Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2020-06-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șoferi autobasculanta pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). Cerințe: atestat transport marfă, card tahograf; permis conducere categoria C,C+E; experiență lucrări la terasamente, drumuri, poduri, căi ferate; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Promovat
Angajam personal tehnic pentru intretinere si mentenanta cladiri de birouri cu calificare de electrician sau instalator instalatii tehnice sanitare, program 8 ore zi de luni pana vineri, se lucreaza in doua schimburi de zi. Locatiile sunt Victoria Park si One Verdi Park.
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Berceni, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienți noștri. Oferiți informa ii despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam modelier, confecționer și călcător interfazic și final. Atelierul de creatie este situat în zona Hala Traian. Linia de productie este situata in incinta Electromagnetica sect.4 Detalii despre salarizare și beneficii la telefon. Lucrăm haine de damă , in serie si la comandă. Cerinte : Experientă Detalii despre salarizare si beneficii la telefon.
-
Postul necesită experiență in curătenie atenție la detalii și disponibilitate la efort . Program de lucru in regim hotelier orele: 08:00-16:00. Pachet salarial cu tichete de masă si abonament transport in București de 3380 lei.
-
Firma de gaze angajeaza sudor arc electric. Salariu atractiv. Pentru detalii sunati la nr. tel
-
Firma de gaze angajeaza instalator gaze naturale. Permisul de conducere constituie un avantaj. Salariu atractiv. Pt. detalii sunati la nr. tel.
-
Firma de gaze angajeaza muncitor necalificat. Permisul de conducere constituie un avantaj. Salariu atractiv. Pt. detalii sunati la nr. tel.
-
Promovat
Angajăm Merchandiser Rută Mobilă, pentru produsele de nutriție Royal Canin, destinate animalelor de companie. Ruta Mobilă disponibilă: Hornbach Berceni - Hornbach Balotești - Hornbach Militari; Program de lucru: full time: 8h zi; Repartizare program: Luni Vineri. Oferta: Pachet salarial Net 3000 LEI ( salariu fix, tichete de masa); Decont transport 140 LEI; Contract de munca pe perioada nedetrminata. Te invităm să te alături echipei de Merchandiseri, dedicată brandului Royal Canin, dacă: Ai minimum 1 an experiență în merchandising; Ai experiență pe o poziție similară: Lucrător Comercial - reprezintă avantaj; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților. Responsabilități: Vei aproviziona și vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei lucra în strânsă legătură și vei menține comunicarea cu reprezentanții Royal Canin și ai magazinului; Vei asigura și vei verifica prezența permanentă la raft a produselor Royal Canin și a prețurilor.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Angajam muncitori necalificati pentru demolari: - Ture de noapte Luni-Vineri 21:30-7:00 + 2 Sambete pe luna - O ora pauza - Bucuresti, Sector 6 - 4500 NET - Salariul in zilele de 15 si 30 ale lunii - Se ofera contract pe perioada nedeterminata - NU NECESITA EXPERIENTA
-
Angajam muncitori necalificati pentru constructii Bucuresti, sector 6 program Luni-Vineri 2 sambete pe luna lucrate 7:00-18:00 cu o ora pauza 4500 NET DISPONIBILITATE IMEDIATA
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
Vrei să lucrezi ca bonă, menajeră sau îngrijitoare bătrâni bolnavi, la familii? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi un loc de muncă, potrivit pentru tine! Ce beneficii vei avea, dacă colaborezi cu noi? - Îți vom găsi un loc de muncă, conform cu cerințele tale, - Îți vom oferi consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării noastre, - Nu-ți vom percepe comision, vrem doar seriozitate din partea ta. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family www.starfamily.ro
-
NU ESTE NECESARA EXPERIENTA! CU SIGURANTA VEI FACE PARTE DIN ECHIPA NOATRA DACA: -ai abilitai de comunicare -esti o persoana pozitiva -punctualitatea si seriozitatea te caracterizeaza -detii permis de conducere categoria B si masina personala ITI OFERIM: -salariu atractiv cu bonusuri foarte motivante - priogram flexibil -training gratuit - jobul presupune activitati de teren Asteptam sa ne cunoastem! Lasati mesaj cu numele complet si nr dvs. de telefon!
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Promovat
Angajez vanzatoare minimarket zona Gara de Nord, Stefan cel Mare.Pachet salarial: 3500 lei-4000 luna in mana și bonus de performanta ,program 6 zile lucrate cu 3 zile libere. Tura zi sau noapte.Cerinte:cazier curat
-
Cautam personal pentru o fabrica situata in sectorul 3 Ce vei face? Rolul tău este să supraveghezi linia de productie, asigurându-te că obiectele rămân în picioare și nu blochează linia. Oferta noastra: -Salariu 3200lei NET -Tichete de masa 500lei luna -Prima de craciun si paste -Prima de vacanta Program de lucru in 3 schimburi. Pentru mai multe informatii sunati la unul din numerele: 0755111307 sau 0754219387
-
BMF SECURITY cauta Agenți Securitate pentru obiective în BUCUREȘTI. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Magazine Comerciale ( Fashion H&M) Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numărul de telefon afișat. Atestatul și experienta constituie un avantaj. Salariu pe card Banca Transilvania. Toate orele declarate plus Bonuri de masa.
-
BMF Security cauta Agenți Securitate cu experienta pentru obiective în BUCUREȘTI zona Militari pe magazin de haine H&M. 12 ore pe zi (2 ture la munca 2 liber) Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu se încasează pe data de 20 ale luni pe card la Banca Transilvania.
-
BMF Security Services angajează agenti de Paza Securitate din București cu sau fără experienta pentru magazine comerciale de haine H&M. Militari - Berceni - Vitan - Băneasa Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu pe card! Bonuri de masă!
-
Angajam muncitori calificati si necalificati in constructii pentru izolatii termice si tehnice (tevi, tubulaturi de ventilatie etc.) in Bucuresti si Ilfov. Beneficii: - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Transport decontat; - Concediu de odihna platit - 20 de zile pe an; - Salariul 4000 RON NET. Programul de lucru: de la 08:00 pana la 17:00 (o ora pauza de masa). Cerințe: - Minim 8 clase; - Persoana responsabila, serioasa si sa aiba capacitatea de a lucra in echipa. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numarul de telefon din anunt între orele 09:00 și 17:00 de Luni până Vineri.
-
Important: Asteptam cv-ul tau atasat pe site la mesaj sau pe Whatsapp la nr de tel afisat. Analizam si revenim pt detalii la cei care corespund. Succes! Locatie disponibilă in Mall Vitan Compania este lider in domeniul suplimentelor nutritive si promotor al conceptelor avansate de sanatate prin inovatie si wellness. Profilul dorit: Cautam persoane cu studii sau cunostinte in domeniu, pasionate de domeniul nutritiei, interesate de o alimentatie sanatoasa, de preferat, care au mai lucrat pe o pozitie similara in retail. Acceptam si studenti absolventi la biochimie, nutritie, farmacie care pot lucra program 12 24 (o zi 12 h si apoi liber) si care au experienta minima in vanzare. Oferta: Pachet salarial 6000-7500 lei net luna (3400 lei net fix + 800 lei tichete masa + 2400-4000 lei comision lunar din vazari); Program de lucru flexibil, in ture 12 24 (o zi 12 h si o zi liber); Contract de munca, programe de training, bonusuri de performanta si de fidelizare. Responsabilitati: Activitate de consultanta pentru clientii magazinului de profil din Mall; Consiliaza clientii in procesul decizional, prezinta suplimentele nutritive, ingredientele, propietatile si cantitatea recomandata, conform necesitatilor formulate; Ofera clientilor informatii legate de actiunile promotionale si serviciile de specialitate de care pot beneficia; Actioneaza pentru atingerea obiectivelor individuale de vanzare; Incasare numerar, emitere bonuri fiscale, facturi etc.