Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Companii Disponibil din: 2020-02-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bucuresti, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial de pana la 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Ca personal hotelier într-o stațiune de vacanță, vă așteaptă un loc de muncă interesant și în continuă schimbare. Veți lucra într-un mediu internațional și motivant, astfel încât veți acumula experiență de lucru valoroasă. Și după tură? Veți avea șansa de a explora împrejurimile frumoase, de a merge în excursii cu colegii sau de a vă relaxa pe plajă alegerea este a voastră! Deci ce mai aștepți? Aplică astăzi și pregătește-te să trăiești o vară de neuitat! Ceea ce oferim: - Salariu competitiv in concordanta cu experienta de munca Cazare, mâncare și transfer de la aeroport incluse Costurile de călătorie vor fi rambursate Un contract european sezonier de până la 7 luni Abilitatea de a câștiga mai mult prin promoții Taxe și asigurări de sănătate incluse Mai multe detalii aici https: ro.jobsto.work job 3671 work-as-a-waiter-waitress-in-sunny-greece
-
Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.
-
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Spalator vase, program 2 cu 2, 10:00-23:00, contract munca si salariu atractiv. Colectiv prietenos, sanse de promovare. relatii la telefon
-
Receptie clinica medicala Program de lucru: de luni pana vineri, 12 24, in intervalul 08.00-20.00. Intr-o saptamana se lucreaza luni, miercuri si vineri, iar in urmatoarea marti si joi. Responsabilitati: - raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor pacientilor: telefonic si sau celor care se prezinta direct la receptie - programare pacienti - intampina pacientii si vizitatorii clinicii si ii indruma catre cabinetele sectiile medicale sau persoanele aferente - ofera informatii pacientilor despre serviciile si programul medicilor, precum si pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii medicale - gestionare dosare medicale pacienti - incasare servicii medicale de care au beneficiat pacientii - administreaza corespondenta on-line cu pacientii Cerinte: - studii medii sau studii superioare in desfasurare sau finalizate - abilitati la nivel avansat de operare pe calculator - cunoasterea unei limbi de circulatie internationala - abilitati de comunicare si de lucru in echipa - atentie distributiva - echilibru emotional, disciplina si deschidere in relatia cu pacientii (rabdare, respect, tact, prezenta de spirit) Beneficii: - salariu net negociabil+tichete de masa - decontare transport - acces gratuit la serviciile medicale din clinica
-
Adori sa pregatesti prajituri si sa faci asta cu o echipa tanara si dinamica? Iti place ideea de 'SANATOS' si 'ORGANIC'?! Iubesti atentia la micile detalii si directiile clare si bine stabilite inca de la inceput? Iti place sa inveti lucruri noi, sa te dezvolti si sa evoluezi constant? *** Daca ai raspuns cu DA la intrebarile de mai sus, atunci acest anunt este pentru tine: Ne marim echipa si ne dorim un cofetar, cu experienta, minim 1 an, in domeniul RAW-VEGAN. *** Acum, dupa ce am stabilit ceea ce cautam, hai sa iti spunem si ce oferim: Iti oferim un mediu de lucru placut, unde oamenii lucreaza ca o echipa si fiecare stie ce are de facut, iar daca nu stim, invatam si ne adaptam. Iti oferim un laborator de productie echipat modern, unde poti prajituri cu drag si spor. Bineinteles, pentru ca orice pasiune se rasplateste, oferim si un salariu atractiv, discutam mai multe la interviu, dar pot spune ca salariile noastre sunt peste media din piata, plus bonuri de masa si pentru ca ne dorim sa stimulam oamenii din echipa noastra de productie, oferim BONUSURI de performanta. Si pentru ca stim, ca productia este provocatoare, chiar si pentru cei mai buni dintre noi, programul de lucru este unul normal, iar tot ce este suplimentar, se plateste extra. Daca ai citit deja pana aici si consideri ca esti omul pe care il cautam, hai sa iti spun si care sunt responsabilitatile tale: - respectarea normelor igienico sanitare in vigoare si a procedurilor interne de lucru, pentru ca suntem un laborator de cofetarie, unde prioritizam igiena inainte de toate. - respectarea cu strictețe a rețetarului, care a fost optimizat dupa nenumarate incercari si adaptari la cerintele clientilor nostri care ne aleg constant de mai bine de 4 ani - realizarea si decorarea prajiturilor, torturilor, bomboanelor, ciocolatelor si aducerea lor in forma finite pentru a fi expuse in vitrina, o treaba care pare migaloasa la inceput, dar dupa ce te obisnuiesti, devine placuta. - evidenta stocurilor de materii prime, materiale si gestionarea acestora, Te asteptam la noi in locatie, str Popa Savu, nr 56, sa ne cunoastem, dar inainte da-ne un telefon!
-
Angajam femeie de serviciu pentru curatenie birouri la firma de distributie cu sediul in zona Baneasa, in spate la Decathlon si Mega Image. Program de lucru 8h zi, 5 zile pe saptamana.( sambata, duminica liber) Salariu atractiv; Contract de munca perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prime de sarbatori.
-
Candidatul Ideal Cautam persoane serioase, cu experienta in vanzare produse gourmet pentru magazinele Zimbria minim 2 ani- experienta in Italia constituie un avantaj. Ce alte calitati: - Sa zambesti des si sa ai o atitudine pozitiva cu clientii si colegii. - Sa vorbesti frumos cu clientii, sa fii amabil a. - Sa fii dispus a sa inveti - Sa fii o persoana organizata. - Sa fii atent a la detalii. - Cunostinte minime casa marcat, pos -Abordare responsabilă a muncii; -Initiativa si implicare Descrierea jobului Ce vei face: Vei aproviziona zilnic vitrinele si vei aranja specialitatile din carne si branzeturi Vei consilia si vei asista clientii in alegerea produselor potrivite Vei prezenta si promova produsele in mod atragator Vei avea in vederea atingerea obiectivelor de vanzari Vei gestiona stocurile din magazin si vei participa la inventare Vei fi responsabila pentru asigurarea unui mediu placut si curat in magazin Progam de lucru in ture Pachet salarial: -salariul 3500 ron net -decont transport. -bonuri de masa -marire salariala concediu pe trepte+bonusuri de senioritate -prima craciun paste in functie de realizari Descrierea companiei Verdesi&Co SRL sub brandul Zimbria este un producător local de specialități din carne și branzeturi (laborator produse tradiționale și gourmet manufacturate fără aditivi alimentari) Atelierul nostru produce specialitati din carne de porc mangalita, curcan si pui pe care le comercializam în magazine proprii alături de specialități italienesti și bacanie atestata traditional și gourmet atent selectata Produsele noastre sunt apreciate la nivel internațional și dorim sa avem în echipa noastră oameni care apreciază gustul premium și calitatea desavarsita
-
Candidatul Ideal : - Absolvent de studii medii universitare; - Cunostinte operare utilizare PC; - Nu ai nevoie de experienta, se asigura Training Remunerat si Cursuri Personalizate costuri suportate integral de companie. - Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice. - Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata. - Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. BENEFICII : Salariu fix + comision bonuri de masa, se pot atinge venituri de peste 4 000 NET (in mana); Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare; Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; Siguranta si conditii de munca civilizate.
-
Urgent 10 locuri . spălătorie auto Anglia Plata serviciilor 70-80 lire zi+tips .salariul se plătește săptămânal și tips la sfârșitul programului . Cazare decenta 2 in camera baie și bucătărie amenajate se plătește din salariu între 55-65 lire pe săptămână se pot lucra între 5 și 7 zile transportul din tara îl priveste pe aplicant și va costă intre 200 - 150 lire acte necesare adeverință medicală medic familie cu apt de munca . cazier judiciar .pasaport obligatoriu plecare imediat rog sunati sau sms pe nr de telefon rog seriozitate
-
Cafenea de specialitate în București, sector 1, zona Jiului, angajează barista. Program full time, durata nedeterminata, mediu de lucru plăcut, salariu peste media pieței.
-
experienta de min 1 an; abilitati bune de relationare si comunicare cu clientii; calificare in meseria de ospatar; flexibilitate la programul de lucru Responsabilitati: pregateste setup-ul pentru restaurant pentru deschiderea programului; executa mise en place-ul meselor si al mobilierului ajutator in sala de servire; activitatii de servire; debaraseaza aranjeaza mesele; ofera servicii ireprosabile clientilor.
-
Disponibil online
Anunț de Angajare Remote pentru Programator Senior Developer
Descrierea Companiei: Suntem în căutare sa ne largim echipa cu programatori developeri de nivel senior, talentati și experimentati pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastra se ocupă cu soluții software pentru platforme de tranzacționare Responsabilități: Dezvoltarea și optimizarea aplicațiilor software folosind Java, Python și C++. Colaborarea strânsă cu echipa Respectarea strictă a deadline-urilor și furnizarea de cod de calitate, nu doar ce returneaza chatgpt. Comunicarea eficientă în limba engleză cu membrii echipei Cerințe: Experiență solidă în Python, Java și C++. Cunoștințe avansate în dezvoltarea de aplicații software. Lucrul in echipa Limba engleză la nivel avansat, atât în scris, cât și în vorbit. Capacitatea de a respecta deadline-urile stricte. Experiență in WordPress si abilitati de vorbit in public reprezintă un avantaj. Nu cerem un anume nivel de studii. Tipul de Angajare: Se oferă posibilitatea de a lucra cu contract de angajare sau de colaborare. Beneficii: Salariu competitiv în funcție de experiență și performanțe. Program flexibil Munca remote Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator. Aplicare: Te rugăm să ne trimiti un mesaj, iar ulterior ti se va cere portofoliul (obligatoriu, incluzând link-uri către proiecte anterioare) și CV-ul tău (acceptăm și freelanceri fără experiență anterioară în angajare) .
-
Brand Cristallini,zona Piata Victoriei angajeaza consultant vanzari, Cerinte: Studii superioare, Abilitati de comunicare si interactiune cu clientii Experienta in vanzari, Buna cunoscatoare a limbii engleze, Receptiva,proactiva si creativa Analiza concurentei,pietei
-
Brand exclusivist Cristallini caută confecționer textil,zona Piata Victoriei,salariu atractiv,experiența și atenția la detalii sunt esențiale. Alătură-te echipei noastre! Detalii la nr.telefon-
-
Patiserie -cofetarie e lux situata in zona Dorobanti anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 Detalii telefonic NU se poate raspunde mesaje O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie domeniu vanzare patiserie-cofetarie . Detalii doar telefonic !
-
SC Dinamica IMPEX SRL angajeaza pe functia de contabil senior Punct de lucru- Bucuresti, secor 1, str Stefan Holban, nr 40 (reper Dechatlon Baneasa, 400 m in spatele magazinului Mega Image). 1. Criteriile de departajare: Experienta relevanta (minim 3 ani ) pe o pozitie similara; Experienta operare in sistem contabilitate ERP si Excel- constituie un avantaj; Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala; Experienta in societati de distributie, vanzari, logistica constituie un avantaj; 2. Pozitia de contabil senior in cadrul companiei noastra vizeaza urmatoarele responsabilitati principale: - Raportari contabile: balanta verificare, bilant, declaratii etc.; - Înregistrarea veniturilor şi a cheltuielilor - repartizate pe centre de cost; - Coordoneaza evidenta facturilor de uz intern, utilităţi furnizori, investiţii; - Coordoneaza inregistrarea extraselor de banca; - Asigura respectarea termenelor specifice de raportare depunere declaratii, conform legislatiei in vigoare; - Arhivare documente financiar-contabile; - Respecta procedurile interne de lucru ale societatii; - Diverse raportari catre conducerea societatii; 3. Beneficii Oferite: -Contract de munca pe perioada nedeterminata( 90 de zile calendaristice perioada de proba legala) - Pachet salarial negociabil in functie de certificare, experienta si rezultate ; - Program fix, Luni-Vineri 08:00-17:00 cu pauza de masa 1 ora; - Tichete de masa in valoare de 35 lei zi ; - Decont transport mijloace de transport in comun (abonament RATB MERTOREX) ; - Mediu de lucru placut si in condtii propice dezvoltarii profesionale. SC Dinamica IMPEX SRL , companie infiintata din anul 1994 avand ca obiect principal distributia de produse ambalate food si petfood, care in cei peste 30 de ani de activitate si-a consolidat in mod constant pozitia pe piata FMCG, dobandind in prezent o echipa de aproape 150 de angajati.
-
Gradinita Karin's Kids Academy (Piata Domenii) isi mareste echipa si angajeaza femeie de serviciu. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon .
-
Societate comerciala cu activitate in mass-media cauta persoana serioasa pentru postul de femeie de serviciu in zona Piata Presei Libere, Program de lucru: 8 ore, luni-vineri. Salariu net oferit: 2500 RON (carte de munca) Mediu de lucru atractiv Cerințe: - persoana ordonata; - experiența in domeniul curățeniei constituie avantaj; - atitudine pozitivă; - atenție la detalii. Asteptam C.V.-urile dvs. pe adresa de e-mail Mai multe detalii la telefon.