Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Disponibil din: Nan-nan-nan-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pentru clientul nostru, unul dintre principalii distribuitori de produse congelate din Romania cu depozitul situat in Stefanestii de Jos, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg cu experienta pentru postul de Sofer Distributie cat. B pe zona Bucuresti-Ilfov. Cerinte: 8 clase finalizate; Experienta pe postul de Sofer Distributie; Reprezinta un avantaj experienta in distributia de alimente; Cazier judiciar auto curat; Responsabilitati: Verificarea marfurilor pregatite in depozit in conformitate cu avizul de transport; Urmarirea incarcarii marfurilor in masina conform livrarilor pe ziua respectiva; Licrarea comenzilor catre restaurantele pe ruta stabilita; Mentinerea in bune conditii a autovehiculului; Respectarea termenelor de livrare stabilite; Program de lucru: L-V, 08:00 - 17:00; Pachet de beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Salariu NET: 4.000 lei; Tichete de Masa: 630 lei luna; Decont transport sau masina de serviciu full-time; Abonament medical privat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa de e-mail sau contactati-ne la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate VA OFERIM: Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture de zi; Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0790.684.222
-
Promovat
Restaurant-pizzerie Joy House, str Teiul Doamnei, sector 2, Bucuresti angajeaza bucatar. Candidatul Ideal -Persoana pozitiva cu spirit de echipa - Calificare in meseria de bucatar - Capacitate de organizare in conditii de stres - Comunicare eficienta cu colegii Descrierea jobului -Realizarea preparatelor culinare respectand retetarul si normele igienico-sanitare. - Indeplinirea sarcinilor prevazute in fisa postului - Program de munca: 10 ore zi , 15 zile pe luna Descrierea companiei Local cu specific international, pizza, paste, preparate romanesti. Restul detaliilor le putem discuta la o intalnire programata telefonic.
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte Studii tehnice, medii sau superioare Constituie un avantaj experienta pe un post similar si sau cunoasterea fabricarii ferestrelor si usilor din PVC sau Aluminiu Se accepta si candidati la inceput de drum cu studii tehnice care dau dovada de seriozitate si capacitate de invatare rapida a tehnicilor de mentenanta si reparatie a utilajelor din domeniul mentionat Abilitati de asamblare, punere in functiune si demontare a echipamentelor specifice domeniului de activitate Persoana atenta la detalii, meticuloasa, care da dovada de punctualitate si adaptabilitate Engleza nivel mediu, conversational Permis de conducere categoria B Cazier curat! Postul presupune deplasare in tara, 60-70% din timp! Responsabilitati Realizari Operatiuni de punere in functiune, reparare, revizie si intretinere a utilajelor din domeniul tamplariei PVC Aluminiu Efectuarea diagnozei si constatarea defectiunilor utilajelor, implicit a posibilelor cause Remedierea defectiunilor utilajelor si asigurarea bunei functionari Verificarea utilajelor la livrarea catre clienti si instruirea operatorilor Intocmirea documentatiei si raportarilor necesare Alte informatii Salariul de baza net negociabil (intre 4500 - 7000 net de baza) in functie de experienta profesionala a candidatilor Bonusuri de performanta Prime anuale si de sarbatori Orele suplimentare platite Tichete de masa Concediu de odihna, 21 zile anual Contract de munca perioada nedeterminata Asigurare medicala privata Transport asigurat (masina de serviciu) Program de lucru : Luni Vineri: 09:00 18:00
-
Angajam agenti de curatenie pentru hala industriala in Chitila Program de lucru: 8 ore pe zi de luni pana vineri, in intervalul Curatenie exterior, intretinere spatii verzi, evacuare deseuri Oferim: Contract de munca perioada nedeterminata Salariu net 2.500 lei net Tichete de masa in valoare de 630 lei Decont transport 300 lei Asigurare medicala privata
-
-
Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail Shop&Go! Experienta nu este necesara, dar aceasta constituie un avantaj. Pachetul salarial este unul atractiv. Ce vei face tu pentru noi? Pe partea de client-service: Vei intampina clientii cu respect si zambetul pe buze. Vei informa clientii despre produsele aflate in promotie. Vei raspunde solicitarilor clientilor cu privire la informatii despre produse si preturi. Vei servi clientii la casa de marcat, asta presupunand scanarea produselor si incasarea contravalorii aferente. Pe partea administrativa: Vei participa la actiunile comerciale din magazin. Vei verifica preturile afisate la raft si termenele de valabilitate pentru toate marfurile expuse la vanzare. Vei retrage de la vanzare toate marfurile expirate / deteriorate, din timp de la raft.
-
Rustic,lant de fast-Food cu mancare romaneasca angajeaza chiar fără experienta fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)pentru servire clienți la vitrină în locațiile din Veranda Obor și Auchan Vitan.Salariu 3000 in mâna și mancare la alegere. Program o zi(8-22) cu una libera. Sunati!
-
Dorința de a face cariera in turism , abilitați folosire program PC, sisteme de rezervare zboruri și hoteluri, persoana calma, abilitați comunicare, engleză
-
Recrutăm Inginer fotovoltaice în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Evaluarea și analiza de fezabilitate a proiectelor fotovoltaice Pregătirea propunerilor tehnice, proiectarea preliminară și proiectarea ulterioară a centralei fotovoltaice Asistență la selecția echipamentelor și evaluarea unității de constructive Asistență la rezolvarea problemelor tehnice în timpul construcției centralelor fotovoltaice Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență în design de sisteme fotovoltaice Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Cunoștințe tehnice despre regulile de construcție a instalaţiilor fotovoltaice Stăpânirea programelor Office, AutoCAD, PVsyst sau alt program echivalent pentru instalaţii fotovoltaice Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță
-
Ciorbe și Plăcinte angajează Lucrător Comercial! Ești o persoană energică, dornică să accepte noi provocări și care vrea să lucreze alături de o echipă dinamică? Aplica pe butonul alaturat sau ne poti contacta la numarul de telefon din aplicatie Descriere: Program: 2 cu 2 zile libere, de luni până duminică. În total între 14-16 zile lucratoare luna în dependență de lună. Se ofera BONUS de prezenta si disciplina +200 RON luna Se ofera BONUS la atingerea targhetelor de vanzare. Tipsuri la final de zi se impart intre angajati. Se oferă o masă GRATUITA zi și reduceri la achiziționarea produselor. Se ofera echipament de lucru. Plata salariului la sfarsitul lunii cu posibilitatea acordarii unui avans o data pe luna. Calcul salariu pe ora lucrata. Posibilitatea de a lucra ore suplimentare. Interval orar: 9:00 până la 20:00 cu pauză de masă. Contract de muncă full-time, pe perioadă nedeterminată. Nu necesită experiență, pentru că se asigură un program de training, care va ajuta noul angajat să se încadreze cât mai repede și ușor în mediul de lucru. Echipa tanara, vesela si dinamica. Locații premium, moderne, atmosferă faină, alături de o echipă drăguță și prietenoasă. Avem locatii in toate sectoarele din Bucuresti. Publi24_1717400133
-
Vrei sa ai un job, în care sa îți faci singur programul, și în care să câștigi mult peste medie? Atunci noi suntem soluția problemelor tale. Vino in echipa noastră de livratori și beneficiezi de: Un job stabil full time (8 ore ), Part time (4 ore ) Program de munca flexibil Plata pe comanda intre 20-40 lei Distante mici de livrare Bonusuri săptămanale Bonusuri de recomandare (200 lei bonus pentru fiecare coleg adus de tine) Discount piese auto( 25% -40%discount ) Training și suport permanent Asa că dacă ești o fire sociabila, descurcăreață și cu: Telefon cu sistem operare Android Permis de conducere cat B Auto personal Te asteptam sa ne contactezi pentru a programa un interviu. Colaboram si cu SRL PFA
-
Electrician autorizat ANRE. Executam lucrări casnice de înlocuire, modificare, modernizare si bineînțeles instalații electrice de la 0. Orice intervenție cat de mica o putem remedia. Executarea se realizează numai după ce împreună cu clientul se stabilește de comun acord proiectul final. Asiguram si spargerea pereților pentru trasee de cablu. Instalația electrica se preda doar după ce se realizează verificări amănunțita si etichetarea corespunzătoare a tuturor elementelor. Pe parcursul lucrărilor realizam poze documentate si măsurători la cerere. La sfârșitul proiectului eliberam si o schema monofilara atașată tabloului pentru o mentenanță simplificata si remedierea problemelor mult mai ușoară Se acorda garanție 2 ani. 150 lei deplasarea+ verificare instalatie+verificat tablou 100 lei siguranta (schimbat adaugat) 50 lei intrerupator normal 50 lei priza normala 75 lei inrerupator modular 100 lei priza modulara (indiferent de numarul de module) 100 lei m de sant de spart 50 lei tras circuit ( din siguranta in doza din doza in aparat) 100 lei corp de iluminat 100 lei ventilator (baie) 500 lei realizare poze pe parcurul lucrarilor Etichetare gratuita Schema monofilara gratuita doar la realizarea lucrarilor noi. Contact: Dan Petre Telefon: #electrician
-
Suntem in cautarea unui nou membru increzator in propriile forte si sociabil pentru a se alatura colectivului nostru. Ai oportunitatea de a ocupa postul de Inginer Ofertare pentru compania Invest. Ne dorim ca tu sa indeplinesti urmatoarele sarcini: - analizarea documentelor si datelor de intrare (cererea de oferta, proiectul, caietele de sarcini); - stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei; - intocmirea ofertelor tehnico-economice conform specificatiilor pentru executia lucrarilor de instalatii (electrice, curenti slabi); - identificarea materialelor si echipamentelor electrice care intra in componenta ofertei; - pregatirea extraselor de cantitati conform cu proiectul si bugetul aprobat in vederea comenzilor de materiale; - contactarea si negocierea conditiilor comerciale cu furnizorii interni; - propunerea si dezvoltarea strategiilor de eficientizare a procesului de ofertare, precum si actualizarea bazei de date a companiei. Te potrivesti echipei daca detii: - studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Inginerie Electrica sau in alte domenii relevante); - experienta anterioara de minim 2 ani in proiecte de constructii, montaj si instalatii electrice sau ai participat la ofertarea unor proiecte cu valoare mai mare de 1 milion de euro; - cunoasterea limbii engleze la un nivel intermediar; - cunostinte bune de operare in programul AutoCAD; - cunostinte intr-un program de devize- avantaj. De ce aceasta companie? - oferim pachet salarial atractiv care sa reflecte angajamentul nostru fata de munca pe care o depui; - echipament special pentru birou (laptop, agenda, telefon); - oportunitati de a colabora cu profesionisti si de a lua parte la proiecte de amploare; - mediu de lucru stimulant, in care poti contribui la succesul companiei si la dezvoltarea ta. Adresa: Bucuresti, Soseaua Pipera, Nr. 46 F, Et., Camera, Sector 2. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere . Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe!
-
Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Angajam muncitori calificați pentru construcții de case la rosu și renovări interioare, oferim salariu motivant, bonuri de masa, program fix, cazare în caz de nevoie
-
Angajam muncitori calificați pentru construcții de case și lucrări de interioare - glet, rigips, parchet, gresie, faianță, zugrăveli, montaj uși etc. Salariu motivant, bonuri de masa și cazare în caz de nevoie
-
Descriere Esti contabil/economist si cautati unui loc de munca? Noi angajam! Beneficii Salariu negociabil, in functie de experienta si performanta Concediu de odihna Decontare transport Bonus de performanta Prima de sarbatori Cerinte Candidat Studii economice in domeniu, finalizate obligatoriu Experienta în domeniu de minim 2 ani obligatoriu Cunostinte privind legislatia si aplicarea in contabilitate si fiscalitate Cunostinte si competente de operare calculator nivel mediu Cunostinte si competente de utilizare a suitei Microsoft Office obligatoriu Cunostinte si competente de operare a programului de contabilitate SAGA obligatoriu Spirit de echipa cu capacitate de organizare si atentie la detalii Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare/periodice; Pregatirea si intocmirea bilanțuri contabile anuale. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru al societății din Șoseaua Colentina, nr. 16, Sector 2, Bucuresti.
-
Winebar&shop cu terasa si bucatarie mediteraneana, situat central cauta ajutor bucatar. Suntem in cautare de o persoana dornica sa invete sa lucreze intr-o bucatarie cu specific mediteranean. Salariul creste treptat in functie de performante si implicare. Salariul porneste de la 3000 de lei net negociabil + tips. Acest aspect se discuta la interviu. Program 5 cu 2 zile libere. Pentru mai multe detalii contacteaza-ne si stabilim interviul.
-
BMF Security Services angajează agenti de securitate pentru magazinele comerciale de haine H&M. Pentru detali suplimentare ma puteți contacta telefonic. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu pe card pe data de 20 ale luni. Bonuri Sodexo pe data de 10 ale luni Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numărul de telefon afișat.
-
Am nevoie de un om serios care vrea sa învețe o meserie .Șalariu motivant în funcție de cunoștințe în domeniu . Plata săptămânală. Ne deplasam cu mașina personala zona Doamna Ghica .Program L-V 8-17
-
Căutăm lucrător în depozit pentru punct logistic Bucuresti Pantelimon care să încarce, sa descarce marfă, să pregătească marfa conform facturilor. Lucrul cu calculatorul este necesar, folosim WMS (scanner - cititoare coduri de bare). Crezi că ești o persoană harnică și dornică de a învăța? Te vrem în echipa noastră! Cine suntem noi: Cu o experienta de 23 ani ca producător și distribuitor de produse de curățenie, ne orientam activitatea către mai multe direcții business: retail, profesional, industrie. Portofoliul cuprinde produse de curatenie, menaj, hartie și produse de unică folosință. Împreună #trecem Romania pe curat!