Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-01-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Promovat
Suntem Păinea lui Dumnezeu și la propriu și la figurat!:). Brutăria noastră este un concept aparte , cu o clientelă stabilă, dornică de produse naturale, făcute cu ingrediente premium. Tocmai de aceea avem tot ce ne trebuie, de la tehnologia necesară la cei mai buni furnizori de materie prima. Lucram cu faina frantuzească, unt de caliatate, ciocolată belgiană. Colectivul este primitor, atmosfera potrivită pentru creație și pentru a aduce in fața clienților cele mai bune produse. Decontăm transport, mâncăm impreună, ne sărbătorim impreună și ne place să spunem că am format o familie. Ne-am dori să ai experiență in turarea aluatului și dorință de a face produse inedite sau consacrate dar bune.:). Eu sunt OANA si poti sa ma suni la .
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Promenada full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Personal Curatenie Menajera cu experienta, pentru apartamente inchiriate pe termen mediu si scurt. CERINTE ESENTIALE: Persoane serioase, comunicative si atente la detalii. Flexibilitate in ajustarea programului. OFERIM: Salariu net incepand cu 3.500 RON + carte de munca. Pt informatii, va rog sa ne contactati doar telefonic intre orele 10-19.00 Va multumim.
-
Responsabilități: Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către mese Servirea mâncărurilor și băuturilor conform standardelor noastre Asigurarea unei experiențe plăcute și de calitate pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare Atenție la detalii și orientare către satisfacția clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat Flexibilitate în programul de lucru Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de lux Training și dezvoltare profesională continuă Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Oportunități de avansare în cadrul companiei
-
Disponibil online
Trainer Franciza Constanta
Cautam persoane ambitioase din Constanta si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti datele dvs. de contact pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, astfel : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.
-
Salon Infrumusetare Bucuresti sector 1,zona de Nord, angajeaza personal calificat, salarii si conditii de lucru atractive.Salonul are activitate si clienti de peste 8 ani, asteptam CV-uri pe numarul de tel din anunt wats-up sau pe mail
-
firma din Kuwait angajeaza o vanzatoare, Ofera salariu 1100 euro net cu posibilitatea de cresterea a salariului + procent 15% din incasari de la 0 + cazare, transport si mancare+ un bilet de avion pe an dus si intors Persoana de contact in Bucuresti.
-
Ne extindem echipa! Dacă doriți să faceți parte dintr-o echipă tânără în continuă dezvoltare, într-un domeniu dinamic, nu ezitați să citiți în continuare. Poziția disponibilă: 2 * Asistent Configurare Conturi PPC(Google Ads, Microsoft Ads) Responsabilități: Configurarea conturilor PPC pe platformele Facebook Ads, Google Ads și Microsoft Ads conform cerințelor specifice. Asigurarea personalizării detaliate a conturilor conform ghidurilor și reglementărilor specifice fiecărei platforme. Gestionarea și organizarea eficientă a informațiilor relevante pentru fiecare cont configurat. Comunicarea clară a progresului și a eventualelor probleme către echipa de conducere. Cerințe: Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (minim B1). Capacitatea de a urma instrucțiuni detaliate și de a implementa cu precizie cerințele specifice. Atitudine proactivă și dornică de învățare. Abilități de comunicare și organizare . Experiența: Nu este necesară experiența anterioară în domeniul publicității plătite online. Oferim un program de formare detaliat care acoperă toate aspectele configurării conturilor PPC, astfel încât să vă puteți dezvolta cunoștințele și abilitățile necesare în timpul procesului de lucru. Echipa noastră dedicată vă va sprijini pe tot parcursul, asigurându-vă că veți obține toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a avea succes în acest rol. Program de lucru: Luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00 Beneficii: Oportunitatea de a învăța și de a dezvolta cunoștințe în domeniul publicității plătite online. Mediu de lucru dinamic și colaborativ. Posibilități de creștere și avansare în cadrul companiei Smart&Successful.
-
Angajam Curieri Tazz By Emag, glovo, bolt food Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat (bicicleta, trotineta, scuter, masina) Oferim training + suport 24 7 ulterior. CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv, in functie de comenzi livrate (plata pe ridicare+distanta+drop), cat livrezi, atat castigi! Castiguri de 30+ RON ora. Aprox. 300+ RON 8 ore + Bacsis. (castiguri mai mari pe weekend) Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta si de vreme rea. Bonusuri Recomandare : 100 RON-persoana invitata! Plata se efectueaza saptamanal in ziua de luni, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa (oferim training utilizare daca este cazul), poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant client. Inscrierea se face INSTANT si poti incepe sa livrezi, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Detalii la telefon sau pe whatsapp! ( )
-
Vulcanizare stradală în buc sec 1. Posibilitate cazare. Alte informații le discutam tel cât și la locație.
-
Compania noastră are o experiență de peste 30 de ani în domeniul instalațiilor termice și sanitare. Suntem in căutare de persoane competente și motivate pentru a ocupa următoarele poziții în echipa noastră: INSTALATOR instalații termice și sanitare. Oferim contract pe perioadă nedeterminată,salariu motivant,sâmbete plătite extra.
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Angajez sofer cetegorie C, plus atestat ADR pentu curse interne pentru camion 7,5t. Detalii suplimentare in privat.
-
În cadrul noului magazin din București, Șoseaua București-Târgoviște nr. 83, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Pozitie: Asistente medicale Genul: Feminin Este necesar sa stiti limba Engleza la un nivel conversational. Se comunica in limba Engleza. Salariu NET 7000 SAR (1756.46 EUR NET) Cazare partajată: furnizată de catre angajator Transport asigurat de catre angajator Orele de serviciu / zi 8 ore Zile lucrătoare într-o săptămână - 6 Orele suplimentare Vor fi plătie conform legilor Regatului Arabiei Saudite Perioada contractului de munca 2 ani Asigurare medicala asigurata de catre angajator
-
Salon Style and Glow situat in Bucurestii Noi, Sector 1, cu o vechime de 10 ani si clientela formata, cu servicii dedicate intregii familii. Programul de lucru este o zi da si una nu. Un weekend da si unul nu. Programul de functionare al salonului este de la 9:00 la 20:00 de Luni pana Sambata, iar Duminica de la 9:00 la 14:30. Cerinte: - experienta in salon si punctualitate. Oferim: Salariu fix sau procentual. Carte de munca 8 ore. Comisioane din vanzarea produselor. Perioada de pregatire daca este necesar. Suntem deschisi la alte propuneri. Ne puteti contacta la numarul:
-
Vrei să faci parte din echipa noastră? Cautam personal pentru postul de bucatar. Ne dorim în echipa o persoana sociabila, comunicativa, serioasa, sa lucreze in echipa. Program lucru: 5 zile pe saptamana 2 libere astfel: Program de 8h pe zi (06:30-14:30, 14:00-22:00) Cv urile se trimit pe adresa: Adresa locatie: str Gral Berthelot 9, sector 1, Bucuresti la Hotel Berthelot, zona Calea Victoriei
-
Spalatorie auto self service FULL TIME personal întreținere (supraveghere, curățenie, întreținere spațiu tehnic, interacțiune cu clienții) salariu 3700 lei
-
În cadrul magazinului Kaufland din București Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Cafenea in zona piata Romana angajeaza barista si ajutor de barista full time. Program o zi cu zi.