Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti doar cu poze Disponibil din: 2022-05-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ești în căutarea unui loc de muncă? Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru postul de casier. Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Care vor fi atribuțiile tale pentru posturile menționate anterior? Casier: oferi produse spre vânzare clienților în baza bonului fiscal; oferi informații clienților legate de produsele noastre; închiderea zilei, scoți Z-ul și întocmești registru de casă; soliciți la timp produsele și te asiguri că ai în permanență produse la raft; menții curățenia vitrinei; verifici stocurile mărfurilor. Pachet salarial avanatajos Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU! Sector 4 Bulevardul C Brancoveanu 4
-
Promovat
Tarif :15 lei h Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail! Publi2
-
Promovat
Vrei să faci parte din echipa noastră? Cautam personal pentru postul de bucatar. Ne dorim în echipa o persoana sociabila, comunicativa, serioasa, sa lucreze in echipa. Program lucru: 5 zile pe saptamana 2 libere astfel: Program de 8h pe zi (06:30-14:30, 14:00-22:00) Cv urile se trimit pe adresa: Adresa locatie: str Gral Berthelot 9, sector 1, Bucuresti la Hotel Berthelot, zona Calea Victoriei
-
Promovat
Restaurantul este situat in Piata Amzei, locatia este una nou deschisa, cu o capacitate de 90 de locuri. Programul de lucru este de la 10-22, in ture de 2 2. salariul incepe de la 3500 ron plus tips, venitul garantat pe luna este de 6500+ Oferim, transport, masa si bonus in functie de vanzari. Cautam persoane tinere, comunicative si dinamice ce vor sa faca parte dintr-un colectiv primitor si profesionist.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
caut muncitori constructii pentru santiere in Bucuresti si ilfov salariul intre 6000-8000 lei caut doar persoane care vor colaborare pe termen lung
-
Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail Shop&Go! Experienta nu este necesara, dar aceasta constituie un avantaj. Pachetul salarial este unul atractiv. Ce vei face tu pentru noi? Pe partea de client-service: Vei intampina clientii cu respect si zambetul pe buze. Vei informa clientii despre produsele aflate in promotie. Vei raspunde solicitarilor clientilor cu privire la informatii despre produse si preturi. Vei servi clientii la casa de marcat, asta presupunand scanarea produselor si incasarea contravalorii aferente. Pe partea administrativa: Vei participa la actiunile comerciale din magazin. Vei verifica preturile afisate la raft si termenele de valabilitate pentru toate marfurile expuse la vanzare. Vei retrage de la vanzare toate marfurile expirate / deteriorate, din timp de la raft.
-
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Activitati desfasurate: servire inghetata, preparare cafele, latteuri, cappuccino, vanzare produse de raft, curatenie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Descrierea jobului Promovarea si prezentarea produselor de optica medicala (ochelari de soare, rame ochelari vedere, lentile de ochelari). Mentinerea relatiei cu clienti actuali. Deplasare in tara 4 zile/saptamana. Extindere portofoliu clienti. Reprezentant de vanzari pentru una din zonele: a. zona vest (Transivania, Banat, Oltenia,Bucuresti) b. zona est (Moldova, Dobrogea, Muntenia) Oferta (bonusuri, beneficii) Salariu fix plus comision in functie de incasari. Minim 600euro. Masina si telefon de serviciu. Cerinte Experienta in domeniul optica medicala sau in distributie - vanzari !!! Domiciliu in zona Bucuresti sau judete limitrofe. Disciplina, punctualitate, responsabilitate. Posesor permis de conducere categoria B minim 3 ani. Abilitati de comunicare. Aspect fizic placut si atitudine orientata catre client.
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
NU APLICAȚI FĂRĂ EXPERIENȚA - barista Angajăm BARISTA la Throwback Coffee Shop care trebuie sa aibă câteva bune : bună dispoziție, bună credință bunăvoință Despre produse te vom învață noi Corectitudinea și comunicarea asertivă sunt necesare Experiența pentru postul de barista si vânzări este obligatorie. NU ACCEPTAM ALTFEL DE SITUAȚII Ca Barista, vei oferi oaspetilor nostri o cafea perfecta si un vibe pozitiv in fiecare zi astfel incat sa cream o comunitate a iubitorilor de cafea autentica. Iata mai jos principalele responsabilitati: -vei prepara bauturi pe baza de cafea si produse complementare; - vei consilia clientii in procesul de achizitie a produselor din cafenea; -vei cunoaste toate originile de cafea din portofoliu, dar si modul de preparare; -vei face recomandari de cafea si produse in functie de dorintele clientilor; - vei incasa si servi clientii; - te vei ocupa de organizarea produselor in cafenea; - vei mentine o curatenie exemplara; -vei respecta standardele si valorile companiei; -vei organiza eficient activitatile si le vei prioritiza Creativitatea si imaginatia bogata este apreciata si ne dorim sa vii cu idei noi pentru a creste impreuna. Ce iti oferim: -contract pe perioada nedeterminata - bonus in functie de performanta -echipa prietenoasa -training -dezvoltare profesionala Ni se pare de la sine inteles, dar mentionam pentru a stii de la inceput, orice tips bacsis de pe tura ta este al tau.
-
venituri de pana la 7000 de lei pe luna , se poate lucra si cu masina firmei , posibilitate ramanere
-
Angajam electricieni calificati si muncitori necalificati care au lucrat in domeniul instalatiilor electrice. Program lucru 8 ore, salariu intre 3500 si 6000 plus bonusuri. Rog seriozitate
-
Angajam electricieni calificati si muncitori necalificati care au lucrat in domeniul instalatiilor electrice Program lucru 8 ore, salariu intre 3500si 6000 plus bonusuri. Rog seriozitate
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
Angajăm brutar cu experiență! Salariu între 4.500 lei - 5.000 lei net. * Se lucrează și în ture de noapte. Locația: Str. Despot Vodă, nr. 55, sector 2, București, vis a vis de Spitalul Colentina. Cei interesați, ne pot contacta la numărul de telefon:
-
Anunț pentru postul de barman,Ospatar Căutăm Barmanita Barman,Ospatar,Ospatarite,Hostess,PR,talentati și pasionati pentru a se alătura echipei noastre Dacă aveți experiență în industria ospitalității, sunteți creativ și vă place să lucrați cu oamenii, vă invităm să aplicați pentru acest post. Pentru persoanele din provincie putem asigura cazarea . Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul barmaniei - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Cunoștințe solide despre băuturi și cocktail-uri - Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu aglomerat - Atitudine prietenoasă și servilă Responsabilități: - Pregătirea și servirea băuturilor cu atenție la detalii - Interacționarea plăcută și profesionistă cu clienții - Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar - Contribuția la dezvoltarea noilor cocktail-uri sau băuturi speciale Salariu motivant,bonusuri Oferim si cerem seriozitate Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Valmilions.Srl@gmailcom sau sunati la nr de tel Vă mulțumim și așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Rocca by The Jar angajeaza barman/ospatar, ajutor bucatar, ture 2/2. www.roccabythejar.ro https://www.instagram.com/roccabythejar/
-
căutăm colega pentru magazin cu jocuri și jucării program 2 zile lucrătoare cu 2 libere .Magazinul se află în sector 6 în incinta galeriei Carrefour Lujerului . Pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .
-
Angajam PERSONAL CURATENIE in Bucuresti (barbati femei)! Locatie: Locatii in toate sectoarele din Bucuresti! Profil candidat: - Experienta nu este necesara; - Persoane serioase, muncitoare; - Cazier curat. Responsabilati: - Realizarea curateniei pe tot perimetrul salii de sport: atat in zona de fitness, piscina, saune si vestiare; Beneficii: - Salariu: 2300 lei net; - Tichete masa 35 lei zi lucrata; - Bonus de Paste ( 300 lei ) , Craciun ( 300 lei); - Posibilitati de crestere salariala anuala; - Echipament de lucru; - Decontare taxi ( seara ). Program de lucru: luni duminica in 2 ture: 06: sau 15: zile lucratoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informatii contactati-ne la numarul de telefon: (zero sapte doi noua zero zero cinci doi sase opt)
-
Căutăm persoană serioasă, îndemânatică și cu simț practic pentru atelierul de producție din zona Apărătorii Patriei. Experiența în domeniul producției publicitare este obligatorie. Se oferă salariu motivant și garanția primirii acestuia la data stabilită.
-
Angajam zugravi polivalenți pentru santiere mici in Bucuresti. Nu lucram pe industrial. Facem doar apartamente si case (renovări) Permisul de conducere reprezintă un avantaj Se dau mici avansuri între salarii de munca. 5500 lei in mâna (creste in funcție de meseriaș) Se asigura CAZARE. Plata la saptamana Doar cu proba de lucru
-
Beneficii Salariul 4500-5500 RON Autonomie in luarea deciziilor Dezvoltare profesională, personală Condiții de muncă flexibile Echipa și colaborare Ocazia de a coordona și susține o echipă dinamică Cerințe Abilități de management Abilități de comunicare și relaționale Orientare către oaspete Abilități de leadership, coordonare și organizare Cunoștințe financiare, contabilitate primară și atenție la detalii Organizarea programului de lucru a personalului Menținerea de comunicare eficientă cu oaspeții, colegii de echipă și superiorii Promovarea de valori și produsele companiei Experiență în industria ospitalității. NU SE ACCEPTĂ PERSOANE FĂRĂ EXPERIENȚĂ