Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2021-04-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. Suntem in cautare de agenti de curatenie pentru obiective din Sector 1 (Pipera). Atribuții: - Efectuarea si asigurarea activitații de curațenie din zona alocata, conform programului de lucru stabilit; - Sa manifeste atentie in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire. Program de lucru: 8h pe zi, Luni-Vineri. Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Conditii avantajoase de salarizare (salariu peste 3000 lei): -> Bonuri de masa; -> Plata ore suplimentare; -> Bonusuri. Daca ești o persoana responsabila și organizata, te așteptam în echipa noastra.
-
Promovat
Candidatul ideal: are experienta in domeniul alimentar in hala de productie la impachetare si etichetare . Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Nu ezita să ne scrii un mesaj în privat pentru informații suplimentare sau sună direct la numărul din anunț ca să afli tot ce ai nevoie. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Pentru mai multe detalii si depunerea candidaturilor asteptam apelul dumneavoastra cu mare drag! Telefon si WhatsApp Email
-
Promovat
SC Bella Bologna SRL angajeaza personal pentru curatenie, cu experienta in domeniu. Salariu in primele luni 3.000 Lei (net + bonuri de masa + decontare transport), ulterior salariul creste in functie de performanta. Doar persoane serioase.
-
Promovat
Prepararea cafelei este cel mai bun moment pentru a-ti incepe o noua zi? Atunci aplica pentru pozitia de Barista la McCafé si imparte mii de zambete oamenilor din jurul tau in timp ce le oferi energia de dimineata. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Orientat catre satisfacerea clientilor; Ai o atitudine proactiva si esti orientat spre rezultate; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie. Ce vei face? Prepari bauturile preferate pe baza de cafea, la cele mai inalte standarde de calitate; Asiguri satisfacerea clientilor prin oferirea unei experiente deosebite in cadrul McCafé; Acumuleazi permanent noi cunostinte si iti dezvolti abilitati de lucru prin programele interne de training; Asiguri prezentarea estetica a produselor (in vitrina/display). Beneficii: Pachet salarial atractiv salariu fix, tichete de masa de 30 RON/zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
GP-Connect este o agenție de recrutare olandeză în plină creștere, care recrutează și oferă personal cu experiență, pentru clienți din Olanda, Franța, Belgia, Germania, Austria și Luxemburg, în domeniul ospitalității. GP-Connect caută spalatori de vase cu experiență în același domeniu și cunoștințe bune de engleză (minim B1-2) pentru parcuri de vacanță și hoteluri de renume, precum RCN Vakantieparken, Roompot, Hutten, Van der Valk, Fletcher Hotels, Sunweb Group etc. Cerințe: Limba engleză la nivel bun, Experiență pe același post , Abilitatea de a învăța lucruri noi, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Om cu spirit de echipă, capabil să lucreze într-o echipă internațională Beneficii: Salariu în intervalul 1700-2100 EUR, plătit saptamanal, Cazare asigurată (gratis sau maxim 400 /lună, în funcție de zonă și preferințe personale), Muncă cu normă întreagă (38 de ore cu posibilitate de ore suplimentare), 18% bani de vacanță Sunt acceptate cuplurile Contract de muncă conform legislației olandeze, Asigurare de sănătate integrală și contribuție la pensie acoperite, Lucru într-un lanț hotelier sau în parcuri de vacanță, Lucru într-o echipă internațională, Suport cu autoritățile locale (BSN).
-
Reprezentant vanzari Candidatul Ideal Ai spirit antreprenorial, vrei sa fii prosper si apreciat intr-un mediu profesionist bazat pe valori? Daca ai ambitia sa cresti ca profesionist, sa dezvolti clienti, chiar regiuni si sa ajungi sa formezi echipe, vino alaturi d noi sa devii un consultant d dezvoltare al afacerilor in domeniul auto si industrial, oferind produse si sisteme inovatoare.Vei lucra cu produse de top de la branduri internationale renumite cum ar fi Kent, TengTools, Snap-on, Wetor, Catalfer, Giasco, etc. Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler? Sub indrumar coordon torului tau: - D zvolti r l tii de incr d re si d dur t cu cli ntii din portofoliu, si cu cli nti noi; - Esti pro ctiv in id ntificar n voilor cli ntilor si of ri solutii person lizat ; - D zvolti si impl m nt zi str tegii d crest stere cli ntilor; - Formulezi str tegii de dezvoltar p ntru piete noi; - Lucrezi intr-un sistem de performanta bine definit, urmaresti si iti atingi obiectivele asumate; - Respecti procedurile de desfasurare a activitatii, atat intern cat si extern; - Participi activ la dezvoltarea ta profesionala si personala. De ce sa lucrezi la noi: Iti oferim un mediu de lucru primitor, profesionist, la standarde înalte; Sustinere profesionala din partea unei echipe solide, formata din profesionisti cu experienta; Un pachet salarial atractiv si motivant; Tableta telefon serviciu masina; Participarea la training-uri de specializare; Oportunitatea dezvoltării profesionale şi a unei cariere de succes. Daca esti acel cineva: cu viziune, comunicativ si sociabil, de incredere si pe care te poti baza, cu abilitati de negociere si vanzare, ai o pasiune a ta, vorbesti limba engleza, si ai permis de conducere, te invitam sa ne lasi CV-ul tau. Descrierea companiei Cu o traditie de 20 ani, C&M Jeler dezvolta afacerile din domeniul auto si industrial prin gamele de produse inovative, prin demonstratii tehnice si training-uri specializate, precum si prin intelegerea provocarilor pietei si timpului. Suntem o companie cu prezenta nationala si dezvoltam parteneriate win-win cu clientii partenerii nostri. In C&M Jeler profesionalismul, spiritul antreprenorial si cultura bazata pe valori sunt cheia succesului nostru. Responsabilitatea, Curajul, Entuziasmul si Competitivitatea ne definesc. Cea mai importanta investitie este in echipa noastra de campioni. Te invitam sa fii parte a succesului nostru !
-
Clinici private in Germania angajeaza asistenti medicali generalisti in orasele Hamburg, Berlin si Stuttgart. Cerințe: - diploma de asistent medical generalist - limba germană nivel B1-B2 certificat - cetatenia Uniunea Europeana Oferim: -asistență pentru recunoașterea diplomei în Germania -asistență cu găsirea unei locuințe Salariu 3.600-4.600 Euro Brut Cei care au deja recunoasterea diplomei in Germania, beneficiaza din start de un salariu atractiv peste media pietei si multe alte bonusuri Pentru informatii si candidaturi rimiteți va rog CV-ul în limba germana, diploma de asistent medical, certificatul de germana si dupa caz recunoașterea diplomei la adresa de email sau pe numarul de whatsapp. Ana Iordache Email: Telefon: https: www.facebook.com ana8med
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Cautam coleg pentru promovare, ofertare si vanzare servicii pe piata spaniola.Daca vorbesti limba spaniola la nivel avansat, te asteptam in echipa! Iti vom oferi un loc de munca stabil, salariu fix, tichete de masa, plus comision din vanzari.
-
Societate angajeaza sef tura in incinta Carrefour Baneasa pentru servicii curatenie. Relatii la telefon ,PODOIU EUGENIA
-
Atelier specializat in inramari profesionale de tablouri, angajam femei si barbati. Postul nu necesita experienta. Se lucreaza in picioare. Program Luni-Vineri 8-16.30 cu pauza de masa. Atelierul este langa statia de metrou Pipera. 21 de zile de concediu. Salariul se primeste de doua ori pe luna 15 si 30. In perioada de proba 2600 de lei net+bonuri de masa in valoare de 800 de lei. Dupa perioada de proba salariul creste in functie de performante. Femelie si barbatii lucreaza in echipa. Fetele pregatesc componentele si baietii aseambleaza. Barbatii participa si la activitati de decarcare marfa. CV la adresa: TeL
-
Angajăm pt autoservire studenți , zona parc Cișmigiu program luni joi 8-17,vineri 8-16, salariu 2200 în mână se asigură masă.cer și ofer seriozitatea
-
Pentru una dintre cele mai mari retele de centre de reparatii auto din Irlanda, recrutam tinichigii cu minimum 2-3 ani experienta in domeniu. Limba engleza la nivel conversational reprezinta un avantaj! Cazare asigurata! Responsabilități: - Repararea masinilor avariate in accident, pe contract de asigurare; - Experienta in chituirea, mascarea, slefuirea componentelor caroseriei; - Cunoasterea etapelor necesare reparatiei elementelor de caroserie si capacitatea de a le executa la un standard inalt; - Demontarea, repararea, montarea si ajustarea elementelor caroseriei avariate in urma accidentelor. Cerințe: - Minimum 2-3 ani de experiență pe poziția de tinichigiu auto. - Nivel limba engleză incepator - Persoana eficienta, abilități excelente de organizare - Livrarea în mod constant a unor rezultate de înaltă calitate. - Cunoștințele de operare calculator constituie un avantaj Beneficii: - Salariu incepand de la 2800 eur luna (net) - Contract de munca direct cu angajatorul, pozitie full time, perioada nedeterminata - Program de lucru de 40 h sapt, luni-vineri - Cazare asigurata de angajator (camera single). - Program de formare, dezvoltare și progres în carieră - Suport la întocmirea documentelor necesare pentru a lucra în Irlanda
-
Cautam personal pentru constructii (Calificat si Ne calificat), la interioare in hoteluri, apartamente, specialisti in faianta, gresie, parchet, gips-carton, glet, tencuieli, instalator sanitar, electricitate, demolari interioare, etc., cu experenta in domeniu. Lucrare sunt pregatit pentru a incepe in 01 Aprilie 2024 in Tenerife (Spania). Se Ofere Contract de Munca, Cazare si transport deplazarea la locul de munca. Interesati putet sunat la nr sau trimit whatsapp mesaj si CV. ***Este interzis total, consum de alcool la cazare oferita si in locul de munca.
-
Unitate de cazare muncitori situata in str. Modestiei nr 120, sector 1, Bucuresti ( intrare din sos. Chitila sau la 300 m de Piata Giulesti) angajeaza femeie de serviciu , contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru , luni-vineri , , salariu net 3000 lei
-
Angajez curier,cer și ofer seriozitate,ofer salariu bun,plus bonus curier,cine dorește va rog să mă sunați!
-
Căutăm croitor pentru confecționare costume bărbătești specfice spectacolelor de teatru. Condiții: absolvent cu diplomă al unei școli de profil (croitorie). Aptitudini: atenție la detalii, simț estetic, disponibilitate pentru lucru în echipă. Anunțul este valabil pentru București.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Bucuresti - Mogosoaia, Buftea, Chitila, Otopeni, Ploiesti. Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Ești o persoană sociabilă, cu pasiune pentru gătit și mâncare italiană, în special pizza și paste? Atunci poți fi parte din echipa noastră! Căutăm colegi ca tine pe care să-i învățăm tehnicile de preparare a produselor noastre. Îți oferim: - Contract de muncă full-time; - Câștig mediu lunar net de 2.400 lei; - Tichete de masă, decontare transport; - Salariul se acordă de 2 ori pe luna; - Training și posibilități de promovare. Dacă te regăsești în descriere, te așteptăm la o discuție despre dorințele tale, despre noi și echipa noastră, precum și despre programul de lucru și despre recompensele de care te poți bucura. Ne interesează mai mult omul, experiența o dobândești alături de noi! În plus, ai tot suportul nostru pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să ajungi să fii promovat. Pentru orice informație sau întrebare ai avea nu ezita să-l contactezi pe colegul nostru Sergiu, la numărul sau trimite-i CV-ul tău pe adresa și te contactează el!
-
Ești o persoană sociabilă, cu pasiune pentru gătit și mâncare italiană, în special pizza și paste? Atunci poți fi parte din echipa noastră! Căutăm colegi ca tine pe care să-i învățăm tehnicile de preparare a produselor noastre. Îți oferim: Contract de muncă full-time; Câștig mediu lunar net de 2.800 lei; Tichete de masă, decontare transport; Salariul se acordă de 2 ori pe luna; Training și posibilități de promovare. Dacă te regăsești în descriere, te așteptăm la o discuție despre dorințele tale, despre noi și echipa noastră, precum și despre programul de lucru și despre recompensele de care te poți bucura. Ne interesează mai mult omul, experiența o dobândești alături de noi! În plus, ai tot suportul nostru pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să ajungi să fii promovat. Pentru orice informație sau întrebare ai avea nu ezita să-l contactezi pe colegul nostru Sergiu, la numărul sau trimite-i CV-ul tău pe adresa și te contactează el!
-
Daca ai abilități de comunicare și de organizare, spirit de echipă, inițiativă, ești orientat/ă spre rezultate și ai cunoștințe medii de operare a programelor Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), te vrem în echipa noastră. Ce trebuie să faci tu: - Coordonarea, dezvoltarea și motivarea echipei din locație; - Verificarea produselor realizate pentru vânzare și coordonarea livrării acestora către client; - Verificarea respectării standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora. Îți oferim: - Contract de muncă full-time; - Salariu fix + bonus de performanță; - Tichete de masă, decontare transport; - Câștig mediu lunar Net de 3.000 lei; - Salariul se acordă de 2 ori pe luna; - Training; - Mediu de lucru plăcut într-o echipa tânără și faină. Dacă te regăsești în descriere, te așteptăm la o discuție despre dorințele tale, despre noi și echipa noastră, precum și despre programul de lucru. În plus, ai tot suportul nostru pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să ajungi să fii promovat. Pentru orice informație sau întrebare ai avea nu ezita să-l contactezi pe colegul nostru Sergiu, la numărul sau trimite-i CV-ul tău pe adresa și te contactează el!