Oferte locuri de munca Sector 2 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Lucrător Comercial Bacania Piața Mara-muuu Bacania Piața Mara-muuu, o afacere dinamică și prietenoasă cu clienții, este în căutarea unei echipe de lucrătoi comerciali pasionati și dedicati. Dacă te încadrezi în descrierea de mai jos, te invităm să aplici pentru acest post! *Responsabilități:* - Oferirea unui serviciu clienți excepțional, primind și asistând clienții în cumpărături și oferindu-le sfaturi despre produsele noastre. - Gestionarea inventarului, inclusiv recepționarea și etichetarea produselor, precum și asigurarea unei stocuri corecte și a unui aspect plăcut al magazinului. - Pregătirea și ambalarea produselor în mod corespunzător conform standardelor de siguranță alimentară. - Menținerea curățeniei și a ordinei în întreaga zonă de lucru, inclusiv a vitrinelor și a suprafețelor de expunere. *Cerințe:* - Experiență anterioară în vânzări sau în industria alimentară reprezintă un avantaj. - Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a răspunde eficient la cerințele clienților. - Pasiune pentru industria alimentară și dorința de a învăța și de a se dezvolta în cadrul acesteia. *Beneficii:* - Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie și de a-ți dezvolta abilitățile în industria alimentară. - Remunerare competitivă și beneficii suplimentare. - Posibilitatea de avansare în cadrul companiei pe baza performanței și a angajamentului. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să contribui la succesul Bacaniei Piața Mara-muuu, contacteaza la numarul de telefon. Bacania Piața Mara-muuu promovează diversitatea și egalitatea de șanse în procesul de recrutare. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate. Alătură-te echipei noastre și împreună vom crea o experiență de cumpărături extraordinară pentru clienții noștri!
-
Promovat
RPG Security angajeaza Operator Dispecer Monitorizare Video Candidatul ideal: Studii medii; Fara antecedente penale; Foarte bune cunostinte PC Microsoft Office(Excel, Word, Power Point); Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor; Seriozitate, meticulozitate si adaptibilitate Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Program de lucru in ture 12 24-12 48. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0728683074">07 arata numarul</a></span>.
-
Promovat
SC Rockflod Company Srl angajează muncitori calificați în construcții (rigipsari, faiantari, zugravi). Șalariu motivant in functie de competente si randament incepand de la 5000 ron. Pentru mai multe detalii apelat
-
Promovat
Societatea noastră angajează muncitori calificați sau echipe cu plata la mp lucrare . Lucrări de construcții, finisaje interioare și exterioare, placări fațade polistiren.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Oameni cu experienta,pe linia calda,linia rece,pentru impinge tava si Ala cart! Cautam persoane din sect 3,2.Program de la 09:00. 22:00 Bucatar 4500 cu experienta ,program 2 zile cu 2 libere, Bucatareasa 4500,experienta mancare romanesca si international ,program 2 zile cu 2 libere. Ajutor bucatar 3300 program 2 zile da cu 2 nu de la 09:00. 22:00 .Cautam doar Oameni cu experienta !!!Pentru mai multe detalii sunati la nr din anunt
-
Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru farmacie in Militari Shopping (Militari), Mega Mall (Pantelimon), Veranda Mall (Bucur Obor), Vitantis Shopping ( La Cocos - Vitan Barzesti).Salariu 3000 lei net.
-
Vrei sa ai un job, în care sa îți faci singur programul, și în care să câștigi mult peste medie? Atunci noi suntem soluția problemelor tale. Vino in echipa noastră de livratori și beneficiezi de: Un job stabil full time (8 ore ), Part time (4 ore ) Program de munca flexibil Plata pe comanda intre 20-40 lei Distante mici de livrare Bonusuri săptămanale Bonusuri de recomandare (200 lei bonus pentru fiecare coleg adus de tine) Discount piese auto( 25% -40%discount ) Training și suport permanent Asa că dacă ești o fire sociabila, descurcăreață și cu: Telefon cu sistem operare Android Permis de conducere cat B Auto personal Te asteptam sa ne contactezi pentru a programa un interviu. Colaboram si cu SRL PFA
-
CRT Birotica impex SRL angajează șofer pentru distribuția de produse birotica și papetărie in București - Ilfov - ridicare marfa furnizori - livrare produse către clienți - încasarea numerar( atunci când e cazul) de la comenzile livrate - predarea de numerar la final de zi - constituie avantaj lucrul într-o poziție similară precedentă
-
Angajăm șofer categoria C + E pe comunitate Hai și tu în echipa noastră, dacă îți dorești un loc de muncă stabil și de încredere. Suntem o companie internațională de transport care are clienți renumiți în Europa. Noi iți oferim: Un loc de muncă sigur pe perioadă nedeterminată Contract pe Slovacia Salariu + Diurna -> 2 600-3 100 net lună Drepturile salariale plătite la timp (de 2 ori pe lună) Avans după 2 săptămâni de muncă Colegialitate și empatie Schimburile se fac in Belgia și Slovacia Transport cu avionul mașina din și înspre România, pentru efectuarea perioadelor de compensare și a concediului anual Parcare gratuită pentru mașinile personale Se lucrează la Prelată - Camioane Euro 6 automate (camioane noi 2023) Camioanele sunt echipate cu aparate de taxare pentru toate rutele tranzitate Asistență tehnică 24 7 Asigurare in EU plătită de companie Perioada de lucru a șoferului: Perioada de lucru și concediu este flexibilă, în funcție de posibilitățile ambelor părți Concediul este plătit Calificările tale: Ai mai lucrat în Comunitatea Europeană ca șofer profesionist cel puțin 8 luni Ești o persoană responsabilă, profesională și punctuală Deții sau ești dispus să aplici pentru certificarea ADR în momentul angajării în cadrul companiei noastre Deții toate documentele necesare conducerii unui camion de 40 de tone în Europa: permis conducător auto C+E, atestat de marfă, card tahograf Dacă deja ești nerăbdător să pornești la drum si stăpâne ti cel puțin engleza sau franceza la nivel intermediar. Relaționezi ușor și respectuos cu clienții, atunci trimite-ne CV-ul și noi te vom contacta în cel mai scurt timp. Te așteptăm în echipa noastră
-
Ești organizat ă, atent ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi într-un mediu administrativ, cu volum de muncă variabil dar cu termene de predare? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de furnizare de proiecte integrate și soluții la cheie în domeniul tehnico-medical, din București - un Contabil Junior! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să ai studii superioare economice, de preferat cu specializare în contabilitate *să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice *să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine *să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare *să ai cunoștințe de operare pe calculator (Ms Office) și în programe de gestiune financiară (SAGA) Competențele cheie pe care le căutăm: * ai între 3 și 5 ani experiență în domeniul contabilității financiar * ai dorință și disponibilitate către învățare și dezvoltare în acest domeniu Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: * înregistrezi documente financiar-contabile în conformitate cu procedurile interne și cu legislația contabilă, financiară și fiscală în vigoare * verifici corectitudinea documentelor primare și sau a lucrărilor d.p.d.v. contabil și fiscal * verifici componența soldurilor conturilor * păstrezi caracterul confidențial al informațiilor la care ai acces Compania își desfășoară activitatea la sediul situat în zona Bd. Banu Manta, programul de lucru este Luni-Vineri, între 9-18. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa:
-
Angajăm agenți securitate, femei și bărbați din București pentru obiective de tip retail , program doar de zi, 2 la muncă , 2 libere. Tarif de la 12,5 lei-13,5 lei h Detalii la telefon
-
-
Societate comerciala angajeaza curieri pe zona fixa in București, se lucreaza pe masini mici, Dacia Dokker, salariul incepand cu 3000 ron prima luna cu posibilitate de crestere rapida, se lucreaza cu tips, nu se sorteaza coletele, nu exista timp de asteptare in depozit relatii la telefonul afisat de luni până vineri între orele 9-17.
-
Gradinita privata din zona Mega Mall, sector 2, angajeaza educatoare full-time. Pentru detalii si interviu ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon:
-
Firma de paza angajeaza agenti de securitate si dispecer video pentru farmacie in Mega Mall si Veranda Mall.Salariu 2000 lei net pentru agent securitate si 2200 lei net pentru dispecer video.
-
Echipa Rontaila cauta Agent Vanzari Traditional Trade in vederea extinderii activitatii pentru zona Bucuresti/Ilfov ! Candidatul Ideal - Minim 1 an experienta ca agent de vanzari (preferabil FMCG, retail); - Cunoasterea pietei en gros si en detail - Bune abilitati de negociere si comunicare - Permis de conducere categoria B - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren; - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita; - Capacitate de adaptare si asimilare rapida; - Abilitati de vanzare, negociere si relationare; - Bune abilitati de planificare; Descrierea jobului - prospectarea pietei si dezvoltarea portofoliul de clienți din zona alocata - asigurarea atingerii target-ului de vânzări si a numarului de clienți - respectarea rutelor si frecventelor de vizitare a clientilor din universul de magazine acoperit; - asigurarea respectarii termenelor agreate pentru incasare - primirea si mercantizarea marfii conform procedurilor companiei - asigura respectarea principiului FIFO - asigura respectarea planogramei -urmărirea si evaluarea gradul de satisfacție al clienților - implementare activitati de promovare - intocmirea de rapoarte conform procedurilor companiei - stabilirea si intarirea relatiei comerciale cu clientii din universul de magazine acoperit; - monitorizarea permanenta a pietei; Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari; - decontare transport - bonuri de masa - Posibilitate de dezvoltare personala si profesionala - Mediu de lucru bazat pe comunicare deschisa
-
Croitor confectioner imbracaminte dupa comanda, COD COR 753201 (4 posturi). Cerinte: studii medii, Lb. engleza nivel minim. Selectia se va face in baza CV-urilor transmise la adresa:
-
MG BIOSOL DISTRIBUTION SL, cu sediul in Bucuresti, sector 2, angajeaza 15 posturi manipulant marfuri cod COR 933303 pentru punctul de lucru din Com. Afumati, jud. Ilfov. Relatii pentru depunere CV la tel
-
SC RECON SI DOJE S.R.L. angajeaza : Masinisti terasamnete ( operatori) : 8 posturui Mecanici utilaj : 1 post Muncitori necalificati intretinere drumuri : 4 posturi Instalatori apa, canal : 1 post Oparator la masini unelte cu comanda numerica ; 1 post
-
-
SOCIETATE ADMINISTRARE ASOCIAȚII DE PROPRIETARI ANGAJEAZĂ INSTALATORI PENTRU MENTENANȚA INSTALAȚIILOR SANITARE A BLOCURILOR.
-
Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare
-
Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Cora Pantelimon. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa; - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse congelate premium catre clienti din Retail si HoReCa la nivel national cu sediul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pentru rolul de Asistent Manager. Cerinte: Studii medii finalizate; Bune abilitati de comunicare; Bune abilitati operare PC; Dorinta de invatare si dezvoltare; Adaptabilitate si atentie la detalii; Reprezinta un avantaj experienta pe un rol similar; Reprezinta un avantaj experienta in domeniul FMCG; Responsabilitati: Oferirea de suport in activitatea zilnica Managerului Comercial al companiei; Comunicarea telefonica sau in scris cu clientii si furnizorii companiei; Mentinerea legaturii si asigurarea unu bun flux de comunicare intre departamentele interne; Transmiterea de informari privind promotii, creante, termene si preturi catre partenerii companiei; Actualizarea permanenta a bazelor de date interne; Pregatirea de rapoarte, situatii si prezentari pentru Managementul companiei; Program de lucru: Luni Vineri, 08:00 17:00; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Pachet salarial extrem de motivant; Tichete de Masa; Abonament medical privat; Decont transport; Perioada de training si induction asigurata; Oportunitati reale de avansare;