Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2022-01-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Cautam o doamna la curatenie pentru o scoala din sector 1. Program este de 8 ore de luni pana vineri. Beneficii: -Salariu atractiv -Prima de instalare 375 lei net (valabila in primele 2 luni) -Bonuri de masa in valoare de 30 de lei -Decontare la transport 45% -O masa calda pe zi gratuita (felul I + felul II) - Contract de munca Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati.
-
Promovat
Candidatul Ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari Gestionar. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 1-2 ani. Ne asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine! Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric. Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, pentru lucru 2 sambete pe luna, de la 09.00 la 14.00, si sa ai permis de conducere Cat.B. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung, oferindu-ti si alte beneficii. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne, asigurand gestiunea fizica a stocului de marfa afisezi si actualizezi etichetele de pret te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. Iti oferim : Program de lucru : Luni-Vineri 8.00 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de Sarbatori Tichete de masa Salariu : 3.500 4.000 NET, dupa primele 3 luni oferim si comision din vanzarile lunare Posibilitati reale de crestere a salariului Depozitul nostru este pe piata de peste 26 ani si face parte dintr-un grup de firme, care a fost infiintat in 1994. Suntem mici, dar ne dorim sa devenim mai mari !
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Baneasa - full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Compania italiană TITOLCHIMICA (producător de reactivi si substanțe chimice de laborator) caută agent consultant vânzări (colaborare pe termen lung în regim freelancer) Cerințe: Candidatul trebuie să fie rezident în România. Să fie deja (sau să intenționeze să devină) freelancer De preferat să aibă o bună cunoaștere a produselor chimice sau, alternativ, să aibă o educație tehnică comercială pentru a-i permite să învețe rapid. Mașină proprie Agentul trebuie să aibă un portofoliu de clienți deja existent sau contacte puternice cu companii active în domeniul: - echipamentelor și instrumentației pentru controlul calității pentru analize chimice, - instrumentației pentru laboratoare care au drept clienți companii din domeniul chimic, alimentar, sectoare biologice; - agenți care activează în domeniul galvanizării (placării electrolitice) si accesoriilor instrumentelor pentru fabricile de ochelari care au operațiuni de galvanizare in-house. Alternativ, agentul se poate ocupa în prezent cu vânzarea de echipamente pentru sectorul alimentar sau viti-vinicol, sau să vândă soluții produse laboratoarelor din sectorul spitalicesc și laboratoarelor de anatomie patologică. Sunt acceptați și agenții care au în portofoliu mai multe firme și care vând produsele unor companii neconcurente Abilități necesare: Vorbitor nativ de limba română și totodată bun cunoscător de limba engleză (scris și vorbit) Abilități de conducere auto: permis de conducere și mașină proprie Experiență in utilizarea de software CRM Gândire bazată pe date Curiozitate, flexibilitate, înclinație către colaborare, capacitatea de a crea relații de încredere atât în interiorul, cât și în exteriorul firmei Compania oferă: Bază de date clienți Pregătire tehnică continuă Asistență tehnică pentru vânzări Rambursarea inițială a cheltuielilor pe o perioadă de probă de 6 luni (termenii exacți urmând să fie conveniți de comun acord) Comision din vânzări: 5-10% (în funcție de tipul de produs) Despre TITOLCHIMICA: Compania produce reactivi si substanțe chimice de laborator din anul 1981. Titolchimica oferă o gamă completă de produse de laborator (acizi și baze în diverse concentrații, soluții titrate, săruri, solvenți, coloranți pentru microscopie, soluții standard, reactivi pentru diverse tehnici analitice etc. (la care se adaugă o gamă largă de reactivi produși conform specificațiilor clientului, după metode specializate și sau standarde internaționale, sau după formulări personalizate cu respectarea cerințelor de confidențialitate). Compania este, de asemenea, capabilă să pregătească produse, amestecuri și soluții personalizate pentru diverse aplicații, producții-pilot, fabrici etc., asigurând aceeași calitate ca cea a produselor de gamă largă. O prezentare mai detaliată a firmei și produselor este disponibilă la cerere. Trimiteți CV-ul: Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul la adresa de email
-
Responsabilități: Diagnoza și repararea vehiculelor conform standardelor companiei și cerințelor producătorului. Efectuarea inspecțiilor și a testelor pentru a identifica defecțiunile și a furniza soluții eficiente. Întreținerea și reparația sistemelor mecanice, electrice și electronice ale vehiculelor. Asigurarea că vehiculele sunt întreținute și reparate în conformitate cu normele de siguranță. Colaborarea strânsă cu ceilalți membri ai echipei pentru a asigura un mediu de lucru eficient și colaborativ. Respectarea protocoalelor și a procedurilor de lucru în conformitate cu standardele de calitate ale companiei. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii auto. Cunoștințe solide despre vehiculele moderne și tehnologiile aferente. Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple. Atitudine proactivă și orientare către rezultate. Certificare și sau diplomă în domeniul mecanicii auto reprezintă un avantaj. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie recunoscută pentru standardele sale ridicate de calitate. Salariu competitiv și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru stimulativ și echipă dedicată. Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția la succesul nostru continuu, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. La adresa de email: ( ).
-
- Permis de conducere - categoria B(obligatoriu) - Abilități excelente de comunicare și negociere; - Proactivitate sporită; - Abilități foarte bune de organizare și planificare a activității; - Studii medii superioare finalizate; - Rezistenta la efort fizic. Descrierea companiei : CENTRUL DE CARTE STRAINA SITKA s-a infiintat la sfarsitul anului 1999 ca raspuns la cererea din ce in ce mai mare de publicatii pentru invatarea limbilor straine de larga circulatie. In momentul infiintarii noastre doar unele dintre marile edituri britanice erau prezente pe piata si niciuna din Franta sau Germania,de exemplu. Ne-am propus, deci, sa oferim publicului din Romania cele mai noi materiale educationale produse de renumite edituri specializate in domeniul invatarii limbilor straine. Colaboram cu cele mai prestigioase edituri din lume. Ne-am implicat intens in promovarea publicatiilor editurilor pe care le reprezentam organizand seminarii si workshop-uri,prezentare de carte, expozitii cu vanzare, participand activ la conferintele, consfatuirile, cercurile pedagogice, reuniunile profesorilor de limbi straine. Am fost prezenti la toate targurile de carte organizate in Bucuresti sau in alte orase ale tarii, targuri precum Bookfest, sau Gaudeamus. Prezenta noastra a fost deosebit de apreciata de vizitatori. Nu in ultimul rand,am invitat delegati pedagogici si teacher trainers internationali ai editurilor ai caror parteneri suntem organizand conferinte in diverse orase ale tarii si in Bucuresti. In expozitia permanenta de la sediul nostru central din Piata Romana profesorii, elevii, publicul in general a fost intampinat cu caldura oferindu-i-se consultanta de specialitate. De aici realizam distributia catre toate punctele tarii, primind comenzi prin e-mail, posta, telefon, on-line, expedierea facandu-se cu rapiditate.In cazul in care stocul nu este suficient sau nu este disponibil ne straduim sa aducem cartile in cel mai scurt timp posibil. Reprezentatii si consultantii nostri din tara au stat si stau la dispozitia tuturor celor interesati de publicatiile pe care le oferim. Ne straduim permanent sa mentinem la standarde inalte activitatea noastra.
-
Firma construcții, angajam muncitori calificați pentru lucrări interioare. Se oferă salariu fix, bonuri de masa și cazare.
-
Angajez muncitori calificati pentru ridicare case la rosu, salariu motivant, bonuri de masa, cazare, transport de la cazare în santier
-
Se oferă cazare ,contract de munca, deplasarea gratuit la locul de muncă, salariu atractiv conform aportului la îndeplinirea sarcinilor de servici
-
Buna ziua, caut o doamna care sa o însoteasca la plimbare pe mama de 93 ani. Deocamdata 2 ore zi cu 100 lei, dar situatia poate evolua. - prefer mesaj, multumesc.
-
OROSTAR SECURITY înființată în 1996 angajează 50 agenti de paza în condițiile legii cu salariu motivant .Salariul în cadrul societatii noastre este stabilit în funcție de calitatea serviciului dumneavoastră și este negociabil la fiecare 3 luni .
-
Angajam ajutor electrician . Nu necesita experienta. Salariul net 3000 , salariul brut 4500. Se pot face angajari pentru 8 ore sau 4 ore .
-
Angajez vulcanizator și mecanic auto, sect.1 Salariu atractiv în funcție de experienta și implicare.
-
Responsabilitate, punctualitate, echilibru stăpânire de sine, Lucru cu publicul; Aprovizionare marfa ; Deservire clienti Gestionare marfa Urmarire stocuri marfa; Să fii amabil ă și orientată către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Să fii punctual ă și rezistent ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate Descrierea jobului Vei asigura că vitrinele sunt aranjate și pline de marfă; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; Vei oferi suport clienților în magazin. Contract individual de munca Tichete de masa in valoare de 600 lei Sporuri salariale atractive, bonusuri in functie de performanta; Prime de sarbatori OFERIM SALARIU DE 3500 NET PE LUNA. SE LUCREAZA O SAPTAMANA PROGRAMUL PIETII: LUN-IVINERI 7-7, SAMBATA 7-16, DUMINICA ORA14. SAPTAMANA URMATOARE ESTE LIBERA, LUCRATI 2 SPATAMANI SI 2 LIBERE. Povestea Valcom 50 a inceput cu multi ani in urma, fiind fondata pe valori si principii solide. Toate produsele noastre sunt facute dupa retete proprii, vechi si apreciate, de mai bine de 30 de ani. Valcom 50 este companie românească cu activitate în domeniul produc iei de preparate din carne, cu capacitate de peste câteva zeci de tone pe an. De peste 30 de ani, Valcom 50 produce mezeluri de familie create i certificate la standarde de calitate: salamuri, cârna i, specialită i, semipreparate, precum i carne proaspătă de porc. Produsele Valcom 50 sunt comercializate în peste 20 magazine proprii i prin intermediul distribu iei proprii cat si distributie in tara.
-
Cautam femeie de serviciu pentru salonul ABBATE din Dorobanti. Program : Luni, marti, joi , vineri, sambata de la 10.00-18.00 Liber : Miercuri si duminica Salariu: 2600 lei Relatii la telefonul afist pe site
-
-
Bar Calea Victoriei angajează barman barista. Candidatul ideal are experiență minimă de bar și este dedicat. Beneficii: - Salariu fix, negociat în funcție de experiența fiecăruia; - Procent din vânzări; - Tips individual; - Training în cazul începătorilor în prepararea cocktailurilor. - Colaborare pe termen lung; Program de lucru flexibil CV-urile se trimit pe Whatsapp la nr. de telefon din anunț.
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
Angajam/Colaboram Soferi/Parteneri UBER/BOLT/SPLASH - Cu masina personala -Cu masina în chirie Oferim posibilitate de contract de munca/colaborare Eliberam actele necesare funcționarii și oferim casa de marcat fiscalizata
-
Angajam/Colaboram SOFERI UBER/BOLT/SPLASH - Cu mașina personala -Cu mașina în chirie Pentru detalii la tel:
-
Angajam/Colaboram SOFERI UBER/BOLT/SPLASH (Cu masina personala/Cu masina în chirie) Pentru detalii la tel:
-
buna ziua,caut modele (barbati )pentru tuns gratuit .Tunsul se realizează sub supravegherea colegilor,pentru mai multe detalii sunati
-
Program:L-V 05:30-14:00,plus 2 weekenduri pe luna 06:00-14:30 Salariu:atractiv plus o masa pe zi Rugam seriozitate Locatia se afla in apropierea metroului Romana Contract de munca obligatoriu Cerinte: experienta; atitudine pozitiva; abilitati de comunucare; atentie la detalii; persoana amabila. Solicitam seriozitate la locul de munca. Te asteptam in echipa noastra!