Oferte locuri de munca Sector 2 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant-pizzerie Joy House, str Teiul Doamnei, sector 2, Bucuresti angajeaza bucatar. Candidatul Ideal -Persoana pozitiva cu spirit de echipa - Calificare in meseria de bucatar - Capacitate de organizare in conditii de stres - Comunicare eficienta cu colegii Descrierea jobului -Realizarea preparatelor culinare respectand retetarul si normele igienico-sanitare. - Indeplinirea sarcinilor prevazute in fisa postului - Program de munca: 10 ore zi , 15 zile pe luna Descrierea companiei Local cu specific international, pizza, paste, preparate romanesti. Restul detaliilor le putem discuta la o intalnire programata telefonic.
-
Promovat
Firma noastra de catering specializata in organizarea evenimentelor este in cautarea unui gestionar dedicat si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Locatia postului este in Sectorul 2, Bucuresti. Cautam o persoana dinamica, cu abilitati excelente de gestionare si o atitudine orientata spre detalii. Candidatul Ideal: studii medii, liceu finalizat, detine notiuni de baza de gestiune constituie un avantaj, experienta pe posturi similare constituie un avantaj, experienta operare PC, pachetul Microsoft Office, eventual un program de gestiune, capacitatea de a invata si respecta detaliile prezentate, acuratete in indeplinirea sarcinilor, atentie distributiva si buna observatie a detaliilor, persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa.
-
Promovat
Candidatul Ideal Studii medii, calificare electrician sau instalator; Experienta in administrare de imobile - constituie avantaj; Atestat ANRE, gr. I B II B - constituie avantaj; Permis auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Ilfov; Seriozitate. Descrierea jobului Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirilor administrate; Mentine echipamentele din imobile in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor; Beneficii Salariu net 4.500 lei; Tichete de masa de 30 lei; Masina de serviciu; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie. Descrierea companiei Global Vision Property Management este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale. Pentru mai multe detalii accesati site-ul companiei:
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cabinet stomatologic situat in zona Mosilor - Bucur Obor angajeaza asistenta. Cautam o colega sociabila, responsabila, organizata, dispusa sa lucreza in ture impreuna cu echipa noastra. Programul de lucru este luni - joi. Daca esti o persoana muncitoare, ai spirit de echipa si studii in domeniu, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau!
-
-
Cerinte : Proceseaza comenzile de produse primite de la clienti si departamentele implicate Transmite comenzile de achizitii de produse servicii catre furnizorii interni si externi Asigura conformitatea dintre termenii agreati si conditiile comenzilor Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si negociaza conditiile comerciale Se ocupa de identificarea, selectarea si contractarea de furnizori noi Optimizeaza costurile de aprovizionare si monitorizeaza calitatea produselor achizitionate in conformitate cu cerintele tehnice Monitorizeaza si optimizeaza stocurile de produse ale firmei Verifica facturile primite de la furnizori si le transmite la plata Intocmeste si actualizeaza listele de preturi Creeaza articole noi in ERP Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate Identifica solutiile optime de transport, transmite comenzile de transport si urmareste timpii de transit Se ocupa de solutionarea livrarilor neconforme de la furnizori (erori de produs, cantitati, lipsuri, etc) Transmite furnizorilor reclamatiile pentru problemele aparute la produse in perioada de garantie si obtine solutionarea acestora Supravegheaza activitatea de gestionare si de livrare a produselor Vine cu propuneri de diverisificare a portofoliului firmei in functie de nevoile identificate la clienti si de tendintele pietei Sunt apreciate: Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienta anterioara in identificarea producatorilor furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Buna cunoastere a pachetului MS Office Limba engleza nivel mediu-avansat ,limba italiana Abilitati foarte bune de comunicare si negociere cu producatorii, furnizorii si clientii Meticulozitate, atentie la detaliu Lucru eficient in echipa Spirit de initiativa Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de instruire Stabilitate pe termen lung Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa dinamica si ambitioasa - Program L - V , 8:00 -16:30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de chit si pistoale de vopsit , fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.
-
Bistro nou deschis in zona Ferdinand cauta sa-si mareasca echipa cu un ajutor bucatar. Se cauta o persoana creativa si pasionata de bucataria traditionala dar in acelasi timp si usor neconventionala. Experienta in bucatarie este un plus dar nu un must, acolo unde pasiunea si creativitatea exista. Program L-V 7.00-16.00, S-D si Sarbatori Legale libere. Remuneratie incepand de la 3500 ron in functie de experienta si implicare. Detalii - Darley disponibil telefonic La numarul din anunt momentan disponibil doar whatsapp!
-
Firmă in domeniul managementului, proiectare,instalații cauta echipe de instalatori sau de preferat firme,pentru realizarea de instalatii sanitare ,scurgeri,montat obiecte sanitare și nu numai,în clădiri de birouri ,apartamente de locuit,etc.precum și alte proiecte. Cu considerație, Multumesc! Pentru detalii,va rog contactati persoana care ne reprezintă .