Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Companii Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DESCRIERE Compania Noastră Suntem o companie de prestigiu în domeniul instalațiilor electrice, cunoscută pentru calitatea serviciilor noastre și pentru echipa noastră de profesioniști dedicată. Căutăm Un electrician calificat cu experiență, pasionat de meseria sa și gata să se alăture echipei noastre. Candidatul ideal este o persoană responsabilă, cu abilități tehnice solide și o atitudine orientată către rezolvarea problemelor. Responsabilități Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice Citirea și interpretarea planurilor și schemelor electrice Respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă Colaborarea eficientă cu colegii și clienții Cerințe Certificat de calificare ca electrician Experiență de minim 2 ani în domeniu Cunoștințe solide despre sistemele electrice și standardele de siguranță Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj) Oferim Salariu competitiv și beneficii Oportunități de dezvoltare profesională și instruire continuă Mediu de lucru sigur și plăcut Echipă suportivă și profesionistă Aplicați acum! Trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de email sau prin intermediul whatssap la numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
Angajam Vanzatoare pentru Patiseriile "COPT" situate in Bucuresti, Sos. Cotroceni si Sos. Antiaeriana (la intersectia cu Calea 13 Septembrie). Oferim salariu atractiv si comision din vanzare. Salariul poate varia intre 3.500 si 6.000 lei. Pentru detalii va rugam sa sunati, NU trimiteti mesaje sau CV.
-
Promovat
Urgent angajam agenti de securitate,obiective aflate in sectorul 5, oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii sunati la nr. de telefon.
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C. BOBINAJ & MOTOARE S.R.L. inmatriculata in Registrul Comertului cu numar J4 , CUI 48026315 angajeaza la punctul de lucru din Alexandria - bobinator masini electrice rotative, 5 posturi studii medii scoala profesionala; cu experienta; organizat si atent la detalii; capacitate de comunicare si ascultare; motivat sa lucreze in industrie; Responsabilități: realizarea operatiunilor de bobinaj conform instructiunilor de lucru; utilizarea corecta a echipamentelor din dotare; motivat sa lucreze in industrie; respectarea normelor de securitate si sanatate in munca. Condiții: contract de munca pe perioada nedeterminata pachet salarial motivant plata la timp si stabilitatea locului de munca echipament Beneficii: formarea in cadrul unei companii cu capital romanesc salariu fix + bonuri de masa se lucreaza intr-un singur schimb
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend
-
Cautam talpuitor cu experienta pentru firma productie incaltaminte din piele. Sediul in Bucuresti, sector 5. Pentru cei din provincie putem oferi cazare. Pentru detalii:
-
Asteptam persoane cu experinta pentru lucrarile de sudura electrica sI autogen Ne dorim de la tine ca pe langa experienta, sa ai capacitatea de lucru in echipa, sa fii organizat, atent la manipularea aparatelor, sa fii comunicativ si sa demonstrezi seriozitate in ceea ce faci. Daca te incadrezi, te asteptam sa ne contactezi pentru o colaborare frumoasa si de durata!
-
Angajam persoană curățenie pt clădire de birouri în zona Vulcan-13 Septembrie,programul este de 8h zi(L-V). Persoanele interesate să sune la telefon
-
Angajăm persoana curățenie pt clădiri de birouri,zona 13 Septembrie,programul este 8h zi (luni-vineri). Pentru detalii vă rog să sunați la numărul de telefon .
-
CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
Romfilatelia, societatea specializată în editarea şi comercializarea mărcilor poştale româneşti angajează personal pentru funcţia secretară Cerinţe: - studii medii - cunoştinţe operare calculator (Word, Excel, Power Point) - abilităţi de comunicare verbală şi scrisă, relaţionare, analiză, sinteză şi prioritizare a sarcinilor - capacitatea de lucru în condiţii de stres şi disponibilitate pentru program prelungit - respectarea termenelor - foarte bun spirit de observaţie, atenţie la detalii şi răbdare - confidenţialitate - atitudine pozitivă şi spirit de echipă Descrierea postului de secretară: Atribuţii: - asigură activitatea de secretariat la cabinetul conducerii unităţii, înregistrează documentele intrate si ieşite în din societate; - primeşte şi deschide corespondenţa adresată Directorului General; - redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice, elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; difuzarea, după caz, a lucrărilor şi hotărârilor conducerii societăţii, a lucrărilor efectuate de către compartimentele din structura, sau cu ocazia consfătuirilor organizate de Societate; Aşteptăm CV-urile dumneavoastră şi scrisoarea de intenţie pe adresa de e-mail sau pe fax:
-
Societatea comerciala,OUTSTANDING SALES SRL, cu sediul social in BUCURESTI , angajeaza: AGENTI SERVICII CLIENTI. Persoanele interesate sunt rugate sa sune la telefon
-
FIRMA AUTORIZATĂ ARR Partener UBER / BOLT Cautam Șoferi / Colaboratori cu Mașina Proprie in Bucuresti Comision 10% Noi va oferim: * Copie Conforma ARR. * Ecuson BOLT + UBER. * Casa de marcat * Suport la Activarea Conturilor pe Toate Platformele. Condiții de Colaborare! * Vârsta Minima 21 Ani și Minim 2 Ani Vechime Permis de Conducere. * Atestat Transport Alternativ. * Cazier Judiciar. * Cazier Auto. * Carte Identitate. Bonus 100 RON Pentru Orice Șofer Recomadat Flotei Noastre!! HAI IIN ECHPA NOASTRĂ !!
-
South Equipment SRL, companie specializată în închirierea de utilaje și operatori, caută candidați pentru posturile de , legator de sarcină și operator nacelă.(operator manitou rotativ) Acestea sunt poziții cu responsabilități importante, care necesită experiență în domeniu și cunoștințe tehnice solide. Candidații trebuie să fie siguri pe ei, atenți la detalii și să aibă abilități excelente de comunicare. Santierele sunt atât în România, cât și în Europa, astfel , candidații trebuie să fie dispuși să se deplaseze. Se oferă diurnă pentru deplasări și orele suplimentare sunt plătite extra. Salariul este motivant și atractiv, iar beneficiile includ asigurare medicală și concediu platit. Dacă sunteți interesați să faceți parte din echipa noastră și aveți experiență relevantă, vă rugăm să ne contactati telefonic sau whatsapp www.southequipment.ro
-
Societate comercială angajează operator Manitou incarcator telescopic. -Operator Manitou -Salariu 5500 Lei -Locatie: Oradea -Program de santier -Cerinte: autorizație ISCIR valabilă
-
Angajam vanzatoare sau modelator in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de magazin, de programul de lucru si de post intre 3000 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Angajez sofer C+E, cu experienta si responsabil, pe trasport deseuri de pe santiere(din oras pe groapa). Cerinte:- responsabilitate,experienta, atentie,card tahografic, atestat transport marfa. SALARIUL:intre 3500 si 4500 lei
-
Angajam personal calificat și necalificat pentru instalații sanitare, termice și climatizare.
-
Montatori tamplarie din aluminiu si PVC, pereti cortina, fatade ventilate, compartimentari din hpl. Esti potrivit pentru noi daca: - esti dispus sa lucrezi la inaltime (utilizand schele, nacele, lifturi) - ai capacitatea de a lucra in echipa - esti dispus la deplasari in tara. salariul se negociaza in urma probei de lucru, si va fi pe masura competentelor. Tel:
-
Angajez spalator / personal spalatorie auto cu experienta. Angajam fete, baieti . Salariu atractiv + bonus + tips. spalatorie cu vechime Locatie: Bucuresti sector 5. Strada Petre Ispirescu Detalii la
-
Montatori tamplarie din aluminiu, pereti cortina, fatade ventilate. Esti potrivit pentru noi daca: - esti dispus sa lucrezi la inaltime (utilizand schele, nacele, lifturi) - ai capacitatea de a lucra in echipa - esti dispus la deplasari in tara. salariul se negociaza in urma probei de lucru, si va fi pe masura competentelor.
-
Clinica AVE CLINIC angajează asistent medical generalist pentru ambulatoriu de specialitate. Cerințele postului: Aviz de liberă practică Permis auto categoria B Se consideră avantaj cunoașterea programului de raportare a consultațiilor SIUI.
-
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.