Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 4 doar cu poze Disponibil din: 2021-0-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam personal bucatarie cu sau fara experienta, pachetl salarial avantajos, Locatia se afla in sector 4 C Brancoveanu pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati:
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Berceni, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Descrierea postului: Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienți noștri. Oferiți informa ii despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Bucuresti zonele: Progresul, Oltenitei, Diham, Drumul Taberei, Dorobanți și Obor. Ce abilități urmărim: Persoană dinamică, cu abilități de comunicare și spirit de echipă; Abilități de planificare și organizare; Cunoștințe de bază de utilizare a computerului și a software-urilor de birou: MS.Office, Google Drive, Google Sheets etc. Atitudine pozitivă, flexibilitate și abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Cerințe: Experiență în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj; Capacități bune de comunicare în lucrul cu clienții,prudență sporită. Responsabilitate, spirit de echipă.Condiții:Program de lucru full-time; Contract pe o perioadă nedeterminată; Asigurare medicală; Posibilitatea de activa suplimentar și în alte locații; Orele suplimentare sunt achitate; Mediu de lucru plăcut, echipă prietenoasă; Salariu garantat - 4000 lei - 1 2 luna. Responsabilități: Activitate de casieră în diverse locații din București; Seriozitate, Perseverenta Conform fisei postului
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din țară și din afara țării. Cerinte: - Cunoștințe de mecanică generală; - Atestat automacaragiu - Experiență de minim 3 ani in domeniu Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sterileco este una dintre cele mai importante companii din domeniul managementului deşeurilor periculoase generate de sectoarele: medical, farmaceutic, veterinar şi industrial. Cu investiţii de peste 35 milioane de euro în staţii regionale proprii de incinerare şi sterilizare a deşeurilor medicale, flotă proprie de transport autorizat şi o echipă de 300 de angajaţi, compania deţine experienţa, cunoştinţele şi resursele pentru a asigura un grad sporit de protecţie clienţilor săi, cu respect față de mediu și grijă pentru sănătatea oamenilor.i importante companii locale de servicii in domeniul deseurilor medicale cu o activitate la nivel national de peste 15 ani. Beneficii: - Seriozitate in organizarea activitatii si a platii drepturilor salariale; - Salariu atractiv; - Bonuri de masa; - Asigurare de grup de viata, accidente si imbolnavire; -Decontare transport. Principale activitati: - Sorteaza containerele cu deseuri medicale in functie de grupa din care fac parte (infectioase, anatomo-patologice, chimice); - Asigura operarea echipamentelor si urmareste parametrii tehnici de functionare; - Identifica recipientii cu deseuri in functie de generatorul care le-a produs; - Mentine curatenia la locul de munca (in incinta, curte, tarc).
-
Suntem un atelier de mobila si realizam propria mobila, la comanda, din lemn, pal si mdf, fier. Postul implica activitati de preluare/descarcare a materiei prime, asamblare, livrare/montaj catre client. Punem accent pe calitate si seriozitate, atat fata de client dar si in cadrul echipei. Oferim salariu si bonusuri in functie de experienta si performante. Daca ai experienta, esti o persoana energica, punctuala, cu spirit de echipa, te asteptam la noi. Carnetul de conducere, categoria B, este un plus.
-
Descrierea jobului Promovarea si prezentarea produselor de optica medicala (ochelari de soare, rame ochelari vedere, lentile de ochelari). Mentinerea relatiei cu clienti actuali. Deplasare in tara 4 zile/saptamana. Extindere portofoliu clienti. Reprezentant de vanzari pentru una din zonele: a. zona vest (Transivania, Banat, Oltenia,Bucuresti) b. zona est (Moldova, Dobrogea, Muntenia) Oferta (bonusuri, beneficii) Salariu fix plus comision in functie de incasari. Minim 600euro. Masina si telefon de serviciu. Cerinte Experienta in domeniul optica medicala sau in distributie - vanzari !!! Domiciliu in zona Bucuresti sau judete limitrofe. Disciplina, punctualitate, responsabilitate. Posesor permis de conducere categoria B minim 3 ani. Abilitati de comunicare. Aspect fizic placut si atitudine orientata catre client.
-
angajam lucrator comercial magazin shop&go zona piata sudului. lucru in schimburi bonuri de masa salariu motivant
-
Suntem în căutarea artiștilor florali talentați cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre din cadrul florăriei Roxy Flowers. Căutam o persoană responsabilă, organizată, punctuală, obișnuită cu lucrul în echipă și respectul reciproc al colegilor și nu în ultimul rând, pasionată de flori Responsabilitățile includ crearea și realizarea de aranjamente florale de înaltă calitate, consultarea clienților pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora, gestionarea inventarului și menținerea unei prezențe profesionale în cadrul evenimentelor speciale, cât și activități specifice florilor: întreținere plante, pregătirea vaselor și a florilor, curat la masa de lucru. De asemenea sunt necesare cunoștințe de bază lucrat cu casa POS *se lucrează în 2 ture, iar Weekend-urile prin rotație Dacă anunțul nostru îți este de interes și crezi că te-ai potrivi în echipa noastră, te așteptăm direct în florărie, ca să ne cunoaștem și să vezi direct atmosfera de la noi. Adresa este Bulevardul Obregia Nr.6, ne găsești cu mare drag de Luni pana Sâmbătă de la 8 la 20! De asemenea, căutăm și un băiat handyman cu experiență în tâmplărie, sudură și montaj și obligatoriu carnet categoria B (pentru livrări) pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai cunoștințe în aceste domenii și ești interesat să lucrezi într-un mediu dinamic și variat, te rugăm să aplici pentru această poziție
-
Comerț ,vânzări accesorii PVC ,zona Tineretului , perioada nedeterminată , 8 ore zi ,salariu 2800 plus bonuri de masă . Suntem în căutarea unui vânzător comercial ! Dacă ești o persoană cu abilități excelente în comunicare și o pasiune pentru vânzări , este locul potrivit pentru tine! Responsabilități : Interacționează cu clienții și oferă asistență în selectarea produselor potrivite . Monitorizează stocurile și asigură reumplerea rafturilor cu produse .
-
Firma Elite Worker cauta electricieni independenti (PFA II SRL ZZP Gewerbe etc. chiar si cu forma juridica si din alta tara) sau firme care activeaza in domeniul electric cu angajati proprii si sunt interesate de proiecte in Germania sau Austria. Se oferă: Contract de colaborare; Salariu motivant incepand de la 20 euro oră, negociabil in functie de proiecte si experienta fiecarui candidat; Proiecte flexibile in functie de disponibilitatea fiecaruia; Organizare cazare; Persoană de contact(limba română). Responsabilități: Instalații electrice; Tragerea cablurilor electrice; Construirea și conectarea tablourilor electrice; Diagnosticarea sistemelor și dispozitivelor. Depanarea sistemelor și dispozitivelor etc. Pot fi proiecte industriale,rezidentiale, automatizari etc. Cerințe: Limba germană la nivel A2 B1 - obligatoriu, cel putin o persoana din echipa; Diploma de electrician și sau experiență în domeniu; Avantaj autorizatie ANRE; Disponibilitatea de a călători; Seriozitate și punctualitate; Permis de conducere și mașină - constituie un avantaj. Pentru a aplica și pentru a afla mai multe detalii trimite CV-ul la adresa de mail sau ne puteți contacta la numărul de telefon
-
Echipa Little Owl - Nature Kindergarten este în căutare de colegi noi. Căutăm oameni faini și de nădejde pentru rolul de EDUCATOR. Dacă ești o persoană: 1. activă, comunicativă, energică, veselă și cu voie bună; 2. îți plac copiii și lucrul în cadrul unei echipe; 3. îți place să faci mereu câte ceva, ești o persoană creativă și asertivă; 4. cunoști bine limba engleză întrucât o vei folosi zilnic în cadrul anumitor activități; 5. îți urmărești cu atenție responsabilitățile și îți plac lucrurile făcute ca la carte ; 6. îți place să înveți mai multe despre meseria de educator și mereu ești în căutare să fii azi mai bun ca ieri; 7. îți place să dansezi, să te miști, să te întrebi, să te minunezi, să înveți, să citești, să glumești și să râzi cu gura până la urechi. ...și că: 8. lucrul cu copiii este solicitant fizic și emoțional așa că este important să fii și o persoană perseverentă în a-și urmări obiectivele, flexibilă și adaptativă,cu resurse interioare bogate și cu disponibilitate de a lucra în interiorul tău. Așteptăm cu drag să ne cunoaștem, așa ca trimite-ne CV-ul tău pe adresa de email: !
-
Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti angajeaza personal curatenie. Cladirea universitatii de afla in imediata apropiere a statiei de metrou Timpuri Noi
-
ANGAJAM montator instalatii Gpl Auto cu fara experienta . Se ofera salariu atractiv ! Pentru detalii sunati la
-
Ajutor bucatar,se lucreaza in ture,locatia fiind non stop,1 zi da 1 zi nu,locatia se afla in sectorul 4,se acorda 1 masa calda zilnic,cartieru Berceni,salariul 3800 lei net,va asteptam cu apel la
-
Angajam personal pentru curățenie în clădiri de birouri sector 1 zona Aurel Vlaicu.Program de 8 ore in doua schimburi , o saptamana 06-14.00 o saptamana 13.00.-19.00 Sărbătorile legale sunt zile libere plătite. Transportul este decontat pentru persoanele din provincie
-
Servicii de calitate superioara pentru persoanele bolnave și bătrâni.
-
Ofer servicii frizerie in sector 4, București, zona Metalurgiei 35 lei tuns 45 lei tuns + barbă Anunțul este destinat in special persoanelor care doresc întreținere săptămânală sau la 2 săptămâni. Pentru programări, ma puteti contacta pe whatsapp la nr.
-
Societatea ACG CONSTRUCTION & PROJECTS SRL, cu sediul social in sectorul 4, Bucuresti, angajeaza inginer derulare contracte cost controller in domeniul tehnic - constructii, cu experienta necesara pe o pozitie similara de minim 1 an. Responsabilitati: - verificarea cantitatilor conform proiect; - intocmire si verificare situatii de lucrari; - intocmire situatii bugete; - verificare specificatii tehnice echipamente materiale; - estimarea costului total al lucrarilor proiect in baza informatiilor actualizate, factorii de risc, serviciul contractat, planul proiectului si timpul + resursele necesare; - alocarea bugetului proiect in baza analizelor efectuate si distribuirea costurilor pe centre de cost; - pregatirea de rapoarte lunare privind incadrarea in obiectivele financiare de timp stabilite; - mentinerea legaturii cu Managerul de proiect si partile implicate in proiect; - deplasarea periodica in teren pentru obtinerea de informatii actualizate si corecte; - pregatire de rapoarte, analize si previziuni lunare bazate pe stadiul proiectului si informatiile colectate. Cerinte minime: - studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de constructii); - cunostinte informatice - MS Office - Word, Excel, AutoCAD. - abilitati de comunicare si capacitate de organizare; - capacitate de analiza si sinteza; - preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual; - rezistenta la stresul intelectual. Beneficii: - salariu motivant in functie de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente de ultima generatie. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de e-mail (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt.
-
Angajam electricieni cu experiența Salariu între 6000 RON Tel CV e mail:
-
-
Mechanic sau ajutor mechanic (sector. 4-5) Salariu intre 3000-6000 RON contract nedeterminat Tip: full time Locuri disponibile: 2 C.U.I firma: 38326544 Numar de telefon: ( Pentru mai multe detalii va rugam sa sunați pe numarul de mai sus
-
Cerințe: Experiență în domeniu - obligatoriu; Se pleacă în echipe de 2-3 persoane; Fiecare echipă trebuie să dețină autoturism propriu pentru deplasarea de la cazare la locul de muncă și invers. CE OFERIM: Timpul de munca este de pana la 43 de ore pe saptamana (aproximativ 176 ore lunar); Orele suplimentare platite cu 25% in plus ; Salariu 12-13 EUR pe ora lucrată NET Perioada contractuala : nedeterminata; Plecari saptamanale. ( se pleaca vineri si sambata se ia cazarea In primire iar luni se incepe munca); Contract de munca direct cu angajatorul francez; Asigurari sociale si de sanatate; Deschiderea unui cont bancar pentru viramentul salariului; Echipament de munca oferit de catre firma; Cazare si utilitati platite integral de catre firma; Documente necesare: Certificat de nastere model nou. Carte de idetintate Certificat de rezidenta fiscala ANAF Cont bancar in euro( pentru cei care doresc va putem deschide cont bancar la o banca franceza.)
-
Societatea Road King Express SRL contracteaza tractionisti si transportatori ce detin ansamblu de cap tractor + semiremorca pentru curse interne: -Tarif de 5 lei km + TVA Oferim CARDURI DE MOTORINA din prima zi. -GARANTAM intre 8000-10000 km lunar. -plata facturilor la 30 de zile sau la 3 zile cu discount de 5%. -bonus lunar de loialitate -Posibilitatea de a aduce soferii acasa la final de saptamana in orice oras din tara. -se pot inchiria semiremorci