Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Persoane Disponibil din: 2021-09-17

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 21

    Angajez personal bucatarie

    Restaurant, terasa și fast food din soseaua Pantelimon, angajează personal, fete și băieți . Detalii la nr de telefon

  • 6

    angajam vanzatoare

    magazin alimentar din soseaua Pantelimon angajam vanzatoare . Detalii la nr de telefon :

  • 5

    Restaurant Burebista Traditional angajeaza

    Restaurant Burebista Traditional situat in Calea Mosilor 195, angajeaza BARMAN,AJUTOR OSPATAR Pentru toate detaliile va rugam sa ne contactati telefonic sau direct in locatie ! Telefon:

    Repostat automat
  • 1

    Angajam manipulant marfa - depozit

    Cerințe: Disponibilitatea de a lucra la o temperatura de 2-4 grade; Persoane care sa trateze locul de munca cu seriozitate; Dorinta de munca. Condiții: Punct de lucru: Depozit Colentina Program de lucru trei schimburi (06:30-14:30, 14:3 ) Salariu fix si bonusuri de performanta Spor ore suplimenatare si de week-end Tichete de masa Prime de sarbatori Abonament medical la o clinica privata Asigurare de viata Transport asigurat de companie ruta 1 (Garbovi - Manasia - Urziceni - Cosereni), ruta2 (Dragoesti - Valea Bisericii - Rosiori - Movilita - Sinesti - Sindrilita - Ganeasa - Cozieni - Afumati) Responsabilități: Incarcare, descarcare, si manipulare marfa; Ambalare si securizare marfa in vederea livrarii; Introducere/ eliberare marfa in/din depozit, pe baza documentelor de intrare/iesire.

  • 15

    Lucrator in depozit anvelope/ Operator receptie si pregatire marfa Bucuresti

    - Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la dapozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa, - Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune; Se asigura ca marfa este depozitata corect, fara risc de deteriorare, - Asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne, - Propune si implementeaza masuri de eficientizare a organizarii depozitului, a fluxului de marfa din depozit, - Elaboreaza si implementeaza solutii pentru problemele aparute in cadrul depozitului, - Monitorizeaza lunar cantitatea si calitatea stocului si verifica concordanta stocului fizic cu cel scriptic, - Raspunde de curatenia depozitului si a zonelor de receptie si de livrare, - Asigura instruirea si dotarea angajatilor pe care-i coordoneaza cu echipamentele necesare desfasurarii activitatii si conform normelor de securitate a muncii, fiind responsabil de folosirea si intrebuintarea corespunzatoare a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar: lize, electrostivuitor, rastele, mobilier, - Participa la inventarul scriptic sau faptic ori de cate ori este nevoie. CERINTE - experienta intr-un depozit de distributie reprezinta un avantaj, - experienta in lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite, - cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune, - persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat, - capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Bucuresti la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel

  • 12

    muncitor calificat / electrician / lacatus

    Studii medii in domeniul electric reprezinta un avantaj; Experienta in domeniul electric reprezinta un avantaj; Initiativa, flexibilitate, adaptare rapida la mediul de lucru; Etica si integritate morala; Capacitatea de lucru in echipa; Descrierea jobului Realizare instalatii electrice de joasa si medie tensiune, instalatii electrice interioare. Realizarea lucrarilor de instalatii fotovoltaice. Orele inafara programului se platesc suplimentar. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Prima de sarbatori; - Bonuri de masa - Transport - Spatii de cazare - Echipament de lucru si protectie

  • 7

    Angajam ajutor bucatar si bucatar

    Winebar&shop cu terasa si bucatarie mediteraneana, situat central cauta ajutor bucatar. Suntem in cautare de o persoana dornica sa invete sa lucreze intr-o bucatarie cu specific mediteranean. Salariul creste treptat in functie de performante si implicare. Salariul negociabil + tips. Acest aspect se discuta la interviu. Program 5 cu 2 zile libere. Pentru mai multe detalii contacteaza-ne si stabilim interviul.

  • Lucrator Comercial la Ciorbe si Placinte S.R.L.

    Ciorbe și Plăcinte angajează Lucrător Comercial! Ești o persoană energică, dornică să accepte noi provocări și care vrea să lucreze alături de o echipă dinamică? Aplica pe butonul alaturat sau ne poti contacta la numarul de telefon din aplicatie Descriere: Program: 2 cu 2 zile libere, de luni până duminică. În total între 14-16 zile lucratoare luna în dependență de lună. Se ofera BONUS de prezenta si disciplina +200 RON luna Se ofera BONUS la atingerea targhetelor de vanzare. Tipsuri la final de zi se impart intre angajati. Se oferă o masă GRATUITA zi și reduceri la achiziționarea produselor. Se ofera echipament de lucru. Plata salariului la sfarsitul lunii cu posibilitatea acordarii unui avans o data pe luna. Calcul salariu pe ora lucrata. Posibilitatea de a lucra ore suplimentare. Interval orar: 9:00 până la 20:00 cu pauză de masă. Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată. Nu necesită experiență, pentru că se asigură un program de training, care va ajuta noul angajat să se încadreze cât mai repede și ușor în mediul de lucru. Echipa tanara, vesela si dinamica. Locații premium, moderne, atmosferă faină, alături de o echipă drăguță și prietenoasă. Avem locatii in toate sectoarele din Bucuresti.

    Repostat automat
  • 2

    Tehnician Electrician

    Cautam un nou coleg pentru a se alatura echipei noastre si pentru a ocupa pozitia de Electrician Tehnician Electrician pentru compania Invest. Care sunt sarcinile tale? - esti responsabil de desfasurarea activitatii la locul de munca repartizat in cadrul punctului de lucru; - gestionezi materialele si uneltele luate in primire; - executi lucrari de montaj instalatii electrice pentru cladiri si obiective energetice; - raportezi zilnic evenimentele de la lucrari; - te asiguri ca toate sarcinile pe care le efectuezi respecta regulile de siguranta si protectie a muncii; - dai dovada de un comportament exemplar in relatia cu colegii de munca, dar si pentru promovarea imaginii si intereselor firmei. Acest post este pentru tine daca ai: - studii liceale, postliceale sau scoala profesionala; - experienta anterioara de minim 2 ani in domeniu (reprezinta un avantaj); - autorizatie ANRE (reprezinta un avantaj); - cunostinte despre sistemele de instalatii electrice; - aptitudini de a lucra la inaltime; - permis de conducere categoria B (reprezinta un avantaj). Abilitati minime: - citire planuri instalatii; - operatiuni de trasare dupa plan; - conexiuni electrice aferente instalatiilor si a tablourilor electrice; - lucrari electro-mecanice pentru instalatii electrice (reprezinta un avantaj); - utilizarea unui multimetru (reprezinta un avantaj). De ce aceasta companie? - iti oferim pachet salarial atractiv alaturi de alte beneficii; - ai posibilitatea de a lucra cu profesionisti si de a te dezvolta profesional; - primesti masina de serviciu pentru deplasari (daca este cazul); - primesti echipament specializat pentru munca si scule de mana. Adresa: INVEST SUD- Bucuresti, Soseaua Pipera, Cladirea Serico, Nr. 46 F, Et.2, Camera 212, Sector 2. Interviurile pot avea loc online pentru cine are posibilitate sau pot avea loc la sediul companiei din Bucuresti. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere sau suna la numarul afisat intre orele 08:00-17:00 pentru a discuta mai multe detalii. Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe!

  • 3

    Guest Experience Leader la McDonald's Morarilor

    McDonald's nu este doar un job, este o familie! Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald's! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald's mai departe alaturi de tine! 25% din promovările pe pozițiile de manageri din restaurante sunt din pozițiile de #GuestExperience Leader Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspeti la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampina si ii ofera informatiile de care are nevoie. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3700 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 40 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru (in ture, norma de lucru intreaga 8 ore - sau partiala - 4 sau 6 ore); Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.

  • 1

    Personal calificat pentru montaj tamplarie aluminiu si pereti cortina

    2. Personal calificat pentru montaj tamplarie aluminiu si pereti cortina a. Ocupantul postului este responsabil cu calitatea lucrarii de montare, asamblare a profilelor de aluminiu si geam termopan b. Competente personale:- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.); c. Saricini :sa controleze functionarea echipamentului;- sa asambleze profilele de aluminiu- sa monteze geamul termopan, sa intervina prompt pentru monataj si asamblare, sa mentina curatenia; d. - sa anunte de indata conducerea orice neregula constatata;, - sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu; e. - sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului; f. - sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor; g. - sa fie cinstit, loial si disciplinat dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; h. - sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul; i. - angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instructiunilor de utilizare a substantele periculoase, instalatiilor, utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru;

  • Lacatus mecanic fabrica voluntari

    CAUTAM Lăcătus confecții metalice Cerinte : certificat de calificare in meseria de lăcătuș mecanic sau dovada calificării la locul de muncă; Experienta profesionala: cel putin 2 ani in meseria lăcătuș mecanic sau lacătuș producție confecții metalice SALARIU 4.000-4.500 lei net + Tichete de de masă in valoare de 40 lei zi (aproximativ 800 lei lună)

  • 3

    Cautam reprezentant vanzari

    Firma noastra specializata in prelucrarea si comercializarea rocilor naturale este interesata de angajarea unui reprezentant vanzari cu experienta, in show-room-ul nostru din Pantelimon.

  • 3

    Angajam persoana resurse umane part-time

    Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza persoana pentru resurse umane. Prezenta fizica la sediu este obligatorie. Este necesara experienta. Zona Piata Iancului, sector 2. Cv-ul se poate transmite la adresa de email inscrisa pe site-ul societatii.

  • 2

    Disponibil online

    RECRUTING - Albanian, Armenian, Azerbaijan, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian speakers.

    Dear language enthusiasts, We're seeking passionate individuals to join our team as linguistic evaluators for the following languages: Albanian, Armenian, Azerbaijani, Georgian, Kazakh, Kurdish, Persian, Slovenian, Polish, Danish, Sweedish, Finnish, Dutch. If you're a native speaker of any of these languages and have a keen interest in language and culture, we'd love to hear from you. No previous experience in linguistics is required, just a good understanding of your native language and culture. To apply, please send your CV and a brief description of your interest in languages to We look forward to your application and the opportunity to work together on exciting projects!

  • Office Manager (doar pentru persoane cu dizabilități)

    Compania: EUCOM Business Language Locație: București, Pipera (Posibilitate de lucru hibrid) Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Office Manager entuziast și dedicat, care să gestioneze eficient activitățile zilnice ale biroului și să asigure un mediu de lucru plăcut și bine organizat. Persoana ideală trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și organizare, să fie proactivă și să poată lucra eficient într-un mediu dinamic. Această oportunitate este destinată exclusiv persoanelor cu dizabilități, in conformitate cu prevederile legii nr. 448 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Eucom urmareste acordarea de sanse egale reale persoanelor cu dizabilitati, in scopul insertiei profesionale a acestora. Responsabilități: Coordonarea activităților administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări a biroului. Gestionarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe. Organizarea și supravegherea întâlnirilor și evenimentelor interne. Menținerea și actualizarea evidențelor și documentelor companiei. Suport pentru echipa de management și alte departamente în diverse proiecte administrative. Gestionarea furnizorilor și a achizițiilor necesare pentru birou. Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei. Cerințe: Experiența anterioară în roluri administrative sau de Office Manager nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris. Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Atitudine proactivă și orientare către soluții. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Abilitatea de a face deplasări la sediul clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, conform politicilor companiei. Pentru a aplica sau a recomanda un candidat potrivit, persoanele interesate pot trimite candidatura și la adresa de email:

  • 8

    Lucrator comercial McDonald's Morarilor

    Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3400 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 40 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.

  • 2

    Angajam sofer distributie duba 3,5T Bucuresti

    Angajăm șofer cu minimă experiență pentru distribuție în București Depozitul se află în CTPark Nord, zona Voluntari-Stefanestii de Jos. Pachetul salarial este 4300-4600 RON NET, în funcție de experiența

  • 7

    Salon Adora cauta coafeza cu experienta si cunostinte frizerie

    Salon Adora angajaza coafeza cu cunostinte de frizerie. Avem nevoie si de manichiurista si frizer.Salariul fix 2000 lei si CM.

Salvează căutarea