Oferte locuri de munca Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne mărim echipa și căutăm: RESPONSABIL AMENAJĂRI SPAȚII VERZI GRĂDINAR SECTOR 3 Te așteptăm în echipă dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți place lucrul în domeniul horticol amenajări și întreținere spații verzi! Cerințe: disponibilitatea de lucru pe teren, în condiții meteo specifice fiecărui anotimp responsabilitate si seriozitate spirit de iniţiativă, capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii capacitate de efort fizic și organizare a activităţii dorința de a învăța spirit de echipă, abilităţi de comunicare si organizare a echipei. Experiența în domeniul horticol si sau permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Oferim: Salariu 3000-4500 lei, in functie de gradul de pregatire si responsabilitatile din cadrul echipei Transport asigurat Contract de munca Echipament de lucru Loc de munca stabil Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe tinere și dinamice Lucrul cu echipamente performante, de ultima generatie. Program de lucru 8h luni-vineri
-
Promovat
Program marti - duminica, 21:00 - 06:00 Zona Izvor Cismigiu, Vila cu 8 camere, salon intretinere corporala 150 lei tura Putem asigura si cazare gratuita Responsabilitati: - Mentinerea ordinii si curateniei in camerele si bai dupa fiecare client; - Asigurarea unui mediu de lucru curat in fiecare zona a vilei (receptie, spatii de odihna, curte); Cerinte: - Atitudine pozitiva si abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, in ritm rapid; - Punctualitate;
-
Promovat
Pentru intarirea echipei noastre de service cautam : CONSILIER CAROSERIE - DAUNE -RECEPTIONER CLIENTI SERVICE. Sarcini : preluare clienti, deschidere fisa de lucru, identificare si comandare piese auto de la furnizori, participare la intocmirea dosarelor de dauna. Ne gandim la cineva care nu doar sa aiba pregatire tehnica de specialitate ci sa doreasca permanent sa raspunda pozitiv dorintelor clientilor nostri. Entuziasmul permanent, dorinta de a invata, corectitudinea, dorinta de a ajuta si spiritul de echipa, sunt ceea ce dorim de la persoana care se alatura echipei noastre. Firma noastra ofera conditii bune de lucru, oportunitati de dezvoltare personala si stabilitate intr-un colectiv tanar . Daca este interesat pentru dumneavoastra si aveti : 1. diploma de bacalaureat; 2. experienta in relationarea cu clienti; 3. cunostinte tehnice in domeniul auto, va rugam sa trimiteti CV ul ( office (at) autoserv.ro ). Punctul de lucru este in Bucuresti, sectorul 6, b.dul Timisoara, nr. 76A. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, cunostinte AUDATEX, experienta minima in domeniu. Salariul poate creste, in functie de realizari si de volumul de lucru realizat. Program de lucru 08:00-17:00. Daca este cazul, o sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00. Relatii suplimentare la punctul de lucru. Contact pentru un scurt interviu : .
-
Promovat
Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ambalator colete magazin online Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Firma specializata in distributia si montajul invelitorilor pentru acoperisuri localizata in Bucuresti angajeaza tinichigiu dar si muncitori necalificati ( ajutor tinichigiu) pentru sisteme din tabla faltuita si tigla metalica. Cerinte: Apt pentru lucru la inaltime, Muncitor harnic si constiincios, atent la detalii, Permis de conducere constituie un avantaj dar nu e obligatoriu; Disponibilitatea pentru a lucra in deplasari in Romania si strainatate; Seriozitate Se ofera salariu motivant, bonuri , decontarea integrala a deplasarilor, lucru intr-o firma serioasa, atmosfera relaxata. Nu se ofera cazare, decat la deplasarile din afara Bucurestiului si in strainatate. Avem nevoie atat de muncitori necalificati, cat si de muncitori cu experienta.
-
Angajez tamplar reconditionare mobila din lemn masiv si ucenic tamplarie.
-
Cautam montatori mobila disponibili pentru executarea serviciului de montare a oricarui tip de mobilier, de la orice producator, in sistem de colaboare pe baza de contract legal. Orasele vizate: Bucuresti, Ilfov, Timisoara, Brasov, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti) Conditii necesare: - Sa aiba experienta minima de 2 ani in montarea mobilierului (inclusiv: decupaje blaturi bucatarie, modificari ale mobilierului la fata locului daca e cazul) - Sa fie persoane civilizate, responsabile, serioase, atente la detalii - Sa aiba cunostinte de interpretarea a desenului tehnic - Sa acorde respect clientilor cat si lucrarilor in aceeasi masura Cei interesati de o posibila colaboare trebuie sa ia in calcul ca trebuie sa aiba masina ca sa se poate deplasa la clienti, scule pentru executarea serviciului de montaj. Cei interesati sunt rugati sa trimita cv-ul/portofoliu de lucrari pe sau sa ne contacteze la nr 0724511372
-
Societate comerciala ce se ocupa cu reparatii casnice in Bucuresti(electrice, sanitare, gresie faianta, zugraveli, montaj mobila electrocasnice,etc.) cauta sa angajeze o persoana serioasa pentru postul de ucenic ajutor meserias. Detinerea permisului de conducere cat. B este absolut necesara. Program de lucru de luni pana vineri, 09:00-18.00, pauza o ora la ora 13:00, liber in zilele de sarbatori legale. Lucrarile au lor in Bucuresti si zona limitrofa, exclusiv pe teren (apartamentul sau casa in care se renoveaza repara). Salariu net 3500 lei. Rog persoane exclusiv din Bucuresti pentru a nu se pierde timp inutil cu naveta!
-
închiriez post mani pedi in Salon Ydeal Beauty, sector 6 vis-a-vis de Plaza Romania 200 euro full time 150 part time. Pentru mai multe detalii mă puteți contacta la Nr de tel .
-
Suntem in cautare de noi colegi pentru a ne mari echipa! Daca esti o persoana dedicata, cu atitudine pozitivă si pasiune pentru domeniul alimentar italian, vino sa faci parte din familia din magazine de bunatati Angolo del Gusto! Pentru mai multe detalii, contacteaza-ne! Asteptam cu entuzíasm sa te cunoastem!
-
Tehnician cu experienta pentru cablare instalare si service sisteme de securitate, alarme si camere video. Permisul de conducere este obligatoriu iar cursul ARTS este un plus. Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit. Salarizare excelenta, diurna, bonusuri lunare in functie de performanta, cazare in apartament de serviciu (pentru cei din provincie), relatii la telefon. Salarizarea se stabileste in functtie de experienta. Sa sune doar cei care au macar un minim de experienta in acest domneiu !!!
-
Echipa noastra de hidroizolatii cu membrane bituminoase cauta inca un membru. descrierea postului: hidroizolator cu experienta in membrane bituminoase.Putem sa lucram si cu cineva cu dorinta de a invata. Cereri: varsta intre 18 si 40 de ani, sa fie din Bucuresti. Se ofera transport catre santiere carte de munca perioada de proba 5 zile
-
Despre companie: Vera Fashion este un atelier de croitorie pe comanda pentru dame si totodata de retus, infiintat in anul 2017. Punctul de lucru se afla pe bulevardul Ion Mihalache si este renovat dupa cele mai inalte standarde. Detinem utilaje nou inovative, un ambient placut la locul de munca si dorim sa va avem in echipa noastra. Cerinte: - Realizarea produselor cap-coada, dupa ce acestea au fost deja croite - Realizarea retusurilor - Ordine si disciplina in timpul programului de lucru cat si dupa terminarea acestuia Beneficii: - Salariu 3.300 Lei - 4.300 Lei NET (în mână) - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Cresterea salariului in functie de experienta de lucru si de vechimea la locul de munca - Orele suplimentare sunt platite DE 3 ORI MAI MULT - Zile libere de toate sarbatorile legale - Toate weekend-urile libere - Mediu de lucru foarte placut
-
sunt disponibil pentru instalati incalziri centrale si tehnico sanitare de 15 ani in domeniu
-
-
Buna ziua, Suntem in cautare de casier ă pentru un restaurant de tip fast-food in Bucuresti. Locatia : Mall Promenada ( Sector 1 Metrou Aurel Vlaicu ) Daca esti o persoana responsabila, amabila si dornic ă de a invata si experimenta lucruri noi, asteptam un mesaj in privat pentru a te programa la interviu.
-
Angajez mecanic auto cu experienta , in locatie din sectorul 1 , zona Baneasa ,service auto cu clientela deja formata , echipamente de lucru corespunzatoare , personal tanar , salariu cuprins intre 4500 si 5000 ron in functie de experienta si seriozitate , carte de munca , locatie stabila , full time.
-
Firma productie confectii metalice (metalurgie), angajam Inginer proiectant mecanic, pentru punct de lucru in Sector 1. Cerinte: - Absolvent al unei facultati cu profil mecanic (IMST, Mecanica, constructii de masini) - Experienta in proiectare constructiva(utilaj) min. 10 ani - Cunostinte de rezistenta materialelor, actionari hidraulice, pneumatice, electromecanice - Experienta de proiectare asistata de calculator(modelare 3D - CAD, FEA) utilizand Autodesk INVENTOR, AutoCAD - Experienta in proiectarea de ansambluri complexe(instalatii tehnologice pentru procese industriale), capabil sa elaboreze documentatie tehnica de executie pentru ansambluri, subansambluri, piese - Experienta in utilizarea standardelor interne si internationale de profil - Capabil sa verifice proiecte mecanice - Capacitatea de a asigura asistenta tehnica la executie si montaj - Limba engleza scris/vorbit - Inventivitate - Cunoasterea mediului metalurgic(avantaj) Beneficii: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe perioada nedeterminata; Salariu motivant.
-
avem o echipa de zidari zugravi faniențari finisaje efectuam orice lucrare cat se poate de bine experiență în domeniul construcțiilor de peste 10 anii nu colaborez cu oamenii neserioși cei interesați nu ezitați să mă contactați osa fiți mulțumiți daca colaborați cu mine și echipa mea!!!
-
studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit); permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj) Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau si vanzari); -Studii superioare cu diploma d absolvire sau in curs; -Cunostinte d limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide d operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati d navigare pe internet, d culegere si centralizare a informatiilor; facturare ( SMARTBILL) pontaje plati interbancare protocol cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet; experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj; spirit de echipa; entuziasm si atitudine pozitiva; capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei; Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate; Redactarea de documene conform solicitărilor ; Traduceri a textelor in limba Engleza. Administr az si d zvolt m g zinul onlin , r l ti cu cli ntii, furnizorii si p rt n rii; Complet z si ctu liz z sortim ntul d produse, pr turil , sp cific tiile si c r cteristicil ac stora; Verific p riodic of rt l furnizorilor, ctu lizeaza c t logul d produs si listel g n rale d preturi; Administr za si coordon aza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea predarea corespondentei. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii. Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.
-
Firmă de paza , angajează agenți de pază , femei și bărbați, cu sau fără atestat, șefi tură și dispeceri la obiective , centrale - administrative .
-
În calitate de Analist Construcții, vei juca un rol esențial în asigurarea excelenței proiectelor noastre de construcție. Acest rol implică o serie de responsabilități cheie care contribuie direct la succesul și eficiența proiectelor. Testarea calității: Efectuați teste de calitate cuprinzătoare privind configurația de proiectelor de construcție vii pe parcursul ciclurilor de viață dinamice ale acestora. Digital Twin Enhancement: Utilizați cunoștințele dvs. aprofundate în domeniul construcțiilor și experiență pentru a îmbunătăți "Buildots Digital Twin", furnizând clienților noștri informații valoroase și informații valoroase care sporesc rezultatele proiectelor. Crearea de rapoarte: Generați rapoarte de proiect cu caracter profesional și operațional perspective profesionale și operaționale folosind sistemele noastre interne, ajutând părțile interesate să ia decizii în cunoștință de cauză. Colaborare: Colaborați îndeaproape cu echipele noastre de proiectare pentru a identifica și aborda orice anomalie în proiectarea sistemelor noastre, contribuind la succesul general al proiectului. Cerințe: Diplomă de inginer civil inginer arhitectural (sau echivalent) Experiență de lucru de 1-2 ani pe un șantier de construcții - avantaj Înțelegere profundă a etapelor de construcție - obligatoriu Abilități tehnice excelente de a înțelege și de a lucra cu complexe sisteme complexe Abilități puternice de analiză și de rezolvare a problemelor Capacitate excepțională de a acorda atenție detaliilor, asigurând acuratețea și precizia în fiecare proiect și sarcină. Învățătură rapidă, adaptabilitate și se dezvoltă într-un ritm rapid și în continuă schimbare în continuă schimbare Excelentă cunoaștere a limbii engleze în scris și verbal. Experiență de lucru în modelarea BIM - avantaj
-
Descrierea jobului part time: Monitorizare magazine online, Emag.ro, Cel.ro, Domo.ro, Okazii.ro, Teamdeals.ro etc. Actualizare magazin online adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari. Cunoștințe bune de Word, Excel. Prezenta obligatorie la birou, programul de lucru este de 4 ore/zi cu posibilitatea de trecere la programul de 8 ore. Adresa pentru interviu este:B-dul Ghencea, nr. 126 132, etajul 1, corp est, camera 5,6 si 7, in cadrul imobilului Home & Design Mall, sector 6, București. Beneficii: contract de munca pe o perioada nedeterminata, protectia munci, medicina munci, Salariul 1000 ron/net