Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Disponibil din: 2021-01-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurantul este situat in Piata Amzei, locatia este una nou deschisa, cu o capacitate de 90 de locuri. Programul de lucru este de la 10-22, in ture de 2 2. salariul incepe de la 3500 ron plus tips, venitul garantat pe luna este de 6500+ Oferim, transport, masa si bonus in functie de vanzari. Cautam persoane tinere, comunicative si dinamice ce vor sa faca parte dintr-un colectiv primitor si profesionist.
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. Max, DM, Noriel, DM, English Home, Animax, Decathlon etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-16 comenzi zilnic. Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie. De asemenea îți oferim: -22-24 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră! Descrierea companiei Societate partenera Bringo Magazin.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 1 Pipera. 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne mărim echipa,suntem în căutare de noi colegii. -spălător vase -ajutor de ospătar -ajutor de bucătar Pentru mai multe detalii vă las numărul de telefon.
-
angajam persoane noi in echipa de vanzari online. NU este necesara experienta Cerem numa limba italiana Salar intre 2500 si 15000 RON Full time job la birou la noi in pipera bucuresti posibilitatea de a creste ca manager pentru interviu online scrie pe whatsapp la
-
Crestem si adaugam valoare clientilor zi de zi, crestem echipa in depozit cu contract de munca nedeterminat. Responsabilitati: - descarca/incarca materiale de constructii - aranjeaza marfa la raft - pregateste marfa pentru clienti - participa activ la desfasurarea activitatii din zona de productie; - descarca/ încărca materia prima in/din mijloacele de transport, utilizand stivuitorul; - manipuleaza si aseaza marfurile in locatiile stabilite, atat manual cat si cu ajutorul stivuitorului; - depoziteaza materia prima conform indicatiilor; - menține utilajul în condiții optime și îi verifică periodic starea tehnică; - identifică oportunități de îmbunătățire/eficientizare a activității; Cerinte: - experienta minim 1 an intr-un post similar; - persoana organizata, responsabila pentru actiunile sale; Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare si avansare profesionala - salariu fix +bonusare + tichete de masa - mediu de lucru profesionist - decontare transport sau dispunem de shuttle de la si spre piata presei libere, restul vin cu masini personale sau maxim cu un coleg in masina, din aceeasi zona ) - ore suplimentare plătite - spor de vechime pentru fidelitatea in cadrul companiei - bonus de performanta ocazional - prime de sarbatori/zile de nastere - posibilitate oferire cazare celor din tara Locatie - Aleea Teisani 137A, Sector 1, Bucuresti Program de lucru: Luni-Vineri 9.00-18.00 Sambata 10-15 -> se lucreaza 2 Sambete pe luna, pentru care se ia o zi libera in timpul saptamanii.
-
Crestem si adaugam valoare clientilor zi de zi, crestem echipa in depozit cu contract de munca nedeterminat. Responsabilitati: - descarca/incarca materiale de constructii - aranjeaza marfa la raft - pregateste marfa pentru clienti - participa activ la desfasurarea activitatii din zona de productie; - descarca/ încărca materia prima in/din mijloacele de transport, utilizand stivuitorul; - manipuleaza si aseaza marfurile in locatiile stabilite, atat manual cat si cu ajutorul stivuitorului; - depoziteaza materia prima conform indicatiilor; - menține utilajul în condiții optime și îi verifică periodic starea tehnică; - identifică oportunități de îmbunătățire/eficientizare a activității; Cerinte - experienta minim 1 an intr-un post similar; - persoana organizata, responsabila pentru actiunile sale; Oferta (bonusuri, beneficii): - posibilitate de dezvoltare si avansare profesionala - salariu fix +bonusare + tichete de masa - mediu de lucru profesionist - decontare transport sau dispunem de shuttle de la si spre piata presei libere, restul vin cu masini personale sau maxim cu un coleg in masina, din aceeasi zona ) - ore suplimentare plătite - spor de vechime pentru fidelitatea in cadrul companiei - bonus de performanta ocazional - prime de sarbatori/zile de nastere - posibilitate oferire cazare celor din tara Locatie - Aleea Teisani 137A, Sector 1, Bucuresti Program de lucru: Luni-Vineri 9.00-18.00 Sambata 10-15 -> se lucreaza 2 Sambete pe luna, pentru care se ia o zi libera in timpul saptamanii.
-
Bună tuturor! Dau în chirie post coafor, frizer , make up , unghii, Full time și part time. Salonul este nou, în centrul orașului str.Edgar Quinet 8 (vis a vis de Capsa), intrare separată, parter+1 , 140 mp foarte spațios și luminos. Închirierea se face part time sau full time, doar cu contract, preferabil PFA dar accept și angajare cu achitarea taxelor de către dvs. Doar oameni serioși , care știu să lucreze curat și calitativ și știu ce înseamnă sterilizare (avem cameră separată dedicată sterilizarii). Căutăm nu doar să închiriem ci și să colaborăm la diferite proiecte, să devenim o echipă puternică și să creștem împreună. Dacă ți se potrivește descrierea nu ezita să mă contactezi.
-
Angajam part-time ( Sambata ,Duminica), barista sau ajutor barista , locatie Calea Griviței nr 371 langa medlife Pentru informati:
-
Disponibil online
Anunț de Angajare Remote pentru Programator Senior Developer
Descrierea Companiei: Suntem în căutare sa ne largim echipa cu programatori developeri de nivel senior, talentati și experimentati pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastra se ocupă cu soluții software pentru platforme de tranzacționare Responsabilități: Dezvoltarea și optimizarea aplicațiilor software folosind Java, Python și C++. Colaborarea strânsă cu echipa Respectarea strictă a deadline-urilor și furnizarea de cod de calitate, nu doar ce returneaza chatgpt. Comunicarea eficientă în limba engleză cu membrii echipei Cerințe: Experiență solidă în Python, Java și C++. Cunoștințe avansate în dezvoltarea de aplicații software. Lucrul in echipa Limba engleză la nivel avansat, atât în scris, cât și în vorbit. Capacitatea de a respecta deadline-urile stricte. Experiență in WordPress si abilitati de vorbit in public reprezintă un avantaj. Nu cerem un anume nivel de studii. Tipul de Angajare: Se oferă posibilitatea de a lucra cu contract de angajare sau de colaborare. Beneficii: Salariu competitiv în funcție de experiență și performanțe. Program flexibil Munca remote Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator. Aplicare: Te rugăm să ne trimiti un mesaj, iar ulterior ti se va cere portofoliul (obligatoriu, incluzând link-uri către proiecte anterioare) și CV-ul tău (acceptăm și freelanceri fără experiență anterioară în angajare) .
-
Spalatorie articole textile in sectorul 1, angajeaza personal! Iata cateva informatii utile: -spalatoria se afla pe Bulevardul Bucurestii Noi 233,sectorul 1,peste strada de gura de metrou Straulesti -dispunem de aparatura noua cu afisaj, foarte usor de manevrat -oferim suport si training cu privire la tot procesul tehnologic -oferim un mediu de lucru prietenos si deschis spre o colaborare bazata pe respect si incredere -oferim conditii decente(unitatea noastra este dotata cu vestiar, o mica bucatarie, expressor de cafea, apa la dozator) -programul de munca si pachetul salarial se discuta la interviul de angajare -experienta anterioara nu este necesara dar poate fi un avantaj -ne dorim persoane motivate sa invete si sa creasca alaturi de noi
-
Brand exclusivist Cristallini caută confecționer textil,zona Piata Victoriei,salariu atractiv,experiența și atenția la detalii sunt esențiale. Alătură-te echipei noastre! Detalii la nr.telefon-
-
-
Esti farmacist? Iti place sa fii creativ in laboratorul farmaceutic? Esti in cautarea unui loc de munca intr-o farmacie independenta? Ne marim echipa! Cerinte: - experienta in domeniu - orientare catre relatia cu pacientul - cunostinte operare PC - abillitati de comunicare Responsabilitati beneficii: - Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala - Informeaza pacientii despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; - Identifica nevoile pacientilor si formuleaza recomandari; - Participa activ la receptia produselor si la aranjarea acestora in rafturi; - Promoveaza imaginea farmaciei prin oferirea de consultanta pacientilor
-
Aplica la un internship ! Stim ca este greu sa gasesti un job la inceput de drum, de accea suntem aici pentru tine. Cautam consultanti entuziasti care sa raspunda cu zambetul pe buze clientilor! Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care sa te poti dezvolta profesional si personal? Compania multinationala este locul potrivit pentru tine! Iti oferim posibilitatea de a deveni un profesionist prin programe de pregatire, coaching si dezvoltare personala in cadrul Academiei de Vanzari . Pentru a avea succes in acest rol, este necesar sa ai abilitati de comunicare, sa inspiri incredere si sa fii corect. Experienta si Abilitati: - esti sociabil si responsabil - esti organizat - creativ - ambitios - om de actiune - abilitati de leadership si comunicare - abilitati de negociere - studii medii/superioare - cunostiinte Pachet MS Office Beneficii - Iti oferim pregatire si training - ai un program flexibil care iti permite sa dedici timp si proiectelor tale personale - ai posibilitatea de a lucra si a te dezvolta intr-o echipa performanta - esti recompensat pe masura implicarii si a eforturilor tale. Sentimentul nostru este ca raspunsul tau va fi afirmativ asa ca iti multumim inca de pe acum ca ne lasi sa facem parte dintr-un proiect atat de important din viata ta! Compania multinationala te vrea in echipa! Trimite Cv-ul tau .
-
Avem de oferit nu doar un loc de muncă, ci o oportunitate de a contribui la înaintarea cunoștințelor medicale și la îmbunătățirea vieții oamenilor prin accesul la tratamente revoluționare cu celule stem. Life Solutions, companie premium pe piața serviciilor de recoltare și stocare de celule stem, face parte dintr-un grup de companii care oferă consultanță medicală de elită și suport pentru pacienții români. Căutăm pionieri care să se alăture echipei noastre dinamice, în calitate de Reprezentanți în vânzări de Celule Stem. Iată ce căutăm în tine: Abilități de comunicare și negociere superioare. Știm că ești acolo, vorbitori fermecători și negociatori iscusiti! O atitudine proactivă, focusată pe rezultate și abilitatea de a evolua într-un mediu în plină mișcare. Înțelegere solidă a domeniului celulelor stem și a domeniului medical. Dacă ești la început, nu te îngrijora, vom investi în dezvoltarea ta! Ce vei face? Identificarea și prospectarea de noi clienți. Vom avea nevoie de acel instinct de vânător al tău! Prezentarea și promovarea serviciilor noastre. Te vei transforma în ambasadorul nostru de încredere! Construirea și menținerea de relații puternice cu clienții și medicii. Vei fi puntea de legătură între ei și revoluția medicală! Participarea la evenimente de profil pentru a crește vizibilitatea brandului nostru și a genera noi oportunități. Monitorizarea pieței și a competitorilor pentru a identifica tendințe și oportunități. Și în final, beneficiile: Pachet salarial competitiv și bonusuri atractive. Performanța ta merită răsplătită! Oportunități reale de avansare și dezvoltare a carierei. Credem în evoluția personală și profesională! Un mediu de lucru stimulant, alături de o echipă dedicată și profesionistă. Acces la resurse și instruire de top pentru a-ți perfecționa abilitățile. Gata să faci parte din revoluția științei medicale? Trimite-ne CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la Nu uita să menționezi în subiectul emailului "Aplicare Vânzări Celule Stem - [Numele tău]". Așteptăm cu nerăbdare să îți cunoaștem entuziasmul și talentul. Hai să creștem împreună! Echipa Life Solutions
-
Cautam colegi pentru noile noastra locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania. Devin - o membru al unei comunități de succes! Lucrează pentru cel mai important lanț de produse alimentare și echipamente pentru animale de companie din Europa! Orientat catre client, prompt, amabil si cu bune abilitati de comunicare. Studii medii - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmacie, chimie, biologie, reprezinta un avantaj Responsabilitati: Ajuta clienții să facă alegeri, ofera informații despre produse, recomandări de produse de marcă proprie. Amplasarea și manipularea estetică și profesională a mărfurilor. Scaneaza articolele la casa de marcat. Incaseaza contravaloarea marfurilor. Beneficii: Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Salariul atractiv+tichete de masa. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people
-
Firma de securitate angajează agenți de pază pt. obiective interioare situate în Sectorul 1 București. Relații și consiliere la tf. de mai jos. Rugam seriozitate. P
-
DescriereCANDIDATUL IDEAL : - Seriozitate responsabilitate, atitudine pozitiva, lucru in echipa, atentie la detalii, . - Permisul categoria B este un avantaj ! DESCRIEREA JOBULUI : - executarea instalatiilor sanitare ,instalatiilor termice , montarea obiectelor sanitare -programul de lucru de : LUNI-VINERI 08:00 -17:00 Beneficii: -Salariul motivantat 4000- 5000 lei NET,cu conditie de CRESTERE in functie de seriozitate si randamentul crescut la locul de munca !!! - Bonusuri in functie de PERFORMANTA . -prime de sarbatorii -santierele sunt in mare parte in BUCURESTI,ILFOV,DAMBOVITA FIRMA REVOLUTION INSTAL pentru mai multe detalii sunati la numarul : !!!
-
Dacă sunteți o persoană cu abilități excelente de comunicare, atenție la detalii și empatie față de nevoile pacienților, vă încurajăm să aplicați pentru postul de receptionist in cadrul Centrului de Oncologie Neolife. Oferim servicii medicale de cea mai înaltă calitate, iar rolul dumneavoastră în cadrul centrului nostru va fi esențial pentru a asigura o experiență pozitivă pentru pacienții noștri. Vă veți alătura unei echipe dedicate de profesioniști în domeniul sănătății, contribuind la îmbunătățirea vieților pacienților noștri și la promovarea unui mediu care încurajează speranța și încrederea.
-
Candidatul Ideal: Experiența anterioară în montarea de panouri fotovoltaice constituie un avantaj; Cunoștințe în domeniul electricității și a sistemelor fotovoltaice; Aptitudini tehnice cu disponibilitate capabilitate de lucru la înălțime; Sociabilitate și spirit d echipă; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului: Montarea și instalarea panourilor fotovoltaice conform specificațiilor și planurilor tehnice; Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță în timpul procesului de montaj; Atenție la detalii; Asigurarea calității lucrărilor realizate; Identificarea și remedierea eventualelor defecțiuni sau probleme tehnice; Respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru. Beneficii: Salariu competitiv și pachet de beneficii atractiv; Tichete de masă; Prime de sărbătorile legale; Abonament medical la o clinică privată de sănătate; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație. Descrierea companiei: StratoSpark face parte din grupul de companii Stratos, cu o cifră de afaceri de peste 30 de milioane de Euro, implicat în varii activități: - protecția mediului și consultanță de mediu oferită partenerilor noștri, printre care se numără peste 1000 de companii: IMM-uri, companii multinaționale și instituții statale; - implementarea răspunderii extinse a producătorilor, peste 1400 de client; - colectare și reciclare deșeuri; - servicii de plasare a forței de muncă, având o prezență activă pe plan european, prin plasarea de lucrători din Asia, cu peste 8000 de muncitori plasați în piața din România; - transport aerian. Împărtășim aceleași principii, iar scopul nostru comun este să facilităm adoptarea pe scară largă a practicilor de afaceri sustenabile. Mai precis, ne ajutăm partenerii să implementeze principiile sustenabilității, contribuind la protejarea mediului și dezvoltarea durabilă a societății, prin utilizarea energiei regenerabile. StratoSpark dezvoltă, finanțează și construiește sisteme de energie solară personalizate, accesibile atât pentru clienții din sectorul public, cât și privat, în funcție de necesități, particularități, preferințe și costuri. Calitatea echipei StratoSpark este definită de experiența specialiștilor noștri. Perfecționismul și motivația noastră, precum și calitatea serviciilor și a produselor noastre garantează un parteneriat de succes.
-
Brutarie Artizanală căutăm coleg brutar cu experiență în malaxat,format pâini,cuptor .si organizarea întregului proces. Progam marti-sambata
-
Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.