Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Disponibil din: 2020-12-02 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajez vânzătoare cu experienta pentru plafar

    Angajez persoana cu experienta pentru Plafar Disponibil 1 post cu începere imediata. Program în ture, zona București, Sector 2. Detalii la telefon

  • 3

    montator usi

    Pinum Doors&Windows angajeaza personal pentru echipa montaj usi.

  • 1

    Angajam ajutor cofetar

    De anul trecut incoace am incercat sa ne formam o echipa dar ca echipa sa fie completa, mai avem nevoie de o fata, cu minimul de experienta de aceasta data. Asadar, daca iti place sa faci torturi si prajituri, daca esti pasionata de aceasta meserie si vrei sa faci parte dintr-un colectiv cu fete minunate, sa iti pui imaginatia la contributie intr-un laborator dotat dupa standarde, acum ai ocazia sa ne cunosti. Noi te asteptam cu bratele deschise la o intalnire in atelierul nostru pentru a stabili toate detaliile colaborarii. Ma poti suna la numarul de telefon: Laboratorul este pe Soseaua Fundeni 39.

  • 2

    Sofer spalatorie de haine

    Quick Wash angajeaza in zona Piata Delfinului. Sofer pentru colectare si livrare haine si lenjerie Horeca: salariu 2.800 ron + bonusuri . Programul este de 1 zi cu 1 zi de la 8:00-20:00 si 2 sambete pe luna se lucreaza de la 8:00-15:00.

  • 6

    Consilier Vânzări in magazinele STONEMANIA BIJOU

    Alătură-te echipei STONEMANIA BIJOU! Job disponibil: Consilier Vânzări in magazinele STONEMANIA BIJOU Domenii: Cristale Naturale, Feng Shui, Aromaterapie Responsabilități principale: Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile STONEMANIA BIJOU; Aranjarea atractivă a produselor în spațiile noastre de vânzare; Gestionarea eficientă a stocurilor și asigurarea disponibilității produselor în magazin; Executarea de reparații simple și modificări ale bijuteriilor, sub îndrumarea noastră (nu este necesară experiența prealabilă); Procesarea tranzacțiilor clienților și emiterea bonurilor fiscale; Pregătirea și ambalarea comenzilor online cu atenție și promptitudine. Ce căutăm: Educație: Absolvent de studii medii sau superioare; Experiență: Nu este necesară experiență anterioară; Limbi Străine: Proficiență într-o limbă străină, preferabil engleza; Competențe esențiale: Excelente abilități de comunicare, atenție la detalii, onestitate; Capacități: Reziliență la stres, organizare eficientă și respectarea termenelor limită. Tip job: Natură: Predominant provocator, cu noi oportunități de a învăța și crește; Ritm de lucru: Dinamic, planificare zilnică sau săptămânală adaptabilă priorităților emergente. Locație: Magazinul STONEMANIA BIJOU, Bulevardul Carol I Nr. 25, Sector 2, București Program de Lucru: Full-time: 8 ore zi, 12:00 - 20:00, plus o sâmbătă lucrătoare pe lună. Pentru munca în sâmbătă se oferă compensație sau zi liberă în timpul săptămânii. Pachet salarial pentru inceput: Salariu Net: 3100 lei; Discount Angajat: 40%; Concediu Anual: 20 zile; Bonus de vechime anual; Contract de Muncă pe Perioadă Nedeterminată; Reevaluarea pachetului salarial periodic; prima evaluarea dupa 6 luni de la angajare. Cum să aplici: Trimite-ne CV-ul tău și fă primul pas spre un loc de munca la STONEMANIA BIJOU!

  • Ingrijitor terenuri tenis

    Persoana responsabila, serioasa, cu spirit de echipa. Program 8 ore/ zi, 2 zile libere, contract de munca. Zona Tei sector 2, pe langa Bamboo. Detalii la tel.

  • Angajam vanzatoare Mega Mall

    Angajam lucrator comercial in Mega Mall Program in ture, 2 zile cu 2 zile. Stand de produse turcesti. Salariu atractiv + comision din vanzare. Cerinte: experienta in vanzare, aspect placut, ingrijit, varsta minima 18 ani, sociabila, zambitoare, dornica de munca. Responsabilitati: Gestiune marfa, stoc, curatenie interior, exterior stand tip insula, vanzare produse. Rog CV insotit de o poza la numarul de telefon din contact!

  • 1

    Lucratori comerciali atelier mobila

    Atelier de productie mobila, angajeaza lucratori pentru ambalare colete, verificare stocuri, ajutor premontaj montaj. Programul de lucru este 7:30-16. Atelierul este in zona Morarilor, sect 2, Bucuresti Nu se accepta persoane care consuma bauturi alcoolice inainte sau in timpul programului. Se accepta si necalificati fara experienta. Carte de munca pe perioada nedeterminata. Avantaj permis de conducere. 2900 - 3000 NET Daca ai chef de treaba si o energie buna, te asteptam cu drag in echipa.

  • 4

    Lucratori comerciali atelier mobila

    Atelier de productie mobila, angajeaza lucratori pentru ambalare colete, verificare stocuri, ajutor premontaj montaj. Programul de lucru este 7:30-16. Atelierul este in zona Morarilor, sect 2, Bucuresti Nu se accepta persoane care consuma bauturi alcoolice inainte sau in timpul programului. Carte de munca oe perioada nedeterminata. Avantaj permis de conducere Salariu - 2900-3000 NET Se accepta si Necalificat si sau Fara experienta Daca ai chef de treaba si o energie buna, te asteptam cu drag in echipa.

  • Contabil Contabil junior operator calculator Saga

    Firma de acontabilitate angajeaza contabil contabil junior operator calculator Saga care sa indeplineasca cerintele: - Studii superioare finalizate in domeniul economic, preferabil contabilitate sau finante; - Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă; - Atenție la detalii și precizie în efectuarea calculelor, cu acuratețe în prelucrarea documentelor; - Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate Saga; - - Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel ); - Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a gestiona mai multe sarcini simultan; - Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă; - Disponibilitate de a lucra la biroul nostru. Descrierea jobului Responsabilitati: Tinere evidenta contabila pentru un portofoliu de clienti din domenii diverse; Primește, verifică și înregistrează în soft dedicat documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp util operațiunile financiar-contabile; Întocmește și verifică state de plată și documente pentru partea de administrare de personal; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale; Menține comunicarea cu superiorii; Alte activități specifice domeniului de salarizare și contabilitate. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata - stabilitate pe termen lung; Mediu de lucru placut ; Program de lucru: 9.00 - 18.00 (cu o ora de pauza de masa); Suportul unei echipe cu pregatire profesionala solida si experienta in domeniu de peste 15 ani. Pachet salarial atractiv; Conditii optime pentru desfasurarea activitatii; Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; Suntem firma de contabilitate membra CECCAR,cu o echipa tânăra și dinamica,ne plac automatizarile și sa ne facem Munca ușoară. RUGAM SA APLICE DOAR CANDIDAȚII CARE SE POTRIVESC CERINȚELOR la adresa !

  • 4

    Angajam muncitori necalificati si muncitori calificati

    AVESTA CONSTRUCT SRL cu sediul in Bucuresti, sector 2, cauta 30 de persoane dinamice, muncitoare, responsabile pentru 30 de posturi, astfel: 20 posturi de MUNCITOR NECALIFICAT LA SPARGEREA SI TAIEREA MATERIALELOR DE CONSTRUCTII; 5 posturi de DULGHER RESTAURATOR: 5 posturi de MONTATOR SISTEME TAMPLARIE TERMOIZOLANTĂ Cerinte: - experienta in domeniu minim 1 an (muncitorii calificati) si fara vechime (muncitorii necalificati); - studii medii; - contract de munca full time, perioada nedeterminata; - abilitati de comunicare, relationare, spirit de echipa si responsabilitate, - seriozitate; - tinuta, atitudine si limbaj decente; - abilitati de analiza, atentie distributiva si capacitate de concentrare; - cunostinte de limba engleza si limba turca. Responsabilitati: - conform cerintelor de pe santier, - raportarea periodica a activitatii catre managerul superior. Daca sunteti interesat de vreun post si experienta dvs. corespunde cerintelor de mai sus, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de e-mail melizeren.63 @ gmail.com Interviul se va desfasura in data de 6 martie 2024 ora 12:00 la sediul societatii. In CV va rugam sa specificati si un numar de telefon la care puteti fi contactat Oferta valabila si pentru cetatenii Uniunii Europene.

  • 5

    Angajam spalatori vase - Restaurant Victoriei

    Daca esti in cautarea unui loc de munca, profită de șansa și alătură-te echipei noastre de bucatarie ca spalator de vase! Responsabilități principale: - Spălarea și igienizarea veselei, tacâmurilor și a ustensilelor de bucătărie. - Asigurarea unei organizări corespunzătoare a zonei de spălat și depozitarea curată a veselei. - Întreținerea echipamentelor și a spațiului de lucru din zona de spălat vase. - A fi capabil să colaboreze și să comunice eficient cu membrii echipei de bucătărie. Cerinte: - Experiență într-un rol similar este considerată un avantaj. - Capacitatea de a lucra în condiții de stres, într-un mediu rapid și aglomerat. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători legale. - Atitudine pozitivă și ambițioasă, cu o mare atenție la detalii și la igienă. - Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. Beneficii: - Un salariu competitiv și beneficii atractive. - Program full-time, cu posibilitatea de a face ore suplimentare. - Un mediu de lucru prietenos și profesionist. - Asigurare privata de sanatate - Prime de Craciun si Paste

  • 1

    Economist/ Contabil

    Ce trebuie sa faci pentru noi: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an (inventariere, ajustări, estimări, verificare/constituire provizioane etc.); - alte activități financiar contabile cerute de management; - întocmire situații financiare statutare interimare si anuale; - realizarea comunicării efective si eficiente in cadrul echipei si cu clienții; - alte activități financiar-contabile, analize si raportări. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Daca: - ai studii superioare economice; - ai experiența de munca de minim 3 ani; - ai cunoștințe de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoașterea legislației in vigoare; - ai cunoștințe bune/avansate de Excel, Word; - ai cunoștințe privind unul sau mai multe programe de contabilitate după cum urmează: SAGA, WinMentor, SmartBill, Ciel, SAP, Nexus, Navision (constituie un avantaj); - ești o persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre calitatea taskurilor îndeplinite; - ai abilitați de comunicare foarte bune. Aplica cu încredere pe adresa Program -Full time de Luni-Vineri- 9-18 sau usor flexibil. Locatia este langa Mega Mall/ Vatra Luminoasa Se acorda salariu atractiv in functie de experienta, tichete de masa de 35 de ron/zi, vouchere de vacanta, prime, abonament medical

  • Angajam asistent a medical a

    Clinica stomatologie situata în sectorul 2, angajează asistent a medical a , cu program de lucru de 8ore zi.Dorim sa cunoască tehnica de recoltare a sângelui.

  • Msl invest impex srl

    Sc MSL INVEST IMPEX SRL, angajează muncitori calificați și necalificați, contract de munca, program de lucru 8 ore salariu atractiv. Dorim seriozitate din partea celor care doresc sa se angajeze. Ne pot contract la adresa de e-mail.

  • Cautam contabil a sef a pentru SES

    ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.

  • Electricieni fotovoltaice

    Cautam electricieni cu experienta in domeniul instalarii panourilor fotovoltaice, pentru a lucra pe teritoriul Germaniei. Oferim salariul atractiv,cazare in conditii bune ,contract de munca la o firma germana, cu asigurare de sanatate pe teritoriul Germaniei. Pentru informatii suplimentare si intrebari, va stam la dispozitie la numarul de telefon afisat pe site.

  • 1

    Angajam VANZATOARE RESPONSABIL Magazin; 3200-3800 net Bucuresti

    Angajam VANZATOARE RESPONSABIL Magazin; 3200-3800 net Bucuresti Angajam Vanzatoare sau Responsabil in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore) sau zilnic la 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si de magazin intre 3200 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.

  • 1

    Angajam MODELATOR (Covrigi, Patiserie, Pizza) 3000 lei net Bucuresti

    Angajam MODELATOR (Covrigi, Patiserie, Pizza) 3000 lei net Bucuresti Angajam Vanzatoare sau Responsabil in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru 9 ore L-S. Salariu 3000 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.

  • 3

    Angajare șef tura,lucrător comercial

    Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste BRANDUL NOSTRU. Ce facem noi pentru tine? Oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, oferim training profesional; Un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Decontare partiala a abonamentului de transport; Posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Posibilitati reale de promovare.Esti atent la detalii, corect si respecti oamenii Iti place munca in echipa Iti doresti sa faci parte dintr-o companie in continua expansiune. Daca ai raspuns Da! la cel putin 3 din aceste intrebari, atunci te vrem alaturi de noi! Descrierea companiei De peste 20 ani, lanțul de magazine PROFI se dezvoltă continuu, având o expansiune accelerată, planificând să depășească în 2020 pragul de 1.300 de magazine în toată țara. PROFI este un angajator de top din retailul modern, cu o echipă dinamică, flexibilă și ambițioasă, formată din peste 21.000 de angajați. Susținem dezvoltarea și creșterea armonioasă a companiei PROFI prin identificarea de noi membri, deschiși, implicați și dornici să se dezvolte profesional într-un mediu competitiv. Detalii suplimentare despre PROFI poți găsi pe site-ul nostru www.profi.ro sau la numarul de telefon afisat. Abia așteptăm să aflăm mai multe și despre tine și să ne cunoaștem! Magazinul nostru se afla în zona Piața Alba Iulia, adresa este Bulevardul Decebal nr 2. Pentru mai multe detalii aștept mesaje în privat.

Salvează căutarea