Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Disponibil din: 2021-11-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Clinica Beauty Art Aesthetics Bucuresti sector 2 Angajam terapeut epilare definitiva experiența minim 1an. Salariu 3500 lei
-
Promovat
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Promovat
Clinica Beauty Art Aesthetics Gheorghe Titeica 92A Salariu 3,000 lei net Bucuresti sector 2
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Producem si comercializam cosmetica de lux si accesorii hoteliere. Avem clienti - hoteluri in toata tara si dorim sa ne extindem echipa de vanzari. Cautam persoane placute, oneste, organizate, dispuse sa faca calatorii de afaceri in tara in functie de necesitate. Postul necesita cunostinte medii de calculator (Excel, Word, Email, etc), permis auto categoria B. Oferim salariu fix motivant precum si comision la incasare, telefon, laptop, masina.
-
Cabinetul nostru de avocat caută o persoană dinamică, inteligentă și dornică de a învăța pentru a se alătura echipei noastre în calitate de secretară și redactare de documente. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu profesional, cu un program flexibil și oportunități de dezvoltare continuă, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea corespondenței și a comunicărilor cabinetului de avocat. Redactarea și pregătirea documentelor și a corespondenței, arhivarea corespondentei si a documentelor in dosarele corespunzătoare; Menținerea unui program de lucru organizat și gestionarea eficientă a timpului.Colaborarea cu avocații și cu clienții pentru a asigura respectarea termenelor limită și a cerințelor legale.Asigurarea unui mediu de lucru plăcut și profesionist. Cerințe: Excelente abilități de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient și precis într-un mediu dinamic.Atitudine proactivă și orientată către rezultate.Experiență anterioară în domeniul secretariatului sau al redactării de documente constituie un avantaj.Flexibilitate și capacitate de adaptare la sarcini variate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic. Program flexibil și oportunități de dezvoltare profesională.
-
Responsabilitati: * posibilitatea contractarii serviciilor medicale prin CAS BUCURESTI Efectuarea de consultații, proceduri, tratamente și oferirea de prescripții medicale Stabilirea schemelor terapeutice ale pacienților Urmărirea tratamentului pacienților Documentarea și înregistrarea în formatele specifice (ex: foaie de observație) Interpretarea rezultatelor investigațiilor medicale Răspunderea pentru desfășurarea cu succes a activității medicale conform competențelor deținute și codului de deontologie profesională. Cerinte: - medic specialist cu drept de libera practica - specializarea Medicina interna - membru in Colegiul Medicilor - aviz si asigurare de malpraxis la zi - foarte buna capacitate de comunicare - rabdare si amabilitate - abilitati de organizare si planificare - corectitudine, seriozitate, responsabilitate Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj Cunostinte bune a legislației în domeniul medical Cunoștințe de calculator Capacitate de lucru în echipă Abilități bune de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului CV-urile pot fi trimite pe adresa:
-
Angajam consilier receptie pentru punctul de lucru din Colentina, Strada Suceava nr.7 Descriere postului : Intocmirea facturilor fiscale in urma serviciilor efectuate, Preluare apeluri telefonice si oferirea de informatii generale redirectionare apeluri, Contactarea telefonica sau pe email a clientilor dupa efectuarea reparatiilor turbinelor, Intocmirea de AWB-uri pentru expediere colete. Programul de lucru este : Luni - Vineri intre 09:30 si 18:30 Salariu : 3500 RON cu posibilitate de crestere in functie de performante si implicare
-
Angajam ajutor mecanic pentru punctul de lucru din Colentina , Strada Suceava nr.7 Descrierea postului : Preluarea turbosuflantelor in urma receptiei ei lor si pregatirea pentru reparatie ( dezasamblarea turbosuflantelor, curatarea carcaselor ) Postul nu necesita experienta anterioara. Programul de lucru este : Luni - Vineri intre 09:30 si 18:30 Salariu : 3500 RON cu posibilitate de crestere in functie de performante si implicare
-
Angajam mecanic auto cu experienta pentru punctul de lucru din Colentina sector 2 Bucuresti. Cerinte : Experienta in domeniu pe un post similar In cadrul service-ului efectuam lucrari de demontare turbosuflante auto si filtre particule in vederea reparatiei. Program de lucru : Luni - Vineri intre orele 09:30 - 18:30 Salariu : 5000 - 7000 lei in functie de performante. Bonus angajare : 5000 lei Detalii :
-
Restaurant chinezesc situat in centrul capitalei cauta pentru locatia din I.L. Caragiale ospatari , personal pentru curatenie si Ajutor de bucatar,sofer pentru livrari. Varsta minima este de 20 de ani experienta nu este obligatorie dar confera un avantaj. Se munceste intr-un colectiv tanar dar si pretentiile sunt pe masura. Pentru alte detalii si programare la interviu puteti sa ne contactati la telefon :
-
Partener OFICIAL Uber/Bolt, angajăm conducători auto/colaboratori - Cu autoturism propriu sau închiriere din flota noastră (verificați disponibilitatea) Full time sau Part-time. Comision - 8% din NET OBLIGATORIU carte de munca 2ore/8ore FĂRĂ taxă de contabilitate sau alte taxe ascunse! Oferim seriozitate, transparență și suportul necesar pentru obținerea documentației și începerea activității cât mai rapid. Oferim GRATUIT: - Contract de comodat - Copie conformă și ecusoane Condiții MINIME: - Atestat de transport persoane (sau disponibilitatea de a obține unul în cel mai scurt timp) - Vârstă minimă 21 ani - Permis de conducere minim 2 ani - Cazier auto - Cazier judiciar Colaborați cu o flotă și nu sunteți mulțumit de condițiile impuse? MIGREAZĂ la noi în flotă și obții COMISION 5% ÎN PRIMELE DOUĂ SĂPTĂMÂNI! Vă așteptăm în echipa noastră! Pentru mai multe informații - contactați-ne!