca sau crama
-
Veți dezosa carnea de vită într-un mediu cu temperatură scăzută. Schimbul va avea loc la ora 5 a.m. Cazarea este asigurata in apropierea afacerii, gratuit, precum si un vehicul. Nu există posibilitatea de a lua concediu în timpul activității de vârf (iunie până în septembrie). Se poate oferi sprijin pentru 2 călătorii dus-întors pe durata misiunii interimare. Situația geografică a muncii Corsica Superioară - Franța Vous effectuerez du désossage de viande bovine dans un environnement de basse température. La prise de poste s'effectuera 5 h. Un logement est fourni proximité de l'entreprise, sans frais, ainsi qu'un véhicule. Pas de possibilité de prendre des congés lors du pic d'activité (juin septembre). Une prise en charge de 2 allers retours durant la durée de la mission d'interim pourra tre faite. Situation géographique de l'emploi Haute-Corse - France
-
RO-ARMYCATERING S.A angajeaza Șef compartiment Comert si Marketing.
-
Firma construcții, angajează, instalatori aer condi7, instalatori centrale termice și sanitare, electricieni, cu experiență. Oferim salariu și bonusuri de performanta.
-
Firma, angajam montatori aer condiționat și instalatori centrale termice și sanitare. Oferim salariu și bonusuri de performanta.
-
Firmă de securitate angajeajă:Șef obiectiv, Șef tură,Șofer intervenție și agenți de securitate, salariul avantajos.
-
Angajez instalator termic și sanitare, cunoștințe medii despre domeniul instalațiilor.
-
Dorești o carieră în network marketing (vânzări directe de servicii financiare) alături de o tânără companie românească? Avem incluse pentru colaboratori și parteneri prezentări oficiale plus un plan de afaceri și carieră, mai mult decat profitabil ! Compania oferă susținere completă, pt ascensiune rapidă și ușoară. Câștigurile pot fi in sume cu 4, 5, sau 6 cifre in funcție de implicare și performanță. Te invit să aplici cu datele de contact si vei fi invitat la o sesiune de informare online, unde vei putea afla toate detaliile acestui sistem inovator de carieră și vei găsi răspunsuri la toate întrebările pe care le-ai putea avea.
-
Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București
-
Inchiriem Operatori deserventi autorizati iscir Toti operatorii au scolarizarea, instructajul si analizele la zi Operatorii nostrii au experienta vasta, in special in deservirea telehandlerelor (manitou, jlg, jcb, genie, merlo, magni etc) atat fixe cat si rotative, impreuna cu accesoriile acestora (furci, cupa, nacela personal, vinci, troliu etc.) Fiind o echipa la inceput de drum, oferim cel mai mic pret de pe piata, in functie de locatia si durata lucrarii, utilajele folosite cat si de numarul de deserventi necesari. Pentru mai multe detalii:
-
Firma autorizata ARR, cautam soferi cu auto propriu, pentru colaborare in transport alternativ (UBER, BOLT) Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber/Bolt, fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Noi ne vom ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Comision firma 10% Oferim logan 2010 la ramanere si alte modele la plan! Cerinte obligatorii pentru a va incadra: varsta minima 21 de ani vechime permis minim 2 ani cazier judiciar curat atestat transport alternativ (daca nu aveti, va putem ajuta cu scolarizarea si obtinerea acestuia de la ARR) Masina personala obligatoriu mai noua de anul 2010 inclusiv, in 4 usi si cu ac Toate documentele se obtin in regim de urgenta Detinem autoturisme pentru plan si ramanere.