Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2021-07-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta de minim 5 ani - Conducem marfa de grupaj. Poate fi orice de la 1 la 5-6 descărcare încărcare - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email Pentru detalii puteti suna la numarul de telefon afisat in anunt. Salariu tot de la 30 000 SEK netto - 38 000 SEK netto Depinde cum lucrezi Vă rugăm să contactați prin e-mail sau să trimiteți un mesaj în aplicație The Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience at least 5 years - We drive groupage cargo. It can be anything from 1 to 5-6 unloading loading - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email For details, you can call the phone number displayed in the ad or send email to Salary all from 30 000 SEK netto - 38 000 SEK Netto It depends on how you work Please contact by email or send message in the application
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Promovat
Candidatul Ideal : Experienta pe un post similar de minim 5 ani ( Dedeman, BricoDepo, Hornbach, MatHaus) Initiativa, memorie vizuala, concentrare si atentie distributiva . Punctualitate, spirit organizatoric, capacitate de a lucra cu oamenii . Permis de Conducere Cat.B. Descriere Job : Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa. Opereaza in stoc miscarile de marfa. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri . Efectueaza inventarul stocului de marfa . Va oferim : Program de lucru full-time : Luni - Vineri - 8.00 - 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de sarbatori Salariu : 3.000 - 3.500 Net pentru primele 3 luni cu posibilitati reale de crestere a salariului
-
Promovat
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica si sa actionezi in serviciul clientilor? Daca raspunsul este unul pozitiv, inseamna ca McDonald s ti se potriveste! Te asteapta o echipa prietenoasa si posibilitatea de a-ti construi o cariera la noi. Descrierea jobului: Asigură buna intretinere a cladirii, in ceea ce priveste aspectul interior si exterior; Depistează și efectuează reparații mici la nivel de restaurant (finisaje, vopsitorii) Asigură intreținerea parcării, liniei de Drive, spațiului verde și a instalației de irigat; Asigură stocul de instrumente și dispozitive de lucru, de materiale necesare efectuării reparațiilor; Menține legătura cu firmele de service și participă activ la intervențiile și reviziile periodice; Verifică și menține echipamentele în stare perfectă de funcționare și curățenie; Candidatul ideal: Studii medii finalizate Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară Adaptarea la dinamismul echipei si volumul de muncă Atitudine pozitivă și orientare către client Abilități de lucru în echipă Atitudine proactive Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele și de a îndeplini sarcinile la timp Beneficii: Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Tichete de masa de 30 RON/zi; Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ZEST FOOD SRL ANGAJEAZA PENTRU POSTUL DE AJUTOR BUCATAR - 20 DE POSTURI DISPONIBILE PENTRU INTERVIURI VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA ADRESA DE MAIL
-
INFINITY FOOD SRL angajeaza pentru postul de ajutor bucatar pentru sectia paste. Pentru interviuri va rugam sunati la numarul: de luni pana vineri in intervalul 10-17.
-
Angajam vanzatoare pt patiserie covrigarie zona Gara Basarab si femeie de serviciu Hala productie zona Tineretului in spate la Dristor Kebab . Pt detalii sunati la
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit fie ca lucrezi in bucatarie, fie ca ești casier fie ca lucrezi in sala de mese , tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2930 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix , tichete de masa in valoare de 30 Lei /zi lucrata, Bonus 15% din salariu proporțional cu orele lucrate la îndeplinirea obiectivelor lunare) Abonament medical și acces la telemedicină. Studenții beneficiaza de Bonus lunar de 250 lei proporțional cu orele lucrate . Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane energice, organizate și orientate către dezvoltare profesională, care să se simtă confortabil într-un mediu de lucru profesionist și dinamic, pentru a se alătura departamentului de Logistică. Asistentul Logistică este responsabil de primirea, depozitarea, manipularea și distribuirea pieselor conform cerințelor interne și a standardelor de calitate și securitate. Monitorizează stocul, întocmește rapoarte și efectuează inventare periodice pentru a menține o evidență precisă a disponibilității stocului. Vei aduce plusvaloare profesională dacă deții: Experiență anterioară în logistică sau domenii conexe, ce poate reprezenta un avantaj; Studii medii sau superioare; Abilități bune de operare a PC-ului, inclusiv Microsoft Excel și Word; Capacitate de a efectua activități fizice în depozit; Ținută morală și etică impecabilă; Excelente abilități de organizare, comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă; Atenție la detalii, proactivitate și orientare către rezolvarea problemelor; Permis de conducere, categoria B. Descrierea jobului De ce te vei ocupa în echipa de Logistică: Gestionarea și manipularea coletelor si pieselor în depozit; Asigurarea respectării standardelor de calitate și securitate în timpul manipulării echipamentelor; Verificarea calitativă și cantitativă a echipamentelor recepționate; Înregistrarea corectă a datelor în sistemul de gestiune; Pregătirea echipamentelor pentru livrare și instalare; Manipularea, depozitarea și organizarea echipamentelor în depozit; Menținerea curățeniei și ordinii în depozitul de echipamente; Organizarea documentelor si arhivarea acestora; Configurarea si testarea dispozitivelor electronice; Crearea AWB-urilor in aplicatia de curierat; Deplasarea în diferite locații din țară, la nevoie, pentru a instala echipamentele la locurile desemnate. Descrierea companiei CINE SUNTEM? SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 10.000 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare. VALORILE NOASTRE? Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi: ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza; ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel; APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie; CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară; AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii; PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.
-
Persoana fizica, efectuez servicii de curatenie generala, ocazionala, birouri, regim hotelier sau dupa constructor. Rog si ofer seriozitate!
-
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 2 . 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.
-
Bună ziua . Avem în dispoziție 2 posturi de Inchiriat 1 Pentru coafor și 1 Pentru Manichiura Pedichiura .Salon se afla în sector 1, langa Parc Bazilescu .Metrou este foarte aproape aproximat 2 minute .Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactați.
-
Se vinde următoarele : 2 posturi de frizerie 1 post de coafor (cu tot cu scaune ) 1 scafa polita pentru shampo, masa manichiura scaun pedichiura corp pentru Produse Polițe pentru expoziție produse 3 suporți pentru mașini de tuns cam tot ce se vede în poze Le vând toate nu separat. Posturile vin fără oglinzi
-
Subscrisa COUNTRY SPA S.R.L. cu sediul în Sat Ciofliceni, comuna Snagov str. Stefan Cel Mare, nr. 125, jud. Ilfov, inregistrata in Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J23 891 2012, C.U.I 30029750, ANGAJEAZA: 5 posturi OSPATAR (CHELNER) COD COR 513102 5 posturi MASEUR DE ÎNTREȚINERE ȘI RELAXARE COD COR 514204 5 posturi AJUTOR OSPATAR COD COR 513101 5 posturi FEMEIE DE SERVICIU COD COR 911201 Cv-rile se pot trimite la adresa de emial suportsecretariat.gmail.com
-
angajam colaboratori cu sau fara experienta pe baza de comision castiguri substantiale program flexibil full time part time SE ASIGURA PUBLICITATE AGRESIVA! pentru stabilirea interviului sunati la Diana
-
Patiserie -cofetarie e lux situata in zona Dorobanti anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 Detalii telefonic NU se poate raspunde mesaje O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie .
-
Ibis Styles Bucharest Erbas, isi mareste echipa!Avem nevoie de o camerista si o femeie de serviciu! Daca esti o persoana responsabila, serioasa si riguroasa, te asteptam sa ne cunoastem! Iti oferim salariu atractiv, tichete de masa, bonusuri de performanta, prime de sarbatori.
-
Angajam vânzătoare pe timp de zi. Program: miercuri 12-20, joi 12-21,vineri sambata duminica 12-20. Salariu :3500 net+ 500 tichete de masa. Adresa: strada Ion Brezoianu, nr 23-25, subsol, corp B, cladirea Palatul Universul.
-
selectie agenti paza pentru provincie. Salariu: atractiv. Au prioritate nefumatorii,atestatii profesional, persoanele cu aspect ingrijit.
-
Sofer atestat Uber Bolt pentru Logan 2024, zero km, dispunem de toate documentele necesare, autorizatii, copii conforme ..; perioada nedeterminata, job locatie fixa.
-
Hotel central și hotel venezia angajeaza cameriste s-o femeie la vase!, PT mai multe informații sunați la nr
-
Angajam cameriste,femei la vase pt hotel central și hotel venetia!Pt mai multe informații sunați la nr de tel !
-
Angajez instalatori tehnico sanitari si de gaze firma autorizata, cautam persoane cu experienta, serioase, organizate, capabile sa faca lucruri de calitate; experienta de lucru in domeniu de minim 1 an; - experienta in domeniul instalatiilor de gaze naturale: executie instalatii, verificari si revizii tehnice periodice; - experienta in sudura electrica, conducte de otel ; permis de conducere cat. b (avantaj masina persoanala) diplome cu certificari /calificari/ autorizatii - constituie un avantaj descrierea jobului - executie verificari si revizii tehnice periodice gaze naturale - verificari / reparatii centrale termice , autorizatii iscir - executie instalatii gaze naturale - montaj centrale termice - executie instalatii termice si sanitare
-
Tehnician / mecanic camion / TIR, toate tipurile de camioane – OLANDA si GERMANIA Descrierea lucrarii: Service, intretinere si reparare de camioane Cerinte: sa puteti efectua testarea si diagnosticarea vehiculelor Cel putin 3 ani de experienta de lucru recenta reparatii camioane. Limba engleza sau germana la nivel conversational. Data de incepere: Imediat Regiune: Olanda si Germania Salarii: 500, - Euro NET/ saptamana dupa impozitare (40 de ore / saptamana) Cazarea = gratuita ( va fi asigurata si platita de catre Angajator): singur in camera, acces bucatarie si baie! Candidatii vor fi inregistrati la sistemul de sanatate olandez / german. Salariul va fi platit saptamanal – in contul bancar al alngajatului. Pentru informatii suplimentare – tel: 0356424472, 0729478762 email: [email protected]