Oferte locuri de munca Sector 2 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutați un om profesionist pentru faianță si gresie 3150-3200 salariu Caut doi muncitori ne calificati Salariu 2300 Dacă nu ești sincer și serios, nu suna. Dacă sunteți alcoolic, drogat, necurajos sau instabil, nu sunați. Contract minim de doi ani Salariul a crescut în fiecare an Aparent, electricitatea, internetul, apa și gazul sunt pe cheltuiala noastră. Tel
-
Promovat
Restaurant Burebista Traditional situat in Calea Mosilor 195, angajeaza BARMAN,AJUTOR OSPATAR Pentru toate detaliile va rugam sa ne contactati telefonic sau direct in locatie ! Telefon:
-
Promovat
Ciorbe și Plăcinte angajează Lucrător Comercial! Ești o persoană energică, dornică să accepte noi provocări și care vrea să lucreze alături de o echipă dinamică? Aplica pe butonul alaturat sau ne poti contacta la numarul de telefon din aplicatie Descriere: Program: 2 cu 2 zile libere, de luni până duminică. În total între 14-16 zile lucratoare luna în dependență de lună. Se ofera BONUS de prezenta si disciplina +200 RON luna Se ofera BONUS la atingerea targhetelor de vanzare. Tipsuri la final de zi se impart intre angajati. Se oferă o masă GRATUITA zi și reduceri la achiziționarea produselor. Se ofera echipament de lucru. Plata salariului la sfarsitul lunii cu posibilitatea acordarii unui avans o data pe luna. Calcul salariu pe ora lucrata. Posibilitatea de a lucra ore suplimentare. Interval orar: 9:00 până la 20:00 cu pauză de masă. Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată. Nu necesită experiență, pentru că se asigură un program de training, care va ajuta noul angajat să se încadreze cât mai repede și ușor în mediul de lucru. Echipa tanara, vesela si dinamica. Locații premium, moderne, atmosferă faină, alături de o echipă drăguță și prietenoasă. Avem locatii in toate sectoarele din Bucuresti.
-
Promovat
Angajam Personal Productie Publicitara - Middle -level - Permis de conducere cat B - Experienta in domeniu minim 3 ani - Persoana tehnica, indeminatica, cu simt practic, atența la detalii - Responsabilitate în realizarea sarcinilor, dorință de învățare și perfecționare în domeniu - Persoana orientata catre munca in echipa Responsabilitati: - Executia și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi suprafete - Realizare litere volumetrice - Confectionarea montarea de casete si firme luminoase neluminoase - Amenajari showroom-uri si magazine, decorari vitrine, confectii metalice , copertine - Indeplinirea sarcinilor de productie - Cunoasterea fluxului de productie si respectarea metodei de lucru Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, bonusuri
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Fii cea mai bună versiune a ta! - Aceasta este deviza după care ne ghidăm în cadrul DermaBeauty Clinique, pe plan profesional, dar și personal. Postul de recepționer medical este unul extrem de important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport întregii echipe medicale, administrative, dar mai ales pacienților noștri. De ce să faci parte din echipa noastră? - cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență, tehnologie și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru; - echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru; - respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre; - program de activitate: Luni-Vineri (în 3 ture, 09:17: ) și 2 zile de sâmbătă pe lună (09:00-17:00); - salariul net pleacă de la 3500 RON + decontare transport; Descrierea jobului Despre tine: - absolventă studii medii sau superioare; - ai cel puțin 2 ani experiență pe un post asemănător (recepție - secretariat) în cadrul unei clinici medicale; - ai abilități excelente de comunicare, planificare şi organizare; - cunoști tehnici avansate de vânzare (nice to have); - ai cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel, Google Spreadsheets & Internet Browsing; - ești familiară cu diverse aplicații de programare online (se va oferi training); - ești familiar ă cu gama de tratamente estetice (injectări cu acid hialuronic, botox, etc.) - ești o persoană ordonată, sociabilă, empatică orientată către client, punctuală, adaptabilă circumstanțelor dinamice și cu o bună prezență de spirit; Cerințe necesare: - integritate, corectitudine, inițiativă și devotament; - atitudine și comportament pozitiv cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu pacienții, colegii și colaboratorii clinicii; - dorința de perfecționare continuă validată prin acțiuni concrete și consecvente de instruire și dezvoltare profesională și personală; - capacitatea de organizare eficientă atât a activităților proprii, cât și a activității de ansamblu în cadrul recepției; - cunoștințe operare PC (nivel mediu avansat) aplicații telefon specifice; limba engleză (vorbit intermediar avansat); Descrierea jobului: - gestionează corespondența electronică, apelurile telefonice, programările pacienților (programări face-to-face, cât și prin intermediul chat-ului online) - desfășoară activități de recepție și protocol cu specific medical; - programează pacienții care sună pentru consultații, proceduri; - efectuează înregistrările pe casa de marcat a tuturor încasărilor serviciilor medicale din clinică: consultații, injectări, controale, etc. - ține evidența încasărilor și predarea ZET-ului corespunzător încasărilor înregistrate; - îndrumă și oferă pacienților informațiile cu caracter medical solicitate; - prezintă pachete de tratamente estetice și dermatologice pacienților aflați în clinică cât și la telefon (se va oferi training inițial); - cunoaște lista completă de tratamente estetice și dermatologice pentru o informare corectă și completă a pacienților (se va oferi training inițial); - cunoaște lista completă de cosmetice medicale (creme) și va ajuta pacienții în vederea achiziției acestora în clinică; Cerințe comportamentale: - capacitatea de a se descurca în condiţii de stres, rezistenţă la sarcini repetitive, rezistenţă la oboseală, echilibru emoţional; - capacitate deosebită de relaţionare interumană (integrare în colectiv, empatie față de pacienți); - profil etic personal integru, atenţie concentrată şi distributivă, grad ridicat de responsabilitate personală; - aspect general plăcut, îngrijit şi comportament respectuos în concordanţă cu imaginea clinicii.
-
Postul de personal curatenie este unul extrem de important în cadrul clinicii noastre, deoarece oferă suport întregii echipe. De ce să faci parte din echipa noastră? - cultura noastră internă se bazează pe profesionalism, transparență și îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru; - echipa tânără și amabilă susține atmosfera primitoare în cadrul mediului de lucru; - respectul, seriozitatea și punctualitatea sunt pilonii principali ai activității noastre; - program de lucru: Luni-Sambata 06:00-14:00; - salariu net: 3200 RON + decontare transport; - vă rugăm să ne trimiteți un CV (cu poză) Candidatul ideal: - experiența in servicii de curațenie (prezinta un avantaj, nu este obligatorie); - bune abilități de comunicare și relaționare cu personalul administrativ (integrare în colectiv, atitudine pozitivă); - persoană dinamică, activă; - capacitate de planificare şi organizare; - îndemânare și rigurozitate în desfășurarea activității sale; - cunoștințe despre tipurile de operaţii de curăţire, suprafeţe de curăţat, spaţii de curăţat, scule şi utilaje cu acţionare manuală, modalităţi de îndepărtare a murdăriei, materiale şi produse pentru curăţat.
-
Bărbat 47 ani din București , doresc angajare îngrijire varstnici. Știu să gătesc ,sa fac menaj și tot ceea ce ține de casa . Sunt un om serios și deasemenea cer seriozitate . Doresc angajare doar in București.
-
Agenție de publicitate, angajăm fete pentru promoții in magazine și împărțire pliante și flyere. Plata la zi. Avem 3 tipuri de distribuție: 1. La cutiile postale - 80 lei pentru 6 ore 2. Stradal la metrou si in fața magazinelor - 100 lei pentru 6 ore 3. In Mall-uri si Centre Comerciale - 150 lei pentru 6 ore. Trimite mesaj cu numele, vârsta și două poze.
-
Caut persoana îngrijire persoana bolnava ,de 2 ori pe săptămână câte 3 ore pentru 800ron. luna. București, sector2 ,Teiul Doamnei, intersecție Strada Grigore Ionescu cu str.Otesani. Preferabil din zona.
-
Hei, ești în căutarea unui job? Te pot ajuta eu, daca îți place comerțul . Este vorba de un magazin PROFI in regim de franciză . Posturi disponibile: - casier Dacă ești o persoană dinamică și dornica de a lucra în domeniul acesta, te astep sa discutam mai multe, fie la numărul de telefon , fie direct in locația noastră din Str. Doamna Ghica nr. 6, sector 2 .
-
Laborator de tehnica dentara situat în sector 2 București cauta tehnician dentar cu experienta în domeniul protezarii mobile. Pentru doritori cerințele minime sunt acelea de cunoaștere a regulilor esențiale a montării dintilor precum și a fazelor de lucru ale viitoarei lucrări finite.
-
-
Compania: EUCOM Business Language Locație: București, Pipera (Posibilitate de lucru hibrid) Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Office Manager entuziast și dedicat, care să gestioneze eficient activitățile zilnice ale biroului și să asigure un mediu de lucru plăcut și bine organizat. Persoana ideală trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și organizare, să fie proactivă și să poată lucra eficient într-un mediu dinamic. Această oportunitate este destinată exclusiv persoanelor cu dizabilități, in conformitate cu prevederile legii nr. 448 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Eucom urmareste acordarea de sanse egale reale persoanelor cu dizabilitati, in scopul insertiei profesionale a acestora. Responsabilități: Coordonarea activităților administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări a biroului. Gestionarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe. Organizarea și supravegherea întâlnirilor și evenimentelor interne. Menținerea și actualizarea evidențelor și documentelor companiei. Suport pentru echipa de management și alte departamente în diverse proiecte administrative. Gestionarea furnizorilor și a achizițiilor necesare pentru birou. Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei. Cerințe: Experiența anterioară în roluri administrative sau de Office Manager nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris. Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Atitudine proactivă și orientare către soluții. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Abilitatea de a face deplasări la sediul clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, conform politicilor companiei. Pentru a aplica sau a recomanda un candidat potrivit, persoanele interesate pot trimite candidatura și la adresa de email:
-
Disponibil online
RECRUTING - Albanian, Armenian, Azerbaijan, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian speakers.
Dear language enthusiasts, We're seeking passionate individuals to join our team as linguistic evaluators for the following languages: Albanian, Armenian, Azerbaijani, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian, Polish, Danish, Sweedish, Finnish, Dutch. If you're a native speaker of any of these languages and have a keen interest in language and culture, we'd love to hear from you. No previous experience in linguistics is required, just a good understanding of your native language and culture. To apply, please send your CV and a brief description of your interest in languages to We look forward to your application and the opportunity to work together on exciting projects!
-
Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania! Posturi disponibile: Autoklass Constanta - 1post Spalator auto Autoklass Chitilia - 1 post Spalator auto; Autoklass Ploiesti - 5 posturi Mecanic auto Autoklass Bucuresti SUD - 4 posturi Tinichigii auto Acest job ti se potriveste daca ai: Calificare profesionala pentru acest domeniu; Minim 3 ani experienta ca si Tinichigiu, Mecanic auto sau Spalator auto; Permis de conducere categoria B; Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi! Rolul job-ului - TINICHIGIU AUTO: initierea si derularea interventiilor si a operatiunilor de reparatie asupra autovehiculelor avariate, respectand standardele impuse de producator, instructiunile de lucru si de utilizare a echipamentelor. Rolul job-ului - MECANIC AUTO : operatii de diagnoza, intretinere si reparare a autoturisme, in conformitate cu tehnologia producatorului si documentatia specifica de lucru. Rolul job-ului - SPALATOR AUTO : spalare autovehicule interior exterior, cosmetizare si detailing ; Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri extra-salariale in functie de rezultatele obtinute Tichete de masa Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu profesionist si certificat international, la nivelul recunoscut al marcii Mercedes-Benz Descrierea companiei: Autoklass Center s-a nascut din dorinta de a oferi mai mult decat o masina: o solutie personalizata. Pentru asta se bazeaza pe intelegerea profunda atat a masinilor comercializate, cat si a oamenilor. Autoklass Center este mai mult decat un dealer auto, este un bun partener de drum. Autoklass Center, primul centru autorizat Mercedes-Benz la standarde de marca din Romania cu 8 locatii nationale, apartine Romstal Group. Autoklass Center Bucuresti a fost infiintata in 2003, iar in anul 2007 devine grup ca urmare a fuziunii prin absorbtie a Autoklass SA Sibiu (2001) si Autoklass SRL Constanta (2000), compania are in prezent sucursale in Bucuresti (Mihai Bravu), Ilfov (Chitila, Pipera), Sibiu, Constanta, Ploiesti, Cluj si Timisoara.
-
Angajăm agent vânzări pentru distribuție de încălțăminte, cu salariu atractiv și negociabil in funcție de vânzările încasate efectuate. Condiții: carnet auto-B, posibilitate deplasare în țară, operare calculator Așteptăm cv-ul dumneavoastră la adresa de email alle060928@ yahoo.com și vă vom contacta ulterior. Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Angajam urgent Aj.bucatar si Fata la vase cu experienta.
-
Ce atribuții are la noi un consultant de credite: - Marketare (promovarea si împărțirea de pliante în zona alocată pentru recrutarea de potențiali clienți). - Vânzarea de credite către clienții noi sau vechi - Colectarea ratelor de la clienții din portofoliu Salariul se bazează pe comisioane și bonusuri pe numărul de credite vândute. Mai multe detalii se discută la interviu. Programul este part-time Angajarea se face doar pe bază de PFA. Avem parteneriat cu firma SOLO care ne ajută să îndeplinim formalitățile de înființare a unui PFA pe numele tău. O alta cerinta ar fi sa ai diploma de bacalaureat. Dacă ești o persoană activă și cu putere de convingere, reprezintă un avantaj. Pe noi ne găsești în Sector 2, Bucuresti, Sos. Pantelimon nr. 359. Aștept să ne contactezi telefonic sau pe WhatsApp la numărul de telefon .
-
Angajam vanzatoare cofetarie in Bucuresti Sector 2. Descrierea jobului: activitati specifice pregatirii magazinului comunicarea cu clientii prezentarea si vanzarea produselor gestionarea casei de marcat procesarea comenzilor si intocmirea documentelor specifice verificarea stocului si raportarea activitatii de vanzare respectarea normelor igienice si protectia muncii. Cerinte candidat: persoana dornica de un loc de munca stabil comunicativa serioasa ordonata corecta harnica responsabila atenta la detalii imaginatie tinuta impecabila punctuala Conditii: experienta in domeniu reprezinta un avantaj loc sigur de munca salariu atractiv corespunzator cu experienta program de lucru o zi cu o zi 2 cu 2
-
COFETARIA GEOLINA ANGAJEAZĂ COFETAR AJUTOR DE COFETAR! Ești pasionat de arta culinară și ai talent în prepararea deserturilor? Cofetaria Geolina îți deschide porțile și te invită să te alături echipei noastre! Locație: Cofetaria Geolina Bucuresti Bulevardul Lacul Tei 112 Program de lucru: 7:00 - 15:00, de luni până vineri. Ce căutăm? Persoană pasionată de cofetărie și cu experiență în domeniu. Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta standardele de calitate. Disponibilitatea de dimineață, de la 7:00 la 15:00. Beneficii: Salariu motivant, în funcție de experiență și competențe. Posibilitatea de a lucra într-un mediu plăcut, alături de o echipă profesionistă. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata să îți aduci contribuția la succesul Cofetariei Geolina, te așteptăm cu CV-ul tău!
-
Clinica stomatologica, situata in Otopeni, angajeaza tehnician dentar, in vederea realizarii tuturor tipurilor de lucrari protetice. Laboratorul dispune de tehnologie Cad Cam. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la nr. de tel
-
Ofer ingrijire si supraveghere la domiciliu, pt.batrini(avind experienta in domeniu) in regim part-time .(daca se poate de la ora prinzului).
-
Angajam lucrator comercial ce se va ocupa cu vanzare a produselor medicale - program full time de luni pana vineri - pregatirea in cadrul firmei - salariu +bonuri de masa + bonus la vanzari Cerinte - experienta in vanzari - cunostinte minime pc
-
Prietenii spun despre tine că ai abilitatea de a negocia și de a convinge oamenii să cumpere un anumit produs? Acum ai ocazia de a-ți pune în valoare abilitățile în rolul de Consultant Vanzari Call Center Vodafone- limba romana-proiect Vodafone Optima Solutions Services caută următorul profil de candidat: Esti bun in comunicare si negociere si ai capacitatea de a aborda clientii si de a le castiga interesul pentru produsul promovat; Organizarea, inovatia si orientarea catre client sunt punctele tale forte; Esti ambitios, pozitiv si relationezi usor cu oamenii; Nu iti sta in fire sa te dai batut cu una cu doua; Ai rabdare si iti place sa lucrezi in echipa; Esti persoana care se implica 100% in ceea ce face; Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time in intervalul 09:00-17:30 cu pauza de 1h i (se lucreaza de la birou minim 10 zile) , suntem la 5 minute de metroul Pipera) Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Asigurare medicala privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Coaching one2one investim pentru a-ti creste performanta; Evenimente interne, concursuri lunare cu premii atractive, activitati impreuna cu echipa. Te asteptam! :)