Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2021-03-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam muncitori calificati sau necalificati, pentru calificare, LACATUS, SLEFUITOR si DEFORMARE TABLA PE STRUNG. Sunati la telefon de luni pana vineri intre orele 8-16. Va asteptam si la punctul de lucru din bulevardul Basarabia 171 sector 3, Bucuresti (intrare Ion Sahighian 4 )
-
Promovat
TRUST PM angajeaza personal calificat ca sudor pentru structuri metalice si apt pentru lucru la inaltime. Candidatul ideal va fi responsabil de construirea și asamblarea structurilor metalice conform specificațiilor, planurilor și schițelor. Beneficii: - Contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu ce porneste de la suma de 5.000 lei net (pentru un program de lucru full-time), in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri de Paste si de Craciun si cresteri salariale anuale; - 21 de zile lucratoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste in functie de vechimea in cadrul companiei; - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sanatate privata. Profilul tau: - Disponibilitate pentru progam de lucru Luni - Vineri, 8 ore zi; - Amabilitate, seriozitate si responsabilitate; - Exemplu pozitiv in comportamentul si relatiile cu clientii si ceilalti colegi; - Experienta intr-un post similar de minim 3 ani. In cazul in care profilul tau se potriveste cu locul de munca, te vom invita la un interviu personal in pasul urmator.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Angajam pentru santierele din Romania si Ungaria montatori sau echipe de montatori acoperis si fatade (tabla trapez, panouri sandwich, termoizolatie si hidroizolatie PVC. Cerinte: 1.calificare, experienta minim 3 ani (obligatoriu), disponibilitate pentru deplasare; 2.Apt pentru lucrul la inaltime; 3.Experienta in manipularea utilajelor specifice (nacele autoridicatoare) 4.Respectarea cerintelor de protectia muncii (obligatoriu) 5.Permisul categoria B constituie un avantaj Oferim: 1.Salariu competitiv 2.Diurna 3.Cazare transport 4.Bonus performanta
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descriere Angajam muncitori constructii fierari betonisti sau dulgheri pentru cofraje (DOKA) în Suedia Contract de munca in SUEDIA, asigurare de sanatate, plan de pensii, somaj. Oferim salariu motivant - 130 SEK pe ora NET, (aprox 2800 euro NET pe luna) cazarea si transportul local asigurate de companie Permisul de conducere categoria B - reprezinta un avantaj. Cunoștința limbii engleze - reprezinta un avantaj. Cunostinte de citire plan - reprezinta un avantaj
-
Căutăm o persoană responsabilă și dedicată pentru postul de Femeie de Serviciu pentru Birouri pentru a se alătura echipei noastre. Programul de lucru este de luni până vineri, cu o durată de 8 ore pe zi, și vizează menținerea curățeniei și igienei în birourile noastre. Adreda: Șoseaua Viilor nr. 38. Responsabilități principale: - Curățarea și întreținerea birourilor, sălilor de ședințe, holurilor, bucătăriei și băilor conform programului stabilit. - Igienizarea și sterilizarea suprafețelor și obiectelor utilizând produsele de curățenie adecvate. - Golirea coșurilor de gunoi și colectarea deșeurilor conform regulilor stabilite. - Asigurarea că sălile de baie și bucătăria sunt curate și igienizate în mod regulat. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități de comunicare și colaborare eficiente. - Capacitatea de a urma instrucțiuni. - Atitudine pozitivă și atenție la detalii. - Flexibilitate în adaptarea la cerințele postului. Beneficii: - Salariu atractiv și beneficii competitive. - Mediu de lucru profesionist și plăcut. - Dacă sunteți o persoană dedicată, organizată și dornică să contribuiți la menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat, vă încurajăm să aplicați pentru acest post. Pentru informații suplimentare, contactați-ne!
-
Compania Master Gaz angajeaza Instalator Gaze Naturale si reparatii in Bucuresti cu program Full-Time, experiența minimă recomandată este de 1 an OBLIGATORIU Candidatul ideal Experienta de lucru in domeniu de minim 2 ani - Experienta in domeniul instalatiilor de gaze naturale: executie instalatii, verificari si revizii tehnice periodice - Experienta instalatii termice si metenanta Permis de conducere cat. B Autorizat RVT si autorizat ANRE OBLIGATORIU Descrierea jobului Verificari si revizii instalatii gaze, reparatii verificari centrale termice inlocuire racord la masina aragaz montaj plita Se ofera: Masina de serviciu Telefon Prime de sarbatori Contract nedeterminat Bonus de performanta Program h pauza)
-
Angajam ingrijitoare varstnic regim INTERN pentru un doamna in varsta 80 de ani in Bucuresti la o familie deosebita unde se doreste sa se indeplineasca urmatoarele atributii : Ajutor la deplasare, ingrijire corporala cand este nevoie, supraveghere permanenta , menaj usor . Beneficii : { Cazare + Hrana + 2 Weekend-uri libere luna + Salariu minim 4200 Lei luna }. Colaboram cu femei care au experienta anterioara si posibil si referinte der la locurile anterioare de munca in acest domeniu. Avem mai multe locuri disponibile in cazul in care acest post de lucru sa ocupat intre timp ! Avem mai multe posturi disponibile si pentru alte persoane interesate de colaborare .Acte obligatorii : Copie act de identitate + Cazier + Adev medic de familie + referinte + Copie dupa studii efectuate. Ne puteti suna zilnic pana in ora 20 : 00, pentru a va oferii informatii sau detalii suplimentare despre acest post de lucru vacant sau alte oferte de lucru : ( Vodafone )
-
Cautam URGENT ingrijitoare varstnic regim INTERN in Bucuresti la o familie de medici pentru ingrijirea a doi batrani ( unu este mobilizat la pat iar celalalt este deplasabil ). Pentru programul de lucru INTERN se ofera : ( Cazare + Masa + Salariu 5000 Lei luna + 2 Weekend-uri libere luna ). Persoanele interesate sa colaboreze cu agentia noastra trebuie sa aduca urmatoarele acte pentru dosar : ( Cazier + Copie act de identitate + Adeverinta de la medicul de familie ca sunteti clinic santoasa si nu aveti boli psihice + Copie dupa ultimele studii efectuate ) Asteptam sa ne sunati zilnic pana in orele 20 : 00 la numarul de telefon : ( Retea Vodafone )
-
Se doreste o femeie serioasa, in putere, cu experienta in domeniu pentru ingrijirea unui var stnic de 82 de ani in Bucuresti, unde programul de lucru va fi in regim de lucru permanent cu 2 Weekend-uri libere luna . Salariul oferit lunar va fi 4200 Lei ! Asteptam sa ne sunati zilnic pana in ora 20 : 00, pentru mai multe detalii si informatii suplimentare
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . - Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . - Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. - Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . - Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Batrani sau persoanele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon :
-
Suntem o agentie cu vechime de peste 13 ani pe piata care oferim servicii rapide, eficiente in cel mai scurt timp de la soliocitarea dvs, servicii de recrutare si plasare personal cu experienta in domeniu de ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu pentru orice tip de program de lucru cautat : - INTERN unde se ofera obligatoriu ( Cazare + Masa + Salariu + 2 Weekend-url libere luna ) - Clientii interesati sa acopere si cele 2 weekend-uri trebuie sa ne anunte de la inceput . Salariul oferit variaza de la caz la caz si variaza intre 4200 - 4500 Lei luna . - INTERN 2 sapt luna se lucreaza si 2 sapt luna liber . Salariu oferit este de 2600 Lei luna. - FULL-TIME ( 8 ore zi, Luni- Vineri ) Salariul variaza intre 3000 - 3200 lei luna. - PART-TIME ( 2-3 zile sapt ) - WEEKEND ( Vineri dimineata - Duminica seara ) - Ajutam si persoanele care au nevoie cateva ore zi - Ajutam si persoanele care sunt in spital ! Acte obligatorii pentru ingrijitoarele care doresc colaborare rapida : ( Copie act de identitate + Cazier judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunteti clinic sanatoasa + copie diploma de studii ( Minim 8 clase ! ) Oferim mai multe informatii si detalii zilnic pana in ora 20: 00 si sambata pana in ora 14:00 la telefon : , sau puteti vizita site-ul nostru : www.bonesimenaj.ro unde aveti posibiltatea sa completati formularul online !
-
Oferim servicii de recrutare si plasare personal ingrijire varstnici bolnavi la domiciliu in orice zona din Bucuresti sau in zonele limitrofe : Ilfov, Baneasa, Pipera, Pantelimon, etc.. pentru orice Tip de program de lucru cautat de Dvs: Program de lucru INTERN ( Permanent ) unde se va oferii obligatoriu : Cazare + masa + salariu 4000 Lei + 2 Weekend-uri libere luna . Program de lucru FULL-TIME ( 8 ore ZI, Luni-Vineri ) - Salariu oferit va fi 3200 Lei luna . Program de lucru PART-TIME ( 2 sau mai multe ore zi ) - Salariu variaza in functie de orele lucrate zi. Program de lucru in Weekend ( Vineri seara - Duminica seara ) - Se ofera 400 Lei . Program 1 ora dimineata si 1 ora seara + 2 Weekend-uri - Se ofera 2200 Lei luna . Varstnici sau personele bolnave pot sa fie mobilizate sau neimobilizate la pat ! Toate femeile cu care colaboram aduc un dosar cu urmatoarele acte obligatorii : Copie Act de identitate + Cazier Judiciar + Adeverinta medic de familie ca sunt clinic sanatoase + Copie dupa ultimele studii efectuate ( Minim 8 clase ). Daca au obtinut referinte de la locul anterior de munca sunt binevenite . Oferim mai multe detalii si informatii suplimentare la numarul de telefon : ( Retea Vodafone )
-
Union plaza hotel își mărește echipa, am dori in rândul echipei noastre încă un coleg la departamentul Tehnic, electrician. Suntem un hotel nou cu o echipă noua și entuziastă in continua dezvoltare. Cu proiecte de dezvoltare foarte ambițioase Vrei sa te alaturi echipei noastre și să faci parte din proiectele noastre viitoare Nu ezita sa ne contactezi Augustin
-
Hotel Union Plaza. Oferim un mediu de lucru competitiv, placut si ne dorim de la viitoarea colega seriozitate si dorinta de a face parte dintr-o echipa unita. Programul de lucru este flexibil, se lucreaza prin rotatie si in weekend. Locatia noastra este una centrala pe Bv Unirii
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Abonament servicii medicale; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate, îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și ale restaurantului în care vei lucra; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare. Pentru programare interviu sunati la de luni pana vineri intre orele 10:00-17:00
-
Promovat
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Angajam AGENTI SECURITATE pentru obiectivul Jysk in sector 3, Mihai Bravu. Oferim: - tarif atractiv + tichete de masa separat. - program 10:00-21:00: 2 zile la munca 2 zile liber - conditii de lucru decente!!! Pentru mai multe detalii: Alex Stoicescu:
-
Firma de construcții specialiști în termosistem fațade și nu numai,căutăm lucrări în București și Ilfov avem meseriași pentru orice lucrare de construcții, zugravi,fierari,dulgheri, sudori,faianțari, meseriași termosistem. Lucrări terminate în București Așteptăm colaborare cu beneficiari seriosi la fel ca noi.
-
Ne marim echipa! Suntem un atelier de productie mobilier si elemente decorative interior exterior, cu sediul in zona Platforma Industriala Faur. Cerinte: - Realizarea proiectelor de executie in conformitate cu masuratorile din locatiile clientilor - Realizarea masuratorilor in locatiile clientilor - Modelare 3D (Sketchup) - Experienta in proiectarea mobilierului - Mentinerea relatiilor cu clientii, oferind asistenta si solutii - Supervizarea proiectelor trimise in executie Constituie un avantaj: - Carnet de conducere - Abilitati tehnice atelier Oferim: - Pachet salarial atractiv - Contract de munca perioada nedeterminata - Program standard de 8 h + pauza de masa 30 min - Decontare transport, dupa caz - Mediu de lucru placut si sustinere - Atitudine pozitiva in echipa Sunati sau veniti la un interviu sa va convingeti ca este locul de munca potrivit pentru dumneavoastra!
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Cerințe: - Studii tehnice nivel mediu; - Cunoștințe tehnice despre echipamente, instalații apă, aparate de măsură și control; - Cunoașterea instrucțiunilor tehnice de operare transmise de furnizor privind reparațiile la utilajele și instalațiile aferente stației de tratare ape uzate; - Abilitatea de a lucra în echipă; - Capacitatea de a lucra la înălțime; - Disponibilitatea de a lucra în weekend (prin rotație); - Cunoștințe operare calculator. Responsabilități: - Operează, întreține și asigură reparația echipamentelor și instalațiilor tehnologice din cadrul stației de tratare ape uzate conform instrucțiunilor și documentației tehnice; - Răspunde de tratarea volumului de apă proiectat, conform instrucțiunilor furnizorului și realizarea parametrilor de ieșire ai apei uzate, conform normelor NTPA 002 2005; - Recoltează probele zilnice și asigură efectuarea analizelor pentru punctele stabilite în planul de operare a stației; - Întocmește documentele privind parametrii și rezultatele de operare a stației de tratare și răspunde de optimizarea operării acesteia; - Răspunde de verificarea, depozitarea și evidența consumabilelor și stabileste necesarul de materiale pentru operarea stației și efectuarea analizelor; - Răspunde de organizarea, efectuarea și evidența lucrărilor de întreținere și inspecții conform planului de mentenanță transmis de furnizor; - Intervine imediat în caz de defect, alarmă avarie, conform instrucțiunilor de operare și asigură raportarea incidentului; - Rezolvă în timp util alarmele transmise de la PC-ul stației pe telefonul mobil; - Asigură deshidratarea și evacuarea nămolului deshidratat la locul și în containerul stabilit și predarea acestuia către firma abilitată pentru preluare; - Verifică starea consumabilelor în depozitul de chimicale, a echipamentului de protecție și a instalației de canalizare aferentă stației de tartare; - Comunică în permanență cu maistrul coordonator mecanic responsabil și maistrul coordonator electric despre starea de funcționare a stației și instalațiilor aferente; - Respectă instrucțiunile de întreținere a utilajelor și instalațiilor. Ce oferim: - contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - salariu în funcție de cunoștințe și experiență; - bonus lunar pentru prezență de 15 RON net pentru fiecare zi lucrată (300 RON net pentru 20 de zile lucrate lună; se - acordă după perioada de probă); - tichete de masă de 40 RON zi lucrată (800 RON lună pentru 20 de zile lucrate); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție (Șoseaua Viilor nr. 20, Sector 5).
-
Service Autorizat cu vechime de peste 10 ani Angajam coleg tinichigiu auto care sa faca echipa cu un pregatitor-vopsitor si sa fie responsabil cu lucrarile de demonontare, reparare si montare la toate tipurile de autovehicule. Program de lucru: luni-vineri 8.30-17.00 zona Vulcan Salariu atractiv in functie de calificare si experienta
-
tehnician service dozatoare de apa cu sistem de filtrare.canditatul sa aiba abilitati tehnice , nu conteza studiile ,permis categoria b reprezinta un avantaj dar se poate si fara,disponibilitate de deplasare in tara.nu este necesara experienta.salariul 3000 net +bonuri de masa