Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam stilisti unghii false & Manichiură, Pedichiură Activitate de stilisti unghii false & manichiura-pedichiura in Bucuresti pentru zonele: Vitan, Diham, Rahova și Dr.Taberei. Conditii: - Salariu fix garantat: 4.500 RON 1zi cu 1 zi SAU 9.000 RON FULL-TIME - Program de lucru 1 zi cu 1 zi luna sau full-time; - Contract de munca asigurat de firma; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Experienta in manichiura pedichiura clasica,semi permanenta si gel; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de manichiurista. Responsabilitati: Activitate de stilisti unghii false & manichiura-pedichiura in Bucuresti pentru zonele: Vitan, Diham, Rahova și Dr.Taberei.
-
Promovat
Suntem in cautarea unui instalator talentat si experimentat pentru a se altura echipei noastre dinamica. Daca ai abilitati excelente in domeniul instalarilor termice, incendiu, climatizare, sanitare si HVAC, si esti pasionat de munca precisa si de calitate, te invitam sa aplici pentru pozitia noastra vacanta! Cerinte: 1. Experienta anterioara 2. Capacitate de a lucra atat independent,cat si in echipa 3. Atitudine pozitiva 4. Seriozitate Oferta noastra: 1. Salariu competitiv si beneficii atractive 2. Oportunitati de dezvoltare profesionala 3. Mediu de lucru placut 4. Cazare + transoprt la locul de munca Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne contactezi la nr de mai jos:
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv;
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Curieri Tazz By Emag, bolt food și glovo! Activam pe toate orașele Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat (bicicleta, trotineta, scuter, masina) Oferim training + suport 24 7 ulterior. CE SALARIU OFERIM? Salariu atractiv, in functie de comenzi livrate (plata pe ridicare+distanta+drop), cat livrezi, atat castigi! Castiguri de 30+ RON ora. Aprox. 300+ RON 8 ore + Bacsis. (castiguri mai mari pe weekend) Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri saptamanale de performanta si de vreme rea. Bonusuri Recomandare : 100 RON-persoana invitata! Plata se efectueaza saptamanal in ziua de luni, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Aplicatie prietenoasa (oferim training utilizare daca este cazul), poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant client. Inscrierea se face INSTANT si poti incepe sa livrezi, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Detalii la telefon sau pe whatsapp!
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv;
-
ANGAJĂM cu contract de muncă sau contract de colaborare pentru șantierele din București muncitori constructori specializați în finisaje. - zidari, pentru placări fațade cu polistiren. - zidari finisori, pentru glafuri, aplicat masă de șpaclu și tencuială decorativa - colaborăm cu PFA sau SRL, - puncte de lucru: București, Sectoarele 4, 5. Sunați sau mesaj, dacă vreți să faceți parte din echipa noastră.
-
Clinica AVE CLINIC angajează asistent medical generalist pentru ambulatoriu de specialitate. Cerințele postului: Aviz de liberă practică Permis auto categoria B Se consideră avantaj cunoașterea programului de raportare a consultațiilor SIUI.
-
Angajam femeie de serviciu camerista pentru curatenie apartamente si spatii birouri. Programul flexibil , salariu atractiv cu posibilitate de crestere dupa prima luna. Bulevardul Mihail Kogalniceanu nr 12 , Sector 5, Bucuresti. ( aproape de statia de metrou Izvor)
-
ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Responsabilitati: Masurarea in mod direct a cantitatilor real executate zilnic in cadrul santierului, pe fiecare categorie de lucrari si realizarea proceselor verbale de calitate lucrari; Calcularea consumurilor tehnice zilnice pentru executarea lucrarilor urmarind progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; Analizarea documentelor si datelor de intrare (cereri de oferta, proiect, caiete de sarcini etc); Extragerea listelor de cantitati din planuri in vederea intocmirii ofertelor (realizeazarea antemasuratorilor); Identificarea materialelor sl echipamentelor principale care intra in componenta ofertei, caracteristici tehnice cantitati, etc; Cerinte: Studii superioare (Universitatea Tehnica de Constructii - FCCIA) Cu sau fara experienta in domeniul constructiilor civile şi industriale; Capacltate de lucru atat in echipa, cat si independent; Aptitudini organizatorice, analitice, sinteza si raportare; Foarte bune cunostinte MS Office; Capacitate de a respecta termenele si orientare catre rezultat.
-
Angajam URGENT lucrator comercial casier magazin LA DOI PASI in zona Rahova: Cerinte: -CORECTITUDINE este prima conditie -fire sociabila,comunicativa -persoana ordonata in munca si cu aspect ingrijit -disponibiltate imediata -nefumatoare - fara socializare pe retele dociale in timpul programului de lucru -stare de sanatate buna Programul este de doua zile se lucreaza,doua zile libere Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul: IN PRIMA LUNA 3000 lei NET -in a doua luna 3200 lei NET -din a treia luna se adauga procent din vanzari. -magazinul este curat,ingrijit si putin populat fiind un magazin de cartier Mai multe detalii la tel si interviu. Tel
-
Asociatia Valentina Romania are o experienta de peste 20 ani in servicii sociale, obiectul de activitate principal fiind prevenirea abandonului scolar si familial. Serviciile noastre sunt adresate familiilor cu venituri foarte reduse care locuiesc in cartierul Ferentari, sectorul 5, Bucuresti. Candidatul ideal Studii liceale de specialitate (liceul pedagogic), postliceale sau universitare de pedagogie sociala si asistenta sociala( studii la o factulate in domeniu, reprezinta un plus); Experienta intr-un centru de zi alfer school; Experienta de lucrul cu preadolescenti si adolescenti ( 11 -17 ani); Foarte buna capacitate de comunicare si relationare; Persoana creativa careia sa ii placa sa lucreze cu copiii. Descrierea jobului Oferă servicii de educaţie non-formală unui număr de 40 de copii, dezvoltând un demers educaţional individualizat zilnic pentru joc, studiu şi ieşiri diverse; Asigură supravegherea pe timpul derulării activităţilor cu copiii; Elaborează programul educaţional pentru fiecare copil în parte, corelat cu Programul Personalizat de intervenţie; Asigură monitorizarea evoluţiei copiilor în vederea atingerii obiectivelor propuse pentru creşterea nivelului lor de integrare socială şi întocmeşte rapoarte de progres; Colaborează îndeaproape cu asistentul social al centrului de zi, responsabil de intervenţie; Organizează şi desfăşoară, în centrul de zi şi în proximitatea acestuia, activităţi de deprinderi de viaţă şi de petrecere a timpului liber; Ajută copiii să-şi efectueze temele, face demersuri pentru o pregătire cât mai bună individuală şi particularizată ritmului şi posibilităţilor fiecărui copil; Insoţeşte copiii la activităţi extraşcolare, în excursii şi tabere; Salariul se negociaza in functie de capacitati si datele CV-ului. Asociatia Valentina sustine 100 de copii si familiile lor prin derularea urmatoarelor proiecte: Prescolarizare: facilitarea accesului la educatia prescolara in cadrul gradinitelor de stat pentru 60 copii cu varste cuprinse intre 3-7 ani, prin suportarea cheltuielilor de hrana si rechizite; After-school: suport educational pentru efectuarea temelor, activitati extracurriculare si de socializare, oferirea rechizitelor si a unei mese calde pentru 40 de copii cu varste cuprinse intre 7-17 ani in cadrul centrului de zi al asociatiei; Asteptam CV-ul dumneavoastra si scrisoarea de motivatie pe adresa:
-
Închiriez camera/post lucru în salon pentru cosmetica in regim PFA 1500 lei/luna cu utilitati incluse. Zona Cotroceni
-
Partenerul nostru de încredere caută șoferi cu experiență pentru a se alătura echipei lor din Moerdijk, Olanda! În acest rol, veți transporta containere între diferite locații pe terenul propriu al Clientului . Atribuțiile dvs. vor include următoarele: Acostarea și decuplarea cu atenție a remorcilor; Efectuarea unei administrări corespunzătoare legată de transportul containerelor; Verificarea stării tehnice a vehiculului; Alte sarcini conexe. Salarizare și beneficii: Salarizare începând cu 460 EUR săptămână (NET) Toate garanțiile sociale; Garantat 40 de ore săptămână, cu posibilitatea de a face ore suplimentare Sâmbăta; Cazare într-un dormitor individual în case comune bine echipate; Mașina de serviciu și echipamentul de muncă sunt oferite gratuit; Mediu prietenos Cursuri de formare profesională Indemnizație de călătorie (în cazul mașinii proprii): 0,23EUR km după 10 km între locul de cazare și locul de muncă. Card de combustibil în cazul în care conduceți o mașină de serviciu Spor pentru zilele de Sâmbătă: 150%
-
Raspunde cu operativitate la solicitarile sectiilor de productie atunci cand apar defectiuni electrice electromecanice ale utilajelor sau instalatiilor; Raspunde de intretinerea utilajelor precum si de efectuarea corecta si la timp a reparatiilor utilajelor si echipamentelor; Urmareste starea tehnica a echipamentelor si utilajelor si anunta seful direct la sesizarea unor defectiuni; Raspunde de calitatea lucrarilor realizate; Il informeaza pe superiorul ierarhic ori de cate ori apar probleme ce depasesc competenta personala de rezolvare; Lucreaza in echipa cu colegii din departamentul de intretinere si colaboreaza cu restul personalului companiei Studii medii scoala profesionala profil elecrician sau electromecanic; Experienta in domeniu minim 1 an constituie avantaj cunostinte de instalatii electrice de forta, intretinere echipamente industrial Seriozitate, disponibilitate atunci cand este cazul pentru program prelungit Capacitatea de a lucra in echipa, onestitate si integritate personala. https: www.afriso.com en company the-company 150-years-afriso Program de lucru: 1 schimb p c: Eugen LEPADATU
-
Echipe Construcții - Plata la Metru Pătrat Suntem în căutarea de echipe experimentate în construcții pentru proiecte captivante. Cerem experiență în domeniu, cunoștințe solide și abilități tehnice. Responsabilitățile includ executarea precisă a lucrărilor și respectarea termenelor. Oferim plată competitivă la metru pătrat, oportunități variate și mediu de lucru colaborativ.
-
Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa
-
Cerințe: - Studii minim 8 clase; - Experiența în industria alimentară constituie avantaj; - Atenție și dexteritate; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi. Responsabilități: - Ambalează manual produsele; Introduce numărul specificat de pachete în cutii; - Sortează pe tip de produs; - Verifică tactil și vizual calitatea produsului, a ambalajului și înlătură rebuturile, produsele necorespunzatoare; - Răspunde de calitatea ambalării produsului; - Răspunde de depozitarea corectă pe paleți; - Semnalează șefului de sectie problemele de aprovizionare și de funcționare a mașinilor de ambalat; - Cunoaște documentația aplicabilă postului și desfășurarea activităților proprii, respectând toate cerințele, inclusiv cele de protecție a mediului, de igienă, securitate și sănătate în muncă, situații de urgență. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.700 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.511 RON (3.600 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună pentru 20 de zile lucrate (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
Cerințe: - Studii medii: liceu sau școala profesională; - Experiența în procesul de productie în industria alimentară; - Capacitate de comunicare; - Atenție distributivă. Responsabilități: - Asigură realizarea produselor, conform rețetelor stabilite și standardelor de linie, prin operarea pe echipamente de proces, cu responsabilități în atingerea obiectivelor de calitate, siguranță și protecția mediului; - Respectă procedurile și standardele companiei; - Operează, pregătește, reglează și utilizează echipamentele de producție; - Urmărește respectarea parametrilor de proces; - Respectă standardele de calitate ale produselor. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.840 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.650 RON (3.800 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
Angajâm barman ajutor barman pentru o locație nouă, mică și elegantă, aflată în Sectorul 5, intersecția Calea 13 Septembrie - Drumul Sării - Bd. Ghencea - Strada Antiaeriană. Program: Marți-Duminică 15:00-23:00
-
cautam colegi pentru intregirea echipei (frizer frizeriță ) experienta si profesionalismul sunt criterii de baza ! cerem si oferim seriozitate ! o locatie de exceptie in regim de mall (PROSPER MALL) va asteapta pentru o colaborare intr-o echipa de exceptie