Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Experienta: Experienta peste 3 ani Disponibil din: 2021-05-02 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.
-
Promovat
Angajam pentru santierele din Romania si Ungaria montatori sau echipe de montatori acoperis si fatade (tabla trapez, panouri sandwich, termoizolatie si hidroizolatie PVC. Cerinte: 1.calificare, experienta minim 3 ani (obligatoriu), disponibilitate pentru deplasare; 2.Apt pentru lucrul la inaltime; 3.Experienta in manipularea utilajelor specifice (nacele autoridicatoare) 4.Respectarea cerintelor de protectia muncii (obligatoriu) 5.Permisul categoria B constituie un avantaj Oferim: 1.Salariu competitiv 2.Diurna 3.Cazare transport 4.Bonus performanta
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.
-
Promovat
Pentru intarirea echipei noastre de service cautam : CONSILIER CAROSERIE - DAUNE -RECEPTIONER CLIENTI SERVICE. Sarcini : preluare clienti, deschidere fisa de lucru, identificare si comandare piese auto de la furnizori, participare la intocmirea dosarelor de dauna. Ne gandim la cineva care nu doar sa aiba pregatire tehnica de specialitate ci sa doreasca permanent sa raspunda pozitiv dorintelor clientilor nostri. Entuziasmul permanent, dorinta de a invata, corectitudinea, dorinta de a ajuta si spiritul de echipa, sunt ceea ce dorim de la persoana care se alatura echipei noastre. Firma noastra ofera conditii bune de lucru, oportunitati de dezvoltare personala si stabilitate intr-un colectiv tanar . Daca este interesat pentru dumneavoastra si aveti : 1. diploma de bacalaureat; 2. experienta in relationarea cu clienti; 3. cunostinte tehnice in domeniul auto, va rugam sa trimiteti CV ul ( office (at) autoserv.ro ). Punctul de lucru este in Bucuresti, sectorul 6, b.dul Timisoara, nr. 76A. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, cunostinte AUDATEX, experienta minima in domeniu. Salariul poate creste, in functie de realizari si de volumul de lucru realizat. Program de lucru 08:00-17:00. Daca este cazul, o sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00. Relatii suplimentare la punctul de lucru. Contact pentru un scurt interviu : .
-
Disponibil online
efectuez traduceri autorizate
Efectuez traduceri autorizate de engleză și sârbă și neautorizate de bosniacă și muntenegreana în baza legii traducătorului.
-
Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.
-
Brutarie Artizanală căutăm coleg brutar cu experiență în malaxat,format pâini,cuptor .si organizarea întregului proces. Progam marti-sambata
-
Suntem o companie românească ce furnizează soluții complete de telecomunicații și servicii de tip B2B, prezenți pe piața telecomunicațiilor din 1992. Angajam : - tehnicieni sisteme de curenți slabi pentru proiectele din București și județul Ilfov Responsabilități - Instalarea și punerea în funcțiune a sistemelor de curenți slabi (antiefracție, control acces, supraveghere video, detecție incendiu) - Instruirea beneficiarului asupra utilizării și întreținerii soluției instalate - Mentenanță preventiva și service pentru sistemele instalate la sediul clienților - Operațiuni tehnice de extindere a sistemelor existente la beneficiari - Realizarea documentației tehnice si asigurarea suportului tehnic pentru intervențiile de service executate - Colaborează cu Dispeceratul de service pentru gestionarea și rezolvarea solicitărilor de intervenție Cerințe - Minim studii medii cu diploma de Bacalaureat; - Experiența minim 2 ani în domeniul instalarea și întreținerea sistemelor de curenți slabi (efracție, incendiu, control acces, CCTV, sonorizare etc.) - Experiența în lucrări de cablare structurata și curenți slabi, conectare și configurare echipamente, etc - Cursuri de specialitate, certificări și autorizări în domeniu reprezintă avantaj - Disponibilitate pentru anumite deplasări și intervenții în afara orelor normale de lucru și pentru deplasări la sediul clienților - Carnet de conducere: categoria B Beneficii - Pachet salarial motivant, - Asigurare medicală privată - Participare la cursuri de pregătire - Lucrul într-o echipa dinamica - Oportunități de promovare Adresa jobului: București - zona metropolitană,
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Santiere navale : - tamplari mobilier yachturi 14 - 16 Eur ora - NET - lacatusi confectii metalice montaj carene nave - yachturi , 15 -16 Eur ora NET - Sudori aluminiu , yachturi , cu certificate de sudura 131 , 16-17 Eur ora NET Service auto : - mecanici , vopsitori , tinichigii , pregatitori - auto camione remorci - 14 - 17 Eur ora NET Pentru toate locurile de munca se cere : Experienta de min 3 ani , in meserie . Cunostinte limba engleza germana , nivel mediu . Permis auto B Masina personala este un avantaj Salariul este in functie de experienta Cazare si asigurari , platite de angajator Cazare - singur in camera . Plata salariului , saptamanal in contul personal Contract olandez Persoanele interesate , pot trimite o scurta prezentare , sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului . Cazarea
-
Sint o persoana serioasă caut să fac menaj si calcat doar București am recomandări exclus bărbati singuri doar Familii
-
Inter-Professionals B.V., o agenție de recrutare din Olanda, oferă locuri de muncă și cazare în condiții foarte bune pentru cei care își doresc să își dezvolte cariera în domeniul auto. Cerința noastră este ca experiența în domeniu să fie între 3 și 5 ani și cunoașterea limbii engleze să fie conversațională. Suntem în căutarea următoarelor poziții: - Pregătitori - Vopsitori auto - Tinichigii - Mecanici auto - Asamblatori-dezasamblatori auto Oferta noastră salarială și de beneficii este: - Plata se face la fiecare 4 săptămâni pentru un program de 40 de ore. - Cazarea este asigurată gratuit, o singura persoană în cameră. - Transportul este asigurat cu masina companiei sau în cazul în care sunt mai multe persoane în aceeași casă și același service, se vor deplasa cu o singură mașină. - Salariile variază de la 2150 la 2643 euro. - Asigurarea de sănătate se retine din salariu (35,55 EUR pe săptămână). - Transportul din Romania-Olanda la cazare care se va retine din primul salariu. Dacă sunteți interesat și doriți mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail sau la numerele de telefon sau . Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră! Va rugam sa ne contactati prin intermediul WhatsApp ! Irfan (NL EN) Alex (RO EN)
-
Suntem în căutare de Vopsitori Auto și Pregătitori Auto dedicati și talentati pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți pasionat de industria auto și doriți să vă alăturați unei echipe dinamică și orientată către excelență, atunci aceasta este o oportunitate pe care nu vreți să o ratați. Despre compania noastră: Inter-Professionals a fost fondată în 2018 și este o agentie de recrutare dedicată conectării talentelor cu oportunitățile potrivite în diferite sectoare profesionale. Ne-am angajat să facilităm colaborarea între companii de succes și profesioniști talentați, contribuind astfel la creșterea și dezvoltarea ambelor părți. Poziții vacante: Vopsitor auto si Pregatitor auto Vopsitor Auto: - Experiența practică în domeniul vopsirii auto, de preferat cu dovezi ale proiectelor anterioare. - Cunoștințe solide privind componentele auto și procesele de vopsire. - Înțelegerea tehnică a diferitelor tipuri de vopsele, primer și lacuri. - Capacitatea de a diagnostica și remedia problemele legate de suprafața de vopsit. Pregătitor Auto: - Experiență anterioară în pregătirea vehiculelor pentru procesul de vopsire. - Cunoașterea detaliată a tehnicilor de pregătire a suprafețelor auto, inclusiv curățarea, șlefuirea și aplicarea grundului. Salarizare si beneficii: - Contract de munca Olandez - Plata se face la fiecare 4 săptămâni pentru un program de 40 de ore. - Cazarea este asigurată, o persoană în cameră. - Transportul este asigurat cu masina personala a companiei sau în cazul în care sunt mai multe persoane în aceeași casă și același service, se vor deplasa cu o singură mașină. - Salariile variază de la 2150 la 2643 pe lună. - Asigurarea de sănătate se retine din salariu (33,55 EUR pe săptămână). - Transportul din Romania-Olanda la cazare care se va retine din primul salariu. Locație: Amsterdam si zonele alaturate Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația dvs. și să vă cunoaștem mai bine în cadrul procesului nostru de selecție. Va rugam sa ne contactati prin intermediul WhatsApp.
-
Inter-Professionals B.V., o agenție de recrutare din Olanda, oferă locuri de muncă și cazare în condiții foarte bune pentru cei care își doresc să își dezvolte cariera în domeniul auto. Cerința noastră este ca experiența în domeniu să fie între 3 și 5 ani și cunoașterea limbii engleze să fie conversațională. Suntem în căutarea următoarelor poziții: - Pregătitori - Vopsitori auto - Tinichigii - Mecanici auto - Asamblatori-dezasamblatori auto Oferta noastră salarială și de beneficii este: - Plata se face la fiecare 4 săptămâni pentru un program de 40 de ore. - Cazarea este asigurată gratuit, o singura persoană în cameră. - Transportul este asigurat cu masina companiei sau în cazul în care sunt mai multe persoane în aceeași casă și același service, se vor deplasa cu o singură mașină. - Salariile variază de la 2150 la 2643 euro. - Asigurarea de sănătate se retine din salariu (35,55 EUR pe săptămână). - Transportul din Romania-Olanda la cazare care se va retine din primul salariu. Dacă sunteți interesat și doriți mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail sau la numerele de telefon sau . Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră! Va rugam sa ne contactati prin intermediul WhatsApp ! Irfan (NL EN) Alex (RO EN)
-
Alătură-te echipei noastre la Sempre Beauty Concept și transformă vieți! Suntem în căutarea unei persoane pasionate și dedicate pentru a se alătura echipei noastre la Sempre Beauty Concept, un salon de remodelare corporală cu cele mai avansate tehnologii, inclusiv aparatele de ultimă generație Eximia și LPG. Dacă îți dorești să faci parte dintr-un mediu dinamic și inovator, în care poți ajuta oamenii să-și atingă obiectivele lor de frumusețe și să-și îmbunătățească încrederea în sine, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Beneficiile includ un salariu fix și un sistem de comisionare atractiv, bazat pe performanță și încasări. Te vei alătura unei echipe profesioniste și prietenoase, care îți va oferi sprijinul și resursele necesare pentru a crește și a-ți dezvolta abilitățile în domeniul esteticii corporale. Dacă ești o persoană entuziastă, orientată către clienți și dornică să facă parte dintr-o echipă de succes, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa noastră de e-mail. Hai să creăm împreună o experiență inegalabilă pentru clienții noștri și să facem frumusețea să strălucească la Sempre Beauty Concept!
-
Firmă germană, cauta zidar sau dulgher cu experiență în lucrări de renovări sau chiar noi, se cere pe lângă experiență ceva limbă germană și permis de conducere, lucrările sunt în zona München, oferă cazare și net între 12 si17 euro pe oră în funcție de performanțele fiecăruia. Tel.
-
Cerinte : - experienta , minim3 ani , ca sudor MIG MAG - certificatele de sudura sunt un avantaj - cunostinte de lacatuserie - cunostinte limba engleza - nivel mediu - permis auto B Se ofera : - Salariul NET 15 -16 Eur ora , in functie de experienta - cazarea platita de angajator - taxe si asigurari , platite de angajator - decontarea transportului RO - BE , maxim 200Eur , dupa prima saptamana de lucru . Persoanele interesate , care indeplinesc cerintele anuntul , pot trimite o scurta prezentare sau CV , prin mesaj sau prin aplicatiile siteului .
-
Montaj reparatii masini unelte Program 8 ore Salariu negociabil Bonuri masa Prime Pasti Craciun Activitatea sa desfasoara in sect 4, Sos Berceni
-
curatam covoare mochete la tine la birou si acasa ;extragem acarienii din covoare,mochete,saltele aspiram si spalam covoarele si mochetele,pe locul unde se afla
-
Descrierea Postului: Colegul nostru va fi responsabil de indeplinirea si supervizarea tuturor proceselor legate de curatenie. Responsabilitati: Managementul si supervizarea echipei de curatenie. Planificarea, organizarea si monitorizarea programelor de curatenie. Verificarea performantei si eficientei angajatilor. Stabilirea si mentinerea standardelor de curatenie. Gestionarea si rezolvarea problemelor si provocarilor operationale. Asigurarea conformitatii cu normele de sanatate si securitate. Supervizarea achizitiilor de echipamente si materiale de curatenie. Raportare regulata catre managementul. Cerinte: Experienta relevanta in domeniul curateniei si intretinerii, cu abilitati de coordonare a personalului; Cunostinte solide despre produsele, echipamentele si tehnicile de curatenie; Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a gestiona multiple sarcini simultan; Atentie la detalii si orientare catre rezultate de calitate; Abilitati excelente de comunicare si relationare, atat cu angajatii, cat si cu clientii; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Iflov; Certificari sau cursuri de specialitate in domeniul curateniei reprezinta un avantaj.