Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2020-06-22 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ești în căutarea unui loc de muncă? La Meda ai oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și ambițioasă, într-una dintre cele mai mari și moderne fabrici de preparate din carne din România. Suntem în căutare de muncitori necalificati! Atributii: - asigură ordinea si respectă sistemul FIFO a produsului. - pregătirea produselor pentru diferite procese de fabricatie: fumarie, feliere, umplere, etichetare, ambalare etc. Oferim: - Salariu fix, bonuri de masa, plata orelor de noapte, spor de weekend; - Program: 2 sau 3 schimburi; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Masa calda; Daca esti interesat lasa un mesaj sau suna la numarul de telefon.
-
Promovat
GONG CAFE este o mica si cocheta cafeanea care se afla in centrul Bucurestiului si ofera clientilor cafea de specialitate si produse de calitate premium. Oamenii care ne trec pragul sunt atat localnici cat si foarte multi turisti din toate colturile lumii, iar misiunea noastra este, pe langa de a le oferi o cafea excelenta, de a le face cunoscuta ospitalitatea noastra, romaneasca, deja renumita la nivel international. RESPONSABILITATI - Prepararea si servirea cafelei si a altor bauturi (fresh, limonada, etc.) - Incasarea platii din partea clientilor - Mentinerea curateniei a zonelor de lucru si a echipamentelor - Mentinerea in ordine a produselor expuse la raft ABILITATI - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de serviciu pentru clienti - Cunosterea limbii engleze cel putin la nivel conversational - Organizat - Punctual Te vei potrivi echipei noastre daca esti o persoana cu o atitudine pozitiva, comunicativa si responsabila. Din partea noastra vei primi tot sprijunul necesar pentru a te dezvolta si iti garantam un mediu de lucru in care vei fi respectat si apreciat. Este necesara o experienta de barista la un loc de munca precedent. Salariu de la 3000 lei net, sistem de bonusare,plus tips.
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Cautam colegi pentru magazinele Shop&Go din zonele Vatra Luminoasa (sector 2) si Titel Petrescu (sector 6) Candidatul ideal: - minimum 18 ani; - persoana serioasa si organizata; - bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client; - bune abilitati de lucru cu numerarul. Responsabilitati: - scanarea produselor pe casa de marcat si incasarea contravalorii acestora; - efectuarea schimbului de tura si inchiderea de zi; - receptionarea marfii; - etichetarea si aranjarea produselor la raft; - verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate; - mentinerea unui mediu de lucru placut si curat; - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul. Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu de inceput 2500 lei NET - decontare transport (STB sau METROREX); - bonus de conduita si inventar; - prime de sarbatori: Paste, Craciun; - al 13-lea salariu; - program de lucru de 8 h zi in 2 ture, 5 zile lucratoare saptamana; - training la locul de munca. Pentru stabilirea unui interviu, va rugam sunati la numarul afisat. Multumim!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Abonament servicii medicale; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate, îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și ale restaurantului în care vei lucra; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare. Pentru programare interviu sunati la de luni pana vineri intre orele 10:00-17:00
-
Promovat
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Angajam AGENTI SECURITATE pentru obiectivul Jysk in sector 3, Mihai Bravu. Oferim: - tarif atractiv + tichete de masa separat. - program 10:00-21:00: 2 zile la munca 2 zile liber - conditii de lucru decente!!! Pentru mai multe detalii: Alex Stoicescu:
-
Ne marim echipa! Suntem un atelier de productie mobilier si elemente decorative interior exterior, cu sediul in zona Platforma Industriala Faur. Cerinte: - Realizarea proiectelor de executie in conformitate cu masuratorile din locatiile clientilor - Realizarea masuratorilor in locatiile clientilor - Modelare 3D (Sketchup) - Experienta in proiectarea mobilierului - Mentinerea relatiilor cu clientii, oferind asistenta si solutii - Supervizarea proiectelor trimise in executie Constituie un avantaj: - Carnet de conducere - Abilitati tehnice atelier Oferim: - Pachet salarial atractiv - Contract de munca perioada nedeterminata - Program standard de 8 h + pauza de masa 30 min - Decontare transport, dupa caz - Mediu de lucru placut si sustinere - Atitudine pozitiva in echipa Sunati sau veniti la un interviu sa va convingeti ca este locul de munca potrivit pentru dumneavoastra!
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Cerințe: - Studii tehnice nivel mediu; - Cunoștințe tehnice despre echipamente, instalații apă, aparate de măsură și control; - Cunoașterea instrucțiunilor tehnice de operare transmise de furnizor privind reparațiile la utilajele și instalațiile aferente stației de tratare ape uzate; - Abilitatea de a lucra în echipă; - Capacitatea de a lucra la înălțime; - Disponibilitatea de a lucra în weekend (prin rotație); - Cunoștințe operare calculator. Responsabilități: - Operează, întreține și asigură reparația echipamentelor și instalațiilor tehnologice din cadrul stației de tratare ape uzate conform instrucțiunilor și documentației tehnice; - Răspunde de tratarea volumului de apă proiectat, conform instrucțiunilor furnizorului și realizarea parametrilor de ieșire ai apei uzate, conform normelor NTPA 002 2005; - Recoltează probele zilnice și asigură efectuarea analizelor pentru punctele stabilite în planul de operare a stației; - Întocmește documentele privind parametrii și rezultatele de operare a stației de tratare și răspunde de optimizarea operării acesteia; - Răspunde de verificarea, depozitarea și evidența consumabilelor și stabileste necesarul de materiale pentru operarea stației și efectuarea analizelor; - Răspunde de organizarea, efectuarea și evidența lucrărilor de întreținere și inspecții conform planului de mentenanță transmis de furnizor; - Intervine imediat în caz de defect, alarmă avarie, conform instrucțiunilor de operare și asigură raportarea incidentului; - Rezolvă în timp util alarmele transmise de la PC-ul stației pe telefonul mobil; - Asigură deshidratarea și evacuarea nămolului deshidratat la locul și în containerul stabilit și predarea acestuia către firma abilitată pentru preluare; - Verifică starea consumabilelor în depozitul de chimicale, a echipamentului de protecție și a instalației de canalizare aferentă stației de tartare; - Comunică în permanență cu maistrul coordonator mecanic responsabil și maistrul coordonator electric despre starea de funcționare a stației și instalațiilor aferente; - Respectă instrucțiunile de întreținere a utilajelor și instalațiilor. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se - acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).
-
Service Autorizat cu vechime de peste 10 ani Angajam coleg tinichigiu auto care sa faca echipa cu un pregatitor-vopsitor si sa fie responsabil cu lucrarile de demonontare, reparare si montare la toate tipurile de autovehicule. Program de lucru: luni-vineri 8.30-17.00 zona Vulcan Salariu atractiv in functie de calificare si experienta
-
tehnician service dozatoare de apa cu sistem de filtrare.canditatul sa aiba abilitati tehnice , nu conteza studiile ,permis categoria b reprezinta un avantaj dar se poate si fara,disponibilitate de deplasare in tara.nu este necesara experienta.salariul 3000 net +bonuri de masa
-
Responsibilities: Several hospitals are looking for ophthalmologists for Paris, Lyon and the main cities of France (consult us). Only for consultations. Remuneration & benefits: Monthly salary of +/- 10 000 (fixed salary + shifts) Requirements & expectations: Be a citizen of the European Union (or a citizen of a country with which France has signed a worker exchange agreement). Have a degree in medicine with a specialisation in ophthalmology from a university in the European Union (unfortunately we cannot consider applications from medical interns). Speak French at a level that allows at least good communication with patients (B2 level). No language diploma will be required but a mandatory interview will take place Not to have been subject to serious criminal or professional sanctions To be motivated to come and settle permanently in France and to practice his/her profession with professional conscience, while respecting the Code of Ethics of the Order des Medicines Please send your CV mentioning reference code AG-752 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
Cerințe: - Studii medii de specialitate în domeniul instalațiilor termice; - Cunoștințe tehnice despre echipamente, instalații termice și alimentare apă; - Experiență de minim 2 ani în domeniul instalațiilor termice și instalațiilor sub presiune; - Spirit de echipă, bune abilități de comunicare, rezistență la stres; - Capacitate de lucru la înălțime; - Abilitatea de a comunica cu reprezentanții furnizorilor de utilități (gaze naturale și apă-canal). Responsabilități: - Monitorizează funcționarea normală a instalațiilor sub presiune și deservirea lor corectă - Aplică corect instrucțiunile de exploatare a instalațiilor sub presiune; - Înscrie în registrul de supraveghere datele referitoare la funcționarea cazanelor de apă caldă, de abur și a instalațiilor sub presiune, instalații termice și sanitare; - Supraveghează funcționarea cazanelor de apă caldă, a cazanului de abur, a instalațiilor anexe și înregistrează parametrii stabiliți: presiune, temperatură, conform instrucțiunilor din documentația tehnică și a instructajului periodic; - Comunică șefilor ierarhici defectele constatate în timpul controalelor și consemnează în registrul de supraveghere; - Oprește din funcțiune instalațiile sub presiune în cazuri de avarie; - Prestează activitatea de întreținere și remedierea defecțiunilor uzuale a echipamentelor termice instalațiilor, conform documentației tehnice și a instructajelor efectuate; - Participă Stabilește cu maistrul coordonator la întocmirea listei de materiale piese de schimb și consumabile de primă necesitate în domeniul de supraveghere, intervenții remediere a defecțiunilor uzuale a echipamentelor supravegheate; - Comunică maistrului mecanic coordonator departamentului tehnic despre funcționarea echipamentelor când acestea - sunt incorect exploatate sau când nu mai prezintă garanția funcționării conform normelor și precizie respective; - Respectă instrucțiunile de întreținere a utilajelor și instalațiilor conform cărților tehnice a echipametenlor și a instructajele planificate; - Răspunde de pregătirea și intervenția imediată în caz de defect, alarmă avarie, conform instrucțiunilor de lucru din documentația tehnică; - Cunoaște și supraveghează funcționarea instalațiilor de alimentare cu apă menajeră și PSI; Respectă instrucțiunile de lucru privind exploatarea stației de apă, a forajelor și instalațiilor de hidranți interiori și exterior. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).
-
Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.
-
Firma de administrare blocuri angajeaza contabila pentru asociatii de proprietari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oameni - cunoastere softuri specializate pentru asociatii de proprietari. Program de lucru 9-17. Sediu aproape de metrou. Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
Salary: 1 per annum. Are you a skilled and compassionate Medical GP looking for an exciting opportunity abroad? Look no further! We are actively seeking talented doctors to join our team in Limerick, Ireland. Why Choose Limerick, Ireland? Experience the vibrant culture and friendly community of Limerick, a city renowned for its rich history and picturesque surroundings. Enjoy a fantastic work-life balance, with ample leisure activities, stunning natural landscapes, and vibrant city life. Limerick boasts top-notch healthcare facilities, allowing you to deliver high-quality care while enjoying a fulfilling personal life. Benefits: 6-8 sessions per week, offering work-life balance. Join a supportive team dedicated to exceptional patient care. Experience Limerick s vibrant culture and friendly community. Top-notch healthcare facilities for high-quality care. We guide you through the IMC registration process. Start your next adventure in Limerick, Ireland. To Apply: Please send your CV mentioning reference M-12 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Disponibil online
Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!
-
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Atelierele Patriarhiei Romane angajeaza bijutier, ajustor metale, electrician(electromecanic), Programul este de luni până vineri, în afară de sărbătorile legale și religioase. Pe lângă salariu se mai acordă si 80 de lei lună, echivalentul unui abonament lunar pentru mijloacele de transport în comun de suprafață din București. Salariu atractiv, program de lucru în condiții optime. Posibilitatea de a lua masă calda în fiecare zi cu doar 4 lei : ciorba, felul 2, pâine și desert, întrucât subvenționează instituția restul de plată al meniului zilnic, pentru fiecare angajat. Pentru unele dintre aceste posturi pot aplica și persoane care doresc calificarea la locul de muncă. Locația INSTITUȚIEI este în Șos. Olteniței nr. 255, Sector 4, București. Pentru alte detalii va rugam contactati serviciul Secretariat CV-urile se pot trimite pe adresa de email a Atelierelor Patriarhiei:
-
Angajam patiser cu contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 4000-5000 Lei net si o masa zi. Zona metrou Costin Georgian, program L-V 6:00-15:00 si 2 sambete luna cu program redus. Cerinte: - Calificare in domeniu, cunostinte de igiena - Experienta de minimum 3 ani - Persoana energica, punctuala, bine organizata, cu spirit de echipa Alte atributii: - Verifica materia prima cantitativ si calitativ si se asigura ca va fi depozitata corespunzator - Verifica materiile prime din frigidere - Pastreaza curatenia la locul de munca Program L-V 6:00-15:00 si doua sambete luna Salariu 4000 - 5000 Lei net, negociabil in functie de calificare si experienta.
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza cu cazare gratuita in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2.400 Lei, tichete de masa etc. Angajari la tel