Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Disponibil din: 2021-03-26

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajez Sofer categoria C-E Pt basculanta articulata

    Angajez Sofer categoria C-E Pt basculanta articulata salariu atractiv!!!

  • 3

    Angajam agent securitate

    Angajam agent securitate pentru orasul Gaesti.

  • Angajam agenti de securitate

    Societatea de paza Orostar Invest angajeaza agenti de securitate pentru zona Baneasa.Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numerele de telefon: si sau rostar Invest este o companie de paza si protectie infintata din anul 1996 care isi respecta angajatii asigurand cele mai bune conditii si respectarea drepturilor salariale fara intarzieri.Doriti sa va alaturati echipei noastre? SUNATI CHIAR ACUM!

  • 1

    Vand geanta Glovo sigilata si geanta Bolt

    Geanta termica Glovo sigilata, pentru livrări, București, nu livrez in provincie, predare personala și geanta Bolt puțin folosita, în stare foarte buna . Glovo 130, Bolt 75

  • 29

    Femei ajutor bucătăreasă in Cora Lujerului și Auchan Militari

    Rustic,lant de fast-Food cu mancare românească angajeaza chiar fără experiență femei ajutor bucatareasa(curățat legume,paneuri etc)pentru locațiile din Cora Lujerului și Auchan Militari..Salariu 3000 RON in mâna si mancare la alegere ,program o zi(8-22)cu una libera. Sunati!

    Repostat automat
  • 3

    Angajam Sef echipa

    Companie cu experienta si stabilitate angajam sef de echipa in Bucuresti Sector 6. Cunostiinte operare calculator, excell, tehnice (mecanica, prelucrari prin aschiere), spirit de leadership si organizatoric, limba engleza. Permis categoria B si de stivuitorist reprezinta un atu. Va rugam trimiteti cv sau o scurta prezentare si date de contact.

  • 3

    Angajam lacatus mecanic, rectificator, prelucrator aschiere

    Angajam lacatus mecanic, rectificator, prelucrator aschiere, ajustori, slefuitori: -cunostiinte desen tehnic -acuitate vizuala buna - stie sa realizeze masuratori cu micrometru, subler -ajustare piese metalice Acceptam si din imprejurimi Bucuresti. Daca sunteti interesati va rugam sa lasati CV si date de contact la

  • 2

    Angajam gestionar depozit

    Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact

  • Angajam Jurist

    Angajam jurist cu experienta in imobiliare, constructii , litigii comerciale. Salariu atractiv, program fulltime

  • 51

    Disponibil online

    Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)

    Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!

  • 10

    Angajam Camerista si Persoana -departament tehnic

    Hotel Yesterday cauta pentru angajare Camerista cu experienta in domeniu si persoana pentru departamentul tehnic. Adresa : Strada Economu Cezarescu nr 8 , Grozavesti, Bucuresti Repere: Carrefour Orhideea - Metrou Grozavesti

  • 16

    Angajam personal restaurant

    Angajăm personal restaurant fast-food italian japonez. Valabil și pentru cetățenii străini, doar dacă sunt deja în România și sunt caută unui nou loc de muncă! Pentru mai multe detalii doar mesaj whatsapp sau sunați la numărul ! We are hiring Italian Japanese fast food restaurant staff. Also valid for foreign citizens, only if they are already in Romania and looking for a new job! For more details just whatsapp message or call ! . , ! WhatsApp ! . , ! whatsapp ! , ! ! , ! !

  • Manipulant marfa echipamente IT

    Activitatea presupune receptia produselor de la curier si manipularea acestora catre departamentul tehnic. Se vor manipula electrocasnice mici si mijlocii, produse IT sau bricolaj. Compania se afla in sectorul 6, metrou Petrache Poenaru. Program luni-vineri; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Asigurare de sanatate;

  • 4

    Manipulant marfa echipamente IT

    Activitatea presupune receptia produselor de la curier si manipularea acestora catre departamentul tehnic. Se vor manipula electrocasnice mici si mijlocii, produse IT sau bricolaj. Compania se afla in sectorul 6, metrou Petrache Poenaru. Program luni-vineri; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Asigurare de sanatate;

  • 6

    Inginer Proiectant CFDP_Bucuresti_4 zile pe săptămâna

    Job-   Locația: București , on-site Atribuții : Coordonarea și realizarea proiectelor de infrastructură pentru căi ferate, drumuri și poduri, asigurând respectarea standardelor de calitate și siguranță. Obiectivul General al Postului (GOAL): Dezvoltarea de soluții inovative și sustenabile pentru infrastructura de transport. Cerințe Educaționale: Diplomă de inginer în domeniul construcțiilor civile, specializarea CFDP (Căi Ferate, Drumuri și Poduri) Cerințe de Experiență: 5-8 ani de experiență în proiectare tehnică pentru infrastructura CFDP. CV pe e-mail: CV: lauradaniela at yahoo.com

  • 3

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor destine broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania () si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Gogorici Marian

  • 7

    Consultant vanzari bijuterii SABRINI- AFI Palace Cotroceni

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

Salvează căutarea