Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Disponibil din: 2021-03-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Promovat
Candidatul ideal: are experienta in domeniul alimentar in hala de productie la impachetare si etichetare . Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Nu ezita să ne scrii un mesaj în privat pentru informații suplimentare sau sună direct la numărul din anunț ca să afli tot ce ai nevoie. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Pentru mai multe detalii si depunerea candidaturilor asteptam apelul dumneavoastra cu mare drag! Telefon si WhatsApp Email
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Angajam Personal Curățenie - 6 Ore-Soseaua București-Ploiesti, Nr.89 Suntem în căutarea unei persoane motivate și responsabile pentru a se alătura echipei noastre în calitate de personal de curățenie cu un program de lucru de 6 ore pe zi, interval orar 14-20. Dacă îți dorești un mediu de lucru plăcut și oportunitatea de a-ți demonstra abilitățile, aceasta ar putea fi o oportunitate potrivită pentru tine. Salar: 2900 lei în mana! Contract de munca pe perioada nedeteminata! Cerințe: Experiență anterioară în domeniul curățeniei reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; -Abilități bune de organizare și atenție la detalii; -Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Responsabilitate și seriozitate în îndeplinirea sarcinilor de curățenie. -Responsabilități: Curățarea și întreținerea spațiilor desemnate conform standardelor noastre de calitate; -Folosirea corectă a echipamentelor și a produselor de curățenie; -Respectarea regulilor de igienă și securitate în timpul activității; -Comunicarea eficientă cu echipa și supervizorul pentru a asigura un mediu de lucru plăcut. -Oferim un mediu de lucru plăcut, echipamente de protecție și training pentru a te ajuta să te dezvolți în această poziție. --Salariul competitiv și posibilitatea de a avansa în cadrul companiei sunt alte beneficii pe care le poți obține prin. implicarea și dedicarea ta. Dacă ești o persoană harnică, dornică să învețe și să se dezvolte într-un mediu dinamic, te încurajăm să aplici pentru această poziție de personal de curățenie. Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu tine și să discutăm mai multe detalii despre această oportunitate de angajare. MD
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Personal amenajari si intretinere gradini Candidatul ideal: - serios, muncitor, - constiincios, energic; - responsabil, punctual; - termina treaba inceputa; - spirit practic; - proactiv, saritor; - se integraza si lucreaza in echipa; - vrea sa invete. Descrierea jobului Ne ajuta in activitatea din domeniul gradinaritului: pregatire pamant, insamantare, montaj gazon rulou, tuns gazon, toaletare arbusti si arbori, sisteme de irigatii. Program full time Plata săptămânal. Salariu negociabil Deplasări în diferite zone din București și Ilfov
-
DescriereNoi suntem: #OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori respect, onestitate și responsabilitate. Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara. Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România. Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi. Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.
-
Locul de munca este in Germania unde se face si angajarea. Lucrarile sunt de natrura rezidentiala si industriala. Salarizarea este in functie de calificare si abilitati cu posibilitatea de crestere a veniturilor. Transport din tara la locul de munca si cazarea asigurata,
-
In activitate de peste 20 de ani, Ceres interim, firma franceza, angajeaza pentru abatoarele din zona Le Mans (NV Frantei) echipe de lucratori (barbati femei cupluri) pentru sezonul de produse elaborate 2024. Activitatea consta strict in modelarea si asamblarea de preparate din carne de pui (producere de frigarui, produse derivate etc.). Este o activitate placuta, desfasurata intr-un mediu curat. Tinuta sterila obligatorie (furnizata de angajator). Perioada contract: martie- septembrie 2024. CE CAUTAM - Persoane harnice, fara probleme cu alcoolul. - Persoane rezistente la efort fizic - Permis de conducere - OBLIGATORIU - Nu este necesara cunoasterea limbii franceze, dar reprezinta un avantaj CE OFERIM -Contract de interim francez -Program de lucru de 35 de ore saptamana, cu posibilitate de a face ore suplimentare, platite in plus -Cazare oferita (contra cost) de intreprindere -Masina de serviciu pusa la dispozitie de intreprindere (combustibil platit de membrii echipei care o folosesc) -Salariu : 1500 euro net luna (banii cu care se ramane, dupa plata chiriei) + ore suplimentare
-
Candidatul ideal Cautam o persoana care sa aiba: - Studii de specialitate (liceu profesional, cursuri de calificare in domeniul electric); - Cunostinte in domeniul electric si energetic (Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj); - Bune abilită i de organizare i gestionare a timpului, atentie la detalii si munca in echipa; - Disponibilitate de deplasare in tara; - Seriozitate, punctualitate, buna conduita; - Atestatul ANRE IIB constituie avantaj. Descrierea jobului - Realizare instalatii electrice pentru imobile rezidentiale si nerezidentiale (montaj+legat doze, montaj tablou de distributie, pozat cablu de alimentare, montaj aparataje, verificare instalatie); - Asigura executia lucrarilor in intervalul de timp stabilit, cu respectarea normelor de calitate impuse si a altor standarde in vigoare; - Consulta seful de echipa si departamentul de proiectare pentru a identifica cele mai bune solutii de montaj; - Realizare necesar de materiale pentru executarea lucrarii; - Raspunde de sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in custodie. Descrierea companiei Smart Lighting este o societate cu experienta de peste 10 ani in domeniul instalatiilor electrice pentru imobile rezidentiale si peste 5 ani in amenajarea spatiilor comerciale formata dintr-o echipa tanara cu oameni deschisi.
-
Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.
-
Tobiko Sushi(zona Dorobanti ),restaurant cu specific japonez, angajează: -ajutor bucătar sushi-cald -bucătar sushi cu EXPERIENTĂ pe sushi!!! Dacă ești pasionat de bucataria japoneză și vrei să faci parte din echipa noastră poți suna la numărul de telefon: Restaurantul este deschis intre orele 12:00-22:30 Salariu se stabilește in funcție de experientă
-
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.
-
Spalator vase, program 2 cu 2, 10:00-23:00, contract munca si salariu atractiv. Colectiv prietenos, sanse de promovare. relatii la telefon
-
Receptie clinica medicala Program de lucru: de luni pana vineri, 12 24, in intervalul 08.00-20.00. Intr-o saptamana se lucreaza luni, miercuri si vineri, iar in urmatoarea marti si joi. Responsabilitati: - raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor pacientilor: telefonic si sau celor care se prezinta direct la receptie - programare pacienti - intampina pacientii si vizitatorii clinicii si ii indruma catre cabinetele sectiile medicale sau persoanele aferente - ofera informatii pacientilor despre serviciile si programul medicilor, precum si pregatirea necesara in vederea efectuarii diferitelor investigatii medicale - gestionare dosare medicale pacienti - incasare servicii medicale de care au beneficiat pacientii - administreaza corespondenta on-line cu pacientii Cerinte: - studii medii sau studii superioare in desfasurare sau finalizate - abilitati la nivel avansat de operare pe calculator - cunoasterea unei limbi de circulatie internationala - abilitati de comunicare si de lucru in echipa - atentie distributiva - echilibru emotional, disciplina si deschidere in relatia cu pacientii (rabdare, respect, tact, prezenta de spirit) Beneficii: - salariu net negociabil+tichete de masa - decontare transport - acces gratuit la serviciile medicale din clinica
-
Se cer: experienta, seriozitate Se ofera: -salariu motivant, program avantajos -loc de munca intr-un salon de renume cu clientela mare
-
Adori sa pregatesti prajituri si sa faci asta cu o echipa tanara si dinamica? Iti place ideea de 'SANATOS' si 'ORGANIC'?! Iubesti atentia la micile detalii si directiile clare si bine stabilite inca de la inceput? Iti place sa inveti lucruri noi, sa te dezvolti si sa evoluezi constant? *** Daca ai raspuns cu DA la intrebarile de mai sus, atunci acest anunt este pentru tine: Ne marim echipa si ne dorim un cofetar, cu experienta, minim 1 an, in domeniul RAW-VEGAN. *** Acum, dupa ce am stabilit ceea ce cautam, hai sa iti spunem si ce oferim: Iti oferim un mediu de lucru placut, unde oamenii lucreaza ca o echipa si fiecare stie ce are de facut, iar daca nu stim, invatam si ne adaptam. Iti oferim un laborator de productie echipat modern, unde poti prajituri cu drag si spor. Bineinteles, pentru ca orice pasiune se rasplateste, oferim si un salariu atractiv, discutam mai multe la interviu, dar pot spune ca salariile noastre sunt peste media din piata, plus bonuri de masa si pentru ca ne dorim sa stimulam oamenii din echipa noastra de productie, oferim BONUSURI de performanta. Si pentru ca stim, ca productia este provocatoare, chiar si pentru cei mai buni dintre noi, programul de lucru este unul normal, iar tot ce este suplimentar, se plateste extra. Daca ai citit deja pana aici si consideri ca esti omul pe care il cautam, hai sa iti spun si care sunt responsabilitatile tale: - respectarea normelor igienico sanitare in vigoare si a procedurilor interne de lucru, pentru ca suntem un laborator de cofetarie, unde prioritizam igiena inainte de toate. - respectarea cu strictețe a rețetarului, care a fost optimizat dupa nenumarate incercari si adaptari la cerintele clientilor nostri care ne aleg constant de mai bine de 4 ani - realizarea si decorarea prajiturilor, torturilor, bomboanelor, ciocolatelor si aducerea lor in forma finite pentru a fi expuse in vitrina, o treaba care pare migaloasa la inceput, dar dupa ce te obisnuiesti, devine placuta. - evidenta stocurilor de materii prime, materiale si gestionarea acestora, Te asteptam la noi in locatie, str Popa Savu, nr 56, sa ne cunoastem, dar inainte da-ne un telefon!
-
CANDIDATUL IDEAL: -absolvent dupa 2019; -cunostinte de utilizare program contabilitate Saga C; -cunostinte PC, Office; -persoana analitica, ordonata, atenta la detalii si cu dorinta de a invata; -capacitatea de organizare a propriei munci, punctualitate, rigurozitate; -responsabilitate, disponibilitate program prelungit cand este cazul; -va mentine relatia cu institurii ale statului, abilitati comunicare; -capacitate de a lucra cu termene limita. RESPONSABILITATI / BENEFICII: Job specific firmelor de contabilitate Introducerea corecta a documentelor in programul de contabilitate Mediu de lucru placut,birou situat in zona Floreasca. Societate membra CECCAR. DESCRIEREA COMPANIEI: Societate de expertiza contabila formata dintr-un grup de profesionisti specializati in prestarea serviciilor financiar - contabile la cel mai inalt nivel. Are in vedere toata gama de servicii financiar - contabile necesare unei societati comerciale, de la inregistrarea documentelor primare pana la analize si prognoze financiare dintre cele mai complexe.
-
firma de arhitectura cu lucrari in tara si strainatate cautam personal pentru intocmire documentatie predare si obtienre autorizatii d econstrcutie - planse de prezentare 3d - renderings realistice ! perspective si animatii - PT EVALUARE TRIMITETI PE EMAIL experienta & EXEMPLE D ELUCRARI ANTERIOARE
-
Ești în căutarea unui loc de muncă la Post NL la sortarea pachetelor? in orasul Zwolle din Olanda? Avem următoarele cerințe de la tine: să te poți face înțeles în limba engleză; să deții un permis de conducere pentru categoria B; să fii motivat să muncești; să fii flexibil; să ai un certificat de cazier judiciar (eventual) Noi iti putem oferi un salariu brut orar de 12,88 (programul de incepere -> 18:00 seara ) muncă pentru o perioadă mai îndelungată; un profil de angajat online, în care poți regăsi, printre altele, datele tale, programul de lucru, salariul și condițiile de angajare; plată săptămânală; o locuință amenajată, care întrunește standardele de cazare, precum și transport locuință-serviciu gratuit pentru angajații care nu au cetățenia olandeză; asigurare medicală pentru angajații care nu au cetățenia olandeză; un consilier profesional care cunoaște limba engleza . Zi faina!
-
Oferta de munca Operator in Bakkery: Poziție: Orderpiker sau opetaror Cerinte: Experienta, engleza B1, permis de conducere categoria B, motivatie, flexibilitate (VOG optional) Salariu: Începând de la 14,49 pe oră + sporuri de noapte Timpul de lucru/tururile se pot schimba Indemnizații de schimb: 18. % Sâmbătă 134% Sâmbătă după ora 18.00 200% Beneficii: plata saptamanala, locuinta mobilata, transport la domiciliu, (consilier vorbitor de limba engleza) Contact: WhatsApp sau poți trimite cv-ul tău la (consilier vorbitor de limba engleză)
-
Candidatul Ideal : - Absolvent de studii medii universitare; - Cunostinte operare utilizare PC; - Nu ai nevoie de experienta, se asigura Training Remunerat si Cursuri Personalizate costuri suportate integral de companie. - Efectueaza operatiuni de schimb valutar, transfer de bani, operatiuni de amanet, vanzare de bijuterii si electronice. - Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata. - Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie. BENEFICII : Salariu fix + comision bonuri de masa, se pot atinge venituri de peste 4 000 NET (in mana); Contract de munca cu semnare din prima zi de angajare; Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; Siguranta si conditii de munca civilizate.
-
Angajam in orasul Ommel, la un abtor de pui! whatsapp Catalina . Cerinte: Permis de conducere (1 din 2 persoane) pentru va deplasa la locul de munca. Oferim: Tarif: 12,24 brut euro/ h (40 ore pe saptamana) Sistem de plata saptamanala Transport la munca gratuit Cazare (contracost) Responsabilitati: Agatarea carnii de porc pe carlige Taierea grasimii si oaselor de pe carnea de porc Ambalarea carnii de pui in caserole whatsapp Catalina . O zi frumoasa!
-
Ne mărim echipa,suntem în căutare de noi colegii. -spălător vase -ajutor de ospătar -ajutor de bucătar Pentru mai multe detalii vă las numărul de telefon.
-
angajam persoane noi in echipa de vanzari online. NU este necesara experienta Cerem numa limba italiana Salar intre 2500 si 15000 RON Full time job la birou la noi in pipera bucuresti posibilitatea de a creste ca manager pentru interviu online scrie pe whatsapp la