Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Ingrijire b trân

    Doamn 60 ani cu 20 de ani experienț afar caut s lucrez cu o pers.deplasabil (g tit,cur țenie,medic,medicamente,etc)Nu intern.Bucuresti.Program 8-10 ore.

  • 6

    Angajam bucatar

    Winebar&shop cu terasa si bucatarie mediteraneana, situat central cauta bucatar. Minim 1 an experienta in bucatarie. Salariul se discuta la interviu. Pentru mai multe detalii contacteaza-ne si stabilim interviul.

  • 33

    Angajare fierar betonist/zidar/dulgher/muncitor necalificat/instalator/ electrician

    Cripo Build este o afacere nou intrată pe piața din România. Însă, ceea ce ne recomandă este experiența de 15 ani obținută în străinătate - mai exact, în Belgia. Astfel, am cunoscut standardele înalte la care se lucrează înafară și ne propunem să le aducem și la noi în țară. Actual, căutăm să ne mărim echipa și să aducem alături de noi oameni care ne împărtășesc valorile, care dau dovadă de seriozitate și profesionalism. Astfel, căutăm oameni care să ni se alăture pe următoarele posturi: - Fierar betonist - Zidar - Dulgher - Muncitor necalificat - Instalator - Electrician Programul de lucru însumează 9h din care 8h sunt de muncă, iar 1h este alocată pauzei. Expansiunea firmei noastre continuă cu deschiderea de noi șantiere în zone precum București, Sighișoara, Făgăraș. Astfel, dacă locuiți acolo sau în proximitatea orașelor, nu ezitați să ne contactați. Dacă te-ar interesa să afli mai multe despre oferta noastră, contactează-ne: - Pe mail la - Telefonic la - Telefonic la Hai sa faci parte din echipa noastra!

  • 1

    Angajare asistent medical generalist

    Centru medical situat in sector 2,zona Lacul Tei, angajaza asistent medical generalist,program 8h zi L-V. Rugam CV pe email :

  • 6

    Recrutam consultant vanzari Stefan cel Mare Drumul Taberei

    Recrutam vanzatoare cu experienta, serioasa, in cautarea unui loc de munca stabil. Program de 8 ore zi, in ture, o saptamana in intervalul (5:30 - 14:00), o saptamana in intervalul (13:30 - 21:00) + doua sambete pe luna, de la 5:30 - 16:00. Beneficii multiple: asiguram o masa pe zi, prime, bonusuri, cadou zi de nastere iar in echipa noastra exista posibilitatea de crestere si dezvoltare. Acces usor de la metrou si sau STB. (Posibiltatea de lucru full time part time).

  • Instalator

    CAUTAM Frigotehnist Instalator Montator aer conditionat Muncitor calificat cu experienta în climatizare/necalificat Instalator pentru sisteme de climatizare Electrician pentru echipamente de climatizare Preferabil posesor permis de conducere categ. B Descrierea jobului Sa asigure montajul si service-ul aparatelor de aer conditionat. Beneficii: -Program de lucru de luni pana vineri; -Lucru in echipa; -Contract de munca; -Salariu generos, pornind de la 3.500 - 4.000 lei net; -Bonus in functie de performanta. Descrierea companiei JRA INSTAL GROUP este o societate romaneasca, cu capital privat, cu experienta in proiectarea, executia si intretinerea sistemelor integrate pentru instalatii de climatizare ventilatie, precum si accesorii de montaj pentru instalatii.

  • 1

    Secretara

    Cerințe: Competență în Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Drive; Excelente abilităţi organizatorice, orientare către rezultat, receptivitate şi iniţiativă; Capacitate de coordonare, analiza şi sinteză; Persoană foarte bine organizată, dinamică, serioasă, conştiincioasă, punctuală, responsabilă, atentă la detalii, proactivă cu bune abilităţi de comunicare; Multitasking. Condiții: Mediu de lucru placut; Intelegere din partea managementului pentru situatii speciale, concedii; Prime de Paste si de Craciun; Program de lucru: L-V 08.30 - 17.00 (cu pauza de masa) Responsabilități: Primirea și gestionarea documentelor și corespondenței zilnice; Evidenta, organizarea in siguranta a corespondentei si documentelor societatii; Gestionarea facturării, urmărirea plăților; Îndeplinirea altor sarcini conexe care îi sunt atribuite; Mentinerea legaturilor societatii cu diversi furnizori, colaboratori, cabinete de avocatura, notariate etc. ; Tipareste, transmite si arhiveaza documente conform procedurilor interne ale companiei; Intocmeste rapoarte situatii administrative; Preia apeluri, mesaje, raspunde si sau le transmite mai departe catre persoanele responsabile; Preia diverse proiecte, le imparte pe etape si le duce la bun sfarsit impreuna cu Echipa; Efectueaza activitati de research, culege, introduce si proceseaza diverse informatii in bazele de date ale firmei, asigurandu-se ca informatia este corecta; Raspunde la solicitari oricand este nevoie;

  • 2

    Firma de transport angajez soferi pentru comunitate

    Firma de transport angajează șoferi pentru comunitate +Anglia și Elveția, prelata 3.5 tone. Se oferă contract de munca+diurna. Venit lunar începând cu 1500 Euro. Perioada minima de stat pe comunitate este de 30 zile. Salariul poate creste progresiv in funcție de performanțele șoferului.

  • Cofetar / Ajutor de cofetar - Cofetaria Geolina Angajeaza Cofetar - Bucuresti Sector 2

    COFETARIA GEOLINA ANGAJEAZĂ COFETAR / AJUTOR DE COFETAR! Ești pasionat de arta culinară și ai talent în prepararea deserturilor? Cofetaria Geolina îți deschide porțile și te invită să te alături echipei noastre! Locație: Cofetaria Geolina Bucuresti Bulevardul Lacul Tei 112 Program de lucru: 7:00 - 15:00, de luni până vineri. Ce căutăm? Persoană pasionată de cofetărie și cu experiență în domeniu. Abilitatea de a lucra în echipă și de a respecta standardele de calitate. Disponibilitatea de dimineață, de la 7:00 la 15:00. Beneficii: Salariu motivant, în funcție de experiență și competențe. Posibilitatea de a lucra într-un mediu plăcut, alături de o echipă profesionistă. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata să îți aduci contribuția la succesul Cofetariei Geolina, te așteptăm cu CV-ul tău!

  • 10

    Vanzatoare Cofetarie Bucuresti Sector 2

    Angajam vanzatoare cofetarie in Bucuresti Sector 2. Descrierea jobului: activitati specifice pregatirii magazinului comunicarea cu clientii prezentarea si vanzarea produselor gestionarea casei de marcat procesarea comenzilor si intocmirea documentelor specifice verificarea stocului si raportarea activitatii de vanzare respectarea normelor igienice si protectia muncii. Cerinte candidat: persoana dornica de un loc de munca stabil comunicativa serioasa ordonata corecta harnica responsabila atenta la detalii imaginatie tinuta impecabila punctuala Conditii: experienta in domeniu reprezinta un avantaj loc sigur de munca salariu atractiv corespunzator cu experienta program de lucru o zi cu o zi/ 2 cu 2

  • 3

    spalator auto

    spalator auto, pentru o reprezentanta auto, contract de munca,program de luni-vineri, program de la 8-16, castiguri intre 5000-7000 pe luna, relatii la telefon, posibilitate de cazare

  • 4

    Vand florarie

    Vând florărie sectorul 2 pe Colentina nr6 cu vad de peste 20ani care a funcționat non stop cu inpozit plăti la zi cu aier lumina și apa

  • 3

    Angajam electronist

    Anunț de angajare pentru postul de electronist! Despre companie Coral Service Group este o companie de service IT, fondată în 1994, care oferă soluții personalizate pentru clienți din diverse domenii. Compania are ca valori calitatea, eficiența și satisfacția clienților și se bazează pe o echipă de profesioniști calificați și experimentați. Despre post și cerințe Electronist Responsabilități: Diagnosticarea și depanarea defecțiunilor echipamentelor din service Testarea și verificarea funcționării și conformității echipamentelor electronice reparate Documentarea și raportarea activităților realizate Competențe și calificări: Studii in domeniul electronică sau electrotehnică Cunoștințe de circuite electronice, componente, instrumente și echipamente Abilități de comunicare, lucru în echipă și adaptabilitate Abilități de analiză, rezolvare de probleme și atenție la detalii Experiență: Nu se cere un nivel de experiență Salariu, beneficii și program de lucru Salariu: Se acorda in functie de nivelul de pregatire. Beneficii: bonusuri și prime - in functie de volumul de lucru Program de lucru: de luni până vineri, între orele 9 și 18 Modalitate de aplicare și date de contact CV-ul și scrisoarea de intenție pot fi trimise prin email, la adresa Datele de contact sunt: Nume - Mihai Fotu Telefon - E-mail - Adresa companiei : Str. Scheiul de sus, Nr 26, Sector 2, București

  • 15

    Lucrator in depozit anvelope/ Operator receptie si pregatire marfa Bucuresti

    - Asigura activitatea depozitului zonal; realizeaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor de la furnizori si de la dapozitul central, in baza documentelor ce insotesc marfa, - Asigura introducerea marfii in depozit, pe rastele si are grija ca aceasta sa fie depozitata in mod corespunzator de catre echipa de manipulanti, fiind responsabil de depozitare, etichetarea si pastrarea conforma a marfurilor din gestiune; Se asigura ca marfa este depozitata corect, fara risc de deteriorare, - Asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne, - Propune si implementeaza masuri de eficientizare a organizarii depozitului, a fluxului de marfa din depozit, - Elaboreaza si implementeaza solutii pentru problemele aparute in cadrul depozitului, - Monitorizeaza lunar cantitatea si calitatea stocului si verifica concordanta stocului fizic cu cel scriptic, - Raspunde de curatenia depozitului si a zonelor de receptie si de livrare, - Asigura instruirea si dotarea angajatilor pe care-i coordoneaza cu echipamentele necesare desfasurarii activitatii si conform normelor de securitate a muncii, fiind responsabil de folosirea si intrebuintarea corespunzatoare a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar: lize, electrostivuitor, rastele, mobilier, - Participa la inventarul scriptic sau faptic ori de cate ori este nevoie. CERINTE - experienta intr-un depozit de distributie reprezinta un avantaj, - experienta in lucrul cu sisteme de tip WMS pentru gestiunea marfurilor din depozite, - cunostiinte operare PC: Word, Excel, programe de gestiune, - persoana dinamica, serioasa, corecta, perseverenta, responsabila, cu abilitati de comunicare, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, cu initiativa, cu disponibilitate de a munci si orientare spre rezultat, - capacitate de a lucra eficient in echipa, stabilire prioritati si abilitati multitasking. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Bucuresti la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel

  • 19

    Angajăm lucrători comerciali!

    Spartan Pantelimon își mărește echipa! Ești o persoană entuziastă și vrei sa faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică? Îți plac provocările? Căutăm coleg pentru postul de casier,ajutor bucătar, preparator produse Spartan. Noii colegi trebuie să aibă: *atitudine pozitivă *responsabilitate și seriozitate Beneficii: *masă asigurată *salariul in funcție de experiență *tichete de masă pe card *bonus din vânzări *contract de muncă pe perioadă nedeterminată *posibilitatea de a avansa *program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere

  • Angajare șef tura,lucrător comercial

    Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste BRANDUL NOSTRU. Ce facem noi pentru tine? Oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, oferim training profesional; Un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Decontare partiala a abonamentului de transport; Posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Posibilitati reale de promovare.Esti atent la detalii, corect si respecti oamenii Iti place munca in echipa Iti doresti sa faci parte dintr-o companie in continua expansiune. Daca ai raspuns Da! la cel putin 3 din aceste intrebari, atunci te vrem alaturi de noi! Descrierea companiei De peste 20 ani, lanțul de magazine PROFI se dezvoltă continuu, având o expansiune accelerată, planificând să depășească în 2020 pragul de 1.300 de magazine în toată țara. PROFI este un angajator de top din retailul modern, cu o echipă dinamică, flexibilă și ambițioasă, formată din peste 21.000 de angajați. Susținem dezvoltarea și creșterea armonioasă a companiei PROFI prin identificarea de noi membri, deschiși, implicați și dornici să se dezvolte profesional într-un mediu competitiv. Detalii suplimentare despre PROFI poți găsi pe site-ul nostru www.profi.ro sau la numarul de telefon afisat. Abia așteptăm să aflăm mai multe și despre tine și să ne cunoaștem! Magazinul nostru se afla în zona Piața Alba Iulia, adresa este Bulevardul Decebal nr 2. Pentru mai multe detalii aștept mesaje în privat.

  • 13

    Angajez Asistent Manager / Personal / PA

    2500-5000lei/luna Part/Full Descriere Angajez Asistent Manager / Personal / Model Candidatul ideal: Cunostinte foarte bune de operare PC: procesare text (Word), calcul tabelar (Excel) * Cunoasterea limbii engleze nivel mediu/avansat; * Persoana serioasa, organizata, cu atentie distributiva, cu un simt al responsabilitătii crescut; * Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; * Abilităti de exprimare scrisă si orală! * Bune aptitudini organizatorice; * Abilităti de prioritizare; * Promptitudine in rezolvarea sarcinilor; * Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan; * Carismă si prezentă agreabilă; * Punctualitate *Permis de conducere. *Cunostinte de vanzari/marketing/editare foto * Aspect Placut * Cunostinte de gestionare/arhivare documente; CV cu Poza pe adresa de email sau whatsapp.

Salvează căutarea