Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-03-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Angajez lucrator comercial casier

    Angajez lucrator comercial casier pentru magazin Partener Profi, zona Iuliu Maniu,Sector 6, Bucuresti. Orarul de functionare a magazinului între orele 8:00-22:00,se lucreaza in 2 schimburi, 5 zile lucratoare cu doua zile libere saptamana. Orele suplimentare se platesc. Salariul cuprins intre 2500-3000 lei net, in functie de experienta Pentru mai multe detalii,va rugam sa ne contactați!

  • 2

    Angajam Lucrator comercial - Rompetrol Virtutii Sector 6

    DESCRIERE Angajăm Lucrator comercial pentru benzinărie Rompetrol Virtutii - Șoseaua Virtutii nr. 42-48, Sector 6. București. Oferim salariu atractiv, bonuri de masa. Pentru mai multe detalii vă așteptăm la adresa Soseaua Virtutii, nr 42-48, Sector 6, Bucuresti sau la numărul de telefon .

  • 31

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor - Destine Broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se poate lucra de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .

  • 9

    Curier alimentare easybox

    Alimentare easybox by Sameday. Angajam șoferi categoria B pe duba 3.5 T. Program flexibil, 2 ture, 8 ore pe zi dar in unele zile puteți termina mult mai repede de atât. Salariu 3500 lei Contract de munca pe perioada nedeterminata!! Domiciliu în sectorul 6, sectorul 1, Chiajna sau de preferat cât mai aproape de soseaua de centură. Permis de conducere cat. B de minim un an Cazier curat.

  • 3

    Angajez vanzator vanzatoare

    căutăm colega pentru magazin cu jocuri și jucării program 2 zile lucrătoare cu 2 libere .Magazinul se află în sector 6 în incinta galeriei Carrefour Lujerului . Pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .

  • 30

    Angajam restaurant McDonald's Orhideea

    Un job ce te-ar putea interesa! Mai exact, un job de lucrător comercial in restaurant tip fast food.McDonald's - Care este programul ? - Lucram in ture, insa programul este flexibil. - Part-time sau full-time. - Iți poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului BENEFICII Mediu de lucru stabil. Posibilitatea de dezvoltare în carieră. Nu este neapărat nevoie de experiență, pregătirea se realizează în restaurant alaturi de colegi dedicați. Pe langa salariul fix si tichetele de masa in valoare de 30 lei pentru ziua lucrata, poti beneficia de 40% spor tura de noapte , 10% spor de weekend, bonusuri lunare si evaluari de performanta din 6 in 6 luni, 21 de zile de concediu de odihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale, reducere de 50% la produsele companiei. Pentru studenti un bonus lunar in valaore de 250 lei net . Daca esti interesat/ă sa te alaturi echipei noastre suna la numărul Locatie:Centrul Comercial Orhideea,Splaiul Independentei 210-210 B Colegii noștri vor fi bucuroși sa te întâlnească! Te așteptam!

  • 1

    Angajam ELECTRICIAN AUTO pentru un service din Domnesti.

    Angajam ELECTRICIAN AUTO pentru un service din Domnesti. Salariul porneste de la 4000 de lei net, dar este negociabil in functie de experienta. Programul de lucru este de Luni pana Vineri de la ora 09:00 la ora 18:00.

  • 17

    Agent Securitate Pază -Tarif 15 h NET zona Militari

    BMF Security cauta Agenți Securitate cu experienta pentru obiective în BUCUREȘTI zona Militari pe magazin de haine H&M. 12 ore pe zi (2 ture la munca 2 liber) Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu se încasează pe data de 20 ale luni pe card la Banca Transilvania.

  • 3

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania () si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • Montator ascensoare

    Montator ascensoare - București Dacă și tu dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă și dinamică sau îți dorești o carieră nouă, trimite-ne CV-ul tău pentru a aplica pentru poziția de montator ascensoare, în București. Ești canditatul ideal dacă : Ai studii medii absolvite sau o școală profesională finalizată; Experiență sau studii finalizate în domeniul electric, mecanic, tehnic reprezintă un avantaj; Ești o persoană dinamică; Poți să lucrezi ușor în echipă; Ești deschis pentru a învăța lucruri noi. Ce sarcini vei avea? Vei fi responsabil de montaj ascensoare; Vei pregătii și vei planifica partea tehnică a montajului; Vei pregătii și vei identifica necesarul de componente pentru montaj; Vei asambla și vei monta componentele ascensorului conform instrucțiunilor de la producător; Vei fi responsabil de instalarea cablajelor electrice și a echipamentelor de control în conformitate cu schematica; Vei verifica și vei testa funcționării corecte a tuturor componentelor și funcționarea corectă a sistemelor ascensorului, iar cea mai importantă sarcină va fi asigurarea că ascensorul funcționează conform standardelor de siguranță. Cum va fi răsplătită munca ta Vei avea contract individual de muncă pe perioadă determinată de 6 luni, cu posibilitate de prelungire; Vei primii bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi de muncă prestată; Vei primii prime de sărbători; Vei avea concediu de odihnă, și zile libere de sărbători; În cazul delegațiilor se va oferi diurnă, cazare; Vei avea ocazia de a călătorii, fără să ai nevoie de permis de conducere; Vei avea program de muncă de la 09:00-18:00; Abonament privat medical; Salariu competitiv; Vei face parte dintr-o echipă profesionistă, colegi care te vor ajuta în munca ta; Vei participa la training de specialitate. Dacă te-am convins și ești pregătit pentru noi provocări asteptăm CV-ul tău la : sau pentru mai multe detalii: #montator #jobbucuresti #2024locuridemunca #montatorascensoare #montatorbucuresti #jobinbucuresti #ascensoare #job2024montator #carierebucuresti

  • Tehnician ascensoare

    Tehnician ascensoare - București Dacă și tu dorești să faci parte dintr-o echipă profesionistă și dinamică sau îți dorești o carieră nouă, trimite-ne CV-ul tău pentru a aplica pentru poziția de montator ascensoare, în București. Ești canditatul ideal dacă : Ai studii medii absolvite sau o școală profesională finalizată; Experiență sau studii finalizate în domeniul electric, mecanic, tehnic reprezintă un avantaj; Ești o persoană dinamică; Poți să lucrezi ușor în echipă; Ești deschis pentru a învăța lucruri noi. Ce sarcini vei avea? Vei fi responsabil de montaj ascensoare; Vei pregătii și vei planifica partea tehnică a montajului; Vei pregătii și vei identifica necesarul de componente pentru montaj; Vei asambla și vei monta componentele ascensorului conform instrucțiunilor de la producător; Vei fi responsabil de instalarea cablajelor electrice și a echipamentelor de control în conformitate cu schematica; Vei verifica și vei testa funcționării corecte a tuturor componentelor și funcționarea corectă a sistemelor ascensorului, iar cea mai importantă sarcină va fi asigurarea că ascensorul funcționează conform standardelor de siguranță. Cum va fi răsplătită munca ta Vei avea contract individual de muncă pe perioadă determinată de 6 luni, cu posibilitate de prelungire; Vei primii bonuri de masă de 30 RON pentru fiecare zi de muncă prestată; Vei primii prime de sărbători; Vei avea concediu de odihnă, și zile libere de sărbători; În cazul delegațiilor se va oferi diurnă, cazare; Vei avea ocazia de a călătorii, fără să ai nevoie de permis de conducere; Vei avea program de muncă de la 09:00-18:00; Abonament privat medical; Salariu competitiv; Vei face parte dintr-o echipă profesionistă, colegi care te vor ajuta în munca ta; Vei participa la training de specialitate. Dacă te-am convins și ești pregătit pentru noi provocări asteptăm CV-ul tău la : sau pentru mai multe detalii: #tehnician #jobbucuresti #2024locuridemunca #tehnicianascensoare #tehnicianbucuresti #jobinbucuresti #ascensoare #job2024tehnician #carierebucuresti

  • 2

    Asistent personal pentru persoana cu dizabilitati

    Asistentul personal este persoana angajata prin contract individual de munca pentru a se ocupa de persoana cu handicap care nu se descurca singura(imbracat, baie etc). Necesita permis de conducere. Este nevoie pentru un medic de 33 de ani, tetraplegic post traumatism spinal suferit in 2012, fiinnd in scaun cu rotile de atunci

  • 3

    Operator Telehandler Roto Merlo 360 Suedia

    Cautam operator Telehandler Roto Merlo 360 Suedia Oferim salariu motivant, cazare, transport local, Cunoștința limbii engleze - reprezinta un avantaj.

  • 8

    Menajera la domiciliu in București

    Menajera la domiciliu in București (Nu angajam menajera)

  • 23

    Caut un partener de afaceri !

    Vă rog, vă IMPLOR: înainte să sunați, citiți anunțul; scrie clar și ce caut și mai ales ce NU caut, n-am nevoie... Sunt inginer constructor, am firmă și caut parteneri, persoană fizică (chiar nu-i necesar să se priceapă la construcții, da-i musai să "aibă creier": muuuult creier!) sau juridică (ideal cu o firmă de materiale de construcții), pentru a mări portofoliul de contracte. Nu mă interesează firmele care nu sunt în stare să-și asigure de lucru de la începutul până la sfârșitul anului și care, în perioada asta, caută de muncă pe prețuri exorbitante și fac lucru de mântuială; și de asemenea, nici locuri de muncă nu am și nu ofer!!!

  • 65

    Caut ingrijire batrana,2-3 zile luna, intern, sector 1

    Caut femeie pt ingrijire batrana, 100 ani +, lucida, deplasabila cu cadrul; zona Maresal Averescu Program:intern, 2-3 zile luna.

  • 1

    Angajam Agenti de Securitate

    Obiectivul este situat in CHITILA la o fabrica de preparate din carne . Se ofera : - Contract pe termen nedeterminat - Un venit net de 3000 lei - Echipament de lucru Se cere ; - Atestat de Agent de Securitate, sau sa fie inscris la un curs de calificare - Stare de sanatate buna - Domiciliu in Chitila, Dragomiresti , Mogosoaia sau localitatile apropiate

  • 9

    Servicii Profesionale de plasare a ingrijitorilor pentru varstnici batrani

    Servicii Profesionale de Plasare a Îngrijitorilor pentru Vârstnici Batrani  Bucuresti, Sector 6 Valabil din 26. Descriere Vă anunțăm cu bucurie că agenția noastră dedicată îngrijirii persoanelor în vârstă oferă acum servicii profesionale de plasare a îngrijitorilor specializați! Suntem aici pentru a oferi sprijin și confort familiilor care caută îngrijitori de încredere și dedicați pentru persoanele dragi. Servicii Oferite: Plasarea îngrijitorilor cu experiență și calificați, selectați cu atenție pentru a se potrivi nevoilor specifice ale fiecărui client. Îngrijitori cu certificări medicale și competențe în gestionarea diverselor afecțiuni specifice vârstei înaintate. Program flexibil pentru a răspunde nevoilor individuale ale clienților. Monitorizarea constantă a calității serviciilor oferite. De ce să alegeți Agenția Noastră? Suntem o echipă dedicată și pasionată, cu o vastă experiență în domeniul îngrijirii persoanelor în vârstă. Ne străduim să oferim servicii de înaltă calitate și să asigurăm că toți clienții noștri se simt în siguranță și sprijiniți. Suntem preocupați de binele fiecărui beneficiar și punem accent pe: Calitatea Serviciilor: Toți îngrijitorii noștri sunt selectați cu grijă și sunt echipați pentru a furniza îngrijire de calitate și compasiune. Respect și Empatie: Respectăm demnitatea și drepturile persoanelor în vârstă, tratându-le cu compasiune și înțelegere. Profesionalism: Suntem dedicați să oferim servicii profesionale și să menținem standarde înalte în tot ceea ce facem. Suntem aici pentru a vă susține, iar satisfacția dumneavoastră este prioritatea noastră. Contactați-ne acum pentru a găsi cel mai potrivit îngrijitor pentru nevoile specifice ale persoanei dragi!

  • 17

    Angajam îngrijitoare!

    Pentru bătrâni bolnavi,persoane cu dizabilități menajere și baby-sitter!!! Intern și extern- program flexibil

Salvează căutarea