Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Disponibil din: 2021-01-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazin Alimentar din Strada Uverturii, Sector 6, Bucuresti angajează casier. Program de lucru 7:30-23:00 de Luni pana Duminica Se lucreaza in ture. Tura 1: de la 7:30 la 16:00 Tura 2: de la 14:30 la 23:00 Cadru de lucru civilizat si profesional . Cerințe: - amabilitate și orientare către clienți pentru o vânzare cât mai productivă - atitudine pozitivă și dorința de învățare - spirit bun de organizare - gestionarea activității la casa de marcat - realimentare rafturi cu marfa Experiența în domeniu reprezintă un avantaj.
-
Promovat
Pizzeria Volare, angajeaza in condiții avantajoase ajutor de bucatar. Programul este de 2 cu 2 zile, de la ora 10:00 la ora 23:00. Salariul este de 4000 lei plus tips in funcție de efortul depus! Căutam oameni implicați si statornici. Oferim condiții bune de munca, fără stres si intervenții ale conducerii pe secții! Nu exista întârzierea salariului si nici nesiguranța zilei de mâine , Pizzeria Volare având deja 3 locații bune deschise! Nu asiguram transport!
-
Promovat
Pentru clientul nostru, companie multinationala de renume specializata in montajul si mentenanta de ascensoare suntem in cautare de noi colegi cu minima inclinatie tehnica pentru postul de Muncitor Necalificat pentru santierele din Bucuresti, in scopul calificarii la locul de munca. Cerinte: Minim 10 clase finalizate; Disponibilitate la efort fizic, deplasari, lucru la inaltime si conditii de santier; Cunostinte tehnice de baza; Dorinta de invatare; Reprezinta un avantaj detinerea de permis de conducere cat. B; Reponsabilitati: Participarea la montarea, testarea si punerea in functiune a ascensoarelor alaturi de echipele de montaj; Asigurarea sigurantei proprii si a persoanelor din santier prin respectarea normelor de protectie; Montarea componentelor individuale conform instructiunilor primite; Remedierea eventualelor probleme care pot aparea; Asigurarea stocului de materiale si scule in santier - deplasarea la sediu prin rotatie pentru reaprovizionare; Program de lucru: L-V, 08:00 - 17:00; Pachet de beneficii: Salariu NET: 3.500 - 4.000 lei; Tichete de masa: 600 lei luna; Decont transport in comun; Bonus de performanta dupa perioada de instruire; Prime de Sarbatori in cuantumul unui salariu NET an; Scolarizare gratuita in domeniu cu acordarea de calificari; Echipament de lucru modern si bine intretinut; Oportunitati de avansare in cadrul companiei; Fara ore suplimentare sau week-end-uri lucrate; Ulterior: Diurna 80 lei zi in cazul deplasarilor in tara; Cazare asigurata pentru deplasarile in tara (1-2 persoane in camera, hotel); Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
Angajez spalator auto cu experienta .Ofer cazare .Salariu si program atractiv .Spalatorie cu vad format.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam AGENTI SECURITATE pentru obiectivul Jysk in sector 3, Mihai Bravu. Oferim: - tarif atractiv + tichete de masa separat. - program 10:00-21:00: 2 zile la munca 2 zile liber - conditii de lucru decente!!! Pentru mai multe detalii: Alex Stoicescu:
-
Caut Secretara pentru un străin in Bucuresti Cerințe : Vorbit și scris gramatical limba Engleză cunoștințe PC nu e necesara experiență
-
Promovat
Locatie in zona Universitate Bucuresti, angajeaza BARMAN-OSPATAR Program 2 2 Salariul intre 2800-3400lei Avem nevoie de o persoana responsabila si serioasa, pe termen lung Este necesara minima experienta Transportul se deconteaza Pentru detalii va rog sa sunati la nr. .
-
Ne marim echipa! Suntem un atelier de productie mobilier si elemente decorative interior exterior, cu sediul in zona Platforma Industriala Faur. Cerinte: - Realizarea proiectelor de executie in conformitate cu masuratorile din locatiile clientilor - Realizarea masuratorilor in locatiile clientilor - Modelare 3D (Sketchup) - Experienta in proiectarea mobilierului - Mentinerea relatiilor cu clientii, oferind asistenta si solutii - Supervizarea proiectelor trimise in executie Constituie un avantaj: - Carnet de conducere - Abilitati tehnice atelier Oferim: - Pachet salarial atractiv - Contract de munca perioada nedeterminata - Program standard de 8 h + pauza de masa 30 min - Decontare transport, dupa caz - Mediu de lucru placut si sustinere - Atitudine pozitiva in echipa Sunati sau veniti la un interviu sa va convingeti ca este locul de munca potrivit pentru dumneavoastra!
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
-
CAUT VANZATOARE PENTRU MAGAZIN ,PENTRU MAI MULTE DETALII MA PUTETI CONTACTA LA NUMARUL DE TELEFON .
-
Angajam personal cu experiență pentru: calcat interfazic , masina liniara,mașină butoniera ,nasturi, sala croit,precum și personal necalificat .Se ofera : salariul fix si real pe cartea de munca ,bonuri de masa la valoarea maxima actuala,prime ,decont transport integrare imediata in echipa Se cere : experienta ,seriozitate ,rapiditate si punctualitate.
-
Angajez șofer taxi la 24h pentru mașina Logan , benzina+gpl,colantata la Taxi Titan 2.49Ron km.. Mașina curata și întreținută. Cartea de munca la 8h inclusa in plan de 130 Ron zi Varsta minima 35 ani. Fara limita pe Z. Duminica și sarbătorile legale libere , nu se plătește plan . Nu sunați daca figurați cu restante in cazier taxi. Atestat taxi obligatoriu. La angajare se solicita aviz medical și psihologic.
-
Societate Comercială angajează muncitori cu permis de stivuitorist, salariu atractiv bonuri de masă. Locația depozitului se află lângă farmacia Tei Pucheni.
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Suntem în căutarea unui muncitor construcții pentru unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de mentenantă. Cerinte: Studii medii absolvite - minim 10 clase ; Experiență de lucru în zona de mentenanță sau construcții; Disponibilitate la deplasări în zona București - Ilfov. Permis de conducere categoria B - reprezintă avantaj Responsabilități: - executare lucrări de zugrăveli și tapetări - montaj gresie, faianță și rigips - turnări șape și platforme betonate - alte activități de reparare în urma lucrărilor de construcții Pachet de beneficii: - salariu variabil în funcție de experiență - tichete de masă - bonusuri de performanță lunare
-
Cerințe: - Studii tehnice nivel mediu; - Cunoștințe tehnice despre echipamente, instalații apă, aparate de măsură și control; - Cunoașterea instrucțiunilor tehnice de operare transmise de furnizor privind reparațiile la utilajele și instalațiile aferente stației de tratare ape uzate; - Abilitatea de a lucra în echipă; - Capacitatea de a lucra la înălțime; - Disponibilitatea de a lucra în weekend (prin rotație); - Cunoștințe operare calculator. Responsabilități: - Operează, întreține și asigură reparația echipamentelor și instalațiilor tehnologice din cadrul stației de tratare ape uzate conform instrucțiunilor și documentației tehnice; - Răspunde de tratarea volumului de apă proiectat, conform instrucțiunilor furnizorului și realizarea parametrilor de ieșire ai apei uzate, conform normelor NTPA 002 2005; - Recoltează probele zilnice și asigură efectuarea analizelor pentru punctele stabilite în planul de operare a stației; - Întocmește documentele privind parametrii și rezultatele de operare a stației de tratare și răspunde de optimizarea operării acesteia; - Răspunde de verificarea, depozitarea și evidența consumabilelor și stabileste necesarul de materiale pentru operarea stației și efectuarea analizelor; - Răspunde de organizarea, efectuarea și evidența lucrărilor de întreținere și inspecții conform planului de mentenanță transmis de furnizor; - Intervine imediat în caz de defect, alarmă avarie, conform instrucțiunilor de operare și asigură raportarea incidentului; - Rezolvă în timp util alarmele transmise de la PC-ul stației pe telefonul mobil; - Asigură deshidratarea și evacuarea nămolului deshidratat la locul și în containerul stabilit și predarea acestuia către firma abilitată pentru preluare; - Verifică starea consumabilelor în depozitul de chimicale, a echipamentului de protecție și a instalației de canalizare aferentă stației de tartare; - Comunică în permanență cu maistrul coordonator mecanic responsabil și maistrul coordonator electric despre starea de funcționare a stației și instalațiilor aferente; - Respectă instrucțiunile de întreținere a utilajelor și instalațiilor. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se - acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).
-
Service Autorizat cu vechime de peste 10 ani Angajam coleg tinichigiu auto care sa faca echipa cu un pregatitor-vopsitor si sa fie responsabil cu lucrarile de demonontare, reparare si montare la toate tipurile de autovehicule. Program de lucru: luni-vineri 8.30-17.00 zona Vulcan Salariu atractiv in functie de calificare si experienta
-
tehnician service dozatoare de apa cu sistem de filtrare.canditatul sa aiba abilitati tehnice , nu conteza studiile ,permis categoria b reprezinta un avantaj dar se poate si fara,disponibilitate de deplasare in tara.nu este necesara experienta.salariul 3000 net +bonuri de masa
-
-
Responsibilities: Several hospitals are looking for ophthalmologists for Paris, Lyon and the main cities of France (consult us). Only for consultations. Remuneration & benefits: Monthly salary of +/- 10 000 (fixed salary + shifts) Requirements & expectations: Be a citizen of the European Union (or a citizen of a country with which France has signed a worker exchange agreement). Have a degree in medicine with a specialisation in ophthalmology from a university in the European Union (unfortunately we cannot consider applications from medical interns). Speak French at a level that allows at least good communication with patients (B2 level). No language diploma will be required but a mandatory interview will take place Not to have been subject to serious criminal or professional sanctions To be motivated to come and settle permanently in France and to practice his/her profession with professional conscience, while respecting the Code of Ethics of the Order des Medicines Please send your CV mentioning reference code AG-752 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.
-
Cerințe: Absolventa de studii superioare; Experiența in domeniul educational; Responsabilități: Planificarea si proiectarea activităților de limba engleza; Conducerea întregului proces didactic; Salariu motivant, in conformitate cu experiența profesionala.
-
Cerințe: - Studii medii de specialitate în domeniul instalațiilor termice; - Cunoștințe tehnice despre echipamente, instalații termice și alimentare apă; - Experiență de minim 2 ani în domeniul instalațiilor termice și instalațiilor sub presiune; - Spirit de echipă, bune abilități de comunicare, rezistență la stres; - Capacitate de lucru la înălțime; - Abilitatea de a comunica cu reprezentanții furnizorilor de utilități (gaze naturale și apă-canal). Responsabilități: - Monitorizează funcționarea normală a instalațiilor sub presiune și deservirea lor corectă - Aplică corect instrucțiunile de exploatare a instalațiilor sub presiune; - Înscrie în registrul de supraveghere datele referitoare la funcționarea cazanelor de apă caldă, de abur și a instalațiilor sub presiune, instalații termice și sanitare; - Supraveghează funcționarea cazanelor de apă caldă, a cazanului de abur, a instalațiilor anexe și înregistrează parametrii stabiliți: presiune, temperatură, conform instrucțiunilor din documentația tehnică și a instructajului periodic; - Comunică șefilor ierarhici defectele constatate în timpul controalelor și consemnează în registrul de supraveghere; - Oprește din funcțiune instalațiile sub presiune în cazuri de avarie; - Prestează activitatea de întreținere și remedierea defecțiunilor uzuale a echipamentelor termice instalațiilor, conform documentației tehnice și a instructajelor efectuate; - Participă Stabilește cu maistrul coordonator la întocmirea listei de materiale piese de schimb și consumabile de primă necesitate în domeniul de supraveghere, intervenții remediere a defecțiunilor uzuale a echipamentelor supravegheate; - Comunică maistrului mecanic coordonator departamentului tehnic despre funcționarea echipamentelor când acestea - sunt incorect exploatate sau când nu mai prezintă garanția funcționării conform normelor și precizie respective; - Respectă instrucțiunile de întreținere a utilajelor și instalațiilor conform cărților tehnice a echipametenlor și a instructajele planificate; - Răspunde de pregătirea și intervenția imediată în caz de defect, alarmă avarie, conform instrucțiunilor de lucru din documentația tehnică; - Cunoaște și supraveghează funcționarea instalațiilor de alimentare cu apă menajeră și PSI; Respectă instrucțiunile de lucru privind exploatarea stației de apă, a forajelor și instalațiilor de hidranți interiori și exterior. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).