Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Persoane Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-01-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal -Persoana organizata si punctuala; -Disponibilitate pentru program de lucru in doua ture, full time; -Nu este necesara o experienta anterioara in acest domeniu; -Seriozitate si dorinta de a lucra intr-un mediu placut. Descrierea jobului -Receptionare marfa; -Aprovizionarea magazinului; -Servirea clientilor la casa de marcat, -Etichetarea si aranjarea produselo la raft; -Prezentarea si comercializarea produselor; -Asigurarea unei imagini placute a magazinului; -Amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul; -Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat; -Verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate. Detalii la telefon: Salariul negociabil.
-
Promovat
Lucrător Comercial Bacania Piața Mara-muuu Bacania Piața Mara-muuu, o afacere dinamică și prietenoasă cu clienții, este în căutarea unei echipe de lucrătoi comerciali pasionati și dedicati. Dacă te încadrezi în descrierea de mai jos, te invităm să aplici pentru acest post! *Responsabilități:* - Oferirea unui serviciu clienți excepțional, primind și asistând clienții în cumpărături și oferindu-le sfaturi despre produsele noastre. - Gestionarea inventarului, inclusiv recepționarea și etichetarea produselor, precum și asigurarea unei stocuri corecte și a unui aspect plăcut al magazinului. - Pregătirea și ambalarea produselor în mod corespunzător conform standardelor de siguranță alimentară. - Menținerea curățeniei și a ordinei în întreaga zonă de lucru, inclusiv a vitrinelor și a suprafețelor de expunere. *Cerințe:* - Experiență anterioară în vânzări sau în industria alimentară reprezintă un avantaj. - Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a răspunde eficient la cerințele clienților. - Pasiune pentru industria alimentară și dorința de a învăța și de a se dezvolta în cadrul acesteia. *Beneficii:* - Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie și de a-ți dezvolta abilitățile în industria alimentară. - Remunerare competitivă și beneficii suplimentare. - Posibilitatea de avansare în cadrul companiei pe baza performanței și a angajamentului. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să contribui la succesul Bacaniei Piața Mara-muuu, contacteaza la numarul de telefon. Bacania Piața Mara-muuu promovează diversitatea și egalitatea de șanse în procesul de recrutare. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate. Alătură-te echipei noastre și împreună vom crea o experiență de cumpărături extraordinară pentru clienții noștri!
-
Promovat
RPG SECURITY Angajeaza Tehnician/Electrician Descriere RPG Security angajeaza personal calificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate (supraveghere video, control acces, automatizari porti, detectie incendiu, antiefractie) Candidatul ideal: -Studii medii (Liceu); -Detine calificare(curs) - Tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces ; -Permis auto categoria B (obligatoriu); -Cunostinte teoretice si practice despre instalarea si intretinerea sistemelor de securitate; -Experienta in domeniul instalatiilor electrice de curenti slabi (montaj cablu / canal cablu / pat cablu, realizare conexiuni echipamente); -Organizat, responsabil, dinamic, dornic sa lucreze in echipa, dorinta de perfectionare; -Disponibilitate la deplasarile in teritoriu (ocazional); - Responsabilitati: -Realizarea cablajului, instalarea echipamentelor si punerea in functiune a sistemelor de securitate (sisteme de alarma antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, sisteme de detectie, alarmare si semnalizare in caz de incendiu, interfonie/videointerfonie); -Executarea lucrarilor in termenele stabilite conform planurilor de executie; -Intocmirea documentelor specifice, procese verbale, fise, jurnale de service, etc. -Apt pentru lucru la inaltime; Va oferim -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri -Posibilitate de dezvoltare profesionala; -Mediu de lucru placut, echipa tanara si dinamica. Pentru programarea unui inteviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728.683.074.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agenție de publicitate, angajăm fete pentru promoții in magazine și împărțire pliante și flyere. Plata la zi. Avem 3 tipuri de distribuție: 1. La cutiile postale - 80 lei pentru 6 ore 2. Stradal la metrou si in fața magazinelor - 100 lei pentru 6 ore 3. In Mall-uri si Centre Comerciale - 150 lei pentru 6 ore. Trimite mesaj cu numele, vârsta și două poze.
-
Angajam manipulanți marfa Barbati Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati
-
Angajam !!! Angajam manipulanți marfa Barbati /Femei !! Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati, angajam pe perioada nedeterminata manipulanti marfa in conditii avantajoase si un Salariu foarte foarte atractiv + carte de munca ... . Transport gratuit in din zona Colentina - voluntari Mai mult Detalii la nr tel:
-
Cautam MANIPULANT MARFA pentru depozitul nostru din Afumati Descrierea jobului Descarcare marfa; Pregatirea marfa catre client; Aranjarea si mentinerea ordinei in depozit si verificarea stocurilor. Beneficii: Decontarea cheltuielilor de transport Salariul este fix + prime de sarbatori si prime de performanta (implicare);
-
Compania: EUCOM Business Language Locație: București, Pipera (Posibilitate de lucru hibrid) Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Office Manager entuziast și dedicat, care să gestioneze eficient activitățile zilnice ale biroului și să asigure un mediu de lucru plăcut și bine organizat. Persoana ideală trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și organizare, să fie proactivă și să poată lucra eficient într-un mediu dinamic. Această oportunitate este destinată exclusiv persoanelor cu dizabilități, in conformitate cu prevederile legii nr. 448 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Eucom urmareste acordarea de sanse egale reale persoanelor cu dizabilitati, in scopul insertiei profesionale a acestora. Responsabilități: Coordonarea activităților administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări a biroului. Gestionarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe. Organizarea și supravegherea întâlnirilor și evenimentelor interne. Menținerea și actualizarea evidențelor și documentelor companiei. Suport pentru echipa de management și alte departamente în diverse proiecte administrative. Gestionarea furnizorilor și a achizițiilor necesare pentru birou. Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei. Cerințe: Experiența anterioară în roluri administrative sau de Office Manager nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris. Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Atitudine proactivă și orientare către soluții. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Abilitatea de a face deplasări la sediul clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, conform politicilor companiei. Pentru a aplica sau a recomanda un candidat potrivit, persoanele interesate pot trimite candidatura și la adresa de email:
-
Disponibil online
RECRUTING - Albanian, Armenian, Azerbaijan, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian speakers.
Dear language enthusiasts, We're seeking passionate individuals to join our team as linguistic evaluators for the following languages: Albanian, Armenian, Azerbaijani, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian, Polish, Danish, Sweedish, Finnish, Dutch. If you're a native speaker of any of these languages and have a keen interest in language and culture, we'd love to hear from you. No previous experience in linguistics is required, just a good understanding of your native language and culture. To apply, please send your CV and a brief description of your interest in languages to We look forward to your application and the opportunity to work together on exciting projects!
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Flotă parteneră autorizată Uber Bolt oferim colaborare angajare șoferilor cu sau fără mașină proprie în prestarea serviciilor de ridesharing. condiții angajare : minim 21 ani permis de conducere atestat profesional cazier auto Beneficii oferite: -Comision fix 10% din câștigul net FĂRĂ ALTE COSTURI ASCUNSE -Servicii de resurse umane oferite GRATUIT -Copie conformă și ecusoane OFERITE GRATUIT -Suport constant pentru desfășurarea activității în cele mai bune condiții -Transparență totală și rapoarte prezentate șoferilor săptămânal -Plata săptămânală cash sau virament bancar -Cartea de muncă se poate înregistra și pe 2 4 8 ore după caz. Societatea suporta taxele și TVA-ul integral către stat ANAF. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta zilnic în intervalul 9-18.
-
Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania! Posturi disponibile: Autoklass Constanta - 1post Spalator auto Autoklass Chitilia - 1 post Spalator auto; Autoklass Ploiesti - 5 posturi Mecanic auto Autoklass Bucuresti SUD - 4 posturi Tinichigii auto Acest job ti se potriveste daca ai: Calificare profesionala pentru acest domeniu; Minim 3 ani experienta ca si Tinichigiu, Mecanic auto sau Spalator auto; Permis de conducere categoria B; Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi! Rolul job-ului - TINICHIGIU AUTO: initierea si derularea interventiilor si a operatiunilor de reparatie asupra autovehiculelor avariate, respectand standardele impuse de producator, instructiunile de lucru si de utilizare a echipamentelor. Rolul job-ului - MECANIC AUTO : operatii de diagnoza, intretinere si reparare a autoturisme, in conformitate cu tehnologia producatorului si documentatia specifica de lucru. Rolul job-ului - SPALATOR AUTO : spalare autovehicule interior exterior, cosmetizare si detailing ; Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute Tichete de masa Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu profesionist si certificat international, la nivelul recunoscut al marcii Mercedes-Benz Descrierea companiei: Autoklass Center s-a nascut din dorinta de a oferi mai mult decat o masina: o solutie personalizata. Pentru asta se bazeaza pe intelegerea profunda atat a masinilor comercializate, cat si a oamenilor. Autoklass Center este mai mult decat un dealer auto, este un bun partener de drum. Autoklass Center, primul centru autorizat Mercedes-Benz la standarde de marca din Romania cu 8 locatii nationale, apartine Romstal Group. Autoklass Center Bucuresti a fost infiintata in 2003, iar in anul 2007 devine grup ca urmare a fuziunii prin absorbtie a Autoklass SA Sibiu (2001) si Autoklass SRL Constanta (2000), compania are in prezent sucursale in Bucuresti (Mihai Bravu), Ilfov (Chitila, Pipera), Sibiu, Constanta, Ploiesti, Cluj si Timisoara.
-
Angajam urgent Aj.bucatar si Fata la vase cu experienta.
-
Angajam vanzatoare cofetarie in Bucuresti Sector 2. Descrierea jobului: activitati specifice pregatirii magazinului comunicarea cu clientii prezentarea si vanzarea produselor gestionarea casei de marcat procesarea comenzilor si intocmirea documentelor specifice verificarea stocului si raportarea activitatii de vanzare respectarea normelor igienice si protectia muncii. Cerinte candidat: persoana dornica de un loc de munca stabil comunicativa serioasa ordonata corecta harnica responsabila atenta la detalii imaginatie tinuta impecabila punctuala Conditii: experienta in domeniu reprezinta un avantaj loc sigur de munca salariu atractiv corespunzator cu experienta program de lucru o zi cu o zi 2 cu 2
-
COFETARIA GEOLINA ANGAJEAZĂ COFETAR AJUTOR DE COFETAR! Ești pasionat de arta culinară și ai talent în prepararea deserturilor? Cofetaria Geolina îți deschide porțile și te invită să te alături echipei noastre! Locație: Cofetaria Geolina Bucuresti Bulevardul Lacul Tei 112 Program de lucru: 7:00 - 15:00, de luni până vineri. Ce căutăm? Persoană pasionată de cofetărie și cu experiență în domeniu. Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta standardele de calitate. Disponibilitatea de dimineață, de la 7:00 la 15:00. Beneficii: Salariu motivant, în funcție de experiență și competențe. Posibilitatea de a lucra într-un mediu plăcut, alături de o echipă profesionistă. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata să îți aduci contribuția la succesul Cofetariei Geolina, te așteptăm cu CV-ul tău!
-
Prietenii spun despre tine că ai abilitatea de a negocia și de a convinge oamenii să cumpere un anumit produs? Acum ai ocazia de a-ți pune în valoare abilitățile în rolul de Consultant Vanzari Call Center Vodafone- limba romana-proiect Vodafone Optima Solutions Services caută următorul profil de candidat: Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time in intervalul 09:00-17:30 cu pauza de 1h i (se lucreaza de la birou minim 10 zile) , suntem la 5 minute de metroul Pipera) Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam! :)
-
Candidatul ideal Daca esti dornic de afirmare, serios, cu capacitate de a lucra in echipa, intr-un mediu de lucru placut te asteptam sa te alaturi echipei Pizza Hut Delivery. Descrierea jobului Beneficiezi de training, pachet salarial motivant, tichete de masa, program flexibil de lucru, oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut. Descrierea companiei Pizza Hut Delivery
-
angajam muncitori Calificați in construcții placare polistiren glafuri plasa decorativa, prețul este de l300 de lei pe zi . pentru mai multe informații puteți suna la numărul afișat
-
Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția, vânzarea și promovarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Rustic,lant de fast-Food cu mancare romaneasca angajeaza chiar fără experienta fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)pentru servire clienți la vitrină în locațiile din Veranda Obor și Auchan Vitan.Salariu 3000 in mâna și mancare la alegere. Program o zi(8-22) cu una libera. Sunati!
-
Croitorie Calea Mosilor 241, angajeaza croitoreasa. Conditii avantajoase Detalii la sediul firmei
-
Agenția de publicitate și marketing angajează agenți de vânzări (băieți sau fete) pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore zi și pentru program part time - 4 ore zi, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Se lucrează 90% din timp din birou, uneori se merge la sediul clientului care necesita produsele sau serviciile noastre Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția si vânzarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Coordonăm un proces de recrutare pentru rolul de Tehnician în energie electrică, ce va face parte din echipa clientului nostru, un furnizor de top, privind automatizare industrială, teste și măsurători, sisteme de informații și servicii industriale în mai multe industrii. Responsabilități: Receptioneaza trimite colete paleti Aranjeaza gestioneaza spatiul disponibil pentru buna desfasurare a activitatii Efectueaza modificari pe parte electrica si sau mecanica a echipamentelor Instaleaza alimentari electrice temporare precum si retele temporare de comunicatie tip Ethernet Fibra optica Gestioneaza necesarul de scule si materiale si intocmeste liste de comanda pentru procurare Cerințe: Experiență anterioară în domeniul electric sau într-un domeniu similar (curenţi slabi) Autorizare ANRE 2B Abilități excelente de rezolvare a problemelor și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Respectarea normelor de siguranță și a codurilor de etică profesională. Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj