Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Disponibil din: 2020-12-02-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Service auto localizat in cartierul Colentina, Sector 2, Soseaua Colentina Nr.364, vis-a-vis reprezanta DACIA . Atelierul auto ofera birou pentru receptie a service-ului, grupuri sanitare, sala de asteptare pentru clienti, vestiar, locuri de depozitare, si multe altele. Toate utilitatile sunt disponibile si functionabile. In locatie se afla 2 elevatatoare hidraulice 4TONE, un canal, stand de rulare pentru ITP, si inca un loc pentru o masina cu o lucrare de durata mai lunga. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati la numarul de telefon afisat. Multumesc !
-
Promovat
Cautam frigotehnist pentru centrala de frig cu amoniac si freon industrial. Detalii si necesar job: Calificare in domeniu; Studii medii tehnice; Certificat de calificare sau echivalent ca frigotehnist; Minim 3 ani experiență în execuţie şi mentenanţă lucrări instalaţii de ventilaţie şi climatizare complexe; Cunoştinţe de bază de hidraulică, mecanică, mecanica construcţiilor, rezistenţa materialelor; Cunoştinţe de bază de interpretare a documentaţiilor şi schemelor tehnologice; Cunoştinţe tehnice solide în domeniul instalaţiilor de ventilaţie şi climatizare, proceduri specifice de lucru şi ordinea de execuţie a acestora; / We are looking for a refrigeration technician for the refrigeration plant with ammonia and industrial freon. Details and job requirements: Qualification in the field; Secondary technical studies; Certificate of qualification or equivalent as a refrigeration technician; Minimum 3 years of experience in execution and maintenance of complex ventilation and air conditioning works; Basic knowledge of hydraulics, mechanics, construction mechanics and strength of materials; Basic knowledge of document interpretation and technological schemes; Solid technical knowledge in the field of ventilation and air conditioning installations, specific working procedures and the steps of execution;
-
Promovat
Ajutor Bucătar Mic-dejun TOMIS APART HOTEL te invita sa te alaturi uneia dintre cele mai bune echipe din industria ospitalitatii. Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti, intr-un mediul stabil, in continua dezvoltare care iti ofera numeroase satisfactii profesionale. Cu o vechime de 10 ani in industria hoteliera, lantul hotelier- TOMIS APART-HOTEL -reprezinta o optiune excelenta pentru cei care aleg Bucuresti, dar si Statiunea Mamaia - TOMIS GARDEN RESIDENCE - APART HOTEL, ca destinatie turistica sau de afaceri, prin diversitatea si calitatea serviciilor asigura cel mai bun raport calitate pretgarantand satisfactia oaspetilor nostri. TOMIS APART HOTEL este un hotel nou de 4 stele, aflat in Bucuresti, in apropiere de Stadionul National, Piata Muncii, B-dul Decebal, Str. Matei Voievod,cu 83 de camere, 2 Sali de conferinte si parcare proprie. Suntem în căutarea unui ajutor bucătar mic-dejun pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre primitoare. Dacă iubirea ta pentru gătit se reflectă în fiecare preparat pe care-l pregătești și ești în căutarea unei oportunități de a-ți pune în valoare abilitățile, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Pregătirea și aranjarea micului dejun conform standardelor stabilite; Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în bucătărie; Colaborarea strânsă cu bucătarul șef pentru menținerea calității preparatelor; Gestionarea stocurilor de produse necesare pentru micul dejun; Curățarea și întreținerea echipamentelor din bucătărie. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Pasiune pentru gătit și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniu; Beneficiile de a lucra ca ajutor bucătar mic-dejun în echipa noastră includ un mediu de lucru dinamic, posibilitatea de a învăța de la profesioniști din domeniu și un program flexibil adaptat nevoilor tale. Beneficii: Salariu: 3200 ron. Dacă ești pasionat de arta culinară și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru poziția de ajutor bucătar mic-dejun și să faci parte din echipa noastră dedicată satisfacției clienților noștri prin preparate delicioase și servicii impecabile.
-
Promovat
Bucuresti zonele: Drumul Taberei, Dorobanți, Obor și Olteniței. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Atelier de productie mobila, angajeaza lucratori pentru ambalare colete, verificare stocuri, ajutor premontaj montaj. Programul de lucru este 7:30-16. Atelierul este in zona Morarilor, sect 2, Bucuresti Nu se accepta persoane care consuma bauturi alcoolice inainte sau in timpul programului. Se accepta si necalificati fara experienta. Carte de munca pe perioada nedeterminata. Avantaj permis de conducere. 2900 - 3000 NET Daca ai chef de treaba si o energie buna, te asteptam cu drag in echipa.
-
Atelier de productie mobila, angajeaza lucratori pentru ambalare colete, verificare stocuri, ajutor premontaj montaj. Programul de lucru este 7:30-16. Atelierul este in zona Morarilor, sect 2, Bucuresti Nu se accepta persoane care consuma bauturi alcoolice inainte sau in timpul programului. Carte de munca oe perioada nedeterminata. Avantaj permis de conducere Salariu - 2900-3000 NET Se accepta si Necalificat si sau Fara experienta Daca ai chef de treaba si o energie buna, te asteptam cu drag in echipa.
-
Firma de acontabilitate angajeaza contabil contabil junior operator calculator Saga care sa indeplineasca cerintele: - Studii superioare finalizate in domeniul economic, preferabil contabilitate sau finante; - Cunoștințe solide de legislația fiscală și contabilă; - Atenție la detalii și precizie în efectuarea calculelor, cu acuratețe în prelucrarea documentelor; - Abilități avansate de utilizare a programelor de contabilitate Saga; - - Foarte bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office (ex: word, excel ); - Capacitatea de a lucra cu termene limita stranse si de a gestiona mai multe sarcini simultan; - Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă; - Disponibilitate de a lucra la biroul nostru. Descrierea jobului Responsabilitati: Tinere evidenta contabila pentru un portofoliu de clienti din domenii diverse; Primește, verifică și înregistrează în soft dedicat documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp util operațiunile financiar-contabile; Întocmește și verifică state de plată și documente pentru partea de administrare de personal; Elaborarea și prezentarea rapoartelor financiare lunare, trimestriale și anuale; Menține comunicarea cu superiorii; Alte activități specifice domeniului de salarizare și contabilitate. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata - stabilitate pe termen lung; Mediu de lucru placut ; Program de lucru: 9.00 - 18.00 (cu o ora de pauza de masa); Suportul unei echipe cu pregatire profesionala solida si experienta in domeniu de peste 15 ani. Pachet salarial atractiv; Conditii optime pentru desfasurarea activitatii; Un mediu de lucru care încurajează atât munca în echipă și inițiativă personală; Suntem firma de contabilitate membra CECCAR,cu o echipa tânăra și dinamica,ne plac automatizarile și sa ne facem Munca ușoară. RUGAM SA APLICE DOAR CANDIDAȚII CARE SE POTRIVESC CERINȚELOR la adresa !
-
Angajez economist contabil cunoscator Saga, si care sa fi lucrat in firma de contabilitate. Ca economist contabil ve-ti detine un portofoliu propriu de clienti pentru care veti asigura: - organizarea si tinerea contabilitatii societatii conform legislatiei in vigoare ; - verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programele de evidenta contabila; - verificarea conturilor de clienti si furnizori si a platilor – punctaje; - efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare; - pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale; - intocmirea bilanturilor; probleme personal, - acordarea de asistenta clientilor in probleme contabile diverse; - intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii clientilor gestionati. * Cerinte: - persoana serioasa si bine organizata; - spirit practic si de echipa; - disponibilitate program full-time; - absolvent de studii superioare de specialitate
-
AVESTA CONSTRUCT SRL cu sediul in Bucuresti, sector 2, cauta 30 de persoane dinamice, muncitoare, responsabile pentru 30 de posturi, astfel: 20 posturi de MUNCITOR NECALIFICAT LA SPARGEREA SI TAIEREA MATERIALELOR DE CONSTRUCTII; 5 posturi de DULGHER RESTAURATOR: 5 posturi de MONTATOR SISTEME TAMPLARIE TERMOIZOLANTĂ Cerinte: - experienta in domeniu minim 1 an (muncitorii calificati) si fara vechime (muncitorii necalificati); - studii medii; - contract de munca full time, perioada nedeterminata; - abilitati de comunicare, relationare, spirit de echipa si responsabilitate, - seriozitate; - tinuta, atitudine si limbaj decente; - abilitati de analiza, atentie distributiva si capacitate de concentrare; - cunostinte de limba engleza si limba turca. Responsabilitati: - conform cerintelor de pe santier, - raportarea periodica a activitatii catre managerul superior. Daca sunteti interesat de vreun post si experienta dvs. corespunde cerintelor de mai sus, va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de e-mail melizeren.63 @ gmail.com Interviul se va desfasura in data de 6 martie 2024 ora 12:00 la sediul societatii. In CV va rugam sa specificati si un numar de telefon la care puteti fi contactat Oferta valabila si pentru cetatenii Uniunii Europene.
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca, profită de șansa și alătură-te echipei noastre de bucatarie ca spalator de vase! Responsabilități principale: - Spălarea și igienizarea veselei, tacâmurilor și a ustensilelor de bucătărie. - Asigurarea unei organizări corespunzătoare a zonei de spălat și depozitarea curată a veselei. - Întreținerea echipamentelor și a spațiului de lucru din zona de spălat vase. - A fi capabil să colaboreze și să comunice eficient cu membrii echipei de bucătărie. Cerinte: - Experiență într-un rol similar este considerată un avantaj. - Capacitatea de a lucra în condiții de stres, într-un mediu rapid și aglomerat. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători legale. - Atitudine pozitivă și ambițioasă, cu o mare atenție la detalii și la igienă. - Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. Beneficii: - Un salariu competitiv și beneficii atractive. - Program full-time, cu posibilitatea de a face ore suplimentare. - Un mediu de lucru prietenos și profesionist. - Asigurare privata de sanatate - Prime de Craciun si Paste
-
Ce trebuie sa faci pentru noi: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an (inventariere, ajustări, estimări, verificare/constituire provizioane etc.); - alte activități financiar contabile cerute de management; - întocmire situații financiare statutare interimare si anuale; - realizarea comunicării efective si eficiente in cadrul echipei si cu clienții; - alte activități financiar-contabile, analize si raportări. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Daca: - ai studii superioare economice; - ai experiența de munca de minim 3 ani; - ai cunoștințe de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoașterea legislației in vigoare; - ai cunoștințe bune/avansate de Excel, Word; - ai cunoștințe privind unul sau mai multe programe de contabilitate după cum urmează: SAGA, WinMentor, SmartBill, Ciel, SAP, Nexus, Navision (constituie un avantaj); - ești o persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre calitatea taskurilor îndeplinite; - ai abilitați de comunicare foarte bune. Aplica cu încredere pe adresa Program -Full time de Luni-Vineri- 9-18 sau usor flexibil. Locatia este langa Mega Mall/ Vatra Luminoasa Se acorda salariu atractiv in functie de experienta, tichete de masa de 35 de ron/zi, vouchere de vacanta, prime, abonament medical
-
Clinica stomatologie situata în sectorul 2, angajează asistent a medical a , cu program de lucru de 8ore zi.Dorim sa cunoască tehnica de recoltare a sângelui.
-
Sc MSL INVEST IMPEX SRL, angajează muncitori calificați și necalificați, contract de munca, program de lucru 8 ore salariu atractiv. Dorim seriozitate din partea celor care doresc sa se angajeze. Ne pot contract la adresa de e-mail.
-
ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.
-
Gradinita Pink Lemon, zona Piata Femeni, sector 2, angajeaza educatoare part time. Conditii:- studii de specialitate - experienta constituie un avantaj - cunoscatoare limba engleza Cv-uri pe adresa
-
Cautam electricieni cu experienta in domeniul instalarii panourilor fotovoltaice, pentru a lucra pe teritoriul Germaniei. Oferim salariul atractiv,cazare in conditii bune ,contract de munca la o firma germana, cu asigurare de sanatate pe teritoriul Germaniei. Pentru informatii suplimentare si intrebari, va stam la dispozitie la numarul de telefon afisat pe site.
-
Angajam VANZATOARE RESPONSABIL Magazin; 3200-3800 net Bucuresti Angajam Vanzatoare sau Responsabil in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore) sau zilnic la 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de programul de lucru si de magazin intre 3200 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Angajam MODELATOR (Covrigi, Patiserie, Pizza) 3000 lei net Bucuresti Angajam Vanzatoare sau Responsabil in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru 9 ore L-S. Salariu 3000 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Căutam ajutor cofetar, cu sau fara experiență, o persoana dedicata și dornica să învețe! Locația se afla in sectorul 2. Detalii la
-
Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste BRANDUL NOSTRU. Ce facem noi pentru tine? Oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, oferim training profesional; Un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Decontare partiala a abonamentului de transport; Posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Posibilitati reale de promovare.Esti atent la detalii, corect si respecti oamenii Iti place munca in echipa Iti doresti sa faci parte dintr-o companie in continua expansiune. Daca ai raspuns Da! la cel putin 3 din aceste intrebari, atunci te vrem alaturi de noi! Descrierea companiei De peste 20 ani, lanțul de magazine PROFI se dezvoltă continuu, având o expansiune accelerată, planificând să depășească în 2020 pragul de 1.300 de magazine în toată țara. PROFI este un angajator de top din retailul modern, cu o echipă dinamică, flexibilă și ambițioasă, formată din peste 21.000 de angajați. Susținem dezvoltarea și creșterea armonioasă a companiei PROFI prin identificarea de noi membri, deschiși, implicați și dornici să se dezvolte profesional într-un mediu competitiv. Detalii suplimentare despre PROFI poți găsi pe site-ul nostru www.profi.ro sau la numarul de telefon afisat. Abia așteptăm să aflăm mai multe și despre tine și să ne cunoaștem! Magazinul nostru se afla în zona Piața Alba Iulia, adresa este Bulevardul Decebal nr 2. Pentru mai multe detalii aștept mesaje în privat.
-
Angajam soferi din Bucuresti Ilfov cu categoria D, card si atestat valabile, pentru curse in regim de conventie ( transport angajati) curse ocazionale turistice.
-
Societate de paza, angajam agenți de securitate pentru obiective in Timisoara. Salariu motivant si la timp. Cerem si oferim seriozitate.