Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2020-05-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez menajera pentru locuinta, se lucreaza de luni pana vineri cu salarizare de 3200 lei, se asigura transportul din Sectorul 1.Mai multe detalii la telefon 0748199452.
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Promovat
Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Clinica de pedichiură complexă și biomecanică invită tehnicieni în echipă Nivel începător - dezvoltare cu un salariu de la 3500 la 6000 Ron - avansare în pedichiură problematică de la nivel începător la specialist - în 2 ani - instruire din partea angajatorului - program de 40 ore sapt cu posibilitatea de individualizare - posibilitatea de avansare și implicit de creștere a veniturilor TENHICIENI CU EXPERIENȚĂ Scrieți-ne pentru stabilirea unui interviu și vom întocmi un plan individual de adaptare în munca Se va lucra într-un spațiu modern, cu instrumentar si tehnici de top și o echipa dinamică și profesionistă Localizare: S1 BUCUREȘTI, zona Aviației-Baneasa Pentru cei interesați puteți lăsa un CV sau o scrisoare de intenție la adresa de mail WhatsApp:
-
Fast-food linie caldă își mărește echipa, angajăm ajutor bucătar .Program l-v 6.00-16.00 Salariul 3500 lei Zona Popa Tatu
-
SC HANKOOK TIRE ROMANIA SRL angajeaza 1 persoana pentru postul de Specialist marketing (cod COR243103). Specialistul de marketing dezvolta si coordoneaza strategiile si campaniile de publicitate, realizeaza lansarea pe piata de noi bunuri si servicii, identifica si dezvolta oportunitatile de piata pentru produsele si serviciile noi, precum si pentru cele deja existente. Locatie: Bucuresti, Sector 1. Se ofera contract de munca. Salariul brut 4.000 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: hankook823@ gmail.com Oferim si dorim seriozitate
-
Candidatul Ideal: Experiența anterioară în montarea de panouri fotovoltaice constituie un avantaj; Cunoștințe în domeniul electricității și a sistemelor fotovoltaice; Aptitudini tehnice cu disponibilitate capabilitate de lucru la înălțime; Sociabilitate și spirit d echipă; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Montarea și instalarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor și planurilor tehnice; Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; Atenție la detalii; Asigurarea calității lucrărilor realizate; Identificarea și remedierea eventualelor defecțiuni sau probleme tehnice; Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru. Beneficii: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv; Tichete de masă; Prime de sărbătorile legale; Abonament medical la o clinică privată de sănătate; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație. Descrierea companiei: StratoSpark face parte din grupul de companii Stratos, cu o cifră de afaceri de peste 30 de milioane de Euro, implicat în varii activități: - protecția mediului și consultanță de mediu oferită partenerilor noștri, printre care se numără peste 1000 de companii: IMM-uri, companii multinaționale și instituții statale; - implementarea răspunderii extinse a producătorilor, peste 1400 de client; - colectare și reciclare deșeuri; - servicii de plasare a forței de muncă, având o prezență activă pe plan european, prin plasarea de lucrători din Asia, cu peste 8000 de muncitori plasați în piața din România; - transport aerian. Împărtășim aceleași principii, iar scopul nostru comun este să facilităm adoptarea pe scară largă a practicilor de afaceri sustenabile. Mai precis, ne ajutăm partenerii să implementeze principiile sustenabilității, contribuind la protejarea mediului și dezvoltarea durabilă a societății, prin utilizarea energiei regenerabile. StratoSpark dezvoltă, finanțează și construiește sisteme de energie solară personalizate, accesibile atât pentru clienții din sectorul public, cât și privat, în funcție de necesități, particularități, preferințe și costuri. Calitatea echipei StratoSpark este definită de experiența specialiștilor noștri. Perfecționismul și motivația noastră, precum și calitatea serviciilor și a produselor noastre garantează un parteneriat de succes.
-
DINAMIC DELUXE S.A., cu sediul în București, Strada Moliere, Nr. 8A, Camera 1, Etaj 2, Apartament 3, Sector 1, C.U.I 35995560, angajează, iar CV-urile se pot trimite la adresa de e-mail office @ dinamicdeluxe.ro. Posturile disponibile sunt: - Pontator (2 posturi) - Zidar roșar-tencuitor (70 posturi) - Fierar betonist (70 posturi) - Dulgher (exclusiv restaurator - 70 posturi) - Montator placaje interioare și exterioare (60 posturi) - Montator pereți și plafoane din ghips-carton (60 posturi) - Zugrav (65 posturi) - Muncitor necalificat la demolarea clădirilor, căptușeli zidărie, plăci mozaic, faianță, gresie, parchet (90 posturi) - Muncitor necalificat la spargerea și tăierea materialelor de construcții (90 posturi) - Încărcător-descărcător (45 posturi) - Manipulant mărfuri (45 posturi) - Ambalator manual (45 posturi) - Săpător manual (60 posturi) - Arhitect clădiri (2 posturi)
-
Caut menajera interna serioasa pentru 2 saptamani pe luna pentru menaj usor pentru o familie in Bucuresti, Sector 1, tel.
-
SC NICOL POWER ENERGY - ANGAJAM ELECTRICIAN Educaţia necesară: Medii tehnice profesionale generale + calificare electrician. Descrierea jobului Realizarea lucrărilor electrice de joasă tensiune. Montează şi pune în funcţiune diverse instalaţii electrice. Realizarea traseelor de cabluri Interioare conform proiectului de execuție; Pozarea cablurilor CC (continuu) și AC (alternativ); Confecționarea traseelor de cabluri (paturi de cablu, scări de cablu, țevi de protecție), pozare aparentă sau ingropata; Punerea în funcțiune a instalației; Reparatii instalatii elecrice in garantie sau post garantie. Cerințe: Experiență în domeniul electric constitue avantaj Diploma de calificare; Capacitate de a lucra in echipa, seriozitate și flexibilitate; Disponibilitate deplasari in tara Permis de conducere cat. B constituie avantaj Beneficii: Pachet salarial motivant; Echipament de munca.
-
suntem o brutarie Artizanală și căutăm o colegă să ne ajute la curățenia în laborator și magazin . Progam 9h-18h Luni -vineri
-
Brutarie Artizanală căutăm coleg brutar cu experiență în malaxat,format pâini,cuptor .si organizarea întregului proces. Progam marti-sambata
-
TRENTA PIZZA zona Bucurestii noi angajeaza livrator cu masina personala. Cu sau fara experienta Cerinte: Permis de conducere categoria B. Autoturism personal; Salariu pentru 168 de ore lucrate (norma lunii) este 2400ron/net (format din salariu + bonuri de masa) Bonus comanda livrata = 1 ron/comanda Spor de week-end 2% Mentenanta + combustibil (plata comenzilor livrate)= 1 comanda livrata pe traseu = 1 litru de benzina 2 comenzi livrate pe traseu = 0.7l din litru benzina (pentru fiecare comanda) 3 comenzi livrate pe traseu = 0.7l din litru benzina (pentru fiecare coamanda) Raza de livrare in jurul locatiei este de 5km Program livrare saptamanal: 4 zile la munca si 3 libere sau 5 zile la munca si 2 libere . Program Pizzerie : Luni - Duminica - 11:00 - 23:30 Pentru mai multe detalii sunati la nr (Luni-Vineri 10:00-18:00)
-
Clinica medicala, cu sediul in zona Piata Victoriei, cauta personal curatenie. Program 06.30-14.30.
-
Angajam casiera si lucratori comerciali pentru un magazin nou deschis ( zona metrou Aurel Vlaicu). Pentru detalii va rog sa ma sunati la . Multumesc !
-
Toco Tour ofera turistilor sai servicii complexe: chartere, turism intern si corporate, evenimente, vacante de grup sau individuale, croaziere, rezervari de bilete de transport (avion, autocar, tren), rezervari hoteliere, obtinerea de vize turistice, ghizi specializati si etc. Suntem o companie care respectă diversitatea personalităților și sprijinim dezvoltarea abilităților individuale. Căutăm să asigurăm un mediu de lucru confortabil și flexibil, bazat pe angajament personal, loialitate și responsabilitate. Asigurăm toate resursele necesare, inclusiv instruirea și pregătirea continuă a angajaților, în vederea dezvoltării competențelor profesionale, pentru a oferi servicii de cea mai bună calitate clienților noștri. Candidatul Ideal - Experienta minim 2 ani; - Cunostinte financiar-contabil; - Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); - Cunostinte operare PROGRAM DE EVIDENTA CONTABILA NEXUS reprezinta un plus; - Experienta in domeniul turismului reprezinta un plus; - Capacitate de analiza, planificare si urmarirea finalizarii unei sarcini profesionale; - Persoana orientata catre echipa, dinamica si capabila sa lucreze sub presiune pentru a aduce rezultate in timp util; - O atitudine deschisa, empatica, dornica de dezvoltarea personala; Descrierea jobului - Inregistrarea documentelor contabile - Facturarea - Verificarea conformitatii documentelor financiar-contabile cu cerintele legale in vigoare; - Analiza fiselor de cont balante de verificare; - Solicitarea documentelor lipsa; Beneficii: - Pachet salarial competitiv, adaptat n funcţie de experienţă; - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tânara și ambitioasa aflata in plina dezvoltare - Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesionala; - Vacante cu tarife reduse pentru angajati; - Locatie centrala
-
Angajam supervisor camere pentru hotel de 5*. Experienta cel putin 1 an pe aceasta pozitie, Program 8h. Se ofera salariu plus bonuri de masa.
-
ZEST FOOD SRL ANGAJEAZA PENTRU POSTUL DE AJUTOR BUCATAR - 20 DE POSTURI DISPONIBILE PENTRU INTERVIURI VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA ADRESA DE MAIL
-
INFINITY FOOD SRL angajeaza pentru postul de ajutor bucatar pentru sectia paste. Pentru interviuri va rugam sunati la numarul: de luni pana vineri in intervalul 10-17.
-
Angajam vanzatoare pt patiserie covrigarie zona Gara Basarab si femeie de serviciu Hala productie zona Tineretului in spate la Dristor Kebab . Pt detalii sunati la
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit fie ca lucrezi in bucatarie, fie ca ești casier fie ca lucrezi in sala de mese , tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2930 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix , tichete de masa in valoare de 30 Lei /zi lucrata, Bonus 15% din salariu proporțional cu orele lucrate la îndeplinirea obiectivelor lunare) Abonament medical și acces la telemedicină. Studenții beneficiaza de Bonus lunar de 250 lei proporțional cu orele lucrate . Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane energice, organizate și orientate către dezvoltare profesională, care să se simtă confortabil într-un mediu de lucru profesionist și dinamic, pentru a se alătura departamentului de Logistică. Asistentul Logistică este responsabil de primirea, depozitarea, manipularea și distribuirea pieselor conform cerințelor interne și a standardelor de calitate și securitate. Monitorizează stocul, întocmește rapoarte și efectuează inventare periodice pentru a menține o evidență precisă a disponibilității stocului. Vei aduce plusvaloare profesională dacă deții: Experiență anterioară în logistică sau domenii conexe, ce poate reprezenta un avantaj; Studii medii sau superioare; Abilități bune de operare a PC-ului, inclusiv Microsoft Excel și Word; Capacitate de a efectua activități fizice în depozit; Ținută morală și etică impecabilă; Excelente abilități de organizare, comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă; Atenție la detalii, proactivitate și orientare către rezolvarea problemelor; Permis de conducere, categoria B. Descrierea jobului De ce te vei ocupa în echipa de Logistică: Gestionarea și manipularea coletelor si pieselor în depozit; Asigurarea respectării standardelor de calitate și securitate în timpul manipulării echipamentelor; Verificarea calitativă și cantitativă a echipamentelor recepționate; Înregistrarea corectă a datelor în sistemul de gestiune; Pregătirea echipamentelor pentru livrare și instalare; Manipularea, depozitarea și organizarea echipamentelor în depozit; Menținerea curățeniei și ordinii în depozitul de echipamente; Organizarea documentelor si arhivarea acestora; Configurarea si testarea dispozitivelor electronice; Crearea AWB-urilor in aplicatia de curierat; Deplasarea în diferite locații din țară, la nevoie, pentru a instala echipamentele la locurile desemnate. Descrierea companiei CINE SUNTEM? SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 10.000 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare. VALORILE NOASTRE? Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi: ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza; ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel; APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie; CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară; AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii; PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.
-
Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.