Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
Angajam Personal Curatenie Menajera cu experienta, pentru apartamente inchiriate pe termen mediu si scurt. CERINTE ESENTIALE: Persoane serioase, comunicative si atente la detalii. Flexibilitate in ajustarea programului. OFERIM: Salariu net incepand cu 3.500 RON + carte de munca. Pt informatii, va rog sa ne contactati doar telefonic intre orele 10-19.00 Va multumim.
-
Promovat
Așteptăm cu brațele deschise , in condiții excelente, membrii noi in familia Pâinea lui Dumnezeu, in Băneasa. Tot ce trebuie să faci este să te indrăgostești de produsele noastre așa cum s-au indrăgostit și clienții noștri de ele. Nu va fi greu și nu doar datorită gustului dar și pentru că tot ce vei prezenta și oferi este natural, făcut ca acasă, cu ingrediente premium , menit să ne stârnească amintiri plăcute. Ceva indemânare pentru a lucra cu un soft intuitiv, ar mai fi necesar, dar cel mai important este să vii mereu cu zâmbetul și buna dispoziție in funcțiune. Ii vei cunoaște pe ceilalți membri ai echipei tale, tineri, solari, primitori și te vei acomoda numaidecât cu clienții fideli ce au devenit și ei parte din povestea noastră incă de la inceput. Mâncăm impreună, punem umărul la decontarea transportului, oferim bonusuri, ne sărbătorim impreună.Suntem de un an pe piață și ne dublăm spațiul și vizibilitatea astfel că avem nevoie de incă un zâmbet cald și o minte ageră. este nr la care poti suna.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei sa lucrezi in Italia (Modena) pentru o companie mare de instalatii mecanice, electrice si mentenanta industriala? Daca esti electrician cu experienta, te asteptam in una din cele trei fabrici ale companiei! Se cere limba italiana la nivel de baza. Cerinte: Seriozitate, profesionalism, rabdare Electricieni cu experienta in domeniu Responsabilitati: Daca esti electrician, vei lucra cu curentul de joasa si medie tensiune si vei conecta cablajele industriale. Avantaje: Salarii pentru electricieni: 2000-2800 Euro net lunar (in functie de experienta dvs). Contract pe o perioada de 1 an cu posibilitate de prelungire, direct cu angajatorul; Transportul si preluarea de la aeroport gratuite; Cazarea gratuita in case cu camere single sau duble; Actele legale vor fi obtinute de angajator pentru fiecare persoana in parte; Uniforma de lucru gratuita; Training platit in primele zile de lucru; Program full-time (sambata este optionala); Salariul este lunar, direct in contul dvs. Fabricile, cazarea, magazinele sunt toate in apropiere si interconectate. Sa stii ca nu percepem niciun fel de taxe iar inceperea este rapida. Interesat de oferta? Daca da, te asteptam pentru mai multe detalii la numarul sau alternativ pe Whatssapp sau pe adresa noastra de mail. Mult succes!
-
Locuri noi de munca in Germania in orasele Bremen si Walsrode! Recrutam 5 soferi pentru livrare, pentru DPD si Amazon, cu incepere imediata. Salariu: 2000-2200 euro net lunar Cerinte: Nivel minim- conversational al limbii engleze, seriozitate si punctualitate Cazier judiciar curat adeverinta medicala apt clinic sanatos Experienta nu este necesara ( se ofera training platit in prima saptamana cu un dispecer). Se ofera: Contract de munca legal si stabil pe teritoriul Germaniei Salarizarea este de 2000-2200 euro net lunar; Salariul intra lunar in contul dvs; Programul de lucru este este full-time; Cazarea identificata si pusa la dispozitie de catre angajator si este contra-cost; Avantaje: Colaboram cu cele mai importante companii din Germania , cu multi ani de experienta in diverse domenii de activitate; Pachet complet ce cuprinde gasirea locului de munca de catre agentia noastra si oferta de lucru legala cu angajatorul; Asistenta oferita de angajator in vederea obtinerii actelor legale ; Contract de munca pe o perioada de min 6 luni. Garantam un mediu de lucru dinamic si avantajos; Nu percepem taxe sau comisioane! Aplica acum direct adresa de mail a companiei noastre, alternativ la numarul companiei sau pe Whattsapp. Mult Succes In Cariera! Echipa Enjoy Jobs
-
Descriere & Responsabilitati - Atragerea de clienti noi, semnarea de contracte, creativitate si inovatie in gasirea de solutii; - Derulare contracte produse tipografice (tipar offset, print digital, print digital largeformat, POSM Display, Ambalaje carton, etc) si productie publicitara (casete luminoase, signalistica, indoor, outdoor, etc); - Imbunatatirea continua a vanzarii catre clienti existenti - latura proactiva (tiraje mai mari, preturi mai bune); - Relationare excelenta cu echipa de proiect. Cerinte - Experienta in domeniul tipografic, promotionale si/sau agentii de publicitate ( constituie avantaj contacte portofoliu de clienti ) ; - Foarte organizat si atentie la detalii. Abilitati de organizare; - Comunicare excelenta, cu putere mare de a asculta fara a se pierde controlul; - Atitudine pozitiva si prietenoasa atat cu clientii cat si cu colegii; - Permis conducere auto categoria B; Oferta (bonusuri, beneficii) - Pachet salarial motivant - salariu fix consistent si sistem de bonusuri (pentru ca ne dorim atragerea de oameni de vanzari cu bune performante, asiguram un pachet de beneficii si venituri peste medie, limita fiind doar rezultatele obtinute. PACHET NEGOCIABIL FUNCTIE DE VANZARI); - Masina si telefon de serviciu; - Facilitati, bonusuri si prime de sarbatori; - Cariera pe termen lung.
-
Daca ai abilități de comunicare și de organizare, spirit de echipă, inițiativă, ești orientat/ă spre rezultate și ai cunoștințe medii de operare a programelor Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), te vrem în echipa noastră. Ce trebuie să faci tu: - Coordonarea, dezvoltarea și motivarea echipei din locație; - Verificarea produselor realizate pentru vânzare și coordonarea livrării acestora către client; - Verificarea respectării standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora. Îți oferim: - Contract de muncă full-time; - Salariu fix + bonus de performanță; - Tichete de masă, decontare transport; - Câștig mediu lunar Net de 3.000 lei; - Salariul se acordă de 2 ori pe luna; - Training; - Mediu de lucru plăcut într-o echipa tânără și faină. Dacă te regăsești în descriere, te așteptăm la o discuție despre dorințele tale, despre noi și echipa noastră, precum și despre programul de lucru. În plus, ai tot suportul nostru pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să ajungi să fii promovat. Pentru orice informație sau întrebare ai avea nu ezita să-l contactezi pe colegul nostru Sergiu, la numărul sau trimite-i CV-ul tău pe adresa și te contactează el!
-
Ești o persoană sociabilă, cu pasiune pentru gătit și mâncare italiană, în special pizza și paste? Atunci poți fi parte din echipa noastră! Căutăm colegi ca tine pe care să-i învățăm tehnicile de preparare a produselor noastre. Îți oferim: - Contract de muncă full-time; - Câștig mediu lunar net de 2.400 lei; - Tichete de masă, decontare transport; - Salariul se acordă de 2 ori pe luna; - Training și posibilități de promovare. Dacă te regăsești în descriere, te așteptăm la o discuție despre dorințele tale, despre noi și echipa noastră, precum și despre programul de lucru și despre recompensele de care te poți bucura. Ne interesează mai mult omul, experiența o dobândești alături de noi! În plus, ai tot suportul nostru pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să ajungi să fii promovat. Pentru orice informație sau întrebare ai avea nu ezita să-l contactezi pe colegul nostru Sergiu, la numărul sau trimite-i CV-ul tău pe adresa și te contactează el!
-
Responsibilities: Several hospitals are looking for ophthalmologists for Paris, Lyon and the main cities of France (consult us). Only for consultations. Remuneration & benefits: Monthly salary of +/- 10 000 (fixed salary + shifts) Requirements & expectations: Be a citizen of the European Union (or a citizen of a country with which France has signed a worker exchange agreement). Have a degree in medicine with a specialisation in ophthalmology from a university in the European Union (unfortunately we cannot consider applications from medical interns). Speak French at a level that allows at least good communication with patients (B2 level). No language diploma will be required but a mandatory interview will take place Not to have been subject to serious criminal or professional sanctions To be motivated to come and settle permanently in France and to practice his/her profession with professional conscience, while respecting the Code of Ethics of the Order des Medicines Please send your CV mentioning reference code AG-752 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Salary: 214,113 - 257,193 p/a Job Description Our client is looking for a Consultant Psychiatrist specialised in general adult psychiatry. They are open to doctors looking to relocate to Ireland to work as a Consultant (who have their specialisation from another country). Requirements: Be registered (or be eligible to register) in the IMC (Irish Medical Council) under the specialist registration in General Adult. Have experience in General Adult Psychiatry. Driving license (this post will require driving to different locations). To Apply: Please send your CV mentioning reference M-34 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Cofetaria Les Gateaux Glamour isi mareste echipa! Cautam ajutor de cofetar, cu experienta de min.1 an, pentru a se alatura echipei noastre. Cofetaria se afla in Strada Strabuna nr 5 (cartier Bucurestii Noi, langa statia de metrou Jiului).
-
Societatea comerciala Romanian Security Sistems angajează agent de securitate pentru magazin în zona Bucureștii Noi, Mogoșoaia!Salariu motivant, tichete de masa, program de lucru 10-20. Detalii la telefon in intervalul luni-vineri între orele 9-17
-
Se cauta sofer pentru masina electrica. Incarcari la statiile PPC 280 lei 1.650 km, autonomie 2700 km in Bucuresti. Se poate incarca si la priza de la curte, unde costul e si mai mic, echivalent la 12 kW h la 100 km parcursi in Bucuresti. Chirie 800 lei sapt + 320 CIM + 10% sau Colantul Bolt in intregime la sofer. Contract de munca 8 h zi, casa de marcat. Masina se incadreaza la categoria Confort la Bolt. Atentie, doar soferii cu atestat sunt selectati. Va rog faceti comparatie cu cele GPL sau hibride, la un rulaj saptamanal de peste 1.000 km, in economie de combustibil. Comparati si avantajul unei masini automate (spate relaxat, fara risc de hernie de la apasare ambreiaj).
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate zona Baneasa VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0721988999">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
Vrei să faci parte din echipa noastră? Cautam personal pentru postul de ospătar. Ne dorim în echipa o persoana sociabila, comunicativa, serioasa, sa lucreze in echipa. Program lucru: 5 zile pe saptamana 2 libere astfel: Program de 8h pe zi (06:30-14:30) Cv urile se trimit pe adresa: Adresa locatie: str Gral Berthelot 9, sector 1, Bucuresti la Hotel Berthelot, zona Calea Victoriei
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Vrei să lucrezi ca bonă, menajeră sau îngrijitoare bătrâni bolnavi, la familii? Apelează la serviciile agenției Star Family și noi îți vom găsi un loc de muncă, potrivit pentru tine! Ce beneficii vei avea, dacă colaborezi cu noi? - Îți vom găsi un loc de muncă, conform cu cerințele tale, - Îți vom oferi consultanță permanentă, pe toată perioada colaborării noastre, - Nu-ți vom percepe comision, vrem doar seriozitate din partea ta. Te așteptăm să colaborăm! Agenția Star Family www.starfamily.ro
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Promovat
Vino să faci parte din echipa noastră ca barista și să aduci aroma și savoarea în fiecare zi! Cautăm o persoană pasionată de cafea, cu un zâmbet mereu pregătit și abilități excelente de comunicare. Dacă te pricepi să pregătești cafea delicioasă și îți place să oferi clienților o experiență memorabilă, atunci te vrem în echipa noastră! Beneficiile includ un mediu de lucru plin de energie și o echipă prietenoasă. Nu este necesară experiența anterioară, ci doar dorința de a învăța și de a te dezvolta. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creăm împreună cele mai bune băuturi pe bază de cafea!