Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Companii Disponibil din: 2021-01-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACUM angajare personal curatenie blocuri si subsoluri 2950 RON lunar, locuri limitate, program de lucru 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu facem angajare prin telefon, interviu in Sectorul 6, programare la telefon acum, Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu, Tip colaborare: Perioada determinata, Locatie job: mobilitate activitate teren, Personal curatenie blocuri si subsoluri, www.curatenieblocuri.freewb.ro cariere, acum angajam personal curatenie pentru blocuri si subsoluri la asociatii de proprietari, avem locuri libere pentru fete si baieti fara limita de varsta, cu un program de lucru 5 zile pe saptamana, cu 8 ore pe zi, pentru angajare va rugam trimiteti solicitarea dvs. scrieti direct pe site la adresa si noi te angajam pe loc, sau programeaza un interviu acum la telefonul din anunt, Nota: noi platim munca, nu fotografia, pentru toate acestea oferim un salariu lunar pentru program 8 ore zi, nu vrei munca te rog nu deranja, avem reguli putine si clare, vino acum la interviu pentru angajare pe loc. Salariu bun si oferim bonus de buna executie a lucrului, Atentie, nu facem interviu la telefon, nu facem angajare prin telefon, va multumesc, http: www.curatenieblocuri.freewb.ro
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență demonstrată într-o poziție similară, pe o perioadă de minim 5 ani, cu accent pe producția de produse de cofetărie și patiserie Cunoștinte solide în domeniul tehnicilor de cofetărie, patiserie și a tendințelor actuale din domeniu Abilitați organizatorice excelente și capacitatea de a gestiona eficient resursele Cunoștințe de igienă și cursuri acreditate Atitudine proactiva, creativitate și orientare către rezultate Certificare sau școală de cofetărie patiserie pentru postul de cofetar Cunoștințele de gelaterie artizanală se consideră un avantaj! Responsabilitate, seriozitate, implicare Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Cofetar Patiser pasionat pentru a se alătura echipei atelierului nostru de producție artizanală. Dorim să cunoaștem o persoană pasionată și dedicate, cu simt responsabil și cu experiență solidă în arta cofetăriei. Responsabilitati: Participarea la pregătirea și producția de produse de patiserie și cofetărie. Dezvoltarea și implementarea de rețete noi și inovatoare. Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranșă alimentară. Gestionarea inventarului și aprovizionarea materiilor prime necesare. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura excelența în serviciile oferite clienților. Cooperarea cu echipa pentru a menține un mediu de lucru eficient și plăcut. Asigurarea calității și prezentării estetice a produselor finite. Contribuire la dezvoltarea și inovațiea produselor de patiserie, cofetărie si gelaterie Beneficii: Mediu de lucru plăcut Program full time Bonusuri în funcție de performanță Salariu motivant în funcție de cunoștințe și experiență demonstrabilă
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza șoferi autobasculanta pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). Cerințe: atestat transport marfă, card tahograf; permis conducere categoria C,C+E; experiență lucrări la terasamente, drumuri, poduri, căi ferate; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0722522579">07 arata numarul</a></span>
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!
-
Firma MG Creative Atelier SRL angajeaza lucrator productie publicitara cu contract full time. Domeniul de activitate este constructie standuri expozitionale, productie litere volumetrice, casete luminoase , totemuri etc.
-
Angajam bărbat să servească într-o cantina in zona Giulești. Program doua zile lucrătoare, doua zile libere Salariu 3000lei, respectiv cate 1500lei la două saptamani
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea. Andra Chirea -
-
Candidatul ideal: Nivelul de studii: scoala profesionala liceu; Rezistenta la efort fizic de durata; Spirit de observatie, memorie vizuala; Rezistenta la sarcini de lucru repetitive; Abilitati de comunicare si interrelationare personala; Capacitatea de a lucra in echipa spirit de cooperare receptivitate; Orientare spre rezultate, proactivitate, atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj Atestat ISCIR prezinta avantaj Descrierea jobului: Pregatirea si efectuarea livrarilor preluarilor de marfa; Transporta preia marfa la sediul clientilor si se asigura ca aceasta corespunde cantitativ si calitativ; Receptia marfurilor pe baza documentelor specifice; Organizarea marfii pe categorii; Depozitarea marfii in spatiul adecvat; Raspunde de utilizarea corespunzatoare a autovehiculului; Program de lucru de L-V, 08.00-17.00 (cand nu sunt curse in afara Bucurestiului) 1 ora pauza de masa. Punct de lucru: A1 Bucuresti-Pitesti, km.13, Ilfov, parc logistic CTP. Descrierea companiei: Din anul 2007, SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL asigura managementul documentelor si ofera servicii si solutii complete in domeniul arhivarii si depozitarii documentelor, conform legislatiei in vigoare. Oamenii formeaza echipa. Dorim sa ne mentinem reputatia bazata pe oferirea unor servicii de inalta calitate printr-o atitudine loiala si profesionista a fiecarui angajat. Fiecare client reprezinta un caz particular si pentru fiecare definim si modelam solutiile care i se potrivesc cel mai bine. Ne desfasuram activitatea intr-un mod transparent, etic si responsabil construind parteneriate de afaceri pe termen lung. Intotdeauna cautam solutii noi si reinvestim pentru imbunatatirea calitatii si performantei serviciilor oferite. SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare SRL Brasov, Str.13 Decembrie, Nr.96
-
Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:
-
Angajam baieti dornici sa munceasca in echipa. Munca consta in manipularea marfii (descarcare-incarcare) si pregatire comenzi. Oferim un loc de munca stabil si de viitor, cu posibilitatea de avansare. Salariul avantajos + bonuri de masa + bonusuri+ al 13-lea salariu. Persoanele interesate pot suna la
-
Bucatar de cantina! Angajam: Bucatari pentru mancare romaneasca; Bucatari cu experienta pentru catering; Zona Crangasi, Str. Ceahlaul 17 B,
-
Cautam instalator si sudor lucrari instalatii tehnico sanitare , incalzire , confectii metalice, etc
Firma infiintata in 1994 , Cautam instalator si sudor lucrari instalatii tehnico sanitare , incalzire , confectii metalice, etc Angajare full time pe perioada nedeterminata , salariu atractiv , taxe platite , telefon , decontare abonament RATB si Metrou. Efectuare activitate la punctele de lucru ( beneficiari )
-
Cautam picker pentru clientul nostru, o companie distribuitoare de instalatii si echipamente de incalzire racire. Ce ne dorim: - Persoana responsabila si implicata, - Persoana cu dorinta de invatare si adaptabila intr-un colectiv nou, - Un minim de experienta in domeniu. Ce vei face: - Te vei ocupa de descarcarea marfii, - Vei aranja marfa in depozit, - Vei pregati marfa si o vei incarca pentru distribuire. Ce oferim: - Salariu net atractiv, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Asigurare medicala privata. Programul de lucru este in doua schimburi de luni pana vineri: 7:00-16:00 si 12:00-21:00 Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Bucuresti
-
Poziție: Agent Imobiliar Locație: Remote (cu bază în București) Salariu: 600-3000 euro (în funcție de performanță) Companie: Lion Imobiliare Descriere Rol: Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții, asigurându-le servicii imobiliare de cea mai înaltă calitate. Efectuarea vizionărilor și prezentarea proprietăților potențiale cumpărătorilor sau chiriașilor. Participarea la negocierile pentru închirierea sau vânzarea proprietăților. Menținerea unei cunoștințe actualizate a pieței imobiliare și a tendințelor locale. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova proprietățile listate. Gestionarea documentației și a procesului de tranzacție imobiliară. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București. Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți. Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate. Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional). Beneficii: Oportunitatea de a lucra remote și de a-ți gestiona propriul program. Venit atractiv, cu posibilitatea de a câștiga între 600 și 3000 de euro, în funcție de performanță. Suport și resurse pentru a-ți dezvolta cariera în domeniul imobiliar. Acces la o bază de date vastă de proprietăți și clienți. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniul imobiliar.
-
Intocmeste zilnic,, Jurnalul de santier in formularul aprobat de catre conducerea societatii ,cu completarea la zi a tuturor proceselor verbale necesare cartii tehnice a constructiei; Urmareste zilnic respectarea graficului si a cantitatilor de lucrari si dispune masuri de incadrare in grafic,in situatiile in care din motive obiective acesta nu a fost respectat. Intocmeste saptamanal: programul de lucru, necesarul de forta de munca si necesarul de material pentru saptamana urmatoare , program care va fi trimis conducerii in fiecare zi de vineri pana la ora 14.00 cel tarziu, inclusiv propunerile de incadrare in termenele de executie; Intocmeste si preda la secretariatul societatii pana la data de 05 ale fiecarei luni calendaristice, pontajele personalului din subordine, atasamentele si rapoartele de lucru aferente lunii anterioare si raspunde pentru realitatea si exactitatea datelor;In caz contrar va suporta personal imputarea cantitatilor eronate; Intocmeste si preda pana la data de 20 ale fiecarei luni calendaristice pontajele lucrarilor din subordine, aferente perioadei 1-15 ale lunii respective. Nerespectarea oricareia dintre obligatiile de mai sus, precum si a oricaror alte obligatii stabilite deja prin fisa postului, constituie abatere disciplinara si va atrage aplicarea sanctiunilor prevazute de Regulamentul Intern si de Codul Muncii, inclusiv acoperirea prejudiciului mentionat la pct.4. Coordoneaza echipele de executie in domeniul constructiilor Coordoneaza activitatea de productie avand in subordine directa echipele de executanti Raspunde de calitatea executiei lucrarilor pe care le coordoneaza Raspunde de executia lucrarilor in conformitate cu documentatia tehnica, planul calitatii si fisa de urmarire. Asigura si raspunde de implementarea actiunilor corrective si preventive pentru inlaturarea neconformitatilor si cauzelor aparitiei acestora in cadrul activitatilor pe care le coordoneaza. Participa la receptia serviciilor realizate de personalul santierului pe care-l coordoneaza Mentine relatia cu clientul , la nivelul sau de competenta Raspunde de folosirea de catre executanti numai a echipamentelor de munca verificate. Asigura izolarea produselor neconforme si oprirea lucrarilor la care s-au constatat neconformitati Intocmeste proceduri operationale privind activitatea proprie Organizeaza, aprovizioneaza punctele de lucru cu materia prima, materiale si asigura gestionarea acestora. Participa la auditurile efectuate in cadrul activitatii proprii Raspunde de intocmirea atasamentelor Raspunde de respectarea normelor de protectia muncii si PSI pentru personalul din subordine Raspunde de buna gestionare a utilajelor din santier si a materialelor Avizeaza consumurile de materiale si gestioneaza mijloacele fixe si de inventor din cadrul santierului, conform fisa limita. Intocmeste pontajul pentru personalul din subordine. Executia contractelor de lucrari conform graficului general de executie, a clauzelor contractuale, incadrarea in cheltuieli directe si indirecte, asigurand rentabilitatea generala de executie. Asigurarea nivelului de calitate corespunzator, conform procedurilor prevazute in planul de calitate precum si a instructiunilor si normelor tehnice in vigoare.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Angajam sofer profesionist in cadrul unei societati cu activitate in domeniul constructiilor. Categoria B, C. Tarif orar 26 lei ora. Respectarea programului de condus, Punctualitate si corectitudine la plata. Post pe termen lung.
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul social în București sector 6, B-dul Timișoara nr.5 C angajează Șef Sală, pentru Punctul de Lucru Restaurant RoA situat pe Drumul Sării nr.33 sector 6,Bucuresti.
-
RO-ARMYCATERING S.A. cu sediul în București sector 6 B-dul Timișoara nr.5C angajează ospătar pentru Punctul de Lucru situat pe Drumul Sării nr.33 sector 6
-
Societate comercială angajează electrician cu experiența in Instalatii electrice interioare pentru clădiri rezidențiale, birouri, hale, spații comerciale. Se oferă toate formele legale, mediu de lucru plăcut, salariu motivant! Anunțul vizează atât persoane cu experiența cat si persoane tinere, dornice sa învețe meseria de electrician.
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact