Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Bucuresti Sector-6 Nivel de studii: Calificat

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Oferim: - Pachet salarial atractiv ( platit la timp), 4.685 lei net format din : 4.685lei in cont + 420lei bonuri de masa.Castigul real lunar va fi de 4.685+420=5105 ron - Se asigura continuitate in munca indiferent de anotimp , mai ales pe timpul iernii. - Angajam numai cu contract de munca pe perioada nedeterminata si asiguram continuitate garantata tot anul. - Asiguram conditii optime de munca cu unelte si scule profesionale. - Salariul poate sa creasca in functie de performante. - Toate zilele libere acordate de statul roman sunt respectate. Se cere: - categoria E - Macara turn cu comanda de la sol - experienta si seriozitate Santierul se afla in spatele magazinului Auchan Militari. Program de lucru de luni pana vineri de la 8 - 18. Weekend liber.

  • 1

    Angajăm pietrari meseriași, montatori, prelucrători, restauratori și șlefuitori de pardoseli! Transportul și cazarea este asigurată de firmă, salariul este crescător în funcție de orele lucrate, și începe de la 2500 euro. Permis de conducere categoria B, cel puțin, prezintă avantaj.

  • 1

    Angajam ajutor mecanic auto sau mecanic auto cu experienta. Locatia :B-dul Timisoara nr.92,Sector 6

  • Secretara atribuții de administrator. Job part time. Salariu net 1000 Ron Tip job Full time BUCUREȘTI. Sector 6 Mobilitatea postului: Locatie stabila Descriere Cerințe: - Experiența pe un post de coordonare si conducerea unui punct de lucru. - Studii superioare; - Foarte bune cunoștințe de operare MS-Office; - Foarte bune abilitați de comunicare și de interrelationare personala; - Foarte bune abilitați manageriale (planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare); - Proactivitate, rezistenta la stres. Responsabilități: - Monitorizează și evaluează activitatea firmei - Participa la implementarea și dezvoltarea strategilor de lucru - Ghidează și oferă suport atunci când este necesar; - Asigura coordonarea cu alte departamente pentru a identifica și pentru a rezolva situațiile identificate - Este în strânsa colaborare cu departamentul de HR pentru recrutare și onboarding; - Întocmește rapoartele periodice. Beneficii: - Sansa de a lucra într-o echipa tânăra și prietenoasa - Posibilitatea de dezvoltare profesionala - Bonusuri lunare în funcție de performante. Pachet salarial: Salariu fix 1000 Ron. Se lucrează 4 ore pe zi Beneficii multiple. Bonusuri lunare trimestriale si anuale in funcție de performante. Trimiteți CV în limba română format PDF pe Wathsap sau email.

  • Cerințe: Experiență în domeniu Calificare în domeniu Seriozitate,responsabilitate Salariu motivant Se ofera un loc de munca stabil, contract de angajare pe perioada nedeterminata. Responsabilitati: - Asigură întreținerea instalațiilor electrice de HGR (400V, conducte și instalații de iluminat interior și exterior); - Efectueaza activitati de intretinere a instalatiilor de utilitati si facilitati: alimentare cu energie electrica (400V), retea de aer comprimat, iluminat, canalizare, acoperiș, retea de ape de ploaie, statie electrica, camera compresoare, instalatii argon, UPS, laboratoare, HVAC, cazane, clădiri, zone exterioare, control, acces, sisteme de incendiu; - Supraveghează funcționarea: retele electrice de joasă tensiune, încălzire, aer condiționat, stație compresor, argon, sprinklere de incendiu, alimentare cu apă, canalizare, pompare, ventilație instalații de parcare subterane. - Responsabil pentru executie 5S, TPM, FMP pt. intretinere planificata si corectiva Efectueaza lucrari si inregistrari de intretinere pt.receptia lucrarilor conform planului de mentenata. Postul este in cadrul unei Fabrici Multinationale din sectorul 6. Locatie: Bucuresti,Militari, Iuliu Maniu

  • 16

    Angajez vanzatoare cu experienta magazin alimentar mixt situat in Militari Residence! Salariu 2400 lei in mana! Magazinul non stop! Numai cu experienta!

  • Seriozitate,experiența minim 10 ani in domeniu execuției de mobilier.

  • 2

    Compania de Marketing și comunicare te asteapta sa-ti dezvolti cariera aplicand pentru postul nostru de Prezentatoare în Showroom. Dorim doar candidații cu experiență demonstrată in domeniul vânzărilor. Contract de munca cu salariu incepand de la 2480 Euro. Castig lunar estimat 1600 Euro cu bonusurile incluse. Descrierea jobului - Vei avea ca si Responsabilitati: Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Consilierea clientilor pe diferite aplicatii ale produselor; Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual. - Ce dorim de la tine, candidatul ideal. Sa fii o persoana energica, atenta la detalii, cu abilitati de comunicare, relationare si organizare; Sa ai experienta in vanzari de cel putin 1 an; Sa fii motivat si orientat catre indeplinirea obiectivelor, cu spirit de initiativa si capacitate de prioritizare a sarcinilor; Sa ai cunostinte PC, iar experienta cu sisteme ERP iti aduce plus valoare. Post de lucru fix; Stabilitate si o echipa primitoare. Daca esti interesat, trimite-ne CV-ul in limba română în format PDF pe adresa de e-mail sau pe Wathsap.

  • DESCRIERE CUNOASTEREA ECHIPAMENTELOR DE AER CONDITIONAT /CLIMATIZARE INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A ECHIPAMENTELOR RASPUNDEREA PENTRU CALITATEA INSTALARILOR EFECTUATE BUNA GESTIONARE A TIMPILOR DE INSTALARE CERINTE ATITUDINE POZITIVA SI CAPACITATE DE LUCRU IN ECHIPA PERMIS CATEGORIA B DISPONIBILITATE DEPLASARI EXPERIENTA MINIMA PROGRAM DE LUCRU LUNI-VINERI 8-17 AVANTAJE SALARIU MOTIVANT MEDIU DE LUCRU PLACUT ECHIPA TANARA CURSURI DE SPECIALIZARE PERIODICA OFERIM SI CEREM SERIOZITATE

  • 2

    Domeniu de activitate Vânzări Tip job Full time (normă întreagă) Nivel carieră Junior/Entry Level Contract de munca cu castig net pe lună 1600 Euro din bonusuri de performanță Aceasta este pentru perioada de probă. După îndeplinirea target ului în perioada de probă se face contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariul net de 5200 Ron și plata contribuțiilor. S.C. Octopuss srl Angajează Agent Vânzări pentru Show Room din Bucuresti sector 6. Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vanzari -disponibilitate de lucru în Show room. -utilizator experimentat PC Condiții: -bonusuri de performanță 400 Euro pe fiecare contract. -training la locul de munca -posibilitati de carieră si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de vanzare lunara stabilit de directorul de vanzari -consiliera clientilor privind varianta optima a produselor; -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 6

    Angajam personal calificat in domeniul vanzarii de piese auto, 2 posturi de mecanic auto cu experienta si 2 posturi de ajutor mecanic. nr tel :

  • 15

    Angajam muncitori pentru productie,cu virsta 20-40ani , pe termen lung ,carte de munca, seriosi si punctuali Cei interesati pot veni la interviu de luni pana vineri intre orele 10-12 in Militari ,Sector 6 Bucuresti. Nu necesita experienta.NU SE DAU DETALII LA TELEFON Orar de lucru:8 ore/zi;5 zile /saptamana.

  • 1

    S.C. GESTIMM ACTIVE srl Angajează Agent Vânzări pentru Show Room din Bucuresti sector 6. Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vanzari -utilizator experimentat PC Condiții: Contract de munca. Câștig net pe lună 1600 Euro din bonusuri de performanță. Aceasta este pentru perioada de probă. După îndeplinirea targetului în perioada de probă se face contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariul net de 5200 Ron și plata contribuțiilor. -training la locul de munca -posibilitati de carieră si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de vanzare lunara stabilit de directorul de vanzari -consilier a clientilor privind varianta optima de produse si furnizarea de informatii complete asupra produselor; -oferirea celor mai bune soluții tehnice si estetice in vederea alegerii produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 9

    S.C. GESTIMM srl angajează Prezentatoare pentru Show Room din sectorul 6 Bucuresti Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări și promovare. -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: -salariu net fix 2480 Ron + bonusuri de performanță -bonuri de masa -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilierea clientilor privind vari nta optima a produselor si furnizarea de informatii complete asupra produselor; -oferire celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerii produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email

  • 28

    Vanzatoare magazin mixt alimentar situate in Militari Residence!! Domiciliu in apropiere un avantaj! Salariul 2400 lei in mana Program; NON STOP

  • 3

    Firmă de asigurări caut colaboratori în domeniul asigurărilor,part time sau full time, de acasă sau de la birou, programul ți-l faci după bunul plac. Pentru mai multe detalii contactați-mă la numărul de telefon:

  • Candidatul ideal Experienta in activitatea d intretinere minim 2 ani; Receptivitate la nou,corectitudine,seriozitate; Disponibilitate pentru lucrul in schimburi; Cunostinte tehnice in domeniul mecanicii; Cunostinte lacatuserie , montare si demontare subansamble semi-complexe si complexe; Cunoaste importanta activitatilor d intretinere; Atentie concentrata si distributive; Descrierea jobului Responsabilitati: Repar , inlocui st si recondition aza ansamblurii si pi se d schimb, urmarind instructiunil de lucru si m nu lel d intretiner utilajelor; Ajust z mecanic si gr seaza utilaj le conform instructiunilor de lucru; Urmareste functionarea utilajelor conform instructiunilor de lucru; Localizeaza si face diagnoza defectelor de natura mecanica; Indeplineste la timp sarcinile de intretinere accidentala urmarind prioritizarea stabilita impreuna cu Seful Intretinerii; Participa activ la activitatile de planificare a intretinerii curente sau a reviziilor utilajelor; Propune achizitia de piese de schimb, scule si consumabile pentru intretinere; Participa la instalarea si punerea in functiune a utilajelor noi. Beneficii: Salariu 3000 lei net;; Tichete de masa 300 lei (15 lei valoarea unui tichet) ; Servicii medicale Regina Maria; Se ofera echipament de lucru ( salopeta, bocanci); Contract de munca perioada nedeterminata. Program de lucru de luni pana vineri in doua schimburi: Schimbul I : 6:30-14:30 Schimbul II : 14:30-22:30

  • 5

    Distribuitor materiale constructii angajeaza soferi cat B. Centrul de distributie este amplasat in Bucuresti, sector 6. Mediu de lucru antrenant, pachet salarial competitiv, posibilitate de crestere profesionala intr-o companie aflata pe piata de peste 15 ani. Persoanele interesate pot trimite un CV la sau il pot urca pe site-ul publi24 sau romjob sau pot suna la telefon .

  • 7

    Angajez vânzatoare cu experienta in vânzări confecții dama, în zona Lujerului- Militari . tel

  • Asiguram urmatoarele servicii: - activitati de administrare tehnica, de contabilitate si casierie, in partida simpla cu program licentiat, Bloc Manager; - prestarea serviciilor în mod professional , in conditiile legii 196/2018; - gestionarea bunurilor materiale i a fondurilor băne ti; - efectuarea formalită ilor necesare în angajarea contractelor cu furnizorii de servicii pentru exploatarea i între inerea clădirii, derularea i urmărirea realizării acestor contracte; - asigurarea cunoa terii i respectării regulilor cu privire la proprietatea comună; - gestionarea modului de îndeplinire a obliga iilor cetă ene ti ce revin proprietarilor în raport cu autorită ile publice. - îndeplinirea oricăror altor obliga ii expres prevăzute de lege. - informarea proprietarilor, membrii asocia iei de proprietari, cu privire la situa ia financiară cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări i plă i aferente asocia iei de proprietari, sub semnătura proprie i contrasemnată de pre edintele i de cenzorul asocia iei de proprietari. - intocmirea listelor de intretinere conform normelor legale in vigoare si regulamentului propriu al asociatiei de proprietari; - plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii; - completarea registrelor asociatiei de proprietari atat in format electronic si la nevoie, oricand, listat; - depunerea CAS,CASS si CAM in conturile trezoreriei pentru angajatii asociatiei; - depunerea declaratiilor angajatilor prin firma de contabilitate care detine Digisign. - recuperarea restantelor in instanta de la proprietarii rau platnici prin persoane specializate in domeniu, conform contractelor de asistenta judiciare incheiate de catre presedintele aociatiei; - o buna comunicare cu toti membri asociatiei; - intocmirea si completarea dosarelor de personal pentru angajatii asociatiei (contracte de munca,contracte de mandate,fisele posturilor,cartile NTSM/SSM, , depunere REVISAL in baza parolei obtinuta de presedintele asociatiei de la ITM,etc) - citirea,verificarea si inregistrarea indecsilor apometrelor, impreuna cu cel putin un membru din comitet, semestrial sau ori de cate ori situatia o va impune ; In plus: - pentru o mai buna transparenta asupra situatiei financiare, pentru a nu lasa loc de interpretari si suspiciuni , activitatile de incasare si plati se vor desfasura dupa cum urmeaza: Asociatia de proprietari va avea un cont deschis la o banca, cont pe care vor avea acces presedintele, administratorul si eventual un membru din comitet; Administratorul va avea dreptul de a depune incasarile in banca si de a face platile online, in conturile indicate bancii , de presedinte - nici un alt virament nu va fi permis; Administratorul nu va avea drept de a efectua alte plati, dacat cele dispuse de Presedintele Asociatiei si plasate in spatiul online al bancii. Mici reparatii,sanitare, electrice,lacatuserie, fara costuri suplimentare!

  • Salveaza cautarea