Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Disponibil din: 2021-02-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie
-
Promovat
SC AER CONZAL SRL cu sediul in Bucuresti angajează montatori aer condiționat cu experiență, salariu 5000 Ron Pentru cei din provincie se asigura cazare gratuită la punctul de lucru al firmei, permisul de conducere reprezintă un avantaj. Pentru detalii sunați la număr de telefon din anunț.
-
Promovat
Tehnician cu experienta pentru cablare instalare si service sisteme de securitate, alarme si camere video. Permisul de conducere este obligatoriu iar cursul ARTS este un plus. Disponibilitate pentru deplasari in tara si program prelungit. Salarizare excelenta, diurna, bonusuri lunare in functie de performanta, cazare in apartament de serviciu (pentru cei din provincie), relatii la telefon. Salarizarea se stabileste in functtie de experienta. Sa sune doar cei care au macar un minim de experienta in acest domneiu !!!
-
Promovat
Candidatul Ideal Experiență demonstrată într-o poziție similară, pe o perioadă de minim 5 ani, cu accent pe producția de produse de cofetărie și patiserie Cunoștinte solide în domeniul tehnicilor de cofetărie, patiserie și a tendințelor actuale din domeniu Abilitați organizatorice excelente și capacitatea de a gestiona eficient resursele Cunoștințe de igienă și cursuri acreditate Atitudine proactiva, creativitate și orientare către rezultate Certificare sau școală de cofetărie patiserie pentru postul de cofetar Cunoștințele de gelaterie artizanală se consideră un avantaj! Responsabilitate, seriozitate, implicare Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Cofetar Patiser pasionat pentru a se alătura echipei atelierului nostru de producție artizanală. Dorim să cunoaștem o persoană pasionată și dedicate, cu simt responsabil și cu experiență solidă în arta cofetăriei. Responsabilitati: Participarea la pregătirea și producția de produse de patiserie și cofetărie. Dezvoltarea și implementarea de rețete noi și inovatoare. Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranșă alimentară. Gestionarea inventarului și aprovizionarea materiilor prime necesare. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura excelența în serviciile oferite clienților. Cooperarea cu echipa pentru a menține un mediu de lucru eficient și plăcut. Asigurarea calității și prezentării estetice a produselor finite. Contribuire la dezvoltarea și inovațiea produselor de patiserie, cofetărie si gelaterie Beneficii: Mediu de lucru plăcut Program full time Bonusuri în funcție de performanță Salariu motivant în funcție de cunoștințe și experiență demonstrabilă
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam agenti imobiliari, cu sau fara experienta, pentru intermedierea de tranzactii imobiliare. Echipa tanara, suport juridic asigurat. Birou: zona Crangasi, Sector 6. Candidatul trebuie sa aiba atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, disponibilitate la munca de teren. De asemenea, dorinta de a castiga cat mai mult reprezinta un atuu pentru o reusita in acest domeniu. Asiguram conditii decente de lucru, inclusiv softuri de specialitate si bugete de publicitate pentru a eficientiza maxim activitatea. Andra Chirea -
-
Candidatul ideal: Nivelul de studii: scoala profesionala liceu; Rezistenta la efort fizic de durata; Spirit de observatie, memorie vizuala; Rezistenta la sarcini de lucru repetitive; Abilitati de comunicare si interrelationare personala; Capacitatea de a lucra in echipa spirit de cooperare receptivitate; Orientare spre rezultate, proactivitate, atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj Atestat ISCIR prezinta avantaj Descrierea jobului: Pregatirea si efectuarea livrarilor preluarilor de marfa; Transporta preia marfa la sediul clientilor si se asigura ca aceasta corespunde cantitativ si calitativ; Receptia marfurilor pe baza documentelor specifice; Organizarea marfii pe categorii; Depozitarea marfii in spatiul adecvat; Raspunde de utilizarea corespunzatoare a autovehiculului; Program de lucru de L-V, 08.00-17.00 (cand nu sunt curse in afara Bucurestiului) 1 ora pauza de masa. Punct de lucru: A1 Bucuresti-Pitesti, km.13, Ilfov, parc logistic CTP. Descrierea companiei: Din anul 2007, SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL asigura managementul documentelor si ofera servicii si solutii complete in domeniul arhivarii si depozitarii documentelor, conform legislatiei in vigoare. Oamenii formeaza echipa. Dorim sa ne mentinem reputatia bazata pe oferirea unor servicii de inalta calitate printr-o atitudine loiala si profesionista a fiecarui angajat. Fiecare client reprezinta un caz particular si pentru fiecare definim si modelam solutiile care i se potrivesc cel mai bine. Ne desfasuram activitatea intr-un mod transparent, etic si responsabil construind parteneriate de afaceri pe termen lung. Intotdeauna cautam solutii noi si reinvestim pentru imbunatatirea calitatii si performantei serviciilor oferite. SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare SRL Brasov, Str.13 Decembrie, Nr.96
-
Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:
-
Angajam baieti dornici sa munceasca in echipa. Munca consta in manipularea marfii (descarcare-incarcare) si pregatire comenzi. Oferim un loc de munca stabil si de viitor, cu posibilitatea de avansare. Salariul avantajos + bonuri de masa + bonusuri+ al 13-lea salariu. Persoanele interesate pot suna la
-
Bucatar de cantina! Angajam: Bucatari pentru mancare romaneasca; Bucatari cu experienta pentru catering; Zona Crangasi, Str. Ceahlaul 17 B,
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de operator curatenie in cladiri de birouri - operator curatenie masina spalare mecanizata interior, exterior- conditii optime de lucru, Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma intreaga. Salariu motivant , in valoare de 2.150 lei net+ tichete de masa in valoare de 20 lei zi lucrata, mereu livrate la timp; Bonusuri, in functie de performante ; Posibilitatea decontarii transportului. Zona in care se va desfasura activitate: Sector 6, Bucuresti Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Suntem in cautarea unei persoane harnice, discrete, organizate pentru hotel, zona Preciziei. Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu curat si placut si iti doresti sa aduci un zambet pe fetele oamenilor prin munca ta, atunci esti viitorul nostru coleg Candidatul Ideal: - Aspect ingrijit, simt gospodaresc; - Persoana serioasa, corecta, organizata, responsabila; - Atitudine pozitiva, aptitudini de comunicare; - Abilitati de planificare si organizare; - Spirit de observatie si atentie la detalii; - Amabilitate, toleranta, calm; - Flexibilitate, asumarea responsabilitatilor; - Rezistenta la stres si efort fizic. Responsabilitati: - Efectuarea serviciului de curatenie in camere, conform standardelor hotelului: schimbarea asternuturilor in camere, a prosoapelor si a altor produse necesare, etc. - Asigurarea aprovizionarii grupurilor sanitare cu materialele necesare; - Mentinerea curateniei pe culoarele etajelor; - Predarea si preluarea lenjeriei hotelului; - Raportarea activitatii desfasurate supervizorului. Beneficii: - Contract de munca/perioada nedeterminata; - Salariu - 2.750 lei; - Tichete de masa in valoare de 30 lei; - Bonus lunar de performanta in valoare de 250 lei; - Abonament medical la clinica privata; - Prime de Paste, Craciun si ziua Femeii; - Locatie stabila in Preciziei, zona Militari.
-
Agent de securitate Control acces Receptie Paza si protectie Salariul net 2200-2500 Numere de telefon :
-
Cautam instalator si sudor lucrari instalatii tehnico sanitare , incalzire , confectii metalice, etc
Firma infiintata in 1994 , Cautam instalator si sudor lucrari instalatii tehnico sanitare , incalzire , confectii metalice, etc Angajare full time pe perioada nedeterminata , salariu atractiv , taxe platite , telefon , decontare abonament RATB si Metrou. Efectuare activitate la punctele de lucru ( beneficiari )
-
Restaurant Dream, cu adresa în Dr Taberei nr 28. Angajam ospatar cu experienta.Program 2 cu 2.
-
Cautam picker pentru clientul nostru, o companie distribuitoare de instalatii si echipamente de incalzire racire. Ce ne dorim: - Persoana responsabila si implicata, - Persoana cu dorinta de invatare si adaptabila intr-un colectiv nou, - Un minim de experienta in domeniu. Ce vei face: - Te vei ocupa de descarcarea marfii, - Vei aranja marfa in depozit, - Vei pregati marfa si o vei incarca pentru distribuire. Ce oferim: - Salariu net atractiv, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Asigurare medicala privata. Programul de lucru este in doua schimburi de luni pana vineri: 7:00-16:00 si 12:00-21:00 Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Bucuresti
-
Poziție: Agent Imobiliar Locație: Remote (cu bază în București) Salariu: 600-3000 euro (în funcție de performanță) Companie: Lion Imobiliare Descriere Rol: Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții, asigurându-le servicii imobiliare de cea mai înaltă calitate. Efectuarea vizionărilor și prezentarea proprietăților potențiale cumpărătorilor sau chiriașilor. Participarea la negocierile pentru închirierea sau vânzarea proprietăților. Menținerea unei cunoștințe actualizate a pieței imobiliare și a tendințelor locale. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova proprietățile listate. Gestionarea documentației și a procesului de tranzacție imobiliară. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București. Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți. Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate. Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional). Beneficii: Oportunitatea de a lucra remote și de a-ți gestiona propriul program. Venit atractiv, cu posibilitatea de a câștiga între 600 și 3000 de euro, în funcție de performanță. Suport și resurse pentru a-ți dezvolta cariera în domeniul imobiliar. Acces la o bază de date vastă de proprietăți și clienți. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniul imobiliar.
-
Angajam sofer C+E, cu experienta, pentru curse pe intern, duba frigo, Program de incarcare de duminica seara pana vineri seara, weekend liber. Documente valabile pentru angajare. Detalii la interviu.
-
Angajam agenti de securitate pentru Bucuresti, obiectivele sunt dispuse in oras in zone accesibile din punct de vedere al transportului, toate posturile sunt la interior. Oferim un cadru de lucru si o salarizare normala. Asiguram in mod gratuit echipament individual de lucru, medicina muncii,
-
Firma de transport national de marfuri angajeaza sofer cat. C+E. Efectuam transport de marfuri intern cu dube frig, la temperatura controlata. Se incarca intr-un singur loc (depozit central). Cerinte: - permis cat C+E, atestat marfa, card tahografic - seriozitate cu privire la ora de incarcare (avem ora de incarcare ce trebuie respectata, nu se sta la incarcat) - experienta pe TIR minim 2 ani. Detalii la interviu.
-
Intocmeste zilnic,, Jurnalul de santier in formularul aprobat de catre conducerea societatii ,cu completarea la zi a tuturor proceselor verbale necesare cartii tehnice a constructiei; Urmareste zilnic respectarea graficului si a cantitatilor de lucrari si dispune masuri de incadrare in grafic,in situatiile in care din motive obiective acesta nu a fost respectat. Intocmeste saptamanal: programul de lucru, necesarul de forta de munca si necesarul de material pentru saptamana urmatoare , program care va fi trimis conducerii in fiecare zi de vineri pana la ora 14.00 cel tarziu, inclusiv propunerile de incadrare in termenele de executie; Intocmeste si preda la secretariatul societatii pana la data de 05 ale fiecarei luni calendaristice, pontajele personalului din subordine, atasamentele si rapoartele de lucru aferente lunii anterioare si raspunde pentru realitatea si exactitatea datelor;In caz contrar va suporta personal imputarea cantitatilor eronate; Intocmeste si preda pana la data de 20 ale fiecarei luni calendaristice pontajele lucrarilor din subordine, aferente perioadei 1-15 ale lunii respective. Nerespectarea oricareia dintre obligatiile de mai sus, precum si a oricaror alte obligatii stabilite deja prin fisa postului, constituie abatere disciplinara si va atrage aplicarea sanctiunilor prevazute de Regulamentul Intern si de Codul Muncii, inclusiv acoperirea prejudiciului mentionat la pct.4. Coordoneaza echipele de executie in domeniul constructiilor Coordoneaza activitatea de productie avand in subordine directa echipele de executanti Raspunde de calitatea executiei lucrarilor pe care le coordoneaza Raspunde de executia lucrarilor in conformitate cu documentatia tehnica, planul calitatii si fisa de urmarire. Asigura si raspunde de implementarea actiunilor corrective si preventive pentru inlaturarea neconformitatilor si cauzelor aparitiei acestora in cadrul activitatilor pe care le coordoneaza. Participa la receptia serviciilor realizate de personalul santierului pe care-l coordoneaza Mentine relatia cu clientul , la nivelul sau de competenta Raspunde de folosirea de catre executanti numai a echipamentelor de munca verificate. Asigura izolarea produselor neconforme si oprirea lucrarilor la care s-au constatat neconformitati Intocmeste proceduri operationale privind activitatea proprie Organizeaza, aprovizioneaza punctele de lucru cu materia prima, materiale si asigura gestionarea acestora. Participa la auditurile efectuate in cadrul activitatii proprii Raspunde de intocmirea atasamentelor Raspunde de respectarea normelor de protectia muncii si PSI pentru personalul din subordine Raspunde de buna gestionare a utilajelor din santier si a materialelor Avizeaza consumurile de materiale si gestioneaza mijloacele fixe si de inventor din cadrul santierului, conform fisa limita. Intocmeste pontajul pentru personalul din subordine. Executia contractelor de lucrari conform graficului general de executie, a clauzelor contractuale, incadrarea in cheltuieli directe si indirecte, asigurand rentabilitatea generala de executie. Asigurarea nivelului de calitate corespunzator, conform procedurilor prevazute in planul de calitate precum si a instructiunilor si normelor tehnice in vigoare.
-
URGENT Hai să faci parte din echipa noastră G7 Wave Crest! Suntem în căutarea unor lucrători comerciali entuziaști pentru locații Carrefour din București! Carrefour Grozavesti Ce vei face? Simplu și interesant! - Aprovizionează rafturile cu produse conform planogramei - Verifică termenele de valabilitate ale produselor - Asigură corectitudinea prețurilor afișate la raft Ce program avem? 8 ore pe zi (de la 9: zi lucrata cu una libera Cât câștigi? Foarte bine! - Salariul este de 17 lei net pe oră! - Plata se efectuează săptămânal, miercuri sau joi, direct pe cardul tău de salariu, pentru zilele lucrate în săptămâna anterioară! Ce trebuie să ai: Vârsta minimă de 18 ani Card bancar pe numele tău (Revolut nu este acceptat) Disponibilitate pe o perioadă îndelungată Vrei să aplici? Ușor și rapid! - Îți poți crea cont pe platforma noastră, numită "The Squad", folosind acest link: https: promotii.grupsapte.ro php squad index.php Dacă ai întrebări sau ai nevoie de mai multe detalii, sună-ne la !
-
Caut urgent baietii si fete pentru impartirea plianteleor plata la ora seara bani,cer si ofer seriozitate
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Angajam sofer profesionist in cadrul unei societati cu activitate in domeniul constructiilor. Categoria B, C. Tarif orar 26 lei ora. Respectarea programului de condus, Punctualitate si corectitudine la plata. Post pe termen lung.