Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Persoane Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Promovat
Taqueria M.A.T isi mareste echipa si cauta bucatar si ajutor de bucatar, pentru sectia de prep si linie calda. Calificare curs de specializare si experienta de 1-3 ani in domeniu reprezinta un avantaj. Cautam persone tinere, dinamice care vor sa se dezvolte in acest domeniu, avand posibilitatea de crestere in compania noastra. Mediul de lucru este unul placut, , format dintr-o echipa tanara , comunicativa si muncitoare,care lucreaza curat si cu atentie.De asemenea ,locatia este noua, bucataria echipata modern, si un sistem de management orientat spre performanta si dezvoltare. Meniul este bazat pe bucataria Mexicana, cu ingrediente si tehnici nisate specifice acestei bucatarii, lucram cu produse autentice si inedite in Romania,avem multe preparate home-made, de la tortilla, carne afumata sau inghetata. Programul de lucru este in ture 2 2, incepand cu ora 9:00 la 22:00, interval in care oferim mancare, cafea, apa, bauturi acidulate fara alcool.Asiguram transportul la plecare. Salariul incepe de la 3500-5000 si creste in functie de cunostiintele tale, putere de munca, comunicare si seriozitate, oferim bonuri de masa, tips atractiv 25-30% din salariu.Daca la final de luna target-ul vanzarilor este indeplinit si activitatea fiecaruia se desfasoara conform fisei postului si conform asteptarilor , exista oprtunitatea de bonusare a personalului implicat in procesul nostru de dezvoltare si de a oferi o experienta culinara inedita clientilor care ne trec pragul.
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, cunostinte solide de Excel (vlookup, pivot) si programe de gestiune (experienta SmartBill sau similare) Avantaje: eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Promovat
Angajam pregatitor colete [pick & pack] manipulant marfa in depozit de accesorii si consumabile pentru motociclete Cerinte: studii medii, experienta minim 2 ani, corectitudine, atentie, cazier curat, punctualitate. Avantaje: permis cat A, B, abilitati PC. Descriere job: receptionare marfa de la furnizori si asezarea la raft, pregatirea comenzilor pentru livrare, impachetare, alte activitati specifice de depozit. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) . Job ideal pentru un motociclist! Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Principalele tale responsabilități: - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur. Ceea ce oferim: - Tichete de masă - Primă de vacanță si de fidelitate; - Cupoane de magazin de Paști și Crăciun; - Asigurare privată de sănătate - Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; - Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; - Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție. La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț pe egalitatea de șanse și incluziune și susținem diversitatea în echipele noastre, dincolo de gen, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diferite inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentoring, cât și prin planuri individuale. Și tu poți face parte din echipa noastră! Aplică și vino în echipa Carrefour! SC Artima SA, Autostrada Bucuresti-Pitesti km 11-12, Centrul Comercial Carrefour Militari, et.1, biroul A, Chiajna, Ilfov- vom prelucra datele tale pentru desfășurarea recrutării, în baza consimțământului tău acordat prin trimiterea candidaturii. În acest scop, putem transmite datele tale către societățile Grupului Carrefour (Carrefour România S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L., Supeco Investment S.R.L.), si sau catre parteneri contractuali care ne sprijina in desfasurarea recrutarii, sau alte persoane către care dezvăluirea este cerută de lege. În cazul în care vom încheia cu tine un contract de muncă, vom păstra datele tale pentru 75 de ani, conform legii. În cazul în care candidatura ta nu este aleasă, dorim să păstrăm candidatura ta până la 1 an pentru (i) a putea demonstra cum am desfășurat recrutarea și (ii) pentru a te avea în vedere pentru poziții similare, în cadrul societăților Carrefour. Dacă nu vrei să avem în vedere candidatura ta pentru alte poziții similare in cadrul societăților Carrefour, te rugăm să ne scrii la adresa disponibila in cadrul Politicii de confidentialitate. Pentru mai multe detalii, te invităm să consulți politica de confidențialitate disponibilă pe www.carrefour.ro sau cea afișată la biroul Relații Clienți, disponibilă în orice magazin din proximitatea ta. Dacă alegi să ne trimiți candidatura ta, ai dreptul de a ne solicita accesul la datele tale, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de te opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor sau dreptul de a depune plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
-
In activitate de peste 20 de ani, Ceres interim, firma franceza, angajeaza pentru abatoarele din zona Le Mans (NV Frantei) echipe de lucratori (barbati femei cupluri) pentru sezonul de produse elaborate 2024. Activitatea consta strict in modelarea si asamblarea de preparate din carne de pui (producere de frigarui, produse derivate etc.). Este o activitate placuta, desfasurata intr-un mediu curat. Tinuta sterila obligatorie (furnizata de angajator). Perioada contract: martie- septembrie 2024. CE CAUTAM - Persoane harnice, fara probleme cu alcoolul. - Persoane rezistente la efort fizic - Permis de conducere - OBLIGATORIU - Nu este necesara cunoasterea limbii franceze, dar reprezinta un avantaj CE OFERIM -Contract de interim francez -Program de lucru de 35 de ore saptamana, cu posibilitate de a face ore suplimentare, platite in plus -Cazare oferita (contra cost) de intreprindere -Masina de serviciu pusa la dispozitie de intreprindere (combustibil platit de membrii echipei care o folosesc) -Salariu : 1500 euro net luna (banii cu care se ramane, dupa plata chiriei) + ore suplimentare
-
Candidatul ideal Cautam o persoana care sa aiba: - Studii de specialitate (liceu profesional, cursuri de calificare in domeniul electric); - Cunostinte in domeniul electric si energetic (Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj); - Bune abilită i de organizare i gestionare a timpului, atentie la detalii si munca in echipa; - Disponibilitate de deplasare in tara; - Seriozitate, punctualitate, buna conduita; - Atestatul ANRE IIB constituie avantaj. Descrierea jobului - Realizare instalatii electrice pentru imobile rezidentiale si nerezidentiale (montaj+legat doze, montaj tablou de distributie, pozat cablu de alimentare, montaj aparataje, verificare instalatie); - Asigura executia lucrarilor in intervalul de timp stabilit, cu respectarea normelor de calitate impuse si a altor standarde in vigoare; - Consulta seful de echipa si departamentul de proiectare pentru a identifica cele mai bune solutii de montaj; - Realizare necesar de materiale pentru executarea lucrarii; - Raspunde de sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in custodie. Descrierea companiei Smart Lighting este o societate cu experienta de peste 10 ani in domeniul instalatiilor electrice pentru imobile rezidentiale si peste 5 ani in amenajarea spatiilor comerciale formata dintr-o echipa tanara cu oameni deschisi.
-
Tobiko Sushi(zona Dorobanti ),restaurant cu specific japonez, angajează: -ajutor bucătar sushi-cald -bucătar sushi cu EXPERIENTĂ pe sushi!!! Dacă ești pasionat de bucataria japoneză și vrei să faci parte din echipa noastră poți suna la numărul de telefon: Restaurantul este deschis intre orele 12:00-22:30 Salariu se stabilește in funcție de experientă
-
Se cer: experienta, seriozitate Se ofera: -salariu motivant, program avantajos -loc de munca intr-un salon de renume cu clientela mare
-
CANDIDATUL IDEAL: -absolvent dupa 2019; -cunostinte de utilizare program contabilitate Saga C; -cunostinte PC, Office; -persoana analitica, ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de a invata; -capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate; -responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul; -va mentine relatia cu institurii ale statului, abilitati comunicare; -capacitate de a lucra cu termene limita. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Job specific firmelor de contabilitate Introducerea corecta a documentelor in programul de contabilitate Mediu de lucru placut,birou situat in zona Floreasca. Societate membra CECCAR. DESCRIEREA COMPANIEI: Societate de expertiza contabila formata dintr-un grup de profesionisti specializati in prestarea serviciilor financiar - contabile la cel mai inalt nivel. Are in vedere toata gama de servicii financiar - contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare dintre cele mai complexe.
-
firma de arhitectura cu lucrari in tara si strainatate cautam personal pentru intocmire documentatie predare si obtienre autorizatii d econstrcutie - planse de prezentare 3d - renderings realistice ! perspective si animatii - PT EVALUARE TRIMITETI PE EMAIL experienta & EXEMPLE D ELUCRARI ANTERIOARE
-
cautam peronal calificat si sau cu experinata pentru Elaborare DTAC si PT proiecte Locuinte si alte utilitati constrcutii si amenajari Arhitecti - Ingineri structuristi - Ingineri de instalatii 3d perspective cu stima Vichente arhitecti http://studiodueorg.wixsite.com/my-site
-
Efectueaza lucrari de intretinere si mentenanta in toate spatiile hotelului. Necesita cunostinte de instalatii sanitare, tamplarie, amenajari interioare, etc, in functie de pregatire. Pachet salarial intre 3000-3500 lei. o Bonuri de masa o Asiguram transport
-
Ești în căutarea unui loc de muncă la Post NL la sortarea pachetelor? in orasul Zwolle din Olanda? Avem următoarele cerințe de la tine: să te poți face înțeles în limba engleză; să deții un permis de conducere pentru categoria B; să fii motivat să muncești; să fii flexibil; să ai un certificat de cazier judiciar (eventual) Noi iti putem oferi un salariu brut orar de 12,88 (programul de incepere -> 18:00 seara ) muncă pentru o perioadă mai îndelungată; un profil de angajat online, în care poți regăsi, printre altele, datele tale, programul de lucru, salariul și condițiile de angajare; plată săptămânală; o locuință amenajată, care întrunește standardele de cazare, precum și transport locuință-serviciu gratuit pentru angajații care nu au cetățenia olandeză; asigurare medicală pentru angajații care nu au cetățenia olandeză; un consilier profesional care cunoaște limba engleza . Zi faina!
-
Oferta de munca Operator in Bakkery: Poziție: Orderpiker sau opetaror Cerinte: Experienta, engleza B1, permis de conducere categoria B, motivatie, flexibilitate (VOG optional) Salariu: Începând de la 14,49 pe oră + sporuri de noapte Timpul de lucru/tururile se pot schimba Indemnizații de schimb: 18. % Sâmbătă 134% Sâmbătă după ora 18.00 200% Beneficii: plata saptamanala, locuinta mobilata, transport la domiciliu, (consilier vorbitor de limba engleza) Contact: WhatsApp sau poți trimite cv-ul tău la (consilier vorbitor de limba engleză)
-
Angajam in orasul Ommel, la un abtor de pui! whatsapp Catalina . Cerinte: Permis de conducere (1 din 2 persoane) pentru va deplasa la locul de munca. Oferim: Tarif: 12,24 brut euro/ h (40 ore pe saptamana) Sistem de plata saptamanala Transport la munca gratuit Cazare (contracost) Responsabilitati: Agatarea carnii de porc pe carlige Taierea grasimii si oaselor de pe carnea de porc Ambalarea carnii de pui in caserole whatsapp Catalina . O zi frumoasa!
-
Ne mărim echipa,suntem în căutare de noi colegii. -spălător vase -ajutor de ospătar -ajutor de bucătar Pentru mai multe detalii vă las numărul de telefon.
-
angajam persoane noi in echipa de vanzari online. NU este necesara experienta Cerem numa limba italiana Salar intre 2500 si 15000 RON Full time job la birou la noi in pipera bucuresti posibilitatea de a creste ca manager pentru interviu online scrie pe whatsapp la
-
Crestem si adaugam valoare clientilor zi de zi, crestem echipa in depozit cu contract de munca nedeterminat. Responsabilitati: - descarca/incarca materiale de constructii - aranjeaza marfa la raft - pregateste marfa pentru clienti - participa activ la desfasurarea activitatii din zona de productie; - descarca/ încărca materia prima in/din mijloacele de transport, utilizand stivuitorul; - manipuleaza si aseaza marfurile in locatiile stabilite, atat manual cat si cu ajutorul stivuitorului; - depoziteaza materia prima conform indicatiilor; - menține utilajul în condiții optime și îi verifică periodic starea tehnică; - identifică oportunități de îmbunătățire/eficientizare a activității; Cerinte: - experienta minim 1 an intr-un post similar; - persoana organizata, responsabila pentru actiunile sale; Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare si avansare profesionala - salariu fix +bonusare + tichete de masa - mediu de lucru profesionist - decontare transport sau dispunem de shuttle de la si spre piata presei libere, restul vin cu masini personale sau maxim cu un coleg in masina, din aceeasi zona ) - ore suplimentare plătite - spor de vechime pentru fidelitatea in cadrul companiei - bonus de performanta ocazional - prime de sarbatori/zile de nastere - posibilitate oferire cazare celor din tara Locatie - Aleea Teisani 137A, Sector 1, Bucuresti Program de lucru: Luni-Vineri 9.00-18.00 Sambata 10-15 -> se lucreaza 2 Sambete pe luna, pentru care se ia o zi libera in timpul saptamanii.
-
Crestem si adaugam valoare clientilor zi de zi, crestem echipa in depozit cu contract de munca nedeterminat. Responsabilitati: - descarca/incarca materiale de constructii - aranjeaza marfa la raft - pregateste marfa pentru clienti - participa activ la desfasurarea activitatii din zona de productie; - descarca/ încărca materia prima in/din mijloacele de transport, utilizand stivuitorul; - manipuleaza si aseaza marfurile in locatiile stabilite, atat manual cat si cu ajutorul stivuitorului; - depoziteaza materia prima conform indicatiilor; - menține utilajul în condiții optime și îi verifică periodic starea tehnică; - identifică oportunități de îmbunătățire/eficientizare a activității; Cerinte - experienta minim 1 an intr-un post similar; - persoana organizata, responsabila pentru actiunile sale; Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare si avansare profesionala - salariu fix +bonusare + tichete de masa - mediu de lucru profesionist - decontare transport sau dispunem de shuttle de la si spre piata presei libere, restul vin cu masini personale sau maxim cu un coleg in masina, din aceeasi zona ) - ore suplimentare plătite - spor de vechime pentru fidelitatea in cadrul companiei - bonus de performanta ocazional - prime de sarbatori/zile de nastere - posibilitate oferire cazare celor din tara Locatie - Aleea Teisani 137A, Sector 1, Bucuresti Program de lucru: Luni-Vineri 9.00-18.00 Sambata 10-15 -> se lucreaza 2 Sambete pe luna, pentru care se ia o zi libera in timpul saptamanii.
-
Bună tuturor! Dau în chirie post coafor, frizer , make up , unghii, Full time și part time. Salonul este nou, în centrul orașului str.Edgar Quinet 8 (vis a vis de Capsa), intrare separată, parter+1 , 140 mp foarte spațios și luminos. Închirierea se face part time sau full time, doar cu contract, preferabil PFA dar accept și angajare cu achitarea taxelor de către dvs. Doar oameni serioși , care știu să lucreze curat și calitativ și știu ce înseamnă sterilizare (avem cameră separată dedicată sterilizarii). Căutăm nu doar să închiriem ci și să colaborăm la diferite proiecte, să devenim o echipă puternică și să creștem împreună. Dacă ți se potrivește descrierea nu ezita să mă contactezi.
-
Angajam part-time ( Sambata ,Duminica), barista sau ajutor barista , locatie Calea Griviței nr 371 langa medlife Pentru informati:
-
Spalatorie articole textile in sectorul 1, angajeaza personal! Iata cateva informatii utile: -spalatoria se afla pe Bulevardul Bucurestii Noi 233,sectorul 1,peste strada de gura de metrou Straulesti -dispunem de aparatura noua cu afisaj, foarte usor de manevrat -oferim suport si training cu privire la tot procesul tehnologic -oferim un mediu de lucru prietenos si deschis spre o colaborare bazata pe respect si incredere -oferim conditii decente(unitatea noastra este dotata cu vestiar, o mica bucatarie, expressor de cafea, apa la dozator) -programul de munca si pachetul salarial se discuta la interviul de angajare -experienta anterioara nu este necesara dar poate fi un avantaj -ne dorim persoane motivate sa invete si sa creasca alaturi de noi
-