Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-03-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant Ai Sapori, strada Sibiu, nr 2, sector 6, Drumul Taberei angajează ospătar cu experiență, program 2 cu 2.
-
Promovat
Cautam coleg pentru intocmire oferte instalatii, cu sau fara experienta. ( Candidatul ideal: ) Cerinte Limba engleza si sau franceza nivel conversational; Permis de conducere, categoria B; Cunostinte operare PC- MS Office Excel obligatoriu; Persoana organizata, motivata si orientata catre client; Orientat catre gasirea de solutii si obtinerea de rezultate ; Cu initiativa si asumarea responsabilitatii pentru proiectele in care este implicat; (Descrierea jobului ) - Responsabilitatrea postului Intocmirea de oferte tehnico-comerciale pentru executie sau reparatii de instalatii de limitare si stingere a incendiului, instalatii sanitare, instalatii HVAC, instalatii electrice; Realizarea de oferte in conformitate cu necesitatile si cerintele specifice ale clientilor; Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite solutii; Propunerea de noi solutii si imbunatatiri ale sistemelor existente; Raspunde solicitarilor problemelor venite din partea clientilor; Urmarirea ofertelor intocmite in vederea contractarii; Urmarirea derularii contractelor; Gestionarea portofoliului de clienti alocati; Prezentarea de rapoarte de activitate catre superiorul direct; Oferim : Condiţii optime de muncă; Program de lucru fix: 8 ore zi , 5 zile saptamana; Posibilitatea de dezvoltare profesională; Salariu motivant; Asigurare medicală privata. Decontare RATB si Metrorex. Prima de sarbatori. În urma selecţiei, candidaţii cu CV-urile cele mai relevante vor fi contactaţi. Condiţiile contractuale și salarizarea vor fi discutate și eventual negociate la interviu. Puteti trimite CV-ul la adresa Descrierea companiei: SIVE PROPERTY MANAGEMENT este o societate infiintata in anul 2007. Principala activitate a societatii este executia si mentenanta instalatiilor pentru constructii (electrice, termice, sanitare, HVAC, incendiu)
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Restaurant Ai Sapori, strada Sibiu, nr 2, Drumul Taberei, sector 6 angajează ajutor de bucătar și bucătar, program 2 cu 2, salariu 3000 de lei pentru ajutor 4500 pentru bucătar.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam agent de curatenie in locatie fixa, in zona eroilor, se lucreaza in ture. Angajam agent curatenie in locatii fixe program de zi fara sambata si duminica zona Baneasa Angajam agent curatenie echipa mobila Angajam sofer echipa mobila de curatenie Salariu motivant !
-
Reprezentanta service camioane si remorci Bucuresti, autorizata RAR, angajeaza Receptionist / Receptioner service auto / front desk. Beneficii: - venituri atractive; - conditii foarte bune de lucru; - loc de munca stabil; - oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul firmei; - colectiv tanar, dinamic; - locatie aflata la doar 200 metri de statia de metrou Preciziei - Militari. Asteptam CV-ul prin mesaj in platforma sau la adresa de e-mail
-
RPG Security angajeaza Agenti Securitate program 24 48 Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program 24 48; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728.683.074
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0722522579
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat, fara salariu fix. Sediul: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea.
-
Ne mărim echipa. Beauty room angajează tehnician epilare definitivă cu sau făra experiență Îți dorești să lucrezi în domeniul beauty? Trimite-ne CV și ne auzim pentru un interviu. Mail: Salonul nostru se află în sectorul 6, zona afi cotroceni .
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Cerințe: Cunoștințe de ambalare si impachetare colete Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic; Experiență diversă de lucru în depozit (ambalare, manipulare, coletărie, aranjare marfă la raft); Colete usoare, in media 8-10kg per colet. Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Responsabilități: Pregătirea coletelor zilnice, conform comenzilor procesate Pregătirea comenzilor și asigurarea livrării acestora la timp; Comunicarea cu colegii și supervizorii pentru a asigura o eficiență maximă în depozit; Beneficii: Salariu competitiv și beneficii suplimentare; Venitul lunar intre 3000 si 3500 lei net; Dacă sunteți o persoană motivată, cu experiență în depozitare și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie, vă rugăm să aplicați pentru acest post. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Locatie: Sector 6, Bulevardul Timisoara numarul 80, incinta Radox, firma Power Led. Program de lucru de Luni-vineri de la noua la optsprezece, 1 ora pauza. Pentru detalii sunati la numarul din anunt. Domeniul de activitate este cel al comercializarii corpurilor de iluminat.
-
SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii angajeaza manipulant marfa. programul este luni-vineri 08:00-17:00
-
Promovat
ACUM angajare personal curatenie blocuri si subsoluri 2950 RON lunar, locuri limitate, program de lucru 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu facem angajare prin telefon, interviu in Sectorul 6, programare la telefon acum, Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu, Tip colaborare: Perioada determinata, Locatie job: mobilitate activitate teren, Personal curatenie blocuri si subsoluri, www.curatenieblocuri.freewb.ro cariere, acum angajam personal curatenie pentru blocuri si subsoluri la asociatii de proprietari, avem locuri libere pentru fete si baieti fara limita de varsta, cu un program de lucru 5 zile pe saptamana, cu 8 ore pe zi, pentru angajare va rugam trimiteti solicitarea dvs. scrieti direct pe site la adresa si noi te angajam pe loc, sau programeaza un interviu acum la telefonul din anunt, Nota: noi platim munca, nu fotografia, pentru toate acestea oferim un salariu lunar pentru program 8 ore zi, nu vrei munca te rog nu deranja, avem reguli putine si clare, vino acum la interviu pentru angajare pe loc. Salariu bun si oferim bonus de buna executie a lucrului, Atentie, nu facem interviu la telefon, nu facem angajare prin telefon, va multumesc, http: www.curatenieblocuri.freewb.ro
-
Firma specializata in import materiale electrice, proiectare si executie de tablouri electrice si automatizari, service grupuri electrogene. Candidatul Ideal: Absolvent scoala profesionala, studii medii tehnice-calificare electrician, tehnician Experienţă în domeniul echiparii de tablouri electrice si de automatizari. Capacitate de a citi si interpreta scheme electrice. Persoana serioasa, responsabila, simt tehnic, indemanare, spirit de echipa. Responsabilitati: - echiparea tablourilor electrice conform documentatie. - executare teste de fuctionare. - mentenanta generatoare electrice Beneficii - se acorda bonuri de masa - decont transport - prime de sarbatori - salariu motivant in functie de experienta 1000 - 1200Euro
-
Cerinte : Sunt necesare urmatoarele documente : Permis categoria CE, Card tahograf Atestat profesional de marfuri Analize si psihologic Cazier judiciar Conturi in Romania LEI EURO Experienta pe camion in transporturi internationale de marfuri rutiere prezinta un avantaj Este necesara cunoasterea limbi italiene nivel minim incepator pentru desfasurarea activitatii Descrierea jobului Sunt disponibile 3 posturi de soferi autocamion mare tonaj C+E pentru Italia intern . Se lucreaza pe camioane DAF XF Euro 6 cu PRELATA doar in programul efectiv de lucru . Se ofera echipament de protectie ( casca , manusi , bocanci ) extra zile de concediu platit plus alte beneficii discutate dupa interviul telefonic Activitatea se desfasoara doar pe teritoriul Italiei , pauza saptamanala de odihna se efectueaza la cazarea pusa la dispozitie . Garajul este in zona de centru est a Italiei ( Provincia Ancona ) Se poate reveni in tara la un interval de 2-3 luni , transportul NU este suportat de angajator Contractul pe perioada nedeterminata este declarat in Romania , fiind inregistrat si la autoritatile italiene Se oferta salariu 2700 euro plus CAZARE Salarizarea este platita in conturile personale intre 1-3 ale fiecarei luni
-
În cadrul magazinui Kaufland din București, Drumul Osiei, nr. 18-28, Sector 6. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Imozone Business Consulting este o companie imobiliară cu experiență de peste 16 ani pe piața imobiliara din Bucuresti cu activitate concentrata in Sectorul 6 al capitalei. Unul dintre segmentele pe care ne-am specializat este cel de proiecte rezidentiale noi in special in zona sectorului 6, Prelungirea Ghencea si Bragadiru. Pe langa acestea, portofoliul cuprinde si terenuri, case / vile si apartamente construite inainte dar si dupa anul 2000. Cautăm agent imobiliar care sa ne întregească echipa de profesioniști. Noul nostru coleg ar trebui sa aibă abilități excelente de comunicare și organizare, gestionarea relațiilor cu clienții prin telefon și capacitate de muncă sporită, eficientă. De asemenea, apreciem calități precum responsabilitate, atitudine proactivă și pozitivă, dar și abilități de muncă în echipă. Ce îți oferim? -Condiții de muncă optime, într-o echipă tânără și dinamică; -Training în cadrul căruia ne axăm pe dezvoltare personală și profesională; -Program flexibil și venit substanțial. Trimite-ne CV-ul tau pe adresa de e-mail sau pe whatsapp la numarul afisat in anunt și vino să ne cunoaștem! ____ https://www.imozone.ro/ +40742 400 300
-
cautam colege colegi pentru bistro-caffe din Afi Mall Cotroceni. Conditii bune de munca, se lucreaza 2 zile cu 2 libere. Salariu + bonuri de masa, concediu platit,
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management, angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru ocuparea postului de Handyman. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma intreaga; Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Postul este dedicat persoanelor de gen masculin. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Cautam picker pentru clientul nostru, o companie distribuitoare de instalatii si echipamente de incalzire racire. Ce ne dorim: - Persoana responsabila si implicata, - Persoana cu dorinta de invatare si adaptabila intr-un colectiv nou, - Un minim de experienta in domeniu. Ce vei face: - Te vei ocupa de descarcarea marfii, - Vei aranja marfa in depozit, - Vei pregati marfa si o vei incarca pentru distribuire. Ce oferim: - Salariu net atractiv, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Asigurare medicala privata. Programul de lucru este in doua schimburi de luni pana vineri: 7:00-16:00 si 12:00-21:00 Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Bucuresti
-
COMPANIE MULTINAŢIONALĂ ANGAJEAZĂ ÎN PRODUCȚIE Te așteptăm în echipa noastră!