Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Disponibil din: 2020-06-19 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 12

    Angajam agenti de securitate

    Angajam agenti de securitate pentru obiective in Bucuresti.

  • 21

    Angajam soferi tir pentru tur-retur

    Angajam soferi tir pentru tur-retur Cerinte : Permis de conducere categoria C+E(TIR) Atestat professional de Marfa si Card tachografic Fara antecedente penale si antecedente rutiere Experienta minima 2 ani. Se respecta programul de activitate conform legislatiei in vigoare Oferim : Salariu negociabil Bonusuri de performanta Detaliile, informatii suplimentare si negocierile au loc la sediul firmei din Bucuresti sau telefonic la numarul din anunt . Nu raspundem la email , what up sau mesaje .

  • Contabil Expert contabil

    Contabil Senior Candidatul Ideal Absolvent de studii superioare de profil economic; Cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Cunoasterea programului SAGA obligatoriu; Sa detina cunostinte solide de contabilitate, fiscalitate si corelare a documentelor contabile; Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice; Placerea de a lucra in domeniu si abilitatea de invatare si adaptare rapida; Descrierea jobului Efectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documetele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc) Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare; Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente; Intocmeste sub supravegherea expertului contabil situatiile financiare interimare semestriale anuale dupa caz. Transmite catre clienti diverse rapoarte conform procedurii societatii si specificului activitatii; Descrierea companiei Suntem o societate de contabilitate membra CECCAR, prezenta pe piata de profil din, de aproape 20 de ani, cu o echipa unita si profesionista. Avem un portofoliu de societati din domenii variate, cum ar fii, magazine online, magazine cu amanuntul, depozite de comert cu ridicata si servicii diverse. Fiecare membru al echipei pe parte de contabilitate isi gestioneaza portofoliul de clienti sub supravegherea administratorului societatii. Partea de resurse umane si salarizare este realizata de Inspectorul de Resure Umane din echipa. Oferta salariala Tichete de masa si tichete cadou Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe dinamice Cursuri de dezvoltare si perfectionare Posibilitatea dezvoltarii profesionale si avansarii in carieraSalariu motivant Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa

  • 1

    Angajam Contabil

    Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare

  • Munca in constructii!!

    Caut băieți pentru placări fațade ,plata la săptămâna 300lei zi avans zilnic 50 lei .Nr telefon

  • 4

    Angajam contabila

    Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza contabila cu sau fara experienta. Salariu poate ajunge pana la 1000 euro net in functie de experienta. Zona Piata Iancului, sector 2.

  • 7

    Angajăm șofer Uber , Bolt , comision 10 % NET!

    Partener OFICIAL Uber si Bolt, angajam full time si part time conducatori auto colaboratori cu mașini personale ( nu avem mașini de închiriat ). Doriți o flotă serioasă care sa va îndeplinească toate obligațiile și cerințele ? NOI SUNTEM SOLUȚIA . Cerințe: Vârstă minimă 21 ani Permis de conducere - minim 2 ani Mașină personală (an 2011 minim) Cazier judiciar nu mai vechi de 6 luni Atestat transport persoane în regim de închiriere valabil Comision firmă 10% din NET ! Toate impozitele sunt suportate de către firma inclusiv TVA intracomunitar . Fără alte costuri ascunse ! Plata săptămânală in contul personal ( de pe contul firmei ) sau CASH in fiecare zi de Luni cu excepția sărbătorilor legale. Oferim: - COPIE CONFORMA SI ECUSOANE GRATIS - CONTRACT DE COMODAT MASINA GRATIS ( NOTAR ): ACTE NECESARE: CARTEA MAȘINII, TALONUL MAȘINII CU ITP FĂCUT LA 6 LUNI , CARTE DE IDENTITATE. - BONUS PENTRU FIECARE ȘOFER ADUS IN FIRMA ( SA FIE ACTIV 1 LUNA ) Carte de munca 2 4 6 8 ore, se face contract de munca cu norma întreagă. Pentru cei care lucrează cu contract in alta parte si vor face Uber Bolt doar Part-time, se face contract de muncă pe minimul de ore cu, condiția să aduceți adeverință de la locul de muncă unde activați, respectiv pe norma întreagă adică 8 ore . Tariful pentru cartea de muncă la 8 ore ( Full-time ) este de 1360 lei luna , 340 lei săptămâna. Tariful pentru cartea de muncă la 2 ore ( Part-time ) este de 380 lei luna , 95 lei pe săptămâna. SE OFERĂ TRANSPARENTA IN PRIVINȚA PLĂȚII TUTUROR TAXELOR CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ, CONTRACT DE MUNCĂ LEGAL , FLUTURAȘ SALARIAL LA FIECARE SFÂRȘIT DE LUNA.

  • 1

    Manager Operatiuni Produs - Food Republic SRL

    In calitate de Manager Operatiuni Produs coordonati activitatea din depart. operatiuni, productie, logistica. Este necesara o experienta de 10-20 ani in industrii similare. Studii superioare. Asigura managementl intregului proces de operatiuni din productie si dezvolta la nivel stratefic proiecte operatiunale alaturi de echipele de achizitii, depozite, productie directa , calitate si siguranta alimentara, logistica . Asigura managementul unui mediu performant orientat catre clienti, dedicat furnizarii unor produse de cea mai intalta calitate pentru clienti. As the director of operations within the food industry, you'll take full ownership over the entire operations. You will take a hands-on approach and deliver strategic operational leadership across all aspects of operations including food production, warehouse management, picking, logistics, factory management and everything in between. What you'll bring: 5-7+ years of manufacturing experience in food (catering, ready to eat, cooked food is a major plus). Experience with managing a large scale teams and operations. Experience in negotiation and collaboration with third parties. Continuous improvement mindset and consistently identifying and applying cost reduction projects. An authentic leader, who s able to build strong relationships, clearly communicate and motivate, and drive accountability in all levels. An effective collaborator, who empowers and enables others to share ideas, raises awareness, gets buy-in, and and delivers fast and well-rounded solutions to complex problems. An analytical mind who s willing to get into the weeds of data and make decisions accordingly. Energy, enthusiasm, and getting things done mindset. Used to working in a high pressure, fast paced, and constantly changing environment . What you'll do: Lead the entire operations with a team of warehouse, production, kitchen, picking, logistics and Q&S managers. Build a high-performing customer-focused environment committed to delivering the highest quality product to our customers. Ensure and control that factory process flows are driven by Food Safety and Health & Safety procedures Responsible for target setting and maximizing on-time delivery, food quality and consistency, labor and production efficiency, picking accuracy and speed. Promote, monitor and perform continuous improvement and automation to enhance efficiency, food quality, and customer satisfaction. Map out, drive and continuously improve the day-to-day operations in a hyper-growth environment, effectively engaging, motivating and directing the team to ensure on-time and accurate delivery of customer orders. Collaborate closely with the sales & marketing department, to deliver ambitious and innovative projects for the end consumer. Negotiate, finalize, and manage contracts with 3rd party vendors. Develop a mindset across the entire team of identifying opportunities, facilitating root-cause analysis, implementing corrective actions, and delivering positive and focused change. Perform people evaluation, sustain the collaborative & feedback culture and empower the leading team. Full ownership over the P&L of the facility, and analyze shift performance to identify operational opportunities, trends, and potential cost-saving improvements. Provide cross-functional leadership from the front lines and immerse yourself in the trenches to optimize productivity, promote growth, problem solve anomalies, encourage innovative ideas, and create an excellent culture. Develop an incentive bonus program for all employees to increase productivity by linking reward to performance. Analyze shift performance to identify, develop, roll out, and manage standard operating procedures, visual tools, and checklists to ensure we are a process-driven operation. Collaborate with authorities and ensure that all processes specific to the activity are in accordance with the applicable regulations. Oversee building maintenance, ensure facility cleanliness, and manage the maintenance of facility and utilities equipment, prioritizing safety and operational efficiency.

  • soferi autobuz

    Angajez șoferi autobuz(categoria D) in Germania ,zona Bavaria și Koln.Se oferă cazare și mașina de serviciu Relații la tel:

  • Angajam femeie de serviciu

    ASOCIATIA COPII CU PROBLEME DEVIN CAMPIONI ANGAJAZA : FEMEIE DE SERVICIU , 2 POSTURI DISPONIBILE PROGRAM FULL TIME CAUTAM PERSOANE SERIOASE,APTE DE MUNCA DIN PUNCT DE VEDERE MEDICAL CV SI INTERVIU ONLINE!

  • 6

    Angajam Agenti Imobiliari cu / fara experienta

    Mauwis imobiliare, Agentie cu vechime isi extinde echipa. Salariul este pe baza de comision si variaza in functie de munca depusa. Cerinte: Cunoștințe de baza in utilizarea computerului Limbaj si atitudine profesioniste Tinuta office Experienta in domeniul imobiliar constituie un plus Beneficii: Aveti posibilitatea de a va alege zona/sectorul , tipul tranzactiilor vanzari/inchirieri. Nu se ofera salariu fix, comisionul este progresiv- la vanzari. Se ofera birou individual, laptop, telefon mobil, decontare mijloace de transport, combustibil masina, , baza de date si posibilitati de promovare si gestionare a ofertelor/cererilor , masina in functie de realizari( vanzari). Oferim un comision de 50 % celor care detin SC sau PFA, pentru colaborarea cu noi. 5 posturi disponibile care presupun: Identificarea cererilor și a ofertelor Contactarea proprietarilor Promovarea anunțurilor Stabilirea contactului cu clientii Realizarea vizionarilor Incheierea contractelor de vizionare Participa la negocierile privind pretul imobilului, conditiile de transfer a proprietatii si conditiile legale ale tranzactiei.

  • 20

    Angajez personal bucatarie

    Restaurant, terasa și fast food din soseaua Pantelimon, angajează personal, fete și băieți . Detalii la nr de telefon

  • 6

    angajam vanzatoare

    magazin alimentar din soseaua Pantelimon angajam vanzatoare . Detalii la nr de telefon :

  • 4

    Bucuresti- Lăcătus confecții metalice, 4500 net

    Bucuresti - Angajam Lăcătus confecții metalice Salariul lunar net: 4.000-4.500 lei net (negociat cu candidatul în cadrul interviului probei de lucru); Abonament servicii medicale la clinica privată, furnizor MedLife S.A.; Tichete de de masă in valoare de 40 lei zi (aproximativ 800 lei lună); STUDII: MINIMUM, 10 clase + profesionala, scoala tehnica (cu specializare in domeniu); de Obligatoriu: experienta in domeniu. Va rog sa ma sunati sau sa imi scrieti, pentru a va programa la interviu

  • Consilier vanzari rochii de mireasa, Best Bride

    Best Bride - magazin de rochii de mireasa si costume de ceremonie isi mareste echipa ! Cautam o persoana pasionata de moda cu experienta de minim 1 an in vanzari. Canditalul Ideal - Experienta in vanzari rochii de mireasa reprezinta un avantaj - Abilitati foarte bune de comunicare si negociere - Abilitati de lucru in echipa - Seriozitate, dinamism, initiativa - Tinuta si prezenta impecabila - Rabdare si calm - Atenta la detalii CE OFERIM : - Contract de munca perioada nedeterminata - Program 8 ore 5 zile pe saptamana - Se respecta zilele libere date de la stat - Salariu atractiv - Comision din vanzari - Prima de Craciun si Paste - Bonuri cadou zi de nastere - Bonuri de masa - Decontare transport Responsabilitati : - Consilierea mireselor in alegerea rochiei - Incasare vanzari, operare casa de marcat POS, - Intocmirea contractelor de vanzare - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului; - Intretinerea si amenajarea salonului (asigurarea ordinii interioare a magazinului a spatiilor de expunere ) - Efectuarea probelor - Pregatirea si livrarea rochiilor de mireasa la finalul probelor Best Bride este un magazin elegant si primitor specalizat in comercializarea de rochii mireasa si costume de ceremonie.In cei 15 ani de activitate am facut mii de mirese fericite. De asemenea suntem foarte mandri de rochiile de mireasa fabricate in atelierul nostru din Bucuresti. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra :)

  • Angajare agent securitate

    Firma de paza BI-TECH SECURITY SRL angajează agent securitate pentru obiectiv in BUCURESTI Colentina, Sector 2. Program in ture 24 72, salariul minim pe economie. Relatii la tel .

  • 31

    Baieti

    Acum, firma constructii angajeaza meseriasi pentru placari cu polistiren, cazare gratuita, plata integrala la 2 saptamani, salariu motivat. Rog si ofer seriozitate!.

Salvează căutarea